Heger v tichosti nalial do Tiposu takmer 5 miliónov eur na reklamu a marketing

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Stránka Blog investigatívnej žurnalistiky prišiel so zistením, že ak si niekto naivne myslí, že vláda nerobí nič iné, iba turbuje hlavy , ako pomôcť krachujúcim firmám, kolabujúcemu zdravotníctvu a občanom padajúcim na huby, mýli sa.

Nájdu si čas aj na marketing a reklamu za rozšafných 4.739.280 eur. Tipos, národná lotériová spoločnosť v gescii ministra financií Hegera (OĽaNO) pocítila súrne túžbu si 15.1.2021 objednať marketing a reklamu za takmer 5 miliónov eur. A opäť potichúčky, bez tlačoviek, veď snáď si to občania, mnohí melúci z posledného, nevšimnú

Zdroj:https://www.crz.gov.sk/zmluva/5420511/

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


One thought on “Heger v tichosti nalial do Tiposu takmer 5 miliónov eur na reklamu a marketing

  • 16. februára 2021 at 21:10
    Permalink

    Toto nie je nič neobvyklé, podobné praktiky vidíme aj v Nemecku a Rakúsku, že preto aby médiá držali líniu s vládou sa nalievajú peniaze do reklamy.
    To vyšlo v kauze televízie ServusTV, ktorá patrí majiteľovi RedBull a tým pádom má funding nezávisle od reklamy a táto televízia sa postavila vo veci korony proti mainstreamu a pozýva aj kritických odborníkov, konkrétne hlavne Bhakdiho.
    A na grafe, kde je ukázaný príjem z reklám vidieť jasne, že kým iné mainstreamové médiá dostali v 2020 viac ako v 2019, tak ServusTV dostala v 2020 len zlomok toho, čo dostali v 2019.
    Čiže toto je spôsob ako si štát korumpuje svojich novinárov. Človek to najlepšie vidí na tých mládežníckych portáloch ako Refresher_SK, ktorí tlačia dokonca otvorene mladých z OĽANO.
    Tam človeka neprekvapí, že Refresher_SK je na jednej strane jeden z prvých, ktorí pokrývajú dianie okolo vlády, čiže sa stal teraz dôležitejším zdrojom ako iné médiá, ale zároveň sú nekritický a preberajú informácie od vládky, ktoré sú už aj DenníkuN blbé.

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *