Jaroslav Haščák potvrdil, že dôvodom kúpy médií je presadzovať liberálny kapitalizmus. Komentuje Ľuboš Blaha

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Ľuboš Blaha: Na súde dnes vypovedal Jaroslav Haščák. A potopil všetkých. Lipšica, Tódovú, Kyselicu a všetky liberálne slniečka. On je ich veľkým hrdinom, Penta je tu hlavným sponzorom liberalizmu. Gratulujem. Toto je liberálny kapitalizmus v praxi. Haščákovia, Kočnerovia a Tódové – všetko je to jedna liberálna banda. Sami sa presvedčte.

Ja osobne sa pokladám za predstaviteľa myšlienkového prúdu liberálneho kapitalizmu – a tieto hodnoty súvisiace s liberálnym kapitalizmom chceme podporovať a po našom vstupe do médii sme tieto hodnoty aj komunikovali na vydavateľa a na jednotlive redakcie…. Aj média, ktoré máme v portfóliu skĺzavajú k tendenčnému a klamlivému informovaniu…“

Jaroslav Haščák

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


2 thoughts on “Jaroslav Haščák potvrdil, že dôvodom kúpy médií je presadzovať liberálny kapitalizmus. Komentuje Ľuboš Blaha

  • 21. januára 2020 at 10:17
    Permalink

    Nepochopil som a dodnes nechápem, ako mohol kedysi ešte doľava orientovaný Smer Sociálna demokracia v 2006 a predtým urobiť takú strategickú osudovú chybu – nevytvoriť médiá (tlačené,či TV), ktoré by boli v rukách ľavice. Schválne nepíšem strany – to oni majú webstránku, občas tlačenú predvolebnú dvojstránku: ale ozaj ľavicové médium. A pritom sa chválili politologickým tink-tankom, ktorý „politický marketing“ uvádzal na Slovensku do praxe.
    Nejaká webstránka Slovo to nemohla utiahnuť, najmä ak sa tam usadili typy ako Emil Polák…a tak Smer SD stratil úplne kontakt s verejnosťou a vidíme tie dôsledky. Sami sebe uverili, „akí sú jedineční“, ten narcizmus ich doviedol tam kde dnes sú. A ak niekto začal inde, napríklad v Slobodnom vysielači B.B. s reláciami Spomienky na socializmus, i tak bol v očiach „smerákov“ fašista.
    Dnes sa ukazuje, že aj „géniovia“ robia strategické chyby. Spoločnosť sa zmenila a toto je chyba osudová. Žiadne „nadčasové“ a ani „nadpolitické“ tlačené médiá dnes neexistujú. Len tlačiari si ohromne zarobia na plagátoch a brožúrach pred voľbami, ktoré i tak končia v koši… dôležité je totiž každodenné spojenie s verejnosťou.

    Reply
  • 22. januára 2020 at 7:20
    Permalink

    „… liberálna banda?“
    Hnusné kapitalistické hyeny!!!

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *