Vážení priaznivci DAV-u DVA
Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.
V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.
Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.
Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712
Bratislava 11. februára (TASR) – Núdzové čísla 112 a 155 pre kontaktovanie rýchlej pomoci neslúžia úplne pre ten istý účel. Pomoc tak pri ich správnom rozlišovaní môže doraziť skôr o desiatky sekúnd. Na sociálnej sieti to pripomína Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby (ZZS) SR.
„Na 155 voláme v prípade vážnych zdravotných ťažkostí, doslova, keď ide o zdravie alebo o život,“ spresnilo operačné stredisko. Linka 112 je európskym číslom tiesňového volania. Kontaktovať ju treba v prípade väčšieho nešťastia, napríklad dopravnej nehody, prírodnej katastrofy či požiaru, aby mohli pomôcť všetky zložky integrovaného záchranného systému – hasiči, polícia aj záchranári.
„Ak v prípade vážnych zdravotných ťažkostí zavoláme na 112 namiesto 155, nestane sa nič. Svoj problém však budeme musieť vysvetľovať dvakrát, operátorovi na 112 a neskôr aj operátorovi na 155. Pomoc sa tak môže oneskoriť o desiatky sekúnd,“ upozornilo operačné stredisko.