Vážení priaznivci DAV-u DVA
Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.
V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.
Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.
Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712
Štokholm 7. decembra (TASR) – Po takmer siedmich desaťročiach končí švédsky nábytkársky koncern IKEA s vydávaním svojho tlačeného katalógu. Príčinou je presun zákazníkov na internet.
Prvý katalóg vydala IKEA v roku 1951 v náklade 285.000 výtlačkov, pričom ho distribuovala v južných oblastiach Švédska. Najúspešnejším rokom v tomto smere bol podľa agentúry DPA rok 2016, keď firma distribuovala na viac než 50 trhoch sveta do domácností a obchodov IKEA vyše 200 miliónov výtlačkov v 22 jazykoch.
V roku 2000 spustila firma digitálnu verziu katalógu a záujem o tlačený katalóg postupne klesal. Tento rok, ktorý je pre tlačený katalóg posledný, bolo distribuovaných približne 40 miliónov výtlačkov.
Firma uviedla, že spotrebitelia hľadajú stále viac inšpirácií na internete a aj nákupy realizujú vo väčšej miere online. Ako dodala, za 12-mesačné obdobie do konca augusta vzrástli tržby z online predaja zhruba o 45 %.