Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Šíria sa tu dve neuveriteľné klamstvá ohľadom voľby ústavných sudcov. Tak pre poriadok:

NIE LEN FICO, ALE CELÝ KLUB SA VZOPREL

Po prvé, vraj klub Smeru chcel zvoliť šiestich kandidátov, ale potom došiel Robert Fico a celé to prekazil. Je to hlúposť. Absolútna hlúposť.

Bugár na klube Smeru nebol, tak nech netára. Ak mal nejaké dohody, tak možno s individuálnymi poslancami Smeru, ale určite nie s naším klubom.

Bol som na klube a jasne som sa postavil proti návrhu koaličných partnerov, aby sme kohokoľvek zvolili.

Sorry, ale ak tu niekto vytvára dojem, že som ja ako člen klubu chcel voliť nejakých Bugárových ľudí, tak sa voči tomu ostro ohradzujem, pretože klame, až sa mu z úst práši. A to si vyprosujem.

BUGÁR NECH PRESTANE SKÁKAŤ DO SMERU

Už mám toho tak akurát plné zuby, čo si to tu niekto dovoľuje.

Klub sa jasne vyjadril, že chceme tajnú voľbu. A že neuhneme. Všetci sme podporili Roberta Fica. Bodka. Môžem skúsiť aj google preklad do maďarčiny, ak niekto nerozumie.

To, že teraz liberalne média a Most vytvára dojem, že Robert Fico stojí proti všetkým, je účelová a tupá lož. Neskočte im na to, ľudia.

Jediný, kto sa postavil proti koaličným dohodám a úplne nezmyselne naskočil na vlnu hejtu proti Ficovi je istý prezidentský kandidát.

KISKA TU ROKY PARALYZOVAL ÚSTAVNÝ SÚD

Po druhé, ak Kiska trepe, aká je parlamentná väčšina nezodpovedná a ako oslabuje dôveru ľudí v štát, tak nech sa pozrie do zrkadla, farizej!

Pozrite sa na krátke video, ako arogantne lámal ústavu a paralyzoval ústavný súd v minulosti. Len kvôli svojmu egu. A dnes tu moralizuje, podliak. Ten chlap nemá chrbtovú kosť.

MY CHRÁNIME SLOVENSKO PRED LIBERÁLNYM MOROM

Nie, my v Smere neparalyzujeme ústavný súd. My chránime štát pred tým, aby ho takí zapredanci ako Kiska neodovzdali slniečkám, finančným skupinám a zahraničným ambasádam.

Budeme chrániť Slovensko, máte smolu, lib-mafiáni.

Priatelia, žiaden režim nešíril toľko lží a propagandy ako šíria liberáli. Otázka je, či sa ešte okrem pubertiakov z Bratislavy nájde niekto, kto by im tie somariny žral.

Ľuboš Blaha

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


39 thoughts on “Ľuboš Blaha o voľbe ústavných sudcov

  • 17. februára 2019 at 18:17
    Permalink

    Presne tak som to vnímala: „Nie, my v Smere neparalyzujeme ústavný súd. My chránime štát pred tým, aby ho takí zapredanci ako Kiska neodovzdali slniečkám, finančným skupinám a zahraničným ambasádam.“
    Ja som im na lep neskočila!
    A je veľmi dobre, že pán Blaha tu isté veci vysvetľuje…

    Reply
  • 17. februára 2019 at 18:21
    Permalink

    Zas len cigánstva a cigánstva a cigánstva. Blaha -Hanba,

    Reply
  • 17. februára 2019 at 18:23
    Permalink

    A tak vraj najbližšie hlasovanie o ústavných sudcoch bude tajné.
    My, voličské stádo, veru nesmieme vedieť, ako hlasujú poslanci, ktorých sme volili. Poslanec Podmanický povedal, že by to bol návrat pred november 89. Tiež nechápete jeho logiku …?
    Ľud pospolitý, aspoň sa mi tak zdá, prestáva tieto „vysoké politické hry“ chápať a prestáva ho to zaujímať. Zrejme má úplne iné starosti. Tie však pre zmenu vôbec nezaujímajú „vysokých politických hráčov“.

    Reply
    • 17. februára 2019 at 18:50
      Permalink

      Pán Juhár súhlasím s Vami.
      Problém je že ústaných sudcov chce Fico a spol zvoliť spolu s Kotlebovcami, ktorí keď treba zaberú.
      To sme dopracovali keď „sociálni demokrati“ potrebujú k moci fašistov. A že hrádza proti extrémizmu. Ch-Cha-cha…

      Reply
      • 17. februára 2019 at 19:07
        Permalink

        Kotlebovci nie sú fašisti. Fašizmus definoval sám jeho autor Mussolini ako „korporativizmus, pretože ide o spojenie korporatívnej a politickej moci“.
        Ktoré strany, či už u nás alebo vo svete, majú za sebou veľké korporácie? A ktoré nemajú?
        Veď u nás je to známe, netreba menovať tie spojenia, či už u parlamentných strán alebo tých nastupujúcich na scénu.
        Tí, čo kedysi preskakovali vatry zvrchovanosti, boli najväčší nacionalisti na svete, tí, ktorí dnes majú iný názor na Tisa a pod. sú vraj fašisti. Mimochodom, už sa opakujem, program ĽSNS je naľavo od Smeru.
        Je to zábavné, na to našom Slovensku …

        Reply
        • 17. februára 2019 at 22:32
          Permalink

          Dovolím si s Vami nesúhlasiť. Fašista je ten kto sa stotožňuje s fašistickou ideológiou. A to sú Kotlebovci.

          Reply
        • 18. februára 2019 at 8:55
          Permalink

          Kotlebovci sú neonacisti a ĽSNS je neonacistická strana. Tvrdenie, že program ĽSNS je naľavo od kohokoľvek, je podľa mňa dosť mylné. Ak si ich program prečítate, zistíte že propagujú rasizmus, náboženskú totalitu a násilie. Všetko zabalené do fráz a okorenené očividnými klamstvami.

          Kotlebovci v súčasnosti existujú predovšetkým vďaka vláde pravicového Smeru. Skutočná ľavicová vláda by nestrpela neonacistov v štáte. A už vôbec nie v parlamente a v úradoch.

          súdruh Čelko

          Reply
          • 18. februára 2019 at 12:03
            Permalink

            Súdruh Čelko,
            Citujte z programu ĽSNS niečo, čo má neonacistický obsah. Pani Kotrádyová sa môže pripojiť.
            Program je na ich internetovej stránke.

        • 18. februára 2019 at 14:55
          Permalink

          Pán Juhár, dúfam že súhlasíte so mnou ak poviem, že slovom „neonacizmus“ označíme súčasné hnutia/organizácie, ktoré usilujú o návrat nacistickej ideológie. Čiže ideológie dávno zrušenej strany NSDAP. Strany, ktorá stavala, okrem iného, predovšetkým na rozdelení ľudí podľa pôvodu, farby pleti a národnosti. A podľa tohoto rozdelenia pripisovala ľuďom rôzne vlastnosti, kvality a pripisovala im vinu za rôzne problémy v spoločnosti.

          A teraz si prečítajte program ĽSNS. Desať krát sa v ňom nachádza slovo cigáň/cigánsky v rôznych tvaroch. „Cigáni“ sú v programe označovaní za parazitov, neslušných či extrémistov. Sú obviňovaný z okrádania, znásilňovania a vraždenia.
          Podobne často sa v programe vyskytujú nenávistné reči o imigrantoch. Tí sú tiež označovaní za agresívnych a vraj sa snažia obsadiť Slovensko. Myslím, že nikto nepochybuje o tom, že nehovoria o imigrantoch zo západnej európy, či z USA. Ostatne v niektorých bodoch sú imigranti označovaný ako „moslimskí imigranti“.
          V programe je tiež zmienka Afrike, čo je predpokladám narážka na černochov. Ale asi už nenašli odvahu písať o „agresívnych negroch“.

          Program ĽSNS je verejne prístupný na ich stránke a každý si ho môže prečítať sám. Nieje dôvod prepisovať jeho časti do tejto diskusie.

          Súdruh Čelko

          Reply
          • 18. februára 2019 at 15:26
            Permalink

            Pane Čelko, zdravím Vás z Moravy.

            Vaší replice na p. Juhára rozumím. Nicméně. Jak Češi a Moravané, tak i Slováci, hrdě, společně a se vztyčenou hlavou valíme miliardy peněz do rozpočtu NATO na zbrojení proti ruskému národu, tj. proti našemu společnému a úhlavnímu nepříteli, jenž ohrožuje zájmy svobodného a demokratického světa. Je to tak, že? No je, pane Čelko! Slováci mají dokonce ozbrojené vojáky na hranici Ruska, aby zasáhli ve jménu svobody a demokracie proti ruské bestii. Je to tak, že? No je, pane Čelko!

            A teď si představte, že jediná parlamentní slovenská strana proti tomuto debilismu se jmenuje Ľudová strana Naše Slovensko Mariána Kotleby. Je to tak, že? No je, pane Čelko!

            A já se Vás nyní ptám, pane Čelko! NENÍ JEN TAK NÁHODOU TOTO VŠE ZE STRANY ČLENSKÝCH ZEMÍ NATO, VČETNĚ SLOVENSKA, NAPLNĚNÍ SKUTKOVÉ PODSTATY HANOBENÍ RASY A PROPAGACE FAŠISMU VŮČI RUSKÉMU NÁRODU?

  • 17. februára 2019 at 22:34
    Permalink

    Súdruh Blaha.
    Minule ste tvrdili o pani Nicholsonovej, že nemá maturitu. Pani Nichoslonová má gymnázium a v súčasnosti študuje psychológiu.
    Že sa nehanbíte takto verejne okydávať niekoho a klamať o ňom.
    A takto ako klamete o pani Nicholsonovej, klamete vo všetkom.
    Ste iba zakomplexovaný úbožiak.

    Reply
  • 18. februára 2019 at 1:56
    Permalink

    Smer – socialna demokracia, v názve je slovo demokracia,…ak sú dvaja SNS a MOST HID za verejnú voľbu a SMER-SD proti verejnej volbe, tak nerozumiem v čom je problém? SMER-SD sa mal prispôsobiť a namiesto toho sa dohodol s LSNS . Tak toje úbohé

    Reply
  • 18. februára 2019 at 8:27
    Permalink

    Nerozumiem ako Smer-SD chráni štát proti finančným skupinám, keď štátny majetok už dávno prešiel do vlastníctva súkromných podnikateľov a zahraničných firiem. Navyše strana musí plniť svoje záväzky voči spriazneným firmám, nie voči štátu ani voči občanom.

    Reply
    • 18. februára 2019 at 14:49
      Permalink

      Pán Čelko
      Hlavne ako SMER chránil penize poitencov keď si Penta uliala zo zdravotnej poisťovne takmer 400 miliónov eur. Za to postavíte špičkovú nemocnicu.
      SMERá- ci tomu mohli zabrániť a ani nepípli.

      Reply
  • 18. februára 2019 at 12:58
    Permalink

    Pán Juhár, ako Vy pomenujete ľudí, ktorí hajlujú, popierajú holocaust, pochodujú v unifarmách so symbolikou blízkou nemeckému nacizmu…?

    Reply
    • 18. februára 2019 at 13:51
      Permalink

      Pani Kotrádyová,
      máte problém pochopiť tie tri vety, čo som napísal? Takže ešte jeden pokus.
      ĽSNS je riadne zaregistrovaná strana, bola pripustená k voľbám a je v parlamente. V súlade s našimi zákonmi.
      V parlamente pracuje, podáva návrhy zákonov v súlade so svojim programom, vystupuje v pléne, pracuje vo výboroch ako každá iná strana. Médiá ju však bojkotujú, preto si ich vystúpenia treba vyhľadať z iných zdrojov. Je to jediná strana, ktorá vyzýva na zrušenie sankcií proti Rusku, je za vyvážené vzťahy so všetkými štátmi, vrátane Číny napríklad. Kotlebov prejav v NRSR pri vyslovovaní súhlasu s prijatím Čiernej Hory do NATO si treba pozrieť. A porovnať ho napríklad s výrokmi Lajčáka, favorita Smeru.
      To je ĽSNS, nie Slovenská pospolitosť!!! Asi vám to ušlo …
      Mimochodom, (neo)nacizmus je o vyvolenosti a nadradenosti rasy/národa. Kde ĽSNS hlása našu nadradenosť nad inými národmi???

      Reply
      • 18. februára 2019 at 15:14
        Permalink

        Pán Juhár,
        máte problém pochopiť, čo som napísala? Takže ešte jeden pokus.
        Zdraviť sa pozdravom „Pekný biely deň!“ Nadávať Rómom do špinavých cigánov? Hádzať dlažobné kocky po moslimskej rodine s deťmi?
        To je čo? To nie je prejav nadradenosti jednej rasy nad inú rasu, jedného etniká nad iné, jedného nábožentva nad iné náboženstvo? Asi Vám to ušlo…
        A že je ĽSNS riadne registrovanou stranou? Ale veď aj tá Hitlerova bola!

        Reply
        • 18. februára 2019 at 18:52
          Permalink

          Nikto žiadne dlažobné kocky po moslimskej rodine nehádzal.
          Neprejde dlhý čas a možno bude nutné sa veľmi rázne brániť voči vytváraniu no-go zón aj u nás. Pretože ak budú, budeme tam práve my tá podradná rasa.
          U nás nemôže byť podľa platného práva zaregistrovaná ani rasistická, nacistická alebo iná podobná strana.

          Urobte si poriadok v hlave, nemám k tomu viac čo dodať. Nechápete, že momentálne je akútna otázka práve „národná nutná obrana“. Štúr aj Štefánik by nad týmto všetkým zaplakali. A Husák tiež …

          Ale je to márne. Vysvetľovať pojmy niekomu, pre koho je pojmovým znakom fašizmu mediálna nálepka alebo výroky niektorých jedincov.

          Aktuálny príklad z USA. Liam Neeson bol označený za rasistu za to, že priznal to, že po vražde jeho príbuznej černochom pred mnohými rokmi mal chuť zabiť/zmlátiť (tu sa verzie líšia) prvého černocha, ktorého stretne. Zrušili aj slávnostnú premiéru jeho posledného filmu. Len toľko chcem poveda, že po tragických udalostiach človek povie všeličo, ale vážnosť vôle tu absentuje. A zločinosť medzi cigáňmi/rómami je štatisticky vyššia než u ostatného obyvateľstva, len sa to už nesmie zverejňovať.

          Reply
          • 18. februára 2019 at 20:25
            Permalink

            Použijem Vašu rétoriku, Vy si urobte poriadok v hlave! Nie je to môj štýl komunikácie, ale Vy to takto chcete. Nemusíte mi vysvetľovať žiadne pojmy, videla som vo videu, ako Mazurek ziape na moslimskú rodinu s malými deťmi: „J…m vášho Alaha.“ Nad tým by veru zaplakal Štúr i Husák.

  • 18. februára 2019 at 13:01
    Permalink

    Mať tak vaše problémy!!! Som najšťastnejší človek na svete.

    Reply
  • 18. februára 2019 at 14:29
    Permalink

    KOTLEBOVCI JSOU SICE NACIONALISTI,
    NIKOLI VŠAK NEONACISTI ČI NEOFAŠISTI

    Zdravím všechny diskutující!

    Naprosto podporuji názor Imricha Juhára. Jsem pevně přesvědčen, že pro naše národy jsou mnohem nebezpečnější soc. demokraté, než-li nacionalistické strany charakteru ing. Kotleby. Tento svůj názor si obhájím před kýmkoli.

    Mám ještě jednu poznámku, a sice k paní Slavomíře, protože cosi málo o tom vím z bohaté diskuse na ruských webech. Mám na zřeteli pojem zvaný holokaust, který paní Slavomíra zmínila.

    Paní Slavomíro, o tom nic nevím, že by M. Kotleba jakkoli popřel holokaust. Máte-li k tomu něco, pošlete odkaz, ať si to přečtu. Ale to není až tak podstatné, co jsem Vám chtěl sdělit. Zmínila jste slovo holokaust. Nejsem si tak docela jist, co tím slovem holokaust Vy sama myslíte? Zkuste mi to aspoň pár slovy objasnit. Pokud tak učiníte, já Vám zde napíšu aspoň stručně, co mám na zřeteli zase já. Díky.

    ▬▬▬
    MÉ VYSTOUPENÍ K MARIÁNU KOTLEBOVI A JEHO STRANĚ:
    https://davdva.sk/prezidentsky-prieskum-ktoremu-kandidatovi-planujete-dat-hlas-v-prvom-kole/#comment-7131

    Reply
    • 19. februára 2019 at 10:22
      Permalink

      Pán Rusofób a troll z Moravy. ĽSNS nieje zďaleka jediná strana na Slovensku, ktorá odmieta agresiu NATO a požaduje vystúpenie z NATO. Viem minimálne o dvoch ďalších (Vzdor-SP, KSS), ktoré majú toto uvedené vo svojom programe.

      Súhlasím s Vami, že počínanie NATO a USA je fašistické. Súhlasím s Vami, že Slovensko tento fašizmus priamo podporuje a podieľa sa na ňom; a pravdepodobne sa tak dopúšťa porušeniu niektorých vlastných zákonov. Ale Slovensko je krajinou, kde sa nedodržujú zákony a dokonca ani ústava. Je krajinou, ktorá nieje slobodná a my občania nemáme žiadne práva rozhodovať o smerovaní štátu.

      P.S. Len malá drobnosť – niesom pán, ale súdruh/soudruh ;)

      Súdruh Čelko

      Reply
    • 19. februára 2019 at 10:30
      Permalink

      Podľa mňa ĽSNS a Kotebla nič reálne neponúkajú. V programe ponúkajú riešenia vymyslených problémov a plané sľuby toho, čo sami neuznávajú.

      Tvrdia, že sa „na nás valia hordy moslimských imigrantov“, hoci imigranti sem nechcú ísť ani pri ponúknutí značných výhod (vôbec sa im nedivím). A hovoriť o moslimoch v krajine, kde vládne prísna totalita katolíckej cirkvi ako v stredoveku….

      Tvrdia, že cigáni a imigranti sú agresívni a okrádajú nás, hoci v skutočnosti sú to „bieli“, ktorí kradnú dopúšťajú sa násilností, vrátane členov a priaznivcov Kotlebovej strany. To by museli ministri, poslanci a štátni úradníci patriť k cigáňom alebo imigrantom. Vrátane Kotlebu. Každý si môže sám sebe položiť otázku, kedy ho naposledy napadol alebo okradol cigáň či moslim.

      Ako študent na univerzite som si privyrábal vo fabrikách na Slovensku a v Nemecku. Pracoval som s rómami aj s moslimami. Najagresívnejší a najlenivejší boli Nemci (západní). Naopak moslimovia boli veľmi priateľskí.

      Sľuby o zastavení rozkrádania štátu od strany vedenej zbohatlíkom, skorumpovancom a milovníkom luxusu, znejú komicky.
      Až bude Kotleba s ostatními členmi svojej nacistickej strany kopať denne kanále a budú žiť v skromných podmienkach, potom uznám, že sú aspoň tak slušní ako „cigáni“. Inak sú to pre mna len agresívni neonacistickí paraziti.

      Súdruh Čelko

      Reply
    • 18. februára 2019 at 16:02
      Permalink

      HOLOKAUST A… HOLOKAUST ANEB STRUČNOST ZA STRUČNOST

      Paní Slavomíro, Vy se bojíte se vyjádřit, že? Nevadí, tak já Vám to tedy povím, jak to s tím holokaustem bylo. Přečtěte si to, toto se učí dnes i ve školách:

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Holokaust

      Přečetla jste si to? Pak jste si jistě všimla té tabulky v kapitole „Oběti“. A co tam, paní Slavomíro, stojí? No co tam stojí? Židů bezmála 6 miliónů obětí, Sovětů třetina až polovina z toho, čili 2 až 3 milióny. Pochopila jste, oč zde běží? Nejvíce obětí německého fašismu padlo ze strany Židů! Nikoli však ze strany Sovětů! Navzdory tomu, že v letech 1941-1945 v průběhu Velké vlastenecké války Sovětský svaz ztratil 27 miliónů (!) svých nejlepších dcer a synů, což tvoří bezmála celou jednu polovinu VŠECH OBĚTÍ II. SVĚTOVÉ VÁLKY! Už to chápete, co je to ten holokaust?

      Reply
  • 18. februára 2019 at 17:23
    Permalink

    Prečo by som sa mala báť, pán Vašek? Za svojím názorom si stojím, tu sa nezhodneme!
    ČLOVEK, nie ŽID, RUS, SLOVÁK…ale ČLOVEK !!!
    Samozrejme, že najviac obetí nemeckého fašizmu bolo zo strany Sovietov, to však neznamená, že ten, kto sa zastáva Ruska nie je fašista.
    Kotleba pracuje s pravdou, to je fakt! A práve to je nebezpečné!
    Kotleba vyjadruje sympatie klérofašistickému štátu, satelitu fašistického Nemecka, toho Nemecka, ktorý má na svedomí tých 27 miliónov Rusov, o ktorých píšete. Hm!
    P.S. Protifašistickí bojovníci sú podľa Kotlebu banditi. Hm!
    Šírenie nenávisti k ľuďom iného náboženstva, etnika, rasy pre mňa nie je prejav lásky!

    Reply
  • 18. februára 2019 at 20:46
    Permalink

    Lubos Blaha je tak vlavo, ze obletel celu zemegulu a skoncil ako fasista

    Reply
  • 19. februára 2019 at 1:54
    Permalink

    Paní Slavomíro, dobrou noc Vám přeji.

    Než vypnu počítač a odevzdám se do náruče Morfeovy ), dovolte mi pár slov. Abych se přiznal, z Vašich slov jsem dost zmaten, nerozumím jim. Tak třeba: „… to však neznamená, že ten, kto sa zastáva Ruska, nie je fašista.“ Tak tohle vážně je mimořádný výrok, jenž doslova volá po vysvětlení. Jste schopna uvést ASPOŇ JEDEN JEDINÝ PŘÍKLAD, JENŽ BY VÁM DAL ZA PRAVDU? Chcete snad říci, že Marián Kotleba je fašista jen proto, že se postavil z hlediska zbrojení a voj. účasti na stranu Ruska? Tohle chcete říci? Věřím, že nikoli.

    Víte, paní Slavomíro, já Vám to povím jinak. Jsem přesvědčen, že členské země NATO, včetně Slovenska, jsou ve své podstatě darebáci, když posílají vojsko s výzbrojí do Pobaltí na ruské hranice. Vy přece víte, paní Slavomíro, co je Bundeswehr, tj. nástupce hitlerovského Wehrmachtu. A právě německý Bundeswehr hraje hned po amer. Pentagonu v evropských zemích NATO první roli. Doslova před pár dny Německo VYZVALO RUSKO, ABY VEŠKEROU SVOU VÝZBROJ NA SVÉM ÚZEMÍ ZÁPADNĚ OD URALU PŘESUNULO AŽ ZA URAL, TEDY NA SIBIŘ. Pozoruhodné, jen co je pravda!

    Avšak Slováci a ostatní země NATO mohou mít svou výzbroj v těsné blízkosti hranice Ruska bez sebemenších morálních zábran. No co mi na toto odpovíte? Zřejmě nic, paní Slavomíro. A slovenská strana SMER otevřeně podporuje NATO ve své snaze doslova okupovat západní hranici NATO s Ruskem.

    POSTSKRIPTUM
    Paní Slavomíro, ještě mi dovolte okomentovat tato vaše slova: „Protifašistickí bojovníci sú podľa Kotlebu banditi.“ Jsem si jist, že M. Kotleba nikdy nenazval protifaš. bojovníky bandity. Máte-li doklad, že je tomu jinak, prosím o zveřejnění. Jinak si o Vás budu myslet, že si prostě vymýšlíte, promiňte.

    Dále píšete, že „šírenie nenávisti k ľuďom iného náboženstva, etnika, rasy pre Vás nie je prejav lásky!“ Souhlas, paní Slavomíro, jenže každá mince má dvě strany, víme? Vrátím se k tomu, co pohledávají slovenští a ostatní vojáci NATO s veškerou výzbrojí za naše peníze v Pobaltí na hranici s Ruskem. Do prčic, cožpak zrovna tohle není ono Vámi zmíněné „šírenie nenávisti k ľuďom iného náboženstva, etnika, rasy“? Pevně věřím, že se mnou souhlasíte, paní Slavomíro.

    Reply
    • 19. februára 2019 at 8:45
      Permalink

      Niekoľko odpovedí na Vaše otázky, pán Vašek:
      „Chcete snad říci, že Marián Kotleba je fašista jen proto, že se postavil z hlediska zbrojení a voj. účasti na stranu Ruska?“
      To je pretočené, pán Vašek, nepochopili ste ma. Kráčame myšlienkovo paralelne veďľa seba, Vy po svojej myšlienkovej línii, ja po svojej a vôbec sme sa nestretli. Takže: Kotleba sa postavil proti zbrojeniu a vojenskej účasti na stranu Ruska, to je pravda, a to som aj kladne hodnotila, myslím, že to bolo pod Vami zverejneným videom. To však neznamená, že budem kladne hodnotiť tú temnejšiu stránku jeho osobnosti.
      Pán Vašek, Slovensko bolo darebné aj za slovenského klérofašistického štátu, keď sa nečinne prizeralo na to, ako malé nevinné deti, starcov…trhali od rodín, nakladali do dobytčích vagónov a odvážali do koncentračných táborov, kde žili v neľudských podmienkach… Kotlebovci nazvali koncentráky prevýchovnými alebo pracovnými tábormi, z toho ma mrazí. Židovskú ženu hodiť psom, to je prevýchovný tábor? Robiť pokusy na bezbranných deťoch, to je pracovný tábor? Čiže tento klérofašistický štát a jeho hlavného predstaviteľa Tisa Kotleba obhajuje.Kotlebovci mali dokonca billbord, už si nepamätám s akým nápisom, myslím, že tam bolo niečo v tom zmysle, že vytvoríme pracovné miesta pre asociálov, no a v pozadí bol záber z koncetračného tábora. To je sila!
      Vzťah k fašistickej ideológii prezentujú aj rôznymi číselnými symbolmi, nič Vám nehovorí číslo 88, nič Vám nehovorí ich hajlovanie, ich pozdrav „Na stráž!“ Nič Vám nehovorí ich heslo“Za Boha za národ!“ /A my, čo v Boha neveríme, budeme niekde odtransportovaní? Mňa síce už v zmysle svojej ideológie odtransportovali na smetisko dejín…/
      „Jsem si jist, že M. Kotleba nikdy nenazval protifaš. bojovníky bandity.“
      Ale nazval, pán Vašek, nazval, a SNP je preňho puč, ešte ako župan v čase osláv SNP vyvesil na okná čierne zástavy. A myslite si o mne, čo chcete, napr. i to, že si vymýšľam. Ja to už neviem na internete nájsť, nezbieram tieto informácie. Niečo mám odsledované v televízii, niečo prečítané z novín, niečo zo života.
      „Co pohledávají slovenští a ostatní vojáci NATO s veškerou výzbrojí za naše peníze v Pobaltí na hranici s Ruskem.“
      Ale veď ja to kritizujem, asi si na moju kritiku už nepamätate, kritizujú to stále i komunisti, Front ľavicovej mládeže, kritizuje to i Vzdor strana práce a z nich sa nerobia takí hrdinovia ako z Kotlebu. Prečo???
      „Dále píšete, že „šírenie nenávisti k ľuďom iného náboženstva, etnika, rasy pre Vás nie je prejav lásky!“ Souhlas, paní Slavomíro, jenže každá mince má dvě strany, víme?
      Áno, každá strana má dve mince, myslíte asi na to, že mnohí Rómovia sú, jemne povedané, neprispôsobiví a znepríjemňujú život občanom.To áno! Po prvé: nie všetci! Po druhé: nadávky typu „smradľaví cigáni“ ich ľudsky dehonestujú a problémy neriešia. Zlo sa nerieši zlom. Žiadne dieťa nemôže za to do akej rodiny sa narodí, a keď je ponechané na samovýchovu, zdivočie. Tu zlyháva, škola, spoločnosť. Veď socializmus vymanil mnohých Rómov z mentálnej biedy, umravnil ich a sú z nich slušní občania.Ako sa tí asi cítia?
      Zakončím to Vašou vetou „každá mince má dvě strany“, aj tá Kotlebova.
      P.S. Neviním priamo Kotlebu a jeho prívržencov, ale tých, ktorí ich ako mladých ľudí, ktorí milujú svoj národ a sú oddaní svojmu náboženskému presvedčeniu, zviedli na cestu profašistickej ideológie. Kto to bol? Na to i odpovedzte sám. Ja tuším. Škoda mladých ľudí, sú mi určite sympatickejší ako Kiska, Sulík..

      Reply
    • 19. februára 2019 at 10:55
      Permalink

      Kotleba nazval partizánov banditmi a Slovenské národne povstanie označil za puč ešte pred voľbami do VÚC. Vtedy jeho výroky ešte neboli tak sledované a neobjavoval sa v médiach. Keď sa stal županom, prestal s takýmito výrokmi. Potom sa už obmedzil na velebenie vlastizradcov bábkového Slovenského štátu. Predovšetkým Jozefa Tisa.

      Súdruh Čelko

      Reply
    • 19. februára 2019 at 11:21
      Permalink

      Pán Rusofób a troll z Moravy,
      vďaka za Vašu vecnú argumentáciu a schopnosť vidieť dnešnú relitu takú, aká je.
      Obdivujem aj Vašu láskavú trpezlivosť v diskusii s pani Kotrádydovou produkujúcou len záplavu schematických fráz. Ja som to už vzdal, pre mňa to nemá žiadny zmysel.

      Reply
      • 19. februára 2019 at 11:53
        Permalink

        Pán Juhár, prosím zabudnite na „schématické frázy“ a skúste odpovedať pani Kotrádyovej na jej vecnú otázku, v ktorej sa pýtala ako „pomenujete ľudí, ktorí hajlujú, popierajú holocaust, pochodujú v uniformách so symbolikou blízkou nemeckému nacizmu…?“
        Tiež by ma zaujímala odpoveď . Ospravedlňujem sa, ak som ju prehliadol v záplave komentárov.

        súdruh Čelko

        Reply
  • 19. februára 2019 at 12:19
    Permalink

    KOTLEBOVA STRANA SLOVENSKU NEUBLÍŽILA,
    STRANA SMER VŠAK SLOVENSKO ŽENE DO ZÁHUBY

    Paní Slavomíro, vítejte.

    Začnu mimo naše téma. Dnes je 19. února, dovolím si proto připomenout dnešní 65. výročí jisté události. 19.2.1954 prezídium Nejvyššího sovětu SSSR vydalo nařízení o trvalém vynětí Krymské oblasti z Ruské federace s tím, že Krymská oblast se předává a trvale připojuje k Ukrajině. Rusko tak ztratilo jakýkoli právní nárok na Krym i s přilehlou oblastí. A o rok později, také 19. února, bylo zahájeno pravidelné železniční spojení mezi Berlínem a Moskvou. No, to jsem jen tak z titulu mého zájmu o historii odbočil. ) A nyní k věci. Okomentuji Vaše poslední slova.

    Kotleba sa postavil proti zbrojeniu a vojenskej účasti na stranu Ruska, to je pravda, a to som aj kladne hodnotila, myslím, že to bolo pod Vami zverejneným videom. To však neznamená, že budem kladne hodnotiť tú temnejšiu stránku jeho osobnosti. ►Ano, vím o Vašem postoji k tomuto. A vážím si toho. Zároveň však si dovolím poznamenat, že o temných stránkách Kotlebovy osobnosti nevím. Kotleba nikoho nezabil, nikomu závažně neublížil, nikoho neokradl, žačky ve škole neznásilňoval, jako učitel, čili Váš kolega v profesi, byl rovněž tak dobrý. Robert Fico však byl členem kom. strany, aby posléze skončil na opačném ideovém břehu s podporou fašistů v NATO. Je to tak, že? Jak hlasovali loni poslanci SMERu k odeslání Vašich slovenských spoluobčanů na hranici Ruska, aby tam „bránili“ NATO proti Rusku, víte. Pokud vím, akorát jediný poslanec SMERu L. Blaha hlasoval proti, budiž mu za tohle věčná sláva. Všichni ostatní se však rozhodli nakopat Rusovi do prdele.

    Pán Vašek, Slovensko bolo darebné aj za slovenského klérofašistického štátu, keď sa nečinne prizeralo na to, ako malé nevinné deti, starcov… ►Ale no tak, Slovensko nebylo darebné, ledaže bych si myslel to samé i o všech Slovácích, neurazte se, prosím. Darebné bylo přece ne Slovensko, ale VEDENÍ Slovenska v čele s Josefem Tisem, ne celé Slovensko, takhle posuzovat dějiny je přece kravina. A nemáte pravdu, že Slováci nečinně přihlíželi na ty děti, starce atd. Ono totiž, pokud máte kolem sebe smečku běsnících vlků, asi moc toho v boji s holýma rukama nenaděláte, že ano. Kdyby Slovensko neosvobodila Stalinova Rudá armáda, tak veškerý odpor slovenského obyvatelstva by byl beztak bezhlavý, čili marný. Asi jako celé SNP, bylo z toho více škod než užitku. Rudá armáda chtěla Slováky osvobodit z jihovýchodu, obětí by bylo mnohem méně, protože tam nebyly hory. Ne však ze severu, od Polska, jak se ve skutečnosti stalo. Zbytečně tak zařvalo na Dukle 86 tisíc rudoarmějců. Katastrofa.

    A dnes proti vlastním osvoboditelům posílají slovenští sociální demokraté v čele s bývalým komunistou Robertem Ficem své syny. Hergot, to je ale „morálka“! Ve světle mnou řečeného si dokonce troufám říci, že díky Tisovskému Slovenskému štátu se na Slovensku zabránilo zbytečnému krveprolití ze strany faš. Německa. Konec konců, jak to bylo s českým Protektorátem, víte také. Beneš se sebral a odjel do Británie, národ opustil. Tiso s národem přinejmenším zůstal, když už. A zabezpečil, aby slovenský národ nebyl plošně zdecimován ihned po obsazení hitlerovci. Protože kdyby se Josef Tiso vzepřel Hitlerovi, tak zcela jistě by byl se Slovenskem nadobro konec. Do hitler. lágrů by nešli jen Židi, jak jste napsala, ale zcela jistě komplet všichni Slováci, aby jich potkal osud Lužických Srbů, tj. genocida se vším všudy!

    Již jsem se k tomuto vyjádřil, když DAV-DVA zveřejnil o Vánocích vynikající film „Polnočná omša“. Na závěr mého tehdejšího příspěvku jsem napsal, cituji sebe sama: „Kdo byl tak větší zbabělec, rodina Kubišových v podmínkách fašistického státu s hlavou pod Damoklovým mečem, anebo proradné slovanské národy s bezhlavou adorací fašistického NATO a novodobého Reichu v podobě EU?“ Odkaz na můj koment k filmu je zde:

    https://davdva.sk/film-na-dnes-polnocna-omsa/#comment-6243

    Židovskú ženu hodiť psom, to je prevýchovný tábor? ►Paní Slavomíro, výše jste uvedla toto, cituji Vás doslova: „Za svojím názorom si stojím, tu sa nezhodneme! ČLOVEK, nie ŽID, RUS, SLOVÁK…ale ČLOVEK!!!“ No, tak nevím, co si mám myslet. Na jedné straně píšete, že Vás nezajímá ani Žid, Rus či Slovák, ale člověk, na straně druhé adorujete židovské ženy…

    Čiže tento klérofašistický štát a jeho hlavného predstaviteľa Tisa Kotleba obhajuje. ►No ovšem, Robert Fico s celým svým vojem soc.dem. poslanců zase obhajuje fašistickou voj. organizaci NATO v čele s amer. PENTAGONem, která je silovým nástrojem USA a následníka hitlerovského Německa. V tomto směru Josef Tiso nebyl ani o trochu horší. Nebo se snad mýlím, paní Slavomíro?

    Kotlebovci mali dokonca billbord, … v pozadí bol záber z koncetračného tábora. To je sila! ►Ale no tak, síla je něco jiného, ne jakési reklamní tabule. Třeba jak jakési slečny zvané Pussy Riot, nositelky Ceny Václava Havla za kreativní disent, zhanobily veřejnou souloží v pokročilém těhotenství a sprostou písní pravoslavný chrám Krista Spasitele v Moskvě, před zraky malých dětí, a ještě si strkaly do kundy mražená kuřata. Hergot, tož to je síla!

    Nič Vám nehovorí ich heslo „Za Boha za národ!“ ►No a co? Propagaci Boha si přečtete i na DAV-DVA. A je to snad špatné? Já byl taky vychován jako ateista, abych dnes přinejmenším pochyboval, že celý Vesmír a veškerý život zde na Zemi vznikl jen tak, sám od sebe. Přece nás naši rodiče i prarodiče učili, že bez práce nejsou koláče. Takže bez práce vznikla veškerá hmota i s životem? Dnes tomu fakt nevěřím.

    Ale veď ja to kritizujem, asi si na moju kritiku už nepamätate, kritizujú to stále i komunisti, Front ľavicovej mládeže, kritizuje to i Vzdor strana práce a z nich sa nerobia takí hrdinovia ako z Kotlebu. Prečo??? ►Ale pamatuji, senilní ještě stále nejsem ), to já vím, paní Slavomíro, že kritizujete NATO, to Vás ctí, ale odpověď na Vaši otázku je prostá. Protože se jedná o strany či hnutí, které Vaši slovenští spoluobčané nechtějí v parlamentu vidět. Co k tomu dodat. Asi nic. Snad jen, že jaká propaganda SMERu, tož takoví voliči.

    Áno, každá strana má dve mince, myslíte asi na to, že mnohí Rómovia sú, jemne povedané, neprispôsobiví a znepríjemňujú život občanom. To áno! Po prvé: nie všetci! ►Samozřejmě, nic proti. Ale ve světle Vašeho uvažování si dovolím poznamenat, že ne všeci Rusi jsou hajzlové. A přesto celá Evropa vnímá ruský národ jako darebáckou svoloč. Že ne? Ale ano! Proč by se jinak všichni Slovani doslova narvali do NATO! Proč by Slováci jinak posílali své syny na ruskou hranici za takřka totálního souhlasu tzv. levice ve slov. parlamentu!

    Po druhé: nadávky typu „smradľaví cigáni“ ich ľudsky dehonestujú a problémy neriešia. Zlo sa nerieši zlom. ►Ale no tak, paní Slavomíro. ) Mám Vám připomenout, jak se zde na DAV-DVA ke mně vyjadřovali někteří diskutéři? Mám Vám připomenout, jak se ke mně a k mému otci vyjadřovala celá řada antikomunistů u nás ve městě po převratu před 30 roky? Mám Vám připomenout, jak se ke mně vyjadřovali „demokrati“ dokonce před několika roky jen proto, že jsem jako šéf domu se 40 byty obhajoval družstevní vlastnictví oproti osobnímu vlastnictví? To byla hrůza, abyste věděla! A Vy tady řešíte cikánské hochy a děvčata, že jich kdosi „dehonestuje“. Nebuďte přece směšná, vždyť ne Cikáni jsou dehonestováni tímto posraným režimem, ale naopak Slováci, Moravané a Češi! My bílí jsme dehonestováni školstvím ve stylu All Inclusive! Můj 13-letý synovec mi nedávno pravil: „Strejdo, co je to za bordel, učitelka mě posadila do lavice s 15-letou Cikánkou, měla být již v 9. třídě, ale je se mnou v 7. třídě, protože věčně se neučí a jen dělá binec a rozšiřuje drogy po celé škole!“

    Paní Slavomíro, zajděte si někdy na Sociálku, abyste zjistila, jaké dávky ta sebranka bere od burž.demokr. státu! Bílý nezaměstnaný ve věku přes 50 let si ani neprdne! Cikánka rodí děcka jako micka, aby pak se svou rodinou doslova vytřískala od kapitalistů prachy, které udřené ženské kdesi ve skladu supermarketu neuvidí od buržoazie až do své smrti.

    Veď socializmus vymanil mnohých Rómov z mentálnej biedy, umravnil ich a sú z nich slušní občania. Ako sa tí asi cítia? ►A zase, z Vašich úst jen samí Židi a Cikáni. Psala jste cosi o člověku, ne? Tak proč vypichujete marginální Cikány? Najednou Vás nezajímají Slováci atd. Se na mě nezlobte, ale odjakživa platilo, že menšina se musela přizpůsobit většině! Ani ve Vesmíru to není jinak! Přece nebude kolos zvaný Slunce obíhat kolem trpaslíka zvaného planeta Země, když Slunce má hmotnost 333 tisíce krát větší než drobeček Země.

    Vašek V., Morava

    Reply
    • 19. februára 2019 at 13:59
      Permalink

      Pán Vašek!
      Fúha, tak to som nevedela, s kým som sympatizovala a nemám chuť ďalej v tejto komunikácii pokračovať, niežeby som nevedela. Radšej si podebatujte s pánom Juhárom, myslím, že sa zhodnete, ste na rovnakej vlnovej dĺžke. Odkazuje Vám toto:
      Pán Rusofób a troll z Moravy,
      vďaka za Vašu vecnú argumentáciu a schopnosť vidieť dnešnú relitu takú, aká je.
      Obdivujem aj Vašu láskavú trpezlivosť v diskusii s pani Kotrádydovou produkujúcou len záplavu schematických fráz. Ja som to už vzdal, pre mňa to nemá žiadny zmysel.
      P.S. Ani pre mňa to nemá žiadny zmysel!

      Reply
      • 20. februára 2019 at 11:48
        Permalink

        KOTLEBA JE NACIONALISTA, COŽ JE DOBŘE.
        HUSÁK BYL TAKÉ NACIONALISTA, COŽ BYLO DOBŘE.

        Paní Slavomíro, dobrý den.

        Rád bych Vás upozornil, že BEZ NACIONALISMU politika není schopna uchovat národní atributy jako jsou jazyk, kultura, svébytnost, samostatnost atd. Dr. G. Husák to věděl, stejně jako to dnes ví rovněž tak ing. M. Kotleba. Internacionalismus je v pořádku, pokud není nadřazen nacionalismu. Jakmile totiž internacionalismus přeroste nacionalismu přes hlavu, je zle.

        A to se, bohužel, děje v soudobé nejen celé EU, ale rovněž tak v RF pod vedením V. Putina, poněvadž výsadní postavení národa ve vlastní zemi se zaměňuje CIZÍM JAZYKEM, CIZÍMI ZVYKY A MRAVY, CIZÍ EKONOMIKOU A ZÁKONY, OBECNĚ PRVKY, JEŽ JSOU NESLUČITELNÉ S NÁRODNÍ HISTORIÍ TOHO ČI ONOHO NÁRODA.

        Pokud se Cikán nebo Arab nemusí podřídit národním kořenům země, ve které hodlá žít či jinak působit, PAK SE JEDNÁ O AGRESI VETŘELCŮ. Jistě víte, že na osvobozeném území v průběhu SNP proběhla v říjnu 1944 odborářská konference. Dr. G. Husák tehdy vystoupil s projevem o obnově jednotného Československa, což bylo i přání Josefa Stalina. Avšak proti komunistovi Dr. Husákovi zazněly hlasy typu „my nechceme Československo, ale připojení Slovenska k SSSR“. A mnozí to tehdy přijali s potleskem.

        A po válce se stalo, že Dr. Husák nebyl ušetřen represí ze strany českých komunistů. V r. 1950 byl Dr. G. Husák obviněn ze slovenského nacionalismu a uvězněn, aby, posléze, v r. 1954 byl odsouzen DO DOŽIVOTNÍHO ŽALÁŘE. Až v r. 1960, po více než 9 letech, po rozsáhlé amnestii prezidenta Antonína Novotného, byl JUDr. G. Husák, CSc., osvobozen a rehabilitován.

        Co dodat. Jakmile politik přestane být nacionalistou, přestane být i pronárodním politikem. Jinak řečeno, začne takový politik sloužit cizí moci. A to se dnes děje ze strany jak slovenské politické reprezentace, tak i české reprezentace.

        Vašek V.

        Reply
        • 20. februára 2019 at 13:25
          Permalink

          Zareagujem iba jednou vetou, Vašou vetou: „Odmítam žít v odlidštené společnosti.“
          Kotlebu by neservírujte…

          Reply
          • 20. februára 2019 at 13:46
            Permalink

            Nic Vám neservíruju. Vyslovuji JEN svůj názor, to je VŠE.

            Já rovněž tak budu stručný. Tak si nachystejte peněženku. I se svou rodinou. A poraďte to i cikánské menšině. Členství ve fašistickém americkém a německém voj. paktu NATO není totiž zadarmo, víme? Živit syny a otce Slováků v Pobaltí proti Rusovi také není zadarmo!

            A toto vše se odhlasovalo POD VEDENÍM bývalého komunisty Roberta Fica, který ukazuje svaly Rusovi. Tomu Rusovi, který kdyby neobětoval na Dukle 86 tisíc svých lidí, tak Slovensko by bylo hitlerovci UTOPENO V MOŘI KRVE! A na SNP by si dnes nevzpomněl NIKDO, ani Vy ne!

            Ale buďte v klidu, paní Kotrádyová. Když jsem v 80. letech sloužil v ČSLA, ne v NATO jako dnešní kolaboranti, to podtrhuji, aby bylo jasno, tak nás jistý major školil v PŠM, že první se bije raketami po velitelských stanech. Jeden takový našim bratrům Slovákům buduje NATO kousek od Bratislavy. Já jen, že kdyby se něco semlelo, tak aspoň ode dneška ode mne víte to, co SOUDRUH FICO DODNES NEPOCHOPIL.

            Vašek V.

  • 20. februára 2019 at 14:38
    Permalink

    Veru tak pani Kotrádyová,
    Peňaženky si treba pripraviť, pretože pod vedením Smerovlády si musíme sami zaplatiť ten ohňostroj, ktorý sa bude odohrávať nad Slovenskom a na Slovensku. Rusko totiž už na svojom území bojovať nebude, už na to mnohokrát kruto doplatilo. A USA tiež nie, tie si to vždy vedeli tak zariadiť, oni len budú inkasovať zisky.
    A (s)prostí Slováci to všetko podporujú už teraz, pretože vnútorný nepriateľ je ten, ktorý ten nový drang nach osten nechce a v rámci svojich síl a (opozičných) možností proti nemu bojuje.
    Čo sa nepodarilo Hitlerovi a Napoleonovi, to sa začína dariť Muti a tomu, čo si ho adoptovala tá stará pani. A preto rýchlo do Jadra. Strýko Sam za veľkou mlákou už si spokojne mädlí ruky.
    Ale ešte pred tým, než k tomu veľkému predstaveniu dôjde, možno si užijeme aj nejaké tie no-go zóny a menšie ohňostroje – veď z Viedne k nám už je to len na skok a v rámci Schengenu úplne bez hraníc. Taká malá predohra k skvelej budúcnosti…
    Ale to sú len také bezvýznamné prkotiny, podstatný je dnes názor na Tisa, všakže …

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *