Zamestnanec musi byť stroj a znášať buzeráciu – vtedy je dobrý zamestnanec

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Vláde je jedno, v akom strese národ žije. Hlavne, že občania platia odvody, elektriku a plyn. Obeživo, živnostníctvo, kúpyschopnosť na bode nula.

Odkedy sa dopustila móda investorov, ktorých Slovensko vraj bezpodmienečne potrebuje, ľudia robia len na zahraničné firmy, ktoré sa tu nesprávajú slušne. Ľudí majú len za otrokov z východnej provincie. Dokedy vydržíme pracovať pre blaho pár kapitalistov? V každej druhej budove sedí rakúska, nemecká, švajčiarska firma, ktorá si tu zriaďuje pracoviská, lebo ľuďom dáva nižšie platy, ako by dala vo svojej krajine. A toto je koho životný štýl? Všetky upratovačky, účtovníčky, telefonistky, strážne služby pracujú pod tlakom za pár drobných. Lebo to vyzerá, že práce je dosť. Len koľko sú ľudia schopní vydržať, keď sú takto vykorisťovaní?

Nemecký mobilný operátor má okrem prevádzky vo východnom Nemecku stredisko v hlavnom meste Slovenska, kde na jedného pracovníka preženie denne cca dvesto hovorov zákazníckeho servisu, pričom zamestnanec v bežnom pracovnom čase musí dodržiavať stanovené limity údajne vyššieho manažmentu. Zamestnanec musí v nariadenej minutáži žiadať zákaznícky identifikačný vstupný údaj, musí vybaviť požiadavky zákazníka, musí dodržiavať povinné zápisky o hovore, má popritom predať jeden z produktov, a ešte má sám slovne zákazníka informovať o následnom hodnotiacom hovore, kde mu môže zákazníka dať dobrú alebo zlú známku. Samozrejme, pri absolútnej kvalite, empatii a profesionalite, kde je žiadané v hovore zákazníka minimálne dvakrát oslovovať menom. Toto všetko pri nulovom zabezpečení pomoci vyššieho skúseného kompetentného pracovníka. Dobre ste čítali! Tento výkon žiada firma od zamestnanca. Nezastavil sa Vám rozum?

Ale pravdaže, je na Profesii.sk milión pracovných príležitostí, ktoré sa dajú vydržať vari naozaj len tú skúšobnú dobu. Vyzerá to tak, že to tým investorom, čo sem prinášajú prácu, stačí. Len čo z toho má slovenský občan? Neistotu, nervy, poškodené zdravie – a prázdnu peňaženku.

Takéto a podobné veci vykonávame pre úžasných investorov, ktorých vláda Slovenskej republiky miluje. To, že Slovák je len otrok prenádhernej Európskej únie, samozrejme, vláde vyhovuje. Veď načo by ľudia mali lepší život, načo by mali vyššie mzdy, načo by ministerstvo hospodárstva schvaľovalo projekty na realizáciu slovenských firiem? Veď je lepšie, keď stádo pritlačených hlupákov pokryje potreby veľkých zahraničných spoločností a zopár  „vyvolených“ má z toho zase len zisk.

Komunikácia medzi zákazníkom a pracovníkom nie je automatická výrobná linka. To sú ľudské bytosti s mozgom, ktorým nemôžeme nastaviť počet slov, počet myšlienok, počet otázok. Prečo toto ten vyšší manažment nevie? Zjavne preto, lebo to vedieť a vidieť nechce. A ľudí má len za čísla.

Foto: reynermedia , CC

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *