Pácha vláda Igora Matoviča trestné činy vedome?

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Ilustračný obrázok: Facebook Úradu vlády SR

Na začiatok trochu histórie

Matovič píše 20.7.2016 Grendelovi ohľadne organizácie protestov:

Poriadne si prečítaj celý jej článok (tu). Jediné čo si človek zapamätá, že chodí čoraz menej ľudí. Prečo to robí? A čo s tým vieme urobiť my?

Mailová odpoveď Gábora Grendela Igorovi Matovičovi 20.7.2016

Volal som s ňou (Tódová), toto je riešenie, sľúbila, že budú dávať dve čísla – ich a naše, vždy máme dodať náš odhad, ten zahrajú aj na titulke.

Prepojenie Matovičovho OĽaNO na novinárku Tódovú, ktorá prisľúbila manipulovať s číslami protestujúcich pri protestoch pred sídlom Bonaparte.

V uvedenom období (2016) médiá komentovali nízky počet ľudí chodiacich na Matovičove mítingy. Preto sa Matovič spriahol prostredníctvom svojich kamarátov s údajnou novinárkou Tódovou, ktorá cez DenníkN začala uvádzať nepravdivé údaje o počte zúčastnených ľudí na jeho mítingoch vrátane toho pred Bonaparte a súčasne obviňoval iné médiá zo skresľovania údajov. Za pravdivé považoval len svoje údaje resp. údaje servírované DenníkomN.  U Matoviča nič nového. Nepravdy, manipulácia a zavádzanie verejnosti považoval a stále považuje za svoju pracovnú metódu a nástroj svojej politiky. Akonáhle Matoviča niekto prichytí, že klame, vždy odvádza pozornosť od témy a napáda všetkých naokolo s vymyslenými obvineniami.  Pani Tódová by isto vedela povedať, kto ju zásoboval článkami z trestných spisov a prípadne aj s utajovanými skutočnosťami. Tu ochrana donášača nemá opodstatnenie, keďže ide o porušenie zákona.

Ak si porovnáte jeho sľuby v programe OĽANO s.r.o. so skutočným stavom temer po roku Matovičovej vlády národného ohrozenia a národného zdierania zistíte, že táto vláda neurobila skoro nič. Ústrednou témou predvolebnej kampaň OĽaNO bol boj proti korupcii, rodinkárstvu a klientelizmu. Sám Igor Matovič žiadal odpolitizovanie verejnej správy a OĽaNO vo svojom volebnom programe sľubovala úradníkom možnosť podieľať sa na výbere svojich šéfov. Stranícka nominácia na tieto posty je v príkrom rozpore s volebným programom OĽaNO aj s programovým vyhlásením vlády.

Prípad hospodárskej kriminality  ohľadne zatajovania údajov v účtovníctve RegionPress Igora Matoviča pod č. ČVS:PPZ-109/NKA-PK-ZA-2016 riešila polícia a 31.1. 2017 svojim uznesením trestné stíhanie Igora Matoviča zastavila z dôvodu premlčania. Nie teda z dôvodu, že skutok sa nestal!!! Ako je možné, že človek  s takouto „morálkou“ sa dostal na výslnie politiky? Demokracia bola príchodom Matovičovej vlády destabilizovaná. Existuje tu len mocenský boj o korytá s cieľom vlastného obohatenia sa z titulu ovládnutia politickej moci. Zaujímavé je tiež, že Matoviča v prípade zastupoval Daniel Lipšic, ktorý doteraz hral vždy nejakú úlohu  pri všetkých významných kauzách, ktoré otriasli Slovenskom. Náhoda? Je náhoda aj to, že Lipšic kandiduje na úrad špeciálneho prokurátora? Nemyslím si, že by išlo o náhodu. Dá sa očakávať takmer s istotou, že bol súčasnou vládnou mašinériou diktátora Matoviča určený na tento post. Všetci ostatní kandidáti mu robia len štafáž. Zaujímavé je tiež, že tzv. Matovičov biely kôň Vandák sa nechal zatiahnuť do podozrivej manipulácie s dokladmi Matovičovej firmy. Aby sa Vandák očistil, absolvoval detektor lži, výsledky ktorého jednoznačne potvrdili, že Vandák neklamal. Vandák vyzval aj Matoviča, aby šiel na detektor lži, ale Matovič sa dodnes tomuto testu vyhýba. Pritom keď bol v opozícii, tak sa detektorom lži oháňal veľmi často a vyzýval na túto skúšku vtedajších koaličných predstaviteľov. Matovič nepôjde na detektor lži lebo ten by ho z klamstiev veľmi rýchlo usvedčil. Pravda iba vtedy, keby vyšetrovatelia boli objektívni. Za súčasných totalitných pomerov na Slovensku žiadnu objektivitu nemôžeme očakávať.

Viac tu alebo tu.

Matovičovo spriahnutie sa s Danielom Lipšicom nie je náhodné. Lipšic bol okrem iných funkcií aj ministrom vnútra a aj po svojom odchode z tohto postu mal mnoho policajtov v rezorte, ktorí mu ostali verní a s ktorými sa stretával mimo úradu. Bol veľmi dobre informovaný o dianí v rezorte a s vysokou pravdepodobnosťou aj o veciach, ktoré boli predmetom utajenia. Na stránke:

je na Lipšica spracované Vojenským obranným spravodajstvom  Memorandum na tajného spolupracovníka pod krycím menom  Zelenáč, ktoré dokazuje, že už pred viac ako 20 rokmi mal kontakty na tajné služby, pre ktoré pracoval.  Ani počas svojej ďalšej kariéry sa im zrejme nevyhol a je pravdepodobné že prišiel do kontaktu aj so spravodajskými službami USA počas svojho tamojšieho pobytu. Ak uvážime, že silové rezorty ministerstvo vnútra (ovládané bývalým príslušníkom vojenského spravodajstva Mikulcom), ministerstvo obrany ovládané Naďom, ktorý sa celú svoju kariéru moce v špionážnych  kruhoch západných organizácií vrátane podozrivých mimovládok (napr. platených ekonomickým a politickým teroristom Sorosom), ktoré k nim majú veľmi blízko, tak potom je Lipšic tretím do trojky a zrejme aj bude po získaní kresla špeciálneho prokurátora, ktorá bude rozhodovať o dianí a smerovaní Slovenska. Pôjde o veľmi nebezpečnú vec, pretože ešte nikdy v histórii Slovenska nebolo Slovensko riadené politikmi silových rezortov prepojených na súdnu moc v prospech cudzej mocnosti, v tomto prípade USA resp. Izraela.

Viac tu

Poďme však k Matovičovi. Matovič ako poslušná bábka okamžite po uchopení moci porušil všetky  normy slušného správania sa politika. Politické čistky  väčšiny štátnych, verejnoprávnych a regionálnych organizácií s cieľom totálneho uchopenia moci sa dejú priebežne ešte aj teraz skoro rok od uchopenia moci Matovičom. Tu už nejde o výmenu politických garnitúr, ale o dopredu naplánovaný prevrat s podporou cudzej mocnosti s cieľom totálneho ovládnutia strategického priestoru Slovenska. Všetky kroky, ktoré doteraz bábková vláda Igora Matoviča urobila tomu nasvedčujú.

 Vážnym problémom tejto vlády je neschopnosť  riešiť situáciu s Covidom 19 s dopredu plánovaným hromadným testovaním ľudí, plánovanou hromadnou vakcináciou ľudí v zmysle pokynov zo zahraničia.  K tomuto tvrdeniu ma oprávňuje fakt, že Matovič neuplatňuje žiadne iné opatrenia okrem testovania a vakcinácie, ktoré nie sú samospasiteľné a ani nevyriešia situáciu s Covidom 19 tak, aby zdravie občanov SR bolo zabezpečené. Doterajšia prax ukázala, že Matovičove opatrenia nie, že sú len neefektívne, ale dokonca sú kontraproduktívne. Okrem toho zneužíva svoju moc na neoprávnené vyhlásenie a pokračovanie núdzového stavu v rozpore s Ústavou SR a zákonmi SR. Ide tak ďaleko, že manipuluje s Ústavou SR len preto, aby mohol legalizovať svoje diktátorské ciele. Opätovne ho podozrievam, že tak robí na príkaz cudzej mocnosti – USA.

Žiadny predstaviteľ v krátkej histórii Slovenska nešiel tak ďaleko, že de facto i de iure pomaly likviduje demokratické zriadenie, zneužíva Ústavu SR na mocenské ciele, denne porušuje zákony SR, nastoľuje diktatúru, vnáša medzi občanov strach svojimi poplašnými správami, manipuluje s údajmi bez toho, aby povedal občanom skutočnú pravdu. Najhoršie na tom je to, že mu tzv. verejnoprávne médiá robia štafáž a zavádzajú verejnosť polopravdami alebo neúplnými informáciami. K nebezpečným médiám patria hlavne DenníkN, SME. Dnes je mediálny priestor tzv. mainstreamových médií ovládaný politikmi, prostredníctvom ktorých ovládajú myslenie občanov. Iné alternatívne médiá sú často vyhlasované za konšpiračné len preto, že poukazujú v spoločnosti na páchané zločiny, porušovanie zákonov, na porušovanie demokracie, na porušovanie ľudských práv a pod. Tento trend je nebezpečný a opäť dokazuje, že diktátorská vláda Igora Matoviča sa nezastaví pred ničím.

PLG. Igor Matovič je ďalším z politikov, ktorého možno označiť za plagiátora v súvislosti s „jeho“ diplomovou prácou. Po jeho priznaní že svoju diplomovú prácu skopíroval z dvoch kníh, a že mu ju napísala kamarátka by spoločnosť očakávala logické vyústenie kauzy v jeho odchod z funkcie premiéra. Podobne ako to urobila rakúska ministerka práce a rodiny Christine Aschbacherová po medializovaní jej prípadu plagiátorstva v tomto roku. Diktátor Matovič sa však tvári, že sa ho to netýka. Kľudne ho preto možno označiť za amorálneho politika, ktorý si v spoločnosti nezaslúži žiadnu úctu. Verejnosť vie, že neodstúpi hlavne preto, lebo v súčasnej dobe sú v hre miliardy eur, ktorých sa treba zmocniť.

Narcizmus:  Klinická a neklinická forma narcizmu

V klinickej forme považujeme narcizmus za poruchu osobnosti a správania. K najakceptovanejším definíciám klinickej formy narcizmu patrí tá, ktorá je uvedená v materiáloch Americkej psychiatrickej asociácie. Podľa tejto definície ide o velikášske pocity vlastnej dôležitosti, fantazírovanie o sebe samom, pocit unikátnosti a privilegovanosti, vyžadovanie obdivu, vykorisťovateľské správanie, nedostatok empatie, povýšené správanie a závistlivé správanie. Narcistická porucha osobnosti je v súčasnosti definovaná deviatimi príznakmi (APA, 2013), narcistický jedinec:

  1. preceňuje vlastnú dôležitosť, schopnosti a úspechy a vyžaduje, aby ich tak hodnotili aj ostatní;
  2. vo fantázii sa zaoberá nekonečnými vlastnými úspechmi, mocou, krásou;
  3. je presvedčený o vlastnej výnimočnosti a jedinečnosti, takže sa môže stýkať iba s výnimočnými ľuďmi, lebo tí mu rozumejú;
  4. vyžaduje neprimeraný obdiv od ostatných;
  5. nárokuje si automatické plnenie svojich prianí a predstáv;
  6. využíva druhých len k dosahovaniu vlastných cieľov;
  7. nevie rozoznať potreby a city druhých;
  8. často závidí a býva presvedčený, že druhí závidia jemu;
  9. správa sa arogantne a prezieravo.

V prípade, že sa narcistom nedarí uvedenými spôsobmi presadzovať svoje ciele, útočia na vás verbálne, vulgárne s neopodstatnenými atakmi a obviňovaním svojho okolia za všetko, čo je v rozpore s ich predstavami.

Viac tu

Faktom je, že premiér Igor Matovič sa správa tak, že väčšina týchto základných charateristík poruchy osobnosti sa ho týka. Faktom je tiež, že Andrej Danko svojho času vyzval Matoviča, aby verejnosť informoval o svojej diagnóze, kvôli ktorej získal modrú knižku. Narážal na nemocnicu v Pezinku kde sa liečia psychické poruchy a choroby. Matovič by mal verejnosť o tejto skutočnosti informovať, pretože je verejne a politicky činnou osobou, o ktorej zdravotnom stave má verejnosť právo vedieť či je zdravý resp. či jeho diagnóza nie je na prekážku zastávania takej vysokej politickej funkcie resp. vôbec nejakej politickej funkcie.

Žiadam preto, aby sa I. Matovič ako verejne činná osoba podrobil nezávislému psychiatrickému vyšetreniu, ktoré by potvrdilo alebo nepotvrdilo uvedenú diagnózu, resp. inú poruchu osobnosti. V prípade, že sa potvrdí hocijaká psychická porucha osobnosti premiéra Matoviča, je potrebné, aby odstúpil z funkcie zo zdravotných dôvodov, ktoré mu neumožňujú zodpovedne vykonávať funkciu premiéra. Následne by sa mal začať liečiť  podľa výsledkov odborného nálezu.

Viac tu

20 miliónov za pád vlády

V roku 2010 Matovič vyhlásil, že mu ponúkli 20 miliónov eur za to, že spolu s tromi poslancami z Obyčajných ľudí pomôže odstaviť novú vládu Ivety Radičovej. „Kamarát ma pozval na kávu a ponúkol mi 20 miliónov eur,“ povedal pre denník SME. Redakcii sa ozval sám. Ponuku mu mal dať človek, s ktorým sa dobre pozná. Štvrtinu mal dostať hneď, zvyšok po vyhlásení predčasných volieb. Predseda SaS Sulík to komentoval slovami „Viem o tom a považujem to za isté, keď to tvrdí.“ Sulík Matoviča dobre pozná a dá sa jeho komentáru veriť. Matovič si zrejme oneskorene uvedomil dôsledky svojho vyhlásenia, a preto oznámil po troch dňoch, že ho navštívil ten istý kamarát, ktorý mu ponúkol „obrovský balík peňazí“ a so slzami v očiach mu povedal, že išlo o vtip a aby na políciu nič nepodával. „Ja si nemyslím, že bol spáchaný trestný čin. Neberiem to ako pokus o podplácanie, ale ako pokus o srandu,“ povedal. Polícia sa podľa hovorkyne Andrey Poláčikovej začala medializovanými informáciami zaoberať. Vyšetrovanie ukázalo, že išlo iba o vtip, ako tvrdil Matovičov kamarát, a následne bolo zastavené. Zaujímavé je, že keby to bol vtip, tak ozaj by ten kamarát so slzami v očiach Matoviča neprosil, aby nedával podanie na políciu. Skôr to vyzerá tak, že tento prípad polícia zamietla pod koberec. Bolo by vhodné obnoviť vyšetrovanie vrátane vyšetrenia Matoviča na detektore lži.

Lenže pravda je taká, že Vláda Ivety Radičovej padla aj tak. Padla hlavne zásluhou Richarda Sulíka, ktorý vedel, že Igor Matovič dostal údajne žartovnú ponuku 20 miliónov eur za pád Radičovej vlády. Možno Sulík využil túto žartovnú ponuku a len tak zo žartu prijal 20 miliónov eur za položenie Radičovej vlády. Časová následnosť žartovných ponúk je očividne zaujímavá, hlavne keď zvážime, že Matovič a Sulík boli v tom čase dôverní kamaráti. Dnes je po kamarátstve a národ sa zabáva na statusovej komunikácii Matoviča a Sulíka, za ktorú by sa nemusel hanbiť ani štamgast 4. cenovej skupiny. Matovič svojimi útokmi sa snaží vyprovokovať Sulíka k odchodu z vlády. Ten bohorovne Matovičove útoky odráža a nejaví tendenciu vzdať sa svojho ťažko vybojovaného koryta. Matovič v jeho prípade zatiaľ, ako sa hovorí „na pílu netlačí“. Vysvetlenie je iba jedno. Sulík vie niečo veľmi dôverné na Matoviča a keď použijem vyjadrenie z politického slovníka niečím ho „drží za gule.“ Matovič si zrejme uvedomuje, že keby to niečo vyplávalo na svetlo božie, gule by ho sakramentsky boleli…

Covid 19

Covidová vláda pod vedením premiéra Matoviča nevyriešila pre uľahčenie života občanov nič podstatného. Čo sa týka pandémie Matovičova vláda mala možnosť naviazať na efektívne a zmysluplné opatrenia Pellegriniho vlády. To sa však nestalo. Prvé mesiace po prevzatí vlády naznačovali , že Matovičova vláda nemá jasno, čo má robiť. Za prednejšie považovala začať s politickými čistkami na všetkých postoch štátnej, verejnej správy, v organizáciáchpo celej republike v nevídanom rozsahu, ktoré ešte ani dnes nie sú ukončené…Vláda potrebovala dosadiť svojich nohsledov do úradov a zabezpečiť si slepú poslušnosť. O odbornosti, o ktorej v opozícii spieval Matovič pri výmenách nemohlo byť ani reči. Jeho činnosť sa skutočne podobala na štátny prevrat. Slovensko bolo treba posunúť medzi bábkové štáty pod kontrolou USA.

V apríli až júli  sa začalo s postupným uvoľňovaním opatrení v jednotlivých fázach. Občania nadobudli dojem, že epidemiologická situácia je zvládnutá a že život v štáte sa vracia do normálu.

V mesiaci máj a jún sa začali objavovať v  médiách informácie o výskyte COVIDU 19 v Poľsku a Česku. Poľsko sa stalo epicentrom nákazy v oblasti Sliezska, v ktorom registrovali 5 000 infikovaných zamestnancov baní. To všetko sa dialo v tesnej blízkosti slovenských hraníc.

Napriek týmto udalostiam, vláda SR nekonala, neprijala opatrenia na zamedzenie šírenia vírusu z toxických krajín, akými vtedy boli Poľsko a Česko.

Koncom mája vláda nepochopiteľne začala uvoľňovať režim na hraniciach Rakúska, Maďarska, Českej republiky, Poľska a tiež s Chorvátskom, Slovinskom, Nemeckom a Švajčiarskom. Dovolím si odcitovať zo stránky ministerstva vnútra:

„Priznal (premiér), že úlohou slovenskej exekutívy je vyrokovať s krajinami obojstranný voľný pohyb, teda aby v druhých krajinách nevyžadovali od Slovákov negatívny test na COVID-19 a rovnaké výhody mali občania týchto krajín smerujúci na Slovensko. „Všetci sú veľmi, veľmi opatrní, je ale pravdou, že Slovensko je v tomto prípade, vzhľadom na epidemiologickú situáciu, najželanejšou nevestou.“

Treba len dodať, že doba ukázala, že táto nevesta bola znásilnená…

Premiér tak pripustil, že epidemiologická situácia na Slovensku je dobrá. Bolo v pláne ju ohroziť pán Matovič? Boli už vtedy testy nakúpené? Otázka znie prečo? Bolo treba naplánovať druhú vlnu a zarobiť na testoch?

V priebehu  dovolenkových mesiacov sa nič podstatné nedialo, až na to, že ľudia cestovali po svete a donášali na Slovensko vírus so súhlasom vlády SR, keďže okrem kozmetických odporúčaní nekonala. V tom období hrala úlohu mŕtveho chrobáka…Podľa grafu Úradu verejného zdravotníctva SR sa začala epidemiologická  situácia zhoršovať už začiatkom augusta a naplno prepukla v októbri. Napriek signálom o jej zhoršovaní opäť vláda nekonala v súlade s touto situáciou a neprijímala efektívne opatrenia na zabránenie šírenia vírusu.

Pred celoplošným testovaním sa nakazilo cca 300 slovenských vojakov. Ministerstvo obrany sa nevyjadrilo priamo, či medzi nakazenými sú aj vojaci, ktorí pomáhali s testami na Orave a v Bardejove. Viacerí vojaci v odberných miestach boli podľa všetkého nedostatočne chránení.

Veľmi podozrivou skutočnosťou je aj to, že citujem z Trendu:

„Smutné je, že vláda nedôveruje ani vedcom. Premiér ich nazýva kuvikmi a nakupuje antigénové testy radšej v zahraničí, hoci ich pripravujú aj slovenskí vedci okolo Borisa Klempu a Pavla Čekana. Ten dokonca pred časom spomínal, že by jeho testy vedeli vyhodnotiť vzorky aj zo slín, čo by bolo menej náročné na profesionálne odbery.“Koniec citácie.

Výsledkom premiérovho covidového vládnutia bola skutočnosť, že kým 10. augusta 2020 bol počet potvrdených ochorení v SR 2615 ľudí tak o necelé dva mesiace neskôr 8. októbra  2020 to bolo už 16910 potvrdených prípadov. Rozdiel za dva mesiace bol 14 295 prípadov!!! A do Vianoc taká katastrofa, že sme sa zaradili medzi najhoršie krajiny sveta.

Opätovne nás všetky informácie nútia sa zamyslieť nad tým, kto v skutočnosti a akým spôsobom na kúpe testov zarobil, či tento obchod bol transparentný a či čírou náhodou len tak zo žartu sa nepreliali peniaze na účty politikov alebo ich príbuzných. Transparentnosť nákupu má vážne trhliny a verejnosť oprávnene žiada preverenie transparentnosti nákupu testov. Verejnosť tiež zaujíma prečo vláda neinformuje kam sa podeli miliardy z EU určené napr. na boj s Covidom 19 alebo na zmiernenie dopadov na hospodárstvo. Boli prerozdeľované transparentne? Doteraz k tomuto problému nebol spracovaný transparentný prehľad využitia týchto finančných prostriedkov.

Celoplošné testovanie, resp. generálna skúška, pred vakcináciou občanov preukázala predovšetkým ich ochotu k splneniu tohto cieľa. Vláda to dosiahla protiprávnymi uzneseniami, porušovaním Ústavy SR a príslušných zákonov, vyvolávaním strachu medzi občanmi, neoprávneným celoplošným vyhlásením núdzového stavu údajnou potrebou celoplošného lockdownu a pod. A to všetko pre splnenie obludných cieľov, obludných svetových, hlavne amerických farmaceutických spoločností s prispením národných vlád. Svoju úlohu to zohráva aj bábková vláda SR…Myslíte si, že je náhoda, že EÚ prostredníctvom predsedníčky EK von der Leyenovej (Nemky a bývalej epidemiologičky) objednáva pre EÚ vakcíny USA a Nemecka?

Testy povolené Americkým úradom pre kontrolu potravín a liečiv (FDA) poskytujú iba áno-nie odpoveď na infekciu a identifikujú osoby ako pozitívnych pacientov s nízkym obsahom vírusu v tele. Štandardné testy diagnostikujú obrovské množstvo ľudí, ktorí môžu byť nositeľmi relatívne nevýznamného množstva vírusu.

Test PCR amplifikuje genetickú hmotu z vírusu v cykloch; čím menej cyklov je potrebných, tým väčšie je množstvo vírusu alebo vírusovej záťaže vo vzorke. Čím vyššia je vírusová záťaž, tým je pravdepodobnejšie, že bude pacient nákazlivý.

Tento počet amplifikačných cyklov potrebných na nájdenie vírusu, ktorý sa nazýva prahová hodnota cyklu, nie je nikdy zahrnutý do výsledkov zasielaných lekárom a pacientom s koronavírusmi, hoci by im mohol povedať, do akej miery sú pacienti infekční.

Podľa časopisu The Times v troch súboroch testovacích údajov, ktoré zahŕňajú prahové hodnoty cyklu, zostavené úradníkmi v Massachusetts, New Yorku a Nevade, až 90 percent ľudí s pozitívnym testom nenieslo takmer žiadny vírus.

Jedným z riešení by bolo upraviť prahovú hodnotu cyklu, ktorá sa v súčasnosti používa na rozhodnutie, že je pacient infikovaný. Väčšina testov stanovuje limit na 40, resp. na 37. To znamená, že máte pozitívny nález na koronavírus, ak testovací proces vyžadoval na zistenie vírusu až 40 cyklov, alebo 37 cyklov.

Je to ozaj zarážajúce, že sa nezaznamenávajú prahové hodnoty zo všetkých týchto testov – že sa iba oznamujú pozitívne alebo negatívne výsledky, Prečo je prax taká, že sa nezisťujú prahové hodnoty, ktoré určujú kto má akú vírusovú záťaž?

Bolo by užitočné zistiť, či je niekto pozitívny, či má vysokú vírusovú záťaž alebo nízku vírusovú záťaž,“ alebo takú záťaž, ktorá nie je nákazlivá…

Úradníci Wadsworth Center, štátneho laboratória v New Yorku, majú prístup k hodnotám prahových hodnôt z testov, ktoré spracovali, a na žiadosť The Times analyzovali ich počty. V júli laboratórium identifikovalo 872 pozitívnych testov na základe prahu 40 cyklov.

S hraničnou hodnotou 35 cyklov, by sa asi 43 percent z týchto testov už neklasifikovalo ako pozitívne. Asi 63 percent by už nebolo považovaných za pozitívnych, keby boli cykly obmedzené na 30.

Obzvlášť znepokojujúci je počet ľudí s pozitívnymi výsledkami, ktorí nie sú infekční, uviedol Scott Becker, výkonný riaditeľ Asociácie laboratórií verejného zdravia. Znamená to, že množstvo testov vykazuje falošné výsledky.

FDA poznamenala, že ľudia môžu mať pri novej infekcii nízku vírusovú záťaž. Test s menšou citlivosťou by tieto infekcie prehliadol.

 (pozn. pamätáte sa ako niektorých ľudí sa na Slovensku snažli potrestať, ak si chceli dať urobiť nový test, krátko po tom ako sa zistila ich pozitivita? Prečo? Preto, lebo by sa odhalila manipulácia výsledkov?).

Testy PCR majú stále svoju úlohu, uviedol on a ďalší odborníci. Napríklad ich citlivosť je výhodou pri identifikácii novo infikovaných ľudí.

Ľudia infikovaní vírusom sú najinfekčnejší deň alebo dva predtým, ako sa príznaky objavia a asi do piatich dní po nich. Ale pri súčasnom spôsobe testovania je malá šanca, aby ste „našli“ ľudí s vysokou infekčnou záťažou v období, kedy sú najinfekčnejší. To znamená, že stratégia tzv. odborníkov pri odhaľovaní najinfekčnejších prípadov je bezzubá. Je podozrenie, že o tom ani nevedia vzhľadom k vývoju situácie na Slovensku. Alebo je za tým niečo iné?

PCR testy amplifikujú koronavírusovú RNA a zachytia ju aj v malom množstve. Pri testoch na antigén sa proteíny nedajú kopírovať rovnakým spôsobom, čo skresľuje  výsledky u niektorých ľudí, ktorí prenášajú nepatrné hladiny koronavírusu v tele bez patogénov. Niektoré testy na antigén Doktor Garner hovorí:  „Nesnažíte sa nájsť každého, kto má vírus, snažíte sa nájsť a zmierniť ohniská nákazy.“

Neustálym testovaním ľudí, môžeme hlavne vysvetliť nedostatok citlivosti testov, pretože výsledky sú rôzne.  Od zachytenia infikovaných, cez prenášačov, až po ľudí s bezvýznamnou úrovňou vírusu v tele až po zdravých ľudí…Všetci však môžu vykazovať pozitivitu !!!

Lenže…My neskúmame nedostatok citlivosti testov, ale snažíme sa nájsť predovšetkým signifikantne nakazených ľudí, prenášačov a ohniská nákazy. Mám veľké pochybnosti, že na Slovensku toto nerobíme, pretože výsledky by museli byť zásadne iné…

Viac tu

Chyby, ktorých sa vláda dopustila, s následkom rozšírenia Covidu 19 v spoločnosti…

  1. Ignorovanie počtov nakazených v máji a júni minulého roku v Česku a Poľsku. Neprijatie efektívnych opatrení na zabránenie rozšírenia nákazy.
  2. Neprijatie efektívnych opatrení v dovolenkových mesiacoch. Nákaza sa začala šíriť hlavne po skončení dovolenkových mesiacov.
  3. Neposkytnutie informácií o vyhodnocovaní testovania následkom čoho došlo k skresľovaniu informácií o počte nakazených.
  4. Nedosledovanie ohnísk nákazy v dobe zvýšeného výskytu od augusta minulého roku a neprijatie efektívnych opatrení.
  5. Odignorovanie ohnísk nákazy šíriacej sa  z rómskych osád a iných marginálnych skupín a neprijatie príslušných opatrení.
  6. Nedostatky pri organizácii plošného testovania. (smrkanie na jednom mieste pred odberom, malé rozostupy v radoch ľudí, nezabezpečenie časti kvalifikovaného personálu na odbery. Dôsledok – možné pokračovanie šírenia Covid 19.
  7. Nezabezpečenie informácií pre verejnosť ohľadne posilnenia imunity, ktorá mohla znížiť riziko nakazenia sa resp. odolnosti organizmu na zvládnutie choroby.
  8. Nezabezpečenie liekov pre občanov znižujúcich riziko nákazy a odolnosti organizmu na zvládnutie choroby. (Napr. Ivermectín, InterferonAlpha 2B, Chlorochin, Plaquenil alebo iné lieky na báze antimalarík resp. antiparazitík).
  9. Nevyužitie slovenských vedcov pre výrobu slovenských testov a vakcíny.
  10. Neskúmanie účinnosti a spoľahlivosti vakcín pre očkovanie, len slepé počúvanie nariadenia EÚ o nákupe vakcín pre potreby  EÚ bez možnosti vybrania tej najvhodnejšej vakcíny.
  11. Nesystematické prijímanie opatrení (aj neefektívnych), ktoré nezabezpečili správnu spoluprácu relevantných subjektov na všetkých úrovniach riadenia štátu až po výkon týchto opatrení.
  12. Veľká chybovosť pri testovaní antigénovými testami, ktoré nedávajú informáciu o tom či ste nakazený, ale len o tom, či ste negatívny alebo pozitívny. Zrejmá je aj veľká falošnosť výsledkov. Dochádza tým k nesprávnemu vyhodnoteniu výsledkov a následne k prijímaniu nevhodných opatrení znamenajúcich porušovanie práv jednotlivca a veľké ekonomické straty.
  13. Testy negativity nezaručujú, že človek nie je nakazený, môže byť aj  prenášačom a opäť na vyhodnotenie tejto skutočnosti sa nevedia prijať náležité opatrenia.
  14. Antigénové testy na rozdiel od PCR testov, nezachytia ani nástup infekcie, kedy je človek najnákazlivejší. Bolo by vhodné preveriť, či sa s výsledkami testov nemanipulovalo vyhodnocovaním počtu cyklov ako je popísané v texte.
  15. Podozrivé je aj objednávanie testov cez firmu, ktorá je spriaznená s premiérom Matovičom a neraz bola medializovaná. Možno sa dôvodne domnievať, že objednávanie bolo účelové bez ohľadu, že objednané testy splnia svoj účel v spoločnosti. Testy zjavne neboli v požadovanej kvalite. Bolo by vhodné sa tiež zamerať na skutočnosť, či testy boli balené v originálnom balení a či neboli použité po lehote expirácie. Tiež odporúčam urobiť chemickú analýzu testovacích tyčiniek z dôvodu či neobsahujú škodlivé chemikálie.
  16. Žiadalo by sa preveriť  či testy boli robené za adekvátnych tepelných podmienok, či boli robené vyškoleným zdravotníckym personálom, s príslušnou kvalifikáciou, či testovaný dal informovaný súhlas na testovanie a či výsledky testu overil príslušný lekár.
  17. Žiadalo by sa tiež preveriť, koľko osôb umrelo  po podaní umelej pľúcnej ventilácie. Pacientom odkázaným na použitie ventilácie pri tzv. akútnej dychovej tiesni ARDS musí byť takáto liečba poskytnutá spôsobom neohrozujúcich ich život.
  18. Štatisticky nevieme vyhodnotiť koľko ľudí na Covid 19 zomrelo pretože zvlášť evidencia na dokázané príčiny úmrtia Covidu 19 neexistujú.
  19. Dodnes nebola spracovaná ucelená štúdia o príčinách vzniku Covid 19, rozbor samotnej choroby vrátane širokorozsiahlych následkoch, ktoré môže choroba spôsobiť, ani efektívne spôsoby liečby. Aj preto prijaté opatrenia vlády sú málo efektívne.
  20. K spolupráci neboli prizvaní praktickí odborníci a prijaté opatrenia sa prijímajú len na základe rozhodnutia vlády, pandemickej komisie resp.
  21. Jednou z najväčších chýb vlády I. Matoviča je skutočnosť, že sa zameriava hlavne na testovanie a vakcináciu ľudí. Neprikladá žiaden význam liečeniu pacientov liekmi, ktoré by mohli pozitívne ovplyvniť zdravotný stav ľudí ani prevencii a posilňovaní imunity. Ide o úmysel ?
  22. Rozpory vo vyhodnotení testov po celoplošnom testovaní medzi obcami a predstaviteľmi štátu – ministerstvom obrany. Vždy však v neprospech obcí!!!!

Vzhľadom k uvedenému vyslovujem podozrenie, že boli spáchané nasledovné  trestné činy:

Podľa paragrafu 149, 157, 162, 164, 183, 184, 266, 326, 327, 375, 421, 425 Trestného zákona.

Okrem toho vláda SR porušila aj ustanovenia Ústavy Slovenskej republiky ako najvyššieho zákona s najvyššou normatívnou silou. Preto je dôvodne sa domnievať, že situácia v Slovenskej republike dospela tak ďaleko, že je možne využiť článok 32 Ústavy SR, ktorý hovorí:

„Občania majú právo postaviť sa na odpor proti každému, kto by odstraňoval demokratický poriadok základných ľudských práv a slobôd uvedených v tejto ústave, ak činnosť ústavných orgánov a účinné použitie zákonných prostriedkov sú znemožnené.“

Z mesta SNP  Ivan Štubňa

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne




2 thoughts on “Pácha vláda Igora Matoviča trestné činy vedome?

  • 2. februára 2021 at 8:50
    Permalink

    Za nadpisom článku by možno nemal byť otáznik, ale bodka.
    Čo tak kolúzna väzba?

    Reply
  • 25. apríla 2021 at 22:23
    Permalink

    A preto pojdem volit, vsetko raz skonci, dokonca aj to zle. . .

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *