Prezidentský prieskum: Ktorému kandidátovi plánujete dať hlas v prvom kole?

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Čitatelia webu DAV DVA majú tiež možnosť vyjadriť svoj postoj a zapojiť sa do ankety o prezidentských kandidátov.

Do ankety sme zaradili všetkých potrvdených kandidátov z posledného prieskumu.

Svoj hlas môžete vyjadriž buď na pravom panely webu, kde sú ankety, alebo priamo v tomto článku tu:

Prezidentský prieskum: Ktorému kandidátovi plánujete dať hlas v prvom kole?
  • Štefan Harabin 49%, 3459 hlasov
    3459 hlasov 49%
    3459 hlasov - 49 % zo všetkých hlasov
  • Martin Daňo 17%, 1181 hlas
    1181 hlas 17%
    1181 hlas - 17 % zo všetkých hlasov
  • Robert Mistrík 10%, 675 hlasov
    675 hlasov 10%
    675 hlasov - 10 % zo všetkých hlasov
  • Zuzana Čaputová 6%, 437 hlasov
    437 hlasov 6%
    437 hlasov - 6 % zo všetkých hlasov
  • Marian Kotleba 6%, 400 hlasov
    400 hlasov 6%
    400 hlasov - 6 % zo všetkých hlasov
  • Maroš Šefčovič 5%, 318 hlasov
    318 hlasov 5%
    318 hlasov - 5 % zo všetkých hlasov
  • Eduard Chmelár 4%, 291 hlas
    291 hlas 4%
    291 hlas - 4 % zo všetkých hlasov
  • Milan Krajniak 1%, 49 hlasov
    49 hlasov 1%
    49 hlasov - 1 % zo všetkých hlasov
  • František Mikloško 1%, 47 hlasov
    47 hlasov 1%
    47 hlasov - 1 % zo všetkých hlasov
  • Juraj Zábojník 0%, 31 hlas
    31 hlas
    31 hlas - 0 % zo všetkých hlasov
  • Béla Bugár 0%, 29 hlasov
    29 hlasov
    29 hlasov - 0 % zo všetkých hlasov
  • Gabriela Drobová 0%, 28 hlasov
    28 hlasov
    28 hlasov - 0 % zo všetkých hlasov
  • Róbert Švec 0%, 22 hlasy
    22 hlasy
    22 hlasy - 0 % zo všetkých hlasov
  • Bohumila Tauchmannová 0%, 22 hlasy
    22 hlasy
    22 hlasy - 0 % zo všetkých hlasov
  • József Menyhárt 0%, 15 hlasov
    15 hlasov
    15 hlasov - 0 % zo všetkých hlasov
Spolu hlasov: 7004
30. januára 2019 - 29. mája 2020
Hlasovanie je skončené

Hlasovať môžete len za jedného, ale je možné svoje rozhodnutie zmeniť. Anketa bude spustená do konca februára.

Vopred Ďakujeme za účasť!

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


41 thoughts on “Prezidentský prieskum: Ktorému kandidátovi plánujete dať hlas v prvom kole?

  • 30. januára 2019 at 17:50
    Permalink

    Harabinove aktivity sledujem a preto mu dám hlas.

    Reply
  • 30. januára 2019 at 18:50
    Permalink

    Pána Chmelára. Napriek tomu, že sa mi ani trochu nepáčia jeho negatívne vyjadrenia na adresu komunistov, oslovuje ma predovšetkým charakterom, zásadovoťou, odvahou, je to človek rozhľadený, vzdelaný, dobrý rečník, má rád Slovensko, prírodu…cítim vnútornú poctivosť, tým si ma získava. Za svoje aktivity a postoje by si tento post zaslúžil. Ja mu svoj hlas dám.

    Reply
    • 30. januára 2019 at 23:48
      Permalink

      Nie je to o poste za zasluhy, ale co sa da urobit pre ludi. Pan Harabin je ten, co Slovensko dnes potrebuje, myslim, ze je lepsi kandidat ako Chmelar

      Reply
      • 31. januára 2019 at 7:30
        Permalink

        Pána Harabina nemám až tak dobre odsledovaného, videla som zopár videí a páčil sa mi. V čom je lepší ako pán Chmelár? Zaujíma ma to. Ďakujem.

        Reply
        • 31. januára 2019 at 9:07
          Permalink

          Baki Sadiki
          Alah Achbar

          Reply
          • 31. januára 2019 at 10:45
            Permalink

            Na tento stereotyp by som si dal pozor. Veď ho najviac pretláčajú ľudia zo „zomri“, takže to bude (mierne povedané) značne prehnané.

        • 31. januára 2019 at 19:41
          Permalink

          zeby preto ze ma sancu? dat hlas len tak, do lufru, k tomu je sutaz Miss Slovensko alebo Zlaty slavik

          Reply
        • 3. februára 2019 at 16:48
          Permalink

          Chmelár je zástanca LGBTI, okrem iného

          Reply
    • 31. januára 2019 at 23:57
      Permalink

      Preboha! Chmelár je pre Slovensko absolútne meprijayeľný. Amorálny, spáva(l) so svojimi študentkami a ešte aj k tomu vyhlásil, ze to je jeho vec. No, nie je. Ucitel spava so ziackou? A toto nie je jeho jediny preslap. Je absolutne protikrestansky zamerany, staci si prestudovat jeho stare clanky i tie sucasne. Ma rad Slovensko? Podla coho sudis? Podla jeho najblizsich priatelov protislovenskych zivlov Hriba, Havrana, Benovej a pod.? Charakterny? Odvazny? Hovorime o tom istom clovekovi? Jedine, co mu nemozno upriet, je vzdelanie. Je to čechoslovakista ako vysity. Jeho programom je zrusenie terajsej Ustavy SR a vypracovanie a prijatie uplne novej, v ktorej by sa zrusila Preambula…(my narod slovensky…). Ustava by mala sekularny zaklad, vadi mu v nej cyrilometodska a krestanska tradicia, definicia manzelstva a pod. perly… V jeho zilach koluje krv Palestinca… Slovák? Navyse nedisciplinovany, otrasny zivotny styl, vypaseny, neschopny odolat zranici a sportovat….

      Reply
      • 1. februára 2019 at 14:18
        Permalink

        Nešírte tu láskavo bludy a nezmysly. Navyše vulgárne a osočujúce.

        Reply
    • 3. februára 2019 at 16:53
      Permalink

      chce LGBTI, to je správny kandidát?

      Reply
  • 31. januára 2019 at 8:17
    Permalink

    Ktorý z nich si to zaslúži?To netuším a myslím,že dve tretiny slovákov tak isto.No najviac sa zverejnil p.Harabin ale môžeme mu veriť?Ešte nedávno sa oblápal s p.Ficom.

    Reply
    • 3. februára 2019 at 21:19
      Permalink

      Putin sa tiež oblápa s Trumpom, Merkelovou a ostatnými

      Reply
  • 31. januára 2019 at 14:35
    Permalink

    Ľavica nedokázala postaviť svojho kandidáta na prezidenta SR. To je fakt. Edo Chmelár nie je reprezentantom politickej ľavice. On si to síce hovoriť môže, ale nemá ničiu podporu. Ešte aj Ľ.Blaho podpísal ako 16-ty poslanec odporúčanie pre blogera Daňu a to už svedčí niečo o zúfalosti takzvaného ľavicového Smeru. Možno to bolo aj na protest proti nominácii Šefčoviča. Ten človek sa ukázal byť „dobrým euroúradníkom“ a azda si nemyslíte, že vstupom do prezidentského paláca sa v ňom niečo zmení. Tých istých ľudí bude poslúchať ako doteraz…
    Máte tu troch národne a proslovensky orientovaných kandidátov: Švec bol donedávna veľmi bojovným antikomunistom a neuznáva Slovenské národné povstanie. Teraz sa už marketingovo umiernil, ale stojí za ním pravicové a Slovenský štát ospevujúce Slovenské hnutie obrody. M.Kotleba je v parlamente, má marketingovo príťažlivý program ako strana. Ale že prezident? Ako pôjde 29.augusta uctiť pamiatku SNP?
    S Harabínom som viedol relácie v SVBB. Nie je mi sympatický. Takých „típkov“ nemusím. Ale má štátnickú kvalifikáciu právnika a vie právne zdôvodniť, prečo nie imigrácia, prečo nie Marakéš, prečo nie NATO a prečo zrušiť sankcie s Ruskou federáciou. Ako právnik vie držať práva podľa Ústavy SR a tam sú mnohé veci zakotvené, ktoré môže každý ľavicovo orientovaný volič požadovať – zdravotníctvo zadarmo, atď. No nie je to ľavičiar. Ale žil za socializmu, vie čo bolo dobré a chce vrátiť ekonomickú silu i štátnu zvrchovanosť späť na Slovensko. Aj za cenu rozporov s Bruselom. Má na to ako právnik, veľmi záleží kto ho obklopí ako poradcovia. V knihe SRDCOM A SVEDOMÍM má celé kapitoly definujúce ako sa zachová na mieste prezidenta. Tu ho môžeme kontrolovať. A mňa presvedčilo, že chce znovu obnoviť národné hospodárstvo Slovenska.
    Samozrejme, taký dr.Gustáv Husák by bol lepší…ale nie je k dispozícii a voľby sú za 43 dní. Plánujte už ľavicového prezidenta na čas o 1.827 + 43 dní. Aby potom ľavicový kandidát prečíslil všetkých. Ano, to je tých ďalších 5rokov. Nájdite mladého Gustáva Husáka. A dovtedy…

    Reply
  • 31. januára 2019 at 15:45
    Permalink

    Treba voliť človeka, ktorý nebojuje za záujmy korporácií, globalistov a tých, ktorí popierajú našu národnú suverenitu v prospech neoliberálneho projektu spoločnosti. Preto treba dokázať to, čo dokázali naši bratia v Českej republike – zlomili moc korporátnych médií a ich marketingovo vyprodukovaných, umelých kandidátov.

    Reply
    • 31. januára 2019 at 18:44
      Permalink

      Lukáš, mali by sme sa oslobodiť od čisto ideologického postoja v tejto otázke, inak ľavica nikdy nepostaví zvoliteľného kandidáta. Mali by sme si uvedomiť, že prezident by mal byť nadstranícky človek, nemal by spoločnosť rozdeľovať, ale spájať. A mali by sme si uvedomiť, že Slovensko leží v strede Európy, nie je Kubou ani Čínou, že sme viazaní nielen globálnymi väzbami, ale aj geopoliticky v tomto priestore. My nevieme existovať mimo integračných a globálnych väzieb, nemáme proti nim bojovať, ale zorientovať sa v nich.

      Ja poznám ľudí, ktorí by mohli byť vhodnými kandidátmi do budúcnosti, ale sú to odborníci a takýto úzky ideologický postoj by nedokázali prijať. Týka sa to najmä ekonómov. Spomeniem dve osobnosti, nemám to s nimi prekonzultované, ale spomeniem ich ako príklad osobností, ktoré by mohli kandidovať, aj keď sa nemusia javiť ľavicoví. Čo by mohlo byť prijateľné aj pre Smer, aj pre spoločnosť vcelku, pretože by nerozdeľovali ostro spoločnosť.

      Je to súčasný guvernér Národnej banky Slovenska doc. Jozef Makúch, ktorý podľa informácií má končiť vo funkcii. Nemusí sa javiť všeobecne ako ľavicový, on ako finančník a ekonóm nepôjde do nejakých extrémov, ale trochu ho poznám a preto by som navrhoval napr. jeho na kandidatúru, ktorá by mohla byť širšie akceptovateľná.

      Druhým je nasledovník prof. Milana Šikulu vo funkcii riaditeľa Ekonomického ústavu SAV doc. Juraj Sipko. Podobne ako v prvom prípade.

      Samozrejme, pre tieto voľby to neprichádza do úvahy, uvádzam tieto návrhy kvôli budúcnosti, že nemôžeme uvažovať úzko stranícky a ideologicky, tak sa k žiadnemu serióznemu návrhu nedostaneme.

      Reply
  • 31. januára 2019 at 16:07
    Permalink

    V tlači som si všimol, že pred pár dňami pri preberaní ocenenia v Brne náš prezident Kiska v príhovore povedal, že po vražde novinára Kuciaka, keď ľudia na ulici volali po razantnejších zmenách vlády, musel odolať tlaku, aby prekročil svoje ústavné právomoci.
    (https://www.novinky.cz/domaci/495835-kiska-v-brne-varoval-pred-populismem-univerzita-ocenila-jeho-pojeti-politiky.html)

    Veď to je verejné priznanie, že niekto, kto mal k prezidentovi prístup, sa snažil využiť ho na neústavnú zmenu vlády = štátny prevrat.
    Zaráža ma, že si to nikto z médií doteraz nevšimol.
    Žiaľ, voľba prezidenta, to tentoraz ešte nebude reality show „Slovensko hľadá Miss/Mister Sympatie“, ešte to bude vážne a musí tam byť človek, ktorý vie dobre odolávať rôznym tlakom.

    Reply
  • 31. januára 2019 at 17:20
    Permalink

    Dobre, priatelia, skúsme to inak.

    Ktorí z nasledujúcich ľudí sú ako prezidentskí uchádzači pre Vás neprijateľní, a prečo ( vek si nevšímajte ) ?

    Hrdlička, Nišponský, Klimentová, Suško, Ondriaš, Jurišta, Pomajdík, Pirošík, Jágrik, Fábry, Škvrnda, Janošovský, Fajnor, Vitkovič, Dinuš, Antal, ajZajacajVanka, Plevza, Manda, Hohoš, Blaha st., Kusá, Dieneš …

    Reply
    • 31. januára 2019 at 17:34
      Permalink

      Proti nikomu z týchto kandidátov by som nič nemal, viacerým by som aj dal hlas, ale veľmi mi v tom zozname (z viacerých dôvodov) chýba Jalal Sulejman. :-)

      Reply
    • 31. januára 2019 at 18:26
      Permalink

      Martin, brzdi emócie lebo dostaneš za uši…si ma tam pomenoval a idiotsky! Nik z tých menovaných a teda ani ja, nedokázali zorganizovať okolo seba tím – rozumej ľavicovo – kolektív ľudí a rozšíriť do slovenskej verejnosti myšlienky a idey za ktorými môžu ľudia hromadne ísť a ktoré budú SPÁJAŤ občanov Slovenska.
      Takže na to nemajú…a okrem toho, dobre sa Ti fantazmagoruje 31.januára po termíne – ešte raz opakujem: máte 1.827 +42 dní na prípravu nového dr.Gustáva Husáka. Týmto smerom iďte a netrepte tu somariny. Čo ste robili okolo tých mien v roku 2018,2017,2016,2015? H…

      Reply
  • 31. januára 2019 at 22:04
    Permalink

    Vždy sa dám rozčúliť blbinami… takže i ja sa chladne zamyslím:
    po 1. – nie každý túži „byť prezidentom“ a ak je to „americký sen“, tak nech idú ľudia do Ameriky. Aj Martin…Andrejovi Ká sa to splnilo…
    po 2.
    Slovensko má za sebou viac pokusov o vytvorenie samostatného štátu a dvakrát sme mali v 20.storočí spoločný štát s Čechmi a Moravanmi. Chcem sumarizovať – nie historizovať: Štefánik, dokonca sa mu ani nedostalo pocty ako živému, zahynul. Tiso ako prezident je tak tragická osoba, že nik si neželá byť v jeho koži – a čudujem sa jeho velebiteľom, že mu nedajú posmrtný pokoj. V povojnovom období a po 1950 bol Husák zatvorený a nemyslím, že by v tom čase myslel na „prezidentské kreslo“…hrozilo mu niečo iné…predstavte si iného prezidenta ČSSR, armádneho generála Ludvíka Svobodu, ktorý vytvoril práve v Sovietskom zväze Armádny zbor a ktorého internovali 21.8.1968 sovietski generáli…predstavte si tragickosť osudu dr.Gustáva Husáka, ktorý dokázal presadiť Ústavu čs.federácie a ktorého ako „deda“ vyhodili z prezidentského postu z Hradčian aj jeho bratia Slováci v 1989…viete si predstaviť, čo to je, byť SLOVENSKÝM PREZIDENTOM?
    po 3.
    – to len zhýčkaní „prezidenti“ po roku 1993 si hlavne kontrolujú výšku svojej apanáže a tešia sa na doživotnú dôchodkovú rentu, ktorú mimochodom aj dnes poberajú DVAJA exprezidenti a od júna aj TRETÍ exprezident Kiska…
    po4.
    …a blížia sa veľmi turbulentné časy – skončí sa konjunktúra kapitalizmu, keď nekrachne finančný systém, zlomí sa automotive monokultúra a zostanú tu desaťtisíce nezamestnaných plus tisíce zahraničných pracovníkov -gastarbeitrov bez práce, …vôbec nevieme ako to bude so „superštátom“ v EU a ako to bude s tlakom osídliť nás migrantami, nevieme kedy sa spustí útok NATO na Rusko…a zas to bude tragická postava PREZIDENTA, ktorý nech sa rozhodne akokoľvek, bude to zlé rozhodnutie – lebo sme malým národom bez vlastnej ekonomiky a bez zdrojov na prežitie (v tejto chvíli…)
    …a – komu z tých kandidátov to teda želáte?

    Reply
    • 31. januára 2019 at 23:08
      Permalink

      Škrtáte sa zo zoznamu ?

      …malý Slovák ?

      Reply
  • 1. februára 2019 at 0:06
    Permalink

    Preboha! Chmelár je pre Slovensko absolútne meprijayeľný. Amorálny, spáva(l) so svojimi študentkami a ešte aj k tomu vyhlásil, ze to je jeho vec. No, nie je. Ucitel spava so ziackou? A toto nie je jeho jediny preslap. Je absolutne protikrestansky zamerany, staci si prestudovat jeho stare clanky i tie sucasne. Ma rad Slovensko? Podla coho sudis? Podla jeho najblizsich priatelov protislovenskych zivlov Hriba, Havrana, Benovej a pod.? Charakterny? Odvazny? Hovorime o tom istom clovekovi? Jedine, co mu nemozno upriet, je vzdelanie. Je to čechoslovakista ako vysity. Jeho programom je zrusenie terajsej Ustavy SR a vypracovanie a prijatie uplne novej, v ktorej by sa zrusila Preambula…(my narod slovensky…). Ustava by mala sekularny zaklad, vadi mu v nej cyrilometodska a krestanska tradicia, definicia manzelstva a pod. perly… V jeho zilach koluje krv Palestinca… Slovák? Navyse nedisciplinovany, otrasny zivotny styl, vypaseny, neschopny odolat zranici a sportovat….

    Reply
  • 1. februára 2019 at 0:17
    Permalink

    Preboha! Chmelár je pre Slovensko absolútne neprijateľný. Amorálny, spáva(l) so svojimi študentkami a ešte aj k tomu vyhlásil, ze to je jeho vec. No, nie je. Ucitel spava so ziackou? A toto nie je jeho jediny preslap. Je absolutne protikrestansky zamerany, staci si prestudovat jeho stare clanky i tie sucasne. Ma rad Slovensko? Podla coho sudis? Podla jeho najblizsich priatelov protislovenskych zivlov Hriba, Havrana, Benovej a pod.? Charakterny? Odvazny? Hovorime o tom istom clovekovi? Jedine, co mu nemozno upriet, je vzdelanie. Je to čechoslovakista ako vysity. Jeho programom je zrusenie terajsej Ustavy SR a vypracovanie a prijatie uplne novej, v ktorej by sa zrusila Preambula…(my narod slovensky…). Ustava by mala sekularny zaklad, vadi mu v nej cyrilometodska a krestanska tradicia, definicia manzelstva a pod. perly… V jeho zilach koluje krv Palestinca… Slovák? Navyse nedisciplinovany, otrasny zivotny styl, vypaseny, neschopny odolat zranici a sportovat….

    Reply
  • 1. februára 2019 at 9:50
    Permalink

    Pani Helka, asi reagujete na môj komentár. Chmelár spáva so študentkami? Ja na reči nedám, musela by som poznať fakty. Prečo hneď používate také tvrdé slovo „amorálny“, ľudia sú rôzni, nie každému sa vydarí hneď prvý vzťah a možno ani druhý a možno ani tretí, stáva sa to. Veci srdca sú pre mňa tabu, nemám právo sa v nich prehrabávať. Pokiaľ nie je vyslovene promiskuitný, neprekáža mi to, ľudia majú rôzny temperament, niekto má to šťastie, že si nájde partnera a vydrží mu to celý život, tak ako u mojich rodičov, no a niekomu to nevyjde, taký je život. A že sa zaľúbil do študentky? No veď to bola zrelá žena, nie neplnoleté dievčatko. Neznásilnil ju predsa, na lásku musia byť dvaja. Z článku usudzujem, že ste kresťanka, čiže určite poznáte biblické „Kto si bez viny hoď kameňom“.No a keďže sme pri tom kresťanstve, ja som tiež ateistka a môžem zodpovedne povedaťť, že som omnoho morálnejší a lepší človek ako niektorí kresťania z môjho okolia, tým samozrejme nechcem povedať, že nepoznám dobrých, čestných a morálnych kresťanov. Dôležité je, že pán Chmelár nie je nenávistný ateista, k iným náboženstvám je tolerantný, ba dokonca ho inšpirujú. Čítali ste jeho vyjadrenia na adresu kresťanov a iných náboženstiev? Ja áno! Pani Helka nemôžete natlačiť ľudí do svojej formičky, človek má právo výberu. Čo sa týka priateľov, naozaj platí „človeka poznáš podľa jeho priateľlov“. Nepoznám priateľov pána Chmelára. Pána Hríba, ktorého spomínate, nepoznám dôkladne, nie je mi sympatický, hlavne preto, že je netolerantný, ba až nenávistný, ale to neznamená, že nemá aj dobré vlastnosti, z toho, že si s ním pán Chmelár má čo povedať, nemôžete predsa usudzovať, že je protislovenský, práve naopak, pán Chmelár je dobrý vlastenec, človek, ktorý miluje Slovensko, jeho históriu, kultúru, cítiť to z jeho článkov a nielen z článkov, ale i z postojov, koľkokrát bránil slovenské záujmy. Nehnevajte sa na mňa, ale nepáči sa mi výraz“ vypasený“, ja rozhodne neposudzujem človeka podľa výzoru, každý človek sa s nejakými predispozíciami narodí, pani Helka, ja by som tiež chcela mať napríklad hustejšie vlasy…koniec koncov poznám mnohých kresťanských hodnostárov, o ktorých by ste mohli povedať to isté,nehnevajte sa na mňa, že som prostoreká. Mala som žiačku, veľmi milé, dobré a šikovné, bystré dievčatko, plnoštíhla pekná blondínka, stretla som ju po rokoch, vydala sa, má tri deti a veľmi veľmi pribrala, nedokáže si s tou váhou poradiť, nech robí čokoľvek, dôležité je, že má muža, ktorý ju miluje takú, aká je, lebo je to zlatý človek.
    Pánovi Chmelárovi koluje v žilách krv Palestínca?
    Po prvé, už to viackrát poprel, po druhé, keby aj kolovala, ja nedelím ľudí na Slovákov, Palestíncov…ale na ľudí dobrých a zlých. Alebo nepoznáte dosť Slovákov, ktorým koluje v žilách krv Slováka a sú nenávistní, netolerantní, bezcharakterní, arogantní, dokonca niektorí sú aj vrahovia. Milovať vlastnú krajinu a vyznávať vlastné náboženstvo možno aj bez toho, aby sme nenávideli inú krajinu a iný názor na svet. To, že sme rôzni, pani Helka, to je tá pestrosť života, ktorá nás uchvacuje aj v prírode. Ešte k manželstvu, zrejme narážate na homosexuálov. Podľa môjho názoru rodinu má tvoriť muž a žena, ale nešťastník, ktorý sa narodí s inou orientáciou, má tiež právo prežiť život štastne, nemôže za to, že sa narodil povedzme s telom muža a dušou ženy alebo opačne. Je to tragédia pre neho samého. Pokiaľ to nie je o zhýralosti, ale len o tom, že si homosexuál našiel partnera, s ktorým je šťastný, prečo by sme ho mali za to nenávidieť. Človek žije raz a každý má právo prežiť ten svoj život plnohodnotne.
    Neberte to tak, pani Helka, že robím pánu Chmelárovi advokáta, poznám ho len virtuálne, iba som reagovala na Vaše otázky. Ani ja so všetkými názormi pána Chmelára nesúhlasím, iste aj on má svoje tienisté stánky. Ale pani Helka, kto ich nemá, kto je dokonalý? Samozrejme, Vy pani Helka, budete voliť podľa vlastných predstáv, ja Vám nič nevnucujem, len som vyjadrila svoj názor, nič viac.

    Reply
  • 1. februára 2019 at 15:59
    Permalink

    Toto je ľavicová stránka? Harabin, Daňo a Kotleba? Zvraciam…

    Reply
    • 1. februára 2019 at 19:09
      Permalink

      Chod na stranky slusneho slovenska…tam sa podobne slusne vyjadruju…

      Reply
  • 1. februára 2019 at 17:07
    Permalink

    My ľavičiari začnime konečne niečo robiť a bavenie sa o kandidátoch na prezidenta je to posledné, čo ľuďom práce môže pomôcť. Je vidieť , že problémy bežných ľudí vás netrápia. Riešite prezidenta. Ten sa na nás vykašle hneď po nástupe do úradu. Musíme sa spájať a riešiť veci spoločne a tlačiť na ich presadzovanie do života. Jedine to pomôže väčšine Slovákov .

    Reply
    • 1. februára 2019 at 20:10
      Permalink

      Som človek práce, problémy NÁS bežných ľudí ma trápia, bavenie sa o kandidátoch ( na prezidenta ) je to prvé, čo ľuďom práce pomôže a preto je potrebné zvoliť si takých politikov / strany, ktorí sa na NÁS nevykašlú hneď po nástupe do úradu.

      Na to „tlačenie“ predsa máme našich vyslancov – politikov. Musíme ich nájsť, na to je tam hore ten zoznam vybraných ľavičiarov.

      Alebo ideme podpaľovať autá … ?

      Reply
  • 1. februára 2019 at 19:00
    Permalink

    Jednoznačne Edko Chmelár. Je mi dosť nevoľno z čitateľov tohto magazínu ak sú schopní dať hlas vrahovy, zlodejovi a bezcharakternému kriminálnikovi akým je Štefan Harabin. Dokonca sa nájdu aj voliči fašistu Kotlebu. Som myslel že je toto ľavicový magazín a nie magazín pre trosky, lebo so zločincom Harabínom može sympatizivať iba protislovenský buran.

    Reply
    • 1. februára 2019 at 20:16
      Permalink

      Fero, přeji Vám příjemný první únorový den!

      Napsal jste: „Dokonca sa nájdu aj voliči fašistu Kotlebu.“ Abyste věděl, jsem člen KSČM, ale přesto NEMOHU sdílet Váš názor, že M. Kotleba je fašista. Ne, takto ne, Fero! Copak tohle dělají fašisté? Koukněte se na to, co by NIKDO ze strany SMER neudělal! Dokonce ani komunisté by se neodvážili k tomuto činu!

      Fero, mám na mysli oslavy 70. výročí vypuknutí Slovenského národního povstání. Marian Kotleba tehdy vyvěsil s vedoucím oddělení pro styk s veřejností Miroslavem Beličkou nad úřadem v Banské Bystrici v r. 2014 transparent „Yankees go home! STOP NATO!“, Fero, podívejte se, tohle vážně nedělají fašisti, ale naopak opravdoví vlastenci:

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Marian_Kotleba#/media/File:STOP_NATO.JPG

      A Fero, dobře, ale dobře si vyposlechněte u hrnku s dobrým čajem nebo voňavou kávou Arabica tento loňský projev M. Kotleby ve slov. parlamentu, stojí to opravdu za to, mj. se ing. Kotleba zmiňuje o postoji L. Blahy a strany SMER k vyslání vojáků za peníze Slováků proti Rusům do Pobaltí, tedy na území bývalého Sovětského svazu:

      MARIAN KOTLEBA K NÁVRHU NA VYSLANIE VOJAKOV
      NA RUSKÉ HRANICE (31. SCHÔDZA – 15.5.2018)

      Reply
      • 1. februára 2019 at 21:30
        Permalink

        Vašku, som vám veľmi vďačný, že ste tu medzi nami a že ste napísali tento názor. Vy pôsobíte, že na to hľadíte z nadhľadom, nikto Vás zrejme nebude podozrievať z voličských sympatií a tak je Váš názor triezvym pohľadom na veci, ktorým čelíme. Presne toto by sme sa mali naučiť, inak nás establishment porazí hravo jednoduchou metódou cukru, biča a červeného plátna s hákovým krížom.

        Reply
        • 1. februára 2019 at 22:03
          Permalink

          Pane Moravčík, klidný a mírový první únorový večer!

          Děkuji za Vaše slova. Vaši reakci jsem ani v nejmenším neočekával, budu k Vám naprosto upřímný. Podívejte, ač komunista, nikdy jsem nebyl jednostranný fanatik. I proto vím, že každá mince má dvě strany, nejen jednu. I proto jednoznačně odmítám postoj k někomu jen na základě jednostranného pohledu na věc.

          Když se díváte na Měsíc na noční obloze, jeví se Vám na sítnici Vašich očí jen jako dvourozměrný kruh, ale ve skutečnosti se jedná o trojrozměrnou kouli, navíc, trvale obrácenou jen jednou svou polovinou k Zemi, ta druhá je našim zrakům trvale skryta. Tohle jsem měl na mysli, pane kolego.

          A proto se považuji za Čechoslováka, ačkoli mám v OP uvedeno, že jsem občanem České republiky. A proto jsem zakotvil na DAV-DVA, protože Slováky považuji i nadále za mé spoluobčany. Navíc, připadají mi svou mentalitou bližší, než pražská proamer. pravičácká sebranka.

          Když už řeč se stočila na prezidentské kandidáty, tedy i na ing. Mariána Kotlebu, tedy, že je „fašista“ aj. nesmysly. Jak se praví, kdož jsi bez viny, hoď kamenem. ) Vzpomněl jsem si, jak se úžasně lže ve smyslu pohledu na historii. Jistě víte, kdo byl maršál Friedrich Paulus, tedy velitel německé 6. armády, která byla koncem roku 1942 obklíčena Rudou armádou v průběhu bitvy o Stalingrad. V letech 1943-1953 byl za Josefa Stalina v sovětském zajetí a zbytek života strávil v NDR. Dokonce přednášel na voj. VŠ v SSSR. Nikdy ho Sověti neponižovali a nikdy mu nenadávali do fašistů. Toto jsem měl na zřeteli.

          Reply
      • 1. februára 2019 at 22:39
        Permalink

        Som ľavičiarka, komunistka a antifašistka, nepáčili sa mi niektoré aktivity pána Kotlebu v minulosti a nesúhlasím s niektorými jeho názormi, ak mám však objektívne posúdiť tento prejav pána Kotlebu, hodnotím ho na výbornú, dá sa súhlasiť s každým slovom.

        Reply
  • 1. februára 2019 at 21:41
    Permalink

    Jedna taká poznámka k vyjadreniam typu „voliči toho … sú takí a takí…“
    Všetci sú potenciálni voliči ľavice. Nutne, ak chce ľavica vyhrať voľby. Ale ak ich urazíte, ak im dáte najavo, že si ich nevážite, tak sa nimi nestanú a ľavica tie voľby nevyhrá.
    A to nemám na mysli taktickú rétoriku, ale ozajstný ľudský postoj. Zo žiadnych médií sa to neodkuká, lebo ony schválne medzi nami šíria neslušnosť a vzájomné pohŕdanie.

    Reply
  • 3. februára 2019 at 12:34
    Permalink

    Kandidáti na prezidenta

    PENTA, ESET, J+T, robotníci, roľníci, pracujúca inteligencia
    _
    ICH : Mistrík, Bugár, Čaputová, NAŠI: Harabín, Daňo, Chmelár
    Ševčovič

    Kto vyhrá? Peniaze a média, ktoré sú v područí peňazí, alebo MY a zdravý rozum ?

    Reply
    • 3. februára 2019 at 13:23
      Permalink

      …len by som ťa upozornil na to, že po zverejnení ankety „Koho by ste si zvolili za prezidenta“ začala táto stránka lámať zápisy v návštevnosti…

      A výsledok ? Vedie Harabin pred Daňom, Kistríkom a Pičutovou… zjavne klikači z volebných štábov zobrali túto stránku útokom – ako každú, kde podobná anketa je – a ona sa ešte tým chváli.

      Takže, vzhľadom na takúto podozrivú obľúbenosť, nazývať uchádzačov ako Harabin, Daňo za „našich“, či marxtiodpusť Šefčoviča za zástupcu robotníctva, roľníctva a pracujúcej inteligencie je nanajvýš…

      …dezorientované ?

      Reply
  • 4. februára 2019 at 10:35
    Permalink

    Ak je na prvom mieste kandidát, ktorý pred pár mesiacmi verejne zaútočil na svojho protikandidáta a ako dôkaz použil citovanie starého neplatného zákona, TAK to svedčí o stave tejto spoločnosti.

    Reply
  • 4. februára 2019 at 21:37
    Permalink

    Páni prečo ste nekadidovali ? Povedzte , napíšte, ctenému publiku koho smieme voliť. Mal som to napísané ináč ako to nakoniec vyšlo v komentári. Ľavá i pravá strana sa spojili vyšlo niečo, čo som nechcel, ale neospravedlňujem sa. Napíšte niečo, nejaký článok. Vyjdite ne trh so svojou kožou a potom uvidíte ako je ľahké kritizovať.

    Reply
  • 11. februára 2019 at 22:55
    Permalink

    Martin Dano by mal vyhrat.Ludia velmi rychlo zabudli na to ze Harabin bol sudcom aj za Meciarizmu a k zlepseniu situacie na Slovensku nijako neprispel a bozkaval sa aj s Ficom takze…… Ak mate ludia rozum tak volte Martina Dana.Martin Dano ma odbory Ginn ktore posobia a pomahaju zelezniciarom a mozu sa tieto odbory rozsirovat aj do inich firiem.

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *