Ľuboš Blaha pripomína: Irena Bihariová priznala že davy sú na našej strane

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Ja už vlastne ani nemusím chodiť do televíznych diskusií. Za mňa hovoria iní :-)

PROTI KAPITALIZMU, PROTI GLOBALIZÁCII

Minulý týždeň zaznelo, že kapitalizmus tu nesmie byť a ľudia ho nechcú. To tvrdím celý svoj život a napísal som o tom niekoľko kníh. Je skvelé, že tento názor si už uvedomujú aj na pravej strane politického spektra.

Dnes som sa zase v televíznej debate od iného pravicového politika dozvedel, že musíme bojovať proti globálnemu kapitálu. Akoby vystrihnuté z mojej knihy Antiglobalista. Skvelé.

PROTI RUSOFÓBII, PROTI LIBERÁLNYM MIMOVLÁDKAM

A to som sa tento týždeň dokonca od Sulíka dozvedel, že Rusko nie je bezpečnostná hrozba a že Soros zasahuje do domácej politiky mnohých štátov… Čo si môžete viac želať, než to, že aj líder opozície preberá vaše názory.

Som rád, že moje antikapitalistické myšlienky, ktoré „bratislavská kaviareň“ považuje za ľavicový extrém, sa postupne stávajú hlavným prúdom.

A ako extrém sa začína vnímať liberalizmus v podaní tlačových orgánov Penty a Esetu, ergo SME a Denníka N. Paráda.

PREVZALI NAŠE NÁZORY – GRATULUJEM!

Pre žiadneho politika niet väčšieho víťazstva, ako keď vaše myšlienky začnú používať vaši ideoví oponenti. Znamená to, že vyhrávame, priatelia.

To podstatné je, aby odpor voči kapitalizmu a globalizácii získal hegemóniu vo verejných diskusiách, potom to už pôjde samo.

Naše názory, priatelia, sa stali normou v debate o migrácii, stávajú sa normou v debate o kapitalizme a stanú sa normou v debate o globalizácii.

Najskôr si z vás robia srandu, že ste extrémista, potom na vás útočia, že aký ste komunista… a potom nakoniec hovoria to, čo vy. Perfektné.

Ostáva nám len poďakovať všetkým, čo sa pridávajú k nášmu presvedčeniu, priatelia – ja som vám to vravel. Vencerémos. Zvíťazíme.

LIBERÁLNI INŤOŠI VYPLAKÁVAJÚ

Asi najlepšie to zhrnula podpredsedníčka liberálneho Progresívneho Slovenska Irena Bihariová.

Na jednom pravicovom fóre sa partia liberálnych inťošov hádala, ako poraziť Blahu, ako mu nechať vypnúť sociálnu sieť, ako napodobniť jeho úspech.

Vyplakávali, že Blaha je autentický, lebo to, čo hovorí, tvrdil celý život… A že to sa nedá napodobiť. A tak.

A toto im na to napísala podpredsedníčka Štefunkovcov, ktorá sa cíti byť súčasťou liberálnej elity bojujúcej proti masám – citujem:

AHA, ČO PÍŠE BIHARIOVÁ

„Blaha zastupuje prúd, ktorý je masový, nie okrajový. Hovorí to, čo národ cíti a s čím súhlasí a obsadil presne tie témy, na ktorých sa zhodne ľavý aj pravý extrém, rovnako tak masa ľudí bez ideologického vymedzenia.

Čaro jeho úspechu je preto skôr v tom, ČO robí, nie v tom, AKO to robí (aj keď áno, v očiach jeho cieľovky je pôsobivý aj štýl jeho písania)… Čo tu za stratégie vymyslíme? A proti komu vlastne? Blahovi? Či státisícom tých, ktorí si myslia a chcú to isté?

Podporu davov budeme s týmito tribúnmi aj tak prehrávať. A teda vždy bude viac podporovaní než my… Blaha nevyhráva na trolloch, fake účtoch, ale na tom, že je presne na tej strane, kde je väčšina.“

ĎAKUJEM!

Priatelia, nie je to často, kedy ďakujem Progresívnemu Slovensku, ale toto pani podpredsedníčka vystihla – áno, my sme väčšina, my sme masy, my sme Slovensko. A preto nás nemôžu poraziť!

Pokračujeme! Bojujeme! Zvíťazíme! :-)

Ľuboš Blaha

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


33 thoughts on “Ľuboš Blaha pripomína: Irena Bihariová priznala že davy sú na našej strane

  • 2. decembra 2018 at 17:35
    Permalink

    Iste, ak pani Bihariová a spol. klesli pod ťarchou faktov a argumentov, je to potešujúce. Ale s tým víťazstvom to také ružové už nevidím. To je možné len cez relevantnú, autentickú, ľavicovú stranu. Kdeže je?
    Okrem toho, pomaly sa blížia voľby. Tak ktovie, či sú tie ich vyjadrenia úprimné …

    Reply
    • 2. decembra 2018 at 20:35
      Permalink

      Pridávam sa. Aj ja si myslím, že ľavicovú stranu (okrem KSS, ktorá sa ale zrejme do parlamentu neprebojuje) na Slovensku nemáme.

      Reply
      • 3. decembra 2018 at 20:07
        Permalink

        A nielen stranu. Nemáme ani ľavicový denník (už, po kúpe akýmisi dvoma Čechmi, spravicovela aj Pravda). Ak s tým niekto, kto je v tejto oblasti znalý, niečo neurobí, tak nemožno v tejto oblasti, počítať s akýmkoľvek pokrokom.

        Reply
  • 2. decembra 2018 at 18:24
    Permalink

    Zas len kopec klamstiev a hlúpostí.

    Reply
  • 2. decembra 2018 at 19:21
    Permalink

    Áno, pán Blaha, pravica preberá rétoriku ľavice a nielen to, ona sa začína dokonca označovať za autentickú ľavicu. No proste stojka!

    Reply
    • 2. decembra 2018 at 21:02
      Permalink

      Pani Slavomíra.
      Prečo tak slepo preberáte myšlienky a pritakávate človeku ktorý určite nie je ľavičiar?
      Skúste sa zamyslieť nad tým čo hovorí a kriticky sa k tomu postaviť.

      Reply
      • 2. decembra 2018 at 22:04
        Permalink

        Vy ma budete učiť myslieť, pán Jankech!
        Myšlienkový briliant istého Stalina: „Chudobní sú preto chudobní, lebo sa im nechce robiť !!! Pamätáte si svoju vetu, pán Jankech?“
        Teraz sa trochu zamyslím ja: „A bohatí sú preto bohatí, lebo okradli tých, ktorí by neboli chudobní, keby ich neokradli tí, ktorí sú dnes bohatí.“
        Už chápete, o čom je ľavica?

        Reply
        • 2. decembra 2018 at 22:18
          Permalink

          Pani Slavomíra.
          Tak to celkom nebolo a vy ste si to vytrhli z kontextu. Prosím dajte sem celý môj diskusný príspevok, aby to bolo jasné:
          Avšak treba poznamenať že sme v situácií kedy je práce dosť. A ak teraz niekto nepracuje, ( s výnimkou chorých, z ťažkých rodinných dôvodov a pod. ), tak sa mu pracovať nechce.
          Mnohí povedia. Ja nebudem pracovať za toľko a toľko, ale radšej budem doma.
          Ale potom ten človek bude doma stále. Keďže nikto nedá vysoký plat niekomu, kto tri roky sedel doma na zadku. Osobne taký prípad poznám.
          Aj ocenenie si treba zaslúžiť.

          Reply
          • 2. decembra 2018 at 22:52
            Permalink

            Pán Jankech, osobne poznám taký prípad, že človek, ktorý prišiel o prácu a nemohol si nájsť inú skočil pod vlak. Hnusák lenivý!

  • 2. decembra 2018 at 20:32
    Permalink

    Domnievam sa, že sa k denníku N a SME, pridal v poslednej dobe, aj denník Pravda. Kto si tento denník kupuje, alebo odoberá, dá mi za pravdu.

    Reply
  • 2. decembra 2018 at 22:25
    Permalink

    Liberálna frakcia zastupujúca záujmy svetového kapitálu na Slovensku pochopila že jej éra pomaly ale isto nenávratne končí… teda aspoň tie jej schopnejšie kádre to už konečne chápu. Zvyšok ešte zotrvačnosťou vrieska po námestiach ale kyvadlo dejín sa už hýbe smerom od nich . Otázkou je čo tu bude po neoliberáloch a Americkom mokrom sne o vláde na celým svetom ? Najstručnejšou a zároveň najúprimnejšou odpoveďou je že to bude opäť len kapitalizmus. Zistia si najprv svetové finančné elity čo sa ľudom páči, či nejaký nacionálny izolacionizmus alebo dačo na ľavicový spôsob možno ? Chutí je nadostač a svetové elity vám preto vedia na počkanie natrieť tú triedne rozvrstvenú spoločnosť založenú na vykorisťovaní na ľubovolnú farbu. V tom sú majstri. Liberálov zomelú dejiny, aj keď ono to ešte nejaké tie roky potrvá a na Slovensku dva krát toľko no náš boj pokračuje… Nesmieme sláviť predčasne ale pripraviť sa na to čo príde… nech to bude čokoľvek.

    Reply
    • 2. decembra 2018 at 22:58
      Permalink

      Branislav, niekde som čítala, že keď je pytón veľmi hladný, zahryzne sa do seba. A tak skončí i kapitalizmus! Na vlastnú nenažranosť !

      Reply
      • 3. decembra 2018 at 8:53
        Permalink

        Pani Slavomíra.
        Ten človek ktorý prišiel o prácu a skočil pod vlak nemusel byť psychicky zdravý. Na Slovensku prichádzajú denne stovky ľudí o prácu a hľadajú si novú a pod vlak neskáču.
        V minulosti prišla aj moja manželka o prácu a pod vlak neskočila.

        Reply
        • 3. decembra 2018 at 9:56
          Permalink

          No neskočila, lebo mala Vás, lekára s dobrým platom, že! Píšete: „Na Slovensku prichádzajú denne stovky ľudí o prácu…“ No fajn, aspoň niečo ste si všimli, čo tu za socializmu nebolo, pokrok.

          Reply
          • 3. decembra 2018 at 10:26
            Permalink

            Pani Slavomíra.
            Asi tu došlo k omylu. Neviem či mám menovca, ale ja lekár nie som ani som nikdy nebol.

          • 3. decembra 2018 at 10:29
            Permalink

            Ešte dodatok.
            Za socialimu tu existovali tisíce zbytočných pracovných miest. Tie boli vytvorené na to, aby bol každý človek zamestnaný a hlavne kontrolovaný. Neboli to pracovné, ale len zamestananecké miesta.

    • 3. decembra 2018 at 8:59
      Permalink

      Pán Jurný.
      To je len Vaše želanie.
      Liberalizmus ako taký nikdy nezanikne a naopak je na vzostupe.
      Liberalizmus je totiž sloboda a po tej ľudia vždy aktívne, alebo podvedome túžili.
      .
      Samozrejme, k zmenám by malo dôjsť, ale naopak smerom k dôstojnejšiemu životu tak, aby aj sociálne slabší ľudia mohli žiť dôstojne, ale aby sa aj o to snažili s pomocou štátu. Áno a to je úlohou ľavice. Liberálnej ľavice, lebo moderná ľavica je v skutočnosti liberálna a vo svojich princípoch bojovala za slobody a práva tých slabších.

      Reply
      • 3. decembra 2018 at 20:32
        Permalink

        To nie je moje želanie… moje želanie je socializmus a nie návrat do feudalizmu, čo je presne ten stav ktorý by elitám najviac vyhovoval. Súčasná civilizácia hnaná kapitalistickým konzumom doslova vedie túto planétu do ekologickej katastrofy. Málo bolo o tom štúdií, kníh a dokumentov ? Myslím si že viac než dosť. Aké je teda východisko ? Vziať ľudom konzum, ich sociálne výdobytky, technické výdobytky a vrátiť sa do čias kedy elity boli uznávané ako zástupcovia boha/ov na zemi. Kvôli čomu si myslíte že je tá riadená masová migrácia ? Aby do EU prichádzali jadroví fyzici a astronauti z rovníkovej a subsaharskej Afriky ? A pomáhali zvyšovať konzum ktorý odoberá zbytočne zdroje vlastníkom tejto planéty ? Respektíve ľudom ktorí sa za tých vlastníkov považujú ? Bolo treba vyhrať studenú vojnu, obsadiť a skolonizovať zvyšok zeme, no to sa už podarilo. Sovietsky zväz bol odstránený, globalizácia defacto zavŕšená… tak mi vysvetlite prečo by mal buržuj zo svojich ťažko-preťažko zarobených peňazí platiť nejaké nezmysli (z jeho pohľadu ako kapitalistu) ako tá vaša sloboda, dôstojnosť a sociálne benefity ? Čo mu za to viete dať na oplátku ? A naopak, ak Vám to vezme čo urobíte ? Nič. Budete rád že Vás a Vašu rodinu láskavo buržuj nechá vôbec žiť, lebo mnohí také šťastie mať nebudú… Všetky tie vaše malomeštiacke slobody existujú len dovtedy kým potrebuje svetový kapitál stabilnú základňu na výpady proti zvyšku sveta. Ešte ostáva skolonizovať Rusko a až sa to podarí, celý ten liberálny krám nechajú padnúť.

        Reply
  • 2. decembra 2018 at 23:13
    Permalink

    Branislav, niekde som čítala, že keď je pytón veľmi hladný, zahryzne sa do seba. A tak skončí i kapitalizmus! Na vlastnú nenažranosť!

    Reply
    • 3. decembra 2018 at 8:54
      Permalink

      Podľa môjho názoru pani Slavomíra tak skončil socializmus:-)))

      Reply
        • 3. decembra 2018 at 10:25
          Permalink

          Máte pravdu. Veru neskončil, ale len vo Vašej hlave. Reálne však skončil a to navždy.

          Reply
          • 8. augusta 2019 at 15:00
            Permalink

            Kým sa nepostaví chudoba a stredná vrstva s puškou v ruke proti takým ako je Kiska, Matovic, Sulik aTruban tak na Slovensku pokoj nebude. Jj

  • 3. decembra 2018 at 8:57
    Permalink

    ANTIGLOBALISTA hlasuje za skrátené legislatívne konanie aby sem agentúry mohli
    oveľa ľahšie voziť zahraničných „otrokov“ do našich fabrík za 500 hrubého aj Pakistanu !

    ľavičiar roky mlčal a čušal ak „platové tabuľky“ v štátnej správe boli v mnohých prípadoch
    pod úrovňou minimálnej mzdy

    ľavičiar dookola omieľa o kapitalizme ale ani raz sa VEREJNE a ani hlasovaním nepostavil
    proti tomu aby sa dali dotácie na zimný štadión širokému, futbalový pórovi…atď…

    všetky kšefty oligarchov a mega kapitalistov sponzorov smeru kryje

    áno blaha je autentický klamár
    iné hovorí, píše, diskutuje a inak sa správa ako poslanec národnej rady a podporovateľ
    najbohatších= brheľa, výboha, širokého, glváča, žigu, počiatka, kaliňáka…
    ako sa principiálne postavil za vyšetrovanie bašternáka, vadalu aj kočnera…
    ako politicky a morálne odsúdil mýtny tender, nástenkový tender, informatizáciu, eurofondy,
    rozkradnutú dostavbu jadrovej elektrárne…
    prečo o domácich „kapitalistoch“ a oligarchoch nemá odvahu ani na vetu?

    páčili sa mi tie plamenné prejavy ako nekupovať americké stíhačky = imperialistické kapitalistické
    alebo práve ten prejav blaha zástanca antiglobalizácie a nepriateľ usa zabudol už toľko mesiacov napísať?

    v akých činoch je teda blaha ľavicový?
    vie oklamať… verte mu

    Reply
  • 3. decembra 2018 at 12:10
    Permalink

    Pani Slavomíra. A kde ten reálny socializmus ešte existuje okrem Venezuely a Kuby? ( No tam to aj tak vyzerá)

    Reply
    • 3. decembra 2018 at 12:51
      Permalink

      A u nás za kapitalizmu to ako vyzerá, pán Jankech? Kriminalita, prostitúcia, bezdomovectvo, exekúcie, chudoba, samovraždy, preplnené psychiatrie…Netrápte sa o Kubu, za socializmu prosperujúcu krajinu, ktorú USA ničilo dlhoročnými sankciami…
      A čo sa týka Vášho komentára: „Za socializmu tu existovali tisíce zbytočných pracovných miest. Tie boli vytvorené na to, aby bol každý človek zamestnaný a hlavne kontrolovaný. Neboli to pracovné, ale len zamestananecké miesta.“
      Moja odpoveď: “ Radšej prezamestnanosť ako nezamestnanosť! Človek nežil na periférii spoločnosti, bol súčasťou pracovného kolektívu, ktorý mu dával pocit užitočnosti a mnohokrát mu psychicky pomohol preniesť sa cez osobné tragédie. Každý človek mal prácu a teda zaručený dôstojne prežitý život a to je základ humánnej spoločnosti, no ako Vás čítam, Vy nie ste humanista, Vy ste do seba zahľadený individualista, takže Vy nemôžete chápať, o čom píšem.“

      Reply
      • 3. decembra 2018 at 20:21
        Permalink

        Súdružka Slavomíra.
        Keďže som socializmus prežil, tak viem že takmer nikto nemohol žiť dôstojný život. Biologická existencia nie je dôstojný život. Ten sa dá žiť len v slobodnej spoločnosti. A sloboda sa nedá ničím nahradiť. Je to ako vzduch či voda ktorá sa nám zdá bezcenná, ale nie je bez nej život možný.
        Je mi ľúto každého človeka, ktorý netúži po slobode. Nemôže byť celkom zdravý. Je to niečo podobné ako keď je chorá zver. Tá stratí plachosť a neslobodný človek zas zmysel skutočného života.
        .
        PS
        Skutočná ľavica je liberálna, nie neoboľševická.

        Reply
  • 3. decembra 2018 at 12:10
    Permalink

    Pán Jankech píšete: „Neviem či mám menovca, ale ja lekár nie som ani som nikdy nebol.“
    Nie ste lekár? To je novinka! Prečo ste sa mi teda tak predstavili? Ešte ako Stalin ste mi v jednom komentári uviedli link na Vaše FB, kde Vám máme posielať vraj nejaké „zdravice“ a z tejto stránky je jasné, že lekár ste.
    A keby ste aj lekárom neboli, človekom hádam ste! Vlastne podľa Vašich komentárov o tom dosť pochybujem.

    Reply
    • 3. decembra 2018 at 12:13
      Permalink

      Pani Slavomíra.
      Skúste byť pozornejšia.
      Nikde pred mojim menom nie je titul MUDr. a ani som sa Vám tam nikdy neprdstavil.

      Reply
    • 3. decembra 2018 at 20:54
      Permalink

      Pani Slavomíra, ak budete neustále reagovať na onoho Daniela, tak zahltíte diskusiu A jemu o to zrejme ide. Dúfam, že nie aj Vám.

      Reply
  • 3. decembra 2018 at 12:15
    Permalink

    Citácia z rokovania NR SR 29.11.2018 o 10:32 hod.
    Marek Maďarič
    „Pán poslanec, žiaľ bohu, máte pravdu. A vôbec nerozumiem, prečo sociálna demokracia robí presný opak toho, čo by mala robiť. A do veľkých nadnárodných firiem ide naháňať lacnú pracovnú silu na úkor našich zamestnancov a hlavne ich miezd. To je úplný opak toho, čo by mala sociálna demokracia robiť. A to ma veľmi mrzí. Takže máte pravdu aj v tom, že nie skrátené konanie, ale radšej s kratšej cesty s takýmito návrhmi. „

    Reply
  • 5. decembra 2018 at 7:46
    Permalink

    NRSR 4.12.2018
    antiglobalista balaha hlasoval za vyslanie našich vojakov na misiu do Irackej republiky !

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *