Igor Melicher: K posledným voľbám, zamyslenie o poľskej čokoláde

Väčšina ľudí ma rada čokoládu. Rovnako to je aj v našej rodine. Čokoláda u nás doma nikdy nesmela chýbať. Stará mama raz prišla domov s nákupom z obchodu, vybrala kúpenú čokoládu z tašky a otvorila ju. Obal bol veľmi pekný, prepracovaný, mohutný so zlatým písmom. Čokoláda vyzerala naozaj dobre, mal som veľkú chuť. Hneď som si zobral jeden kúsok a v tom momente sa moje očakávania ihneď rozplynuli. Bola to tá známa poľská žuvačková čokoláda, skutočne nechutná. Viac som sa jej už nedotkol.

Obal aj celú formu mala táto čokoláda veľmi peknú, ale obsah, chuť, podiel kakaa boli slabé a nedostačujúce, čo z tej čokolády robili podpriemerný produkt za približne rovnakú cenu ako povedzme iná čokoláda, napríklad Milka či Figaro. Tie chutia výborne, ale často majú len tradičný obal, roky ten istý s malými úpravami. Nemajú veľkolepé obrázky so zlatým písmom, ale dlhé roky tie isté farby, písmo a rovnakú kvalitu. Spotrebiteľa v obchode môže nový lesklý obal osloviť bez toho, že by vôbec poznal jeho obsah. Povie si, že Milku či Orion už pozná a teraz vyskúša túto „peknú“ čokoládu, za ktorú zaplatí. Keď ju však ochutná zistí, že to nebol práve dobrý nápad.

Pre takúto čokoládu sa rozhodnete možno tak dva až tri krát, maximálne trikrát zopakujete rovnakú chybu a potom si ju už viac nekúpite. Viete, že kvalita, chuť, obsah by mala byť na prvom mieste pred formou a vizuálom. Aj keď tá môže často používať tradičnejšie a trvajúcejšie formy reklamy, ktoré vidíme rovnaké celé roky.

Týmto textom som chcel len povedať, že problematika čokolády, jej chuti, kvality a formy môže byť veľmi podobná prezidentským voľbám, ktoré práve skončili. Nech si to každý chápe, ako sám uzná za vhodné.


P.S: Pani Čaputovej gratulovať nebudem, chcel som to urobiť počas volebnej noci s kyticou v ruke v priestoroch starej tržnice v Bratislave, pretože mám vychovanie. Lenže tím pani Čaputovej nás arogantne odbil a mladá žaba, ktorá tam za nami prišla povedala, že môžeme pogratulovať a dať kyticu jej. Tu máte tú slušnosť a „boj“ s aroganciou.

Pani Čaputová nie je kvalitná politička a o jej morálnych kvalitách tiež pochybujem. Je to nekvalitný marketingový produkt podobný poľskej čokoláde. Gratulovať jej nebudem, pretože si myslím, že sa do paláca nedostala práve férovými praktikami a celkovo si myslím, že si post prezidenta nezaslúži a že na to proste nemá.

Pekný deň priatelia, toto nie je prvý apríl.

Igor Melicher – Mladí Sociálni Demokrati

PODPORTE nezávislé médium.

Všetok obsah na tejto stránke je bezplatný. Vaša podpora bude použitá na propagáciu stránky, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí.
Aj malá čiastka dostatočne pomôže.

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


2 thoughts on “Igor Melicher: K posledným voľbám, zamyslenie o poľskej čokoláde

  • 2. apríla 2019 at 11:04
    Permalink

    Táto „čokoláda“ bola vyrobená podľa tradičnej USA receptúry a mne „americké produkty“ nechutia, sú presladené a nezdravé, takže mňa obal nepresvedčí.
    Inak DOBRÉ PRIROVNANIE!

    Reply
  • 3. apríla 2019 at 9:59
    Permalink

    Pekné prirovnanie. V tomto prípade bol obsah zjavný aj bez ochutnania. Len sa bolo treba lepšie pozerať.
    Spomínam si, ako mi známy pred voľbami poslal link na transparentný účet Čaputovej a urobil mi prednášku o jej slušnosti a poctivosti. Vôbec si nedokázal položiť otázku, odkiaľ by jednotlivec vzal takmer pol milióna na volebnú kampaň. Alebo odkiaľ vzala neparlamentná strana, bez príjmov, 200 tisic na dar pre svojho kandidáta.

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prepošlite článok emailom
%d blogerom sa páči toto: