SAS-kárske a PS-kárske mlčanie ako marketingový ťah zvyšujúci preferencie

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Aj mlčanie je geniálny marketingový ťah, ako získať nových voličov. Hold, nie je náhoda, že XY poslancov sa do parlamentu dostalo len preto, že jednoducho držali hubu a nikdy nedali najavo svoje politické preferencie. Stačilo pritakávať vedeniu, tichučko postávať pri šéfovi a držať líniu, resp. držať balónik.

TICHO AKO MARKETING

Jedna vec sa im musí uznať, tým našim neoliberálom a slniečkárom. Marketing ovládajú perfektne. Predovšetkým SaS-ka má XY poradcov a štedro platených na to, aby vyťažili zo súčasnej situácie čo najväčší politický kapitál. Sulíkova strana momentálne maximálne ťaží z toho, že sa vyjadruje k aktuálnej situácii minimálne, hoc je sama súčasťou vlády.

JA NIČ, JA MUZIKANT

Kým Matovič robí z marketingového hľadiska chybu za chybou, chŕli hysterické statusy o 106, útočí na každého a uráža aj vlastných občanov, skrátka absolútne situáciu nezvláda, Sulík je diplomaticky ticho. A práve toto ticho, z akéhosi tvárenia sa, že sa na tejto vláde nepodieľa, pomáha mu zvyšovať popularitu. Nuž, povedzme si úprimne, kto by si to s Matovičom menil? Urobíte čokoľvek, budú vás nenávidieť. Sulík z tejto situácie geniálne ťaží. Kým ľudí z prejavov premiéra triafa šľak, Sulík sa tvári akoby ani nebol súčasťou koalície… No a keď príde na lámanie chleba, vystúpi a povie: „Ja s tým bláznom nechcem mať nič spoločné…“

OD AGRESÍVNEJ KAMPANE, K MLČANIU

Nuž a podobne mlčí PS-ko & Spolu. Na poslednej kampani si urobili z vostudy kabát. Svojim nenávistne slniečarským sektárstvom a totálnym eurohujerstvom dosiahli, že sa ocitli mimo parlamentu. Okrem toho pôsobili agresívne aj počas svojej kampane. Ľudia si ich právom spájali so všetkým, čo sa spája s fanatickým slniečkarstvom – predovšetkým s inkvizičnou snahou blokovat, zatvárať a urážať každého, kto s nimi nesúhlasí v duchu hejterskej liberálnej stránky Zomri. Zomrijugend a Zomri sa stali symbolom toho najhoršieho čo liberálna sekta vyprodukovalo. Nuž a čo teraz robiť? Prečo nie kopnúť si do Matoviča a takticky mlčať? Až na fanatika Bilčíka, ktorý naďalej v Europarlamente bojuje za to, aby ste si nemohli vyjadriť názor, ostatní PS-kári/SPOLU-kári sú poväčšinou ticho, prípadne takticky nadávajú na Matoviča (čo je teraz IN).

Kým pred voľbami vás na Facebooku atakovali denno-denne platenou propagandou, zrazu stíchli. Prečo? Pretože vedia, že všetko čo Matovič spacká bude pre nich ideálny prostriedok propagandy. Pozrite sa – my sme tí odborníci, my máme možnosť veci zmeniť.

NEPOUČITEĽNÍ FANATICI Z OKS A ZA ĽUDÍ

Derivát PS/SPOLU zvaný Žaludi sa však nepoučil a naďalej pokračuje spolu s fanatikmi z OKS vo svojej fanatickej inkvizičnej kampani. Šeliga, hrajúci sa na pseudojakobínskeho diktátora, rozhodol sa vyhlásiť svätú vojnu proti symbolom komunizmu. Fanatici typu Dostál a Osuský ho samozrejme nasledujú a ich posvätný džihád dostávajú do popredia. Nuž, nepoučili sa… Nepochopili, že toto slovenská spoločnosť absolútne nepotrebuje. Obzvlášť nie 30 rokov po konečnom víťazstve liberálnej demokracie. Najmä, keď sa všetci počas koronakrízy začali cítiť tak slobodne a ako pochopili, že trh všetko vyrieši.

Sulíkovci, podobne ako PS-kári, pochopili, že aj ticho je marketing. A všetky zmätky použijú vo svoj prospech. Ukončím to slovami slávnej Noriky Mojsejovej: Nedajte sa o…

Ondrej Gorod II.

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne




One thought on “SAS-kárske a PS-kárske mlčanie ako marketingový ťah zvyšujúci preferencie

  • 2. novembra 2020 at 19:23
    Permalink

    Súhlasím. Markíza už pracuje (najmä Na telo) na novej koalícii: Hlas. SaS, PS.

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *