Čaputová dostala od Nadácie Hansa Ringiera Cenu za politickú kultúru. Zdroj foto.
Ringier ju takto pumpol o 50 tisíc eur v keši.
Nechcem rozprávkovej víle kaziť radosť, len tri poznámočky:
1. CENA ZA POLITICKÚ KULTÚRU OD BULVÁRU?
Ringier je švajčiarska médiálna skupina, ktorá vydáva ten najodpudivejší bulvár. Uverejňujú najväčší kultúrny odpad.
Od týchto dostať cenu za politickú kultúru, to je ako keby niekomu dala Nadácia Adolfa Hitlera cenu za mier.
2. ČAPUTOVÚ OCENIL VLASTNÍK AKTUALÍT
Ringier na Slovensku vlastní Aktuality.Sk, ktoré robia Čaputovej propagandistickú kampaň a šíria liberálnu ideológiu.
Ringier takto financuje liberálne média po celej Európe a oceňuje liberálnych politikov. Je to spôsob, ako pomáhať svojim neoliberálnym „súdruhom“. Vytvorili si krásnu medzinárodnú sieť a vzájomne sa podporujú.
Čaputová získava od Aktuality.Sk reklamu zadarmo a ako bonus ešte aj 50 litrov priamo od švajčiarskych liberálov. Blahoželáme.
3. KOMU ROZDÁ ROZPRÁVKOVÁ VÍLA 50 TISÍC EUR?
Teraz Čaputová rozdá 50 tisíc na niečo strašne populárne, aby si urobila politickú reklamu. Nejaká srdcervúca charita. To je zmysel toho celého. Kampaň za Čaputovú.
Už len čakám, na čo rozprávková víla peniaze zo zahraničia použije. Len dúfam, že si za to nekúpi nové šaty a fakt to dá na nejakú charitu.
CENA ZA NIČNEROBENIE
Pri všetkej úcte, nech máte na Čaputovú akýkoľvek politický názor, isté je jedno – ona ešte neurobila v politike vôbec nič. Nula. Zero.
Ak jej niekto má potrebu dávať cenu za politickú kultúru, tak mohol oceniť akurát tak jej nový účes a nové šaty, nič viac.
LIBERÁLNA INTERNACIONÁLA
A keď dostane prezidentka peniaze od vydavateľa Aktualít, jedného z hlavných opozičných médií na Slovensku, tak musí byť každému jasné, že je to len trápna maškaráda. Liberáli si rozdávajú ceny a Zuzanka sa usmieva. Aké patetické.
Každopádne, gratulujeme k 50 tisícom, milá víla. A všetko naj k meninám ?
Ľuboš Blaha
Ringier Axel Springer,
to je tá obrezaná perla ľudského ducha, ktorá sa podieľala na prenasledovaní, strašení, inscenovaní negatívnych udalostí a zverejňovaní lživých informácií o duševne chorej Ivetke, ktorú napokon v zúfalstve dohnala ku krutej a istej samovražde ? Alebo, že by to bola len propagácia absolútnej slobody, teda slobody spáchať samovraždu ?
Česť tvojej pamiatke, Ivetka…
Tak toto je ten ľudský odpad s dobrým vzdelaním, čistými rukami a bielymi goliermi, ktorá rovnako zhnitým a skazeným rozdáva ocenenia. SVOJI – SVOJIM. Tu vidíte, čo ste si zvolili za prezidenta. Aké kapitalistické – hovno, zabalené v pútavom trblietavom celofáne. Na pultoch každej dobrej predajne od roku 1990 ! Hnus.
Aj s týmto „čistým odpadom“ si komunisti poradili – väznice a tábory boli plné takýchto asociálov, ktorí si celé svoje kapitalistické živobytie postavili na utrpení obyčajných ľudí hladom, chorobami, prepracovanosťou a úžerou. A zakrývali toto utrpenie zvrátenou ideológiou, že si za svoje utrpenie môžu tie úbohé duše sami. A samozrejme, oni za svoj „úspech“ tiež. „Makali“ na sebe.
Socializmus izoloval toto semä satanovo od ľudskej spoločnosti, a dal im šancu byť pre spoločnosť aspoň raz užitočný, keď im dal lopatu do ruky a upäl ich konečne ku skutočnej práci.
Zapáľme hranice !
Vážení po dnešku so Smerom končím. Som ľavicovo orientovaný,
ale tie prepisy sú pre mňa silná káva. Nebola náhoda kde sa
Hranol ubytoval. Je to organizovaná skupina. Posledný nech
za nimi zhasne svetlo.
yariss
1. Cena je technicky nie od bulvarnej medialnej skupiny, ale od Nadacie Hansa Ringiera, ktora udelila podobne ceny aj inym politikom. Takze kontext je v poriadku, len politicke smerovanie vam osobne nevyhovuje, a to je tiez v poriadku.
2. Dobre, a kde je problem? Vase clanky su zase antiliberalne a takisto nieco kritizuju a nieco ine zase podporuju, a takisto existuje siet konzervativcov, ktori si navzajom harmonicky kontruju. Ludia podobnych nazorov si navzajom lepsie rozumeju, to je cela banalna pointa Vasho bodu 2. Viac k veci by bolo zamerat sa na fakty a ukazat ci a ktore Caputovej konkretne politicke ciele su prospesne alebo neprospesne, a preco, s odvolanim na fakty a priklady z reality. Pisete sposobom my vs oni, a to moze mnohym ludom pripadat primitivne.
3. Cena je za politicku kulturu, nie za politicke zasluhy. Analogicky nelogicky argument by bol, keby ste vycitali pravitku, ze nemeria teplotu.
Pumpnut niekoho o x euro znamena, ze tento clovek o tieto peniaze prisiel, ale neskor sa v clanku dozvedame, ze islo o pravy opak. Ked uz pouzivate zargon, tak spravne.
Pani Lenka, celkom vecný, racionálny príspevok, odkazujúci na fakty a nie emócie, tento prístup sa mi páči. Nemusíme stáť na rovnakej strane, ale pri takomto racionálnom prístupe sa dá diskutovať, hľadať spoločné riešenia.
Smerovanie DAVDVA uviezlo v subjektivizme, emóciách a neplodnej mravnej kritike kapitalizmu. V podstate stavia na fanúšikovskom princípe, páči alebo nepáči sa mi (socializmus alebo kapitalizmus, liberalizmus alebo konzervativizmus, ap.)
To je pekne napísané „píšete spôsobom my vs oni“, práve toto je fanúšikovský princíp, fandím subjektívne nejakému klubu, iní inému, hoci racionálne to neviem zdôvodniť, za iných okolností by to mohlo byť naopak,
Otázka liberalizmu – to nie je otázka fandenia, ale otázka efektívnej správy. spoločnosti. Iba hlupák absolutizuje buď liberalizmus, demokraciu alebo diktatúru. Každá z týchto foriem zodpovedá iným podmienkam, inej vývojovej etape.
Nedá sa celkom povedať, žeby Ľuboš Blaha bol antiliberálny. On si len kapitalistický liberalizmus stotožnil s liberalizmom vôbec, za všetkým je príliš veľa emócií a málo racionálna, málo hlbokého filozofického poznania. Keby bol Ľuboš Blaha skutočným marxistom, za akého sa pokladá, chápal by kapitalistický liberalizmus len ako jednu z historických podôb liberalizmu Lenže on vychádza zo západnej indeterministickej podoby marxizmu ako učenia o sociálnej spravodlivosti. Ktorá umožňuje dosť široký subjektívny výklad dejín.
Otázka globalizácie, národného štátu, národnej kultúry, to nie je otázka fandenia, ale znovu otázka pôsobenia ekonomických, sociálnych, technologických síl. Nechcem to tu nejako rozvádzať.
Zaujímali by ma Vaše celkové svetonázorové, filozofické, politické názory. Postoj k dejinám, vývoju, k socializmu, kapitalizmu, liberalizmu, demokracii, ekonomike, príjmovej nerovnosť, k DAVDVAi ap. Ľudia, ktorí stavajú na faktoch, racionalite a nie pocitoch, sú vzácni.