Škandál! Ocenenie liberálnej političky Ireny Bihariovej! Reaguje Ľuboš Blaha: Politici nemajú čo dostávať ocenenia od polície

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Hádajte, kto dostal ocenenie od NAKA. Od protiextrémistickej jednotky. Sadnite si prosím.

KEĎ NAKA OCEŇUJE PODPREDSEDNÍČKU PROGRESÍVNEHO SLOVENSKA

Prosím pekne, podpredsedníčka Progresívneho Slovenska Irena Bihariová. Toto je výsmech. Jej partner Daniel Milo dlhodobo pôsobil na Ministerstve vnútra a teraz pracuje pre militaristov z GLOBSEC-u. A jeho partnerka z PS/Spolu dostane takéto ocenenie.

Aspoň vieme, komu protiextrémistická jednotka NAKA slúži. Aspoň vieme, že slovenská polícia je prešpikovaná liberálmi. Aspoň vieme, že polícia sa stáva spolitizovanou a má prepojenia na opozíciu.

GORILU VYŠETROVAL MATOVIČOV CHALOŠ, EXTRÉMIZMUS RIEŠIA PROGRESÍVCI – NECH ŽIJE NEZÁVISLÁ POLÍCIA!

Prednedávnom vyšlo najavo, že policajt, čo vyšetroval Gorilu, bol cez manželku roky napojený na Matoviča a dnes sa hlási do OĽaNO.

Vzápätí z vyšetrovacieho spisu unikajú tajné informácie a zneužívajú sa v politickom boi cez denník, ktorý vlastnia chlapci z ESET-u.

Teraz zisťujeme, že podpredsedníčka Progresívneho Slovenska je prepojený s NAKA a politizuje tým celý boj proti extrémizmu.

CHRÁŇME POLÍCIU PRED IDEOLOGICKÝMI FANATIKMI

Ja osobne to považujem za škandál. Politici nemajú čo dostávať ocenenia od polície. Bodka.

Vždy v dejinách, keď politika a ideológia ovládla policajné zložky, viedlo to k rozvratu a katastrofe. Spomeňte na nacistické časy, spomeňte na esesákov. Vtedy to bol fašizmus, dnes liberalizmus. Nesmieme dovoliť, aby sa polícia stala nástrojom fanatikov.

Úprimne – ktokoľvek bude políciou stíhaný za extrémizmus, môže sa brániť, že ide o politickú pomstu Progresívneho Slovenska. Len kvôli hlúpemu oceneniu, ktoré si NAKA mal dobre rozmyslieť. Určite to policajnej práci nepomôže. Pri všetkej úcte – toto je škandál!

Nezávislosť a profesionalita polície je pilierom demokracie. Je ešte polícia nezávislá a profesionálna?

Pokračovanie

Trafená hus zagágala. Podpredsedníčka Progresívneho Slovenska Irena Bihariová reagovala na moju kritiku NAKA za to, že jej akože nezávislá policajná agentúra dala ocenenie.

Priznala tým napojenie protiextrémistickej jednotky NAKA na liberálov z PS/Spolu. A to je naozaj škandál.

KEĎ NA VÁS ÚTOČÍ PROGRESÍVNE SLOVENSKO, JE TO VLASTNE ČESŤ

Irenka plačká, vraj to je ocenenie jej boja proti extrémizmu. Vraj som proti fašistom bojoval aj ja. A vraj nemám nič spoločné s robotníkmi. Hihi.

Takže takto, milá Irenka.

Po prvé, ten tvoj boj proti extrémizmu vyzerá asi takto. Ako mimovládka píšete hlúpučké brožúrky, ktoré nikto nečíta, lebo nemajú úroveň.

TAKTO VYZERÁ BIHÁRIOVEJ BOJ PROTI EXTRÉMIZMU

Dostávate za to kopu prachov od rôznych amerických či bruselských nadácií, vrátane Nadácie otvorenej spoločnosti, nehovoriac o tom, že dojíte aj štátny rozpočet.

Výsledok je 5-6 seminárov ročne, kde recyklujete len tých istých ľudí z bratislavskej kaviarne. Starostlivo naženiete dostatok súdružiek, aby ste mohli vykázať genderovú rovnosť pre slniečkarske nadácie. A toť vsjo.

Toľko ten boj proti extrémizmu, za ktorý dáva NAKA ocenenia a za ktorý beriete ťažké lóve.

KEĎ MANŽELÍČEK DANIEL MILO BOJUJE ZA NATO, TAK TO JE FAKT ŤAŽKÝ SOCIALIZMUS, IRENKA

Žije sa z toho slušne, navyše, ak je manželíček Daniel Milo z Globsecu, jednej z najmilitaristickejších mimovládok na Slovensku, ktorá sa topí v prachoch. Za to, že fanaticky podporuje NATO, zbrojenie a nenávisť voči Rusku.

Ja len, že toto má Irenka doma. Naša slávna „ľavičiarka“, ktorá mne ide vyčítať, že som málo socialistický.

Hej, hej, bez NATO tú našu socialistickú revolúciu nevybudujeme, to vieš, Irenka.

A RASIZMUS PROTI RUSOM TI NEVADÍ, MOJA?

Po druhé, samozrejme, že som vždy bojoval proti fašistom. A vždy aj budem. Bojujem za to, aby sme si s úctou pripomínali pamiatku SNP a to, že nás od fašizmu oslobodila Červená armáda.

Bojujem za to, aby tu nikto nerozsieval rasistické predsudky – ale nielen proti černochom či Židom, ale ani proti Slovanom, resp. Rusom.

Problém je, milá Irenka, že najväčšieho rasistu, ktorý tupo útočí na Rusko, máš doma. Pán Milo z Globsecu je prvý, proti ktorému by si mala bojovať, ak chceš byť verná svojmu antifašizmu.

Keď ma Milo hejtoval za to, že som kritizoval rusofóbnu Bezpečnostnú stratégiu, tak si tíško sedela a šúchala nožičkami. Toľko k tvojmu antifašizmu.

VY NEBOJUJETE PROTI FAŠIZMU, ALE PROTI ZDRAVÉMU ROZUMU

Vieš, milá Irenka, kedysi sme spolu bojovali proti nacistom. Proti dementným bejby-skínom, čo v mene Hitlerovej rasistickej teórie šírili nenávisť proti iným ľuďom iba na základe toho, kde sa narodili. A to je fakt hrozné a vždy mi z toho bude nevoľno.

Ale vy už toto dávno nerobíte, moja milá. Vy sa dnes zastrešujete bojom proti extrémizmu a pritom len šikanujete ľudí, ktorí si niekde na sieti dovolia označiť Róma slovom na C. Nenapíšem to slovo, aby ma sociálna sieť neblokovala na 30 dní, lebo až sem sme dospeli.

PRENASLEDUJETE ĽUDÍ, KTORÍ SI NA ROZDIEL OD VÁS VÁŽIA NAŠICH OSLOBODITEĽOV OD FAŠIZMU

Naháňate ľudí, ktorí majú iné ako liberálne názory a všetci sú pre vás extrémisti, fašisti či konšpirátori. Alebo, samozrejme, ruskí agenti. A to len preto, lebo neprijímajú vašu extrémnu slniečkarsku ideológiu.

Tí ľudia nemajú s Hitlerom, nacizmom či fašizmom nič spoločné, naopak, chodia poctivo klásť vence na pomníky našich ruských osloboditeľov a veria v mier a rešpekt k iným národom. A vy ich urážate a nálepkujete ako fašistov, len preto, že nie sú slniečka. A nikdy nebudú. Lebo im na rozdiel od vás – nepreplo.

AK CHEŠ BOJOVAŤ PROTI EXTRÉMIZMU, UDAJ SA SAMA, IRENKA

Vy nie ste bojovníci proti extrémizmu. Vy ste totalita. Vy ste extrém. Vy ste liberálni fanatici. A to nemá s ľavicou nič spoločné. To nemá nič spoločné ani len s demokraciou a zdravým rozumom.

Ak by si naozaj bojovala proti extrémizmu, milá Irenka, tak by si sa sama udala a NAKA by ťa už dávno vyšetrovala, nie oceňovala.

Pretože ty nebojuješ proti náckom, ty bojuješ proti normálnym Slovákom, ktorí majú mnohých vecí plné zuby a majú na to právo. O tom je demokracia, srdiečko, vieš? A extrém je to, čo je proti demokracii.

KEĎ HOVORÍŠ O ROBOTNÍKOCH A SEDÍŠ V NEOLIBERÁLNEJ ALDE

Po tretie, je mimoriadne cenné, keď môj vzťah k robotníkom hodnotí dievča, ktoré sa hrá na ľavičiarku z útrob neolioberálnej frakcie ALDE, ktorá združuje také robotnícke revolučné strany ako Lindnerovu nemeckú FDP, Rutteho holandskú VVD či Michelovu belgickú MR.

Ja mám veľký zmysel pre humor, ale Bihárová dnes spolupracuje s tými najšialenejšími neoliberálnymi stranami na svete, tak nech mi nerozpráva nič o robotníkoch a ľavici.

SKLAMAL ŤA BLAHA – EŠTEŽE TU MÁŠ TAKÝCH ROBOTNÍCKYCH SÚDRUHOV AKO POLIAČIK A BEBLAVÝ, GRATULUJEM

Prepáč, Irenka, ja nikdy nechcem byť „socialista“ typu Poliačika, Beblavého či Mihála, s ktorými spolupracuješ v PS/Spolu.

Ja radšej ostanem v kontakte s ľuďmi – áno, s tými robotníkmi, ktorým sme zvýšili minimálnu mzdu, dali im voľno cez sviatky, zvýšili príplatky za nočnú a víkendovú prácu a radikálne zmenili Zákonník práce, ktorý tu extrémne zliberalizoval tvoj súdruh Miuko.

Pamätáš, ako kopal do robotníkov, že? Kedysi sme ho spoločne nenávideli – lebo to bolo arogantné neoliberálne prasa. Rovnako ako Poliačik, rovnako ako Sibyla…

A stále to sú neoliberálni šialenci, akurát dnes si spolu hrkútate a nadávate Blahovi, že nie je dostatočný socialista. Ach, aké romantické.

Iuenka a Miuko, nech vám Boh žehná.

AKO VEDIA POKAZIŤ CHARAKTER PENIAŽKY ZO ZÁPADU

Milá Irenka, áno, kedysi si bola ľavičiarka. Aj antifašistka. Dnes si pravý opak. Dnes si len slniečkarska liberálka z neoliberálnej strany, ktorá ako posledná extrémistka útočí na každého, kto má iný názor.

Áno, je to zrada na všetkých mladíckych ideáloch, aké si malo, dievča. Ale ja chápem, peniažky zo západných nadácií vedia pokriviť charakter. Ak človek nie je dosť pevný. A ty si nebola.

Život píše aj smutné príbehy.

NAPOJENIE NAKA NA PS/SPOLU JE ŠKANDÁL

Pointa je, že NAKA nemá čo spolupracovať s politikmi. Nemá ich čo oceňovať. A nemá ich čo zapájať do politického boja. Kapišto? Pretože NAKA nie je agentúra Progresívneho Slovenska, ale nezávislá inštitúcia.

Biháriová potvrdzuje presný opak. Potvrdzuje napojenie NAKA na PS/Spolu. A to je škandál. Obrovský škandál.

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


15 thoughts on “Škandál! Ocenenie liberálnej političky Ireny Bihariovej! Reaguje Ľuboš Blaha: Politici nemajú čo dostávať ocenenia od polície

  • 3. novembra 2019 at 17:50
    Permalink

    „Aspoň vieme, komu protiextrémistická jednotka NAKA slúži. Aspoň vieme, že slovenská polícia je prešpikovaná liberálmi. Aspoň vieme, že polícia sa stáva spolitizovanou a má prepojenia na opozíciu.“
    Tak toto sme sa dozvedeli od pána Blahu.
    A teraz by sme radi vedeli, kto je za to zodpovedný. Pretože NAKA je podriadená Prezídiu policajného zboru a to zase ministrovi (ministerke) vnútra.
    Ktože nám to už 12 rokov riadi ministerstvo vnútra? Kto vytvoril NAKA?
    Žeby opozícia, ktorá ju aj spolitizovala?
    Kto tomu rozumie, nech to vysvetlí. Pretože ja Blahovi už nerozumiem vôbec.

    Reply
  • 3. novembra 2019 at 18:44
    Permalink

    Tragédia.
    Ľ. Blaha fakticky dokumentuje dekadenciu súčasnej ( a budúcej?) politiky. Na rozdiel od IJ si nemyslím, že ĽB je zodpovedný za všetko, vrátane medailí NAKA…Naopak, prečo musí on investigovať, čo robia „strážne psi demokracie“ novinári?
    Sledujú, čo Fico raňajkoval?
    Ako je možné, aby polícia „oceňovala“ ? To je poskytovanie doživotnej „imunity“ policajným riaditeľom vybraným exemplárom ?
    Policajný riaditeľ určuje, ktoré názory sú „extrémistické“?
    To už naozaj žijeme v liberálnej Orwelliáde?

    Reply
    • 3. novembra 2019 at 19:45
      Permalink

      Juraj, pobavil si ma.
      1. Nikdy som netvrdil, že Blaha „je zodpovedný za všetko“.
      2. Blaha sa však podieľa svojim hlasom poslanca na všetkej legislatíve, ktorá bola z tie roky v NRSR prijatá. Je to jeho práca a nesie za to svoj podiel zodpovednosti.
      3. Podieľa sa teda na systéme, ktorý u nás funguje tak, ako funguje.
      4. Koho teda vlastne sústavne kritizuje? Najprv niečo spoluvytvorí a potom to kriticky roznesie na kopytách? Alebo je to kritika voči jeho Smeru? Alebo akási absurdná samokritika toho, na čom sa sám podieľa? Toto nie je Orwelliáda?

      Reply
  • 3. novembra 2019 at 22:30
    Permalink

    blaha
    keby nabral odvahu a pozrel sa do zrkadla
    MUSEL by priznať ZODPOVEDNOSŤ za spoluvldánutie
    aj jeho hlas držal vládnu aj jeho podpora smeru ktorá trvá roky
    ho robí spoluzodpovedným za všetko „čo smer“ vykonal

    je to hanba v akom stave máme štát !
    polícia, prokuratúra, súdy, úrady, korupcia, zdravotníctvo…atď…
    to všetko je zodpovednosť tých čo sú pri moci

    ale blaha nemá žiadnu odvahu
    on ne je chlap
    dookola HLASOVANÍM v PARLAMENTE podporuje vládnu moc

    a na INTERNETE sa za to hanbí že je súčasťou vlády a tvári sa že je v opozícii
    a jeho voliči mu to žerú aj s navijákom !

    Reply
    • 4. novembra 2019 at 8:17
      Permalink

      Pán Zvolen, Vy ste aký naviják zhĺtli? Matovičov, Sulíkov, Kiskov,Trubanov, Beblavého, Hlinov…?
      Tí si Vás pekne odkostia, naporcujú…
      Myslím si, že ten naviják zhĺtli ľudia už v „nežnej“:
      OBČAN
      Spravil len malú chybičku,
      zjedol na Vianoce ZLATÚ RYBIČKU.

      P.S. Čo vyčítate Blahovi? Že odhaľuje prepojenie NAKA na PS/Spolu? No lebo o tom je jeho komentár.Vyjadrite sa k tomu. Je to O.K. alebo K.O.?

      Reply
  • 4. novembra 2019 at 11:39
    Permalink

    Pani Kotrádyová a ďalší z fanklubu Blahu.
    My normálni vyčítame Blahovi, že iné hlása a inak koná. Je to ťažké pochopiť?
    Najnovší príklad:

    https://www.hlavnespravy.sk/pozrimeze-co-za-betarsku-bruselovinu-nam-nasi-poslanci-nenapadne-schvalili-masmedia-su-tichucko-mysky/1941714

    Toto vyústi do ešte tvrdšej úpravy už pritvrdených náhubkových ustanovení Trestného zákona (trestné činy extrémizmu), teda ustanovení proti slobode prejavu.
    Blaha hlasoval za!!!
    Ktlebovci z ĽSNS a Marček proti, ako jediní!!! (Hlasovanie možno nájsť na stránke NRSR).

    Je vám to všetkým z fanklubu už konečne jasné, čo nám vadí?

    Reply
    • 4. novembra 2019 at 13:26
      Permalink

      Pán Juhár,
      pán Zvolen kritizuje pána Blahu, nie systém. Pán Blaha kritizuje systém, nie pána Zvolena. A preto fandím pánovi Blahovi.
      A páči sa mi, že Blaha hlasoval tak, ako hlasoval, teda, že hlasoval za.
      Vy súhlasíte s tým, aby sa internetom šírili urážky typu: „Ty p……ý k….t.“ ?
      Súhlasíte s tým, aby sa internetom šírili vyhrážky typu: „Budeš visieť!“ ?
      Súhlasíte s ponižujúcimi výrokmi typu: „Smradľavý Cigán.“?
      Súhlasíte s nenávistnými výrokmi na adresu černochov: „Čierne opice.“
      Súhlasíte s obludnými výrokmi na adresu Židov: „Židia do plynu!“
      A i.
      Ja teda nie! Ani náhodou!!!Toto nepovažujem za normálne, a predovšetkým to nepovažujem za MORÁLNE!

      Reply
      • 4. novembra 2019 at 13:51
        Permalink

        Pani Kotrádyová,
        keďže už nevládzem argumentovať, teda v prípade fanklubu Blaha hádzať hrach na stenu, pozorne si prečítajte ten článok Ivana Lehotského, na ktorý som dal link. A skúste s ním polemizovať a dávať protiargumenty (berte to tak, že ja by som napísal presne to isté čo p. Lehotský).
        Možno pochopíte, že vami uvedené príklady sú úplne od veci. Sústava špeciálnych tresných orgánov konajúcich na základe legislatívy prijatej aj p. Blahom, už preukázala, čo je zač, napr. v prípade prepadovky na Rostasovu rodinu, žaloba na rozpustenie ĽSNS, predvolanie Kotlebu za nápis „Rodina je muž a žena, stop LGBT“, predvolanie Elánu za známy klip, stíhanie výrobcov staroslovanských symbolov atď., atď. …A bude horšie, ak sa transponuje do legislatívy uvedená „bruselovina“.
        Končím s hádzaním hrachu na stenu.

        Reply
        • 4. novembra 2019 at 16:06
          Permalink

          Pán Juhár, mýlite sa, ak si myslíte, že som si pred napísaním komentára neotvorila link a neprečítala článok. Prečítala. A vo svojom komentári netvrdím, že v ňom nie sú argumenty, s ktorými by so nesúhlasila. Rozumiem tomu, čo máte na mysli, nie som stena; rozumiem tomu, že zákony by mali byť tvorené tak, aby sa nedali zneužívať; v tom s Vami samozrejme súhlasím. Lenže ja nie som právnik, nemám právnické vzdelanie; bolo by odo mňa trúfalé vyjadrovať sa k legislatíve, a ešte trúfalejšie polemizovať o legislatíve s právnikom. Napísala som len, že som proti šíreniu nenávisti na internete – nenávisť je ako oheň, začne sa šíriť, a to, čo spália jeho plamene z popola nevstane.
          P.S.V Blahových statusoch je pravda, a mne nedá pravdu nepodporiť.
          Nemusíte končiť s hádzaním hrachu, fakt nie som stena, niečo cezo mňa preletí.

          Reply
      • 4. novembra 2019 at 23:07
        Permalink

        pani kotrádyová

        naozaj vám fandím aby ste prežili ten boj samej so sebou non stop

        blaha kritizuje systém?
        ale on ten systém 12 rokov TVORÍ
        4 roky ako asistent vládneho poslanca Pašku Pavla
        8 rokov ako vládny poslanec

        viem je to na vás veľa ako smeráčku
        systém roky tvorí smer = aj blaha aj kotrádyová aj všetci voliči smeru !
        aj micheľko a veľká časť DAVDVA

        preto tváriť sa že ste proti systému a nebyť proti smeru je …
        nedomyslené a naozaj NEPOCHOPITEĽNÉ !!!

        Reply
        • 5. novembra 2019 at 0:15
          Permalink

          Pán Zvolen, viete, že „je to na mňa veľa ako na smeráčku“. Len to podstatné neviete, že ja nie som členka Smeru. Aký boj to mám so sebou bojovať?
          Ja mám vybojované, už dááávno!!!

          Reply
  • 4. novembra 2019 at 23:03
    Permalink

    pani kotrádyová

    nevadí že ste smeráčka
    nevadí že volíte smer
    nevadí že volíte blahu

    len keby ste pochopili maličkosť !

    smer je vládna moc = smer nám tu od roku 2006 tvorí ekonomicko spoločenský systém

    teda ak ste PROTI súčasnému politicko spoločenskému systému a
    zároveň ste za smer, fica, blahu…
    máte to veľmi ťažké bojovať NON stop sama so sebou
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
      • 6. novembra 2019 at 6:24
        Permalink

        ste PROTI systému ktorý minimálne od roku 2006 volíte
        to je teda gól

        so mnou prečo bojujete?
        aby som volil fica blahu = teda súčasný systém ?
        ale ten sa mi nepáči a nechcem ho

        Reply
        • 6. novembra 2019 at 7:12
          Permalink

          Pán Zvolený, ja s Vami nebojujem, Vy ste útočník, ja mám pozíciu obrancu.
          Musím Vás opraviť, ja nebojujem proti systému od roku 2006, ale od roku 1989. Gól nepadol, bola to tyčka.
          A ten záver?
          Ja Vás nútim voliť Fica, Blahu? Buď ja neviem, čo píšem, alebo Vy neviete, čo čítate.

          Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *