Ľuboš Blaha: Útočiť na niekoho za ľavicový názor?

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Prišlo to. Lebo to prísť muselo. Ak vám rastie popularita, začnú útoky. Ak sa objavíte po boku Roberta Fica, začnú útoky. Ak vás indentifikujú ako hrozbu pre svoje zisky, začnú útoky. Finančné skupiny, ktoré vlastnia médiá, už dali pokyn. Ísť po Blahovi. A tu je výsledok.

NENAŠLI NA MŇA ŽIADNU ŠPINU A TAK SA SNAŽILI

Problém je, že Blahovi nemôžu vyčítať, že kradne. Lebo nekradne. Nemožno mu vyčítať, že špinavo podniká. Lebo nepodniká. Nemožno mu vyčítať, že podvádza. Lebo nepodvádza. A tak jediné, čo mi môžu vyčítať, sú moje politické názory. Moje ľavicové názory, ktoré mám celý život.

Prepáčte, ale útočiť na niekoho za ľavicový názor, to robili len nemeckí nacisti, talianski fašisti a latinskoamerické diktatúry, financované CIA.

Každý normálny slušný človek vie, že to je cez čiaru. Aktuality.Sk sa svojim článkom dostali na úroveň hitlerovského Völkischer Beobachter.

RYTMUS A SAGAN – ĎAKUJEM ZA REKLAMU

Mne to samozrejme nevadí. Som zvyknutý na útoky. Celý život bojujem za svoje hodnoty, píšem knihy, články, čelím útokom v Bratislave…

To, že moje príspevky na sociálnej sieti prekonávajú úspech Rytmusa či Sagana, je pre mňa skôr reklamou. Toto mi fakt neprekáža. Ešte zopár takýchto útokov na mňa a budem najpopulárnejší politik na sociálnej sieti.

ONI ÚTOČIA NA VÁS, NA OBČANOV – ZBLÁZNILI SA!

Hnevá má iná vec. Hnevajú ma útoky na vás, priatelia. Pretože tento článok nie je ani tak o mne, ako o vás – dobrých ľuďoch, ktorí cítia nespravodlivosť. Označujú vás za extrémistov, vysmievajú sa vám za vyšší vek, kydajú na vás, že vraj nenávidíte…

Ja ako politik toto znášať musím. Ale vy nie. Vy ste ľudia, ktorí vybudovali Slovensko za socializmu a vás tu žiadne štence nemajú čo očierňovať. Čo okrem primitivizmu, nenávisti a darvinizmu reprezentujú oni?

Vy ste ľudia, ktorí máte svoj názor a ak žijeme v demokracii, žiadni fašisti z Aktuality.Sk vás nemajú právo ostrakizovať. Vy si toto nezaslúžite.

KTO TU ŠÍRI NENÁVISŤ! KUKNITE SA DO ZRKADLA!

Hovoria, vraj šírime nenávisť. Veď nech sa pozrú okolo seba! Lajkujú stupidné stránky, ktoré sa ľuďom vysmievajú za výzor a za humor považujú pubertálne vulgarizmy.

Chrlia nenávisť proti Rusku. Nenávidia každého s iným názorom.

Na Pohode hromadne vystrkujú prostredníky ako banda sfanatizovaných nacistov.

Na pochodoch za Slušné Slovensko vrieskajú ako nepríčetné opice, že treba vešať, zatvárať a krágľovať tých, s ktorými nesúhlasia.

Toto sú tí dobráčikovia. Toto sú tí slušňáci? Toto sú tí najsamnajlepší liberáli?

ĎAKUJEM, PRIATELIA! FINANČNÉ SKUPINY SA NÁS ZAČALI BÁŤ!

Nie, priatelia, oni sú to zlo. Oni sú ta nenávisť. Oni sú tí extrémisti. A my sa len bránime. Na mojej stene budeme mať vždy priestor, aby ste si povedali, čo chcete. Ja mažem iba fašistov a trolov. A tých budem mazať naďalej.

Ďakujem za podporu, priatelia. Tento článok ukazuje, že naša sila rastie. A oni sa boja. Stále viac a viac. Boja sa nás. A majú prečo.

Ľuboš Blaha

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


49 thoughts on “Ľuboš Blaha: Útočiť na niekoho za ľavicový názor?

  • 29. novembra 2018 at 22:20
    Permalink

    Zdravím súdruh Blaha.
    Naozaj pekné divadielko.
    Vidím že burcujete ľud.
    Ale ste naivný. Dokonca ani tu Vám to nezožerú.
    A zabávate.
    1. Finančné skupiny predsa živíte Vy. Kto platí 150 eur za hodinu Slavia Capital za to čo už urobili predtým zamestnanci za 10 eur na hodinu? No predsa Vy:)) .. nie osobne.. ale spolukamoši:)) Tí s ktorými sedíte v parlamente.
    .
    2.Nie, nenašli na Vás žiadnu špinu, len komédiu… a bezcharakternosť:))
    .
    3. Vy nie ste ľavičiar, ale národný socialista, a pravicovo extrémistický element.
    .
    4. Vy za žiadne hodnoty nebojujete. Len občas to slovo používate.
    .
    5. „Každý normálny človek vie čo je cez čiaru.“ Tak sa teda nad sebou zamyslite, či podpora korupcie, oligarchistického kapitalizmu a zločinu nie je cez čiaru.
    .
    6. Tak tomu sa fakt hovorí bohorovnosť. Peter Bardy na Vás neútočí, len hodnotí. A určite neútočí na drobný ľud, a na nikoho z DAV-istov.
    .
    7. Oni reprezentujú niečo lepšie, to čo v sebe nemáte.
    .
    8. Aktivisti za slušné Slovensko nikoho nevešajú za názor, nepodsúvajte im niečo v čom nemajú úmysel. Ale snažia sa bojovať proti takým darebákom akým je súdruh čo pil kolu s Haščákom na Vazovej ulici. Aké to máte hodnoty keď klamete a hrubo sa vyjadrujete o slušných ľuďoch?
    .
    9. Finančné skupiny sa takých ako Vy určite nezľaknú, ale takých ktorí majú moc zobrať ju aj ubľabotanému premiérovi áno.
    ———————-
    Milá redakcia.
    Ak si myslíte že toto je človek ktorý posilní Vašu ľavicovú myšlienku, tak sa dopúšťate strašnej chyby.

    Reply
    • 30. novembra 2018 at 7:07
      Permalink

      Keď už o slušných ľuďoch – slušní ľudia nezneužívajú tragédiu obetí zločinu pre vlastný prospech, alebo vybavovanie účtov s protivníkmi.
      Slušní ľudia nerozdávajú krivé obvinenia ako cukríky …
      Slušní ľudia majú rovnaký meter na každú vec – ak kričia, aby sa sťahoval Fico pre Bašternáka, už dávno mali volať po odstúpení Kisku pre pozemok pod Tatrami alebo daňové prešľapy, či pochybné financovanie kampane. Podotýkam, daňové prešľapy sú už preukázané, pretože nástupca Kisku ich uznal uplatnením účinnej ľútosti, náhradou škody a zaplatením udelenej pokuty.
      Slušní ľudia nekonzultujú voľbu generálneho prokurátora s osobami na mafiánskych zoznamoch.
      Slušní ľudia nespochybňujú konanie polície len preto, že im boli položené otázky …

      Reply
      • 30. novembra 2018 at 8:54
        Permalink

        Cudzinec
        Keď už o slušných ľuďoch…
        1. Kde zneužívam tragédiu obetí vo svoj vlastný prospech?
        .
        2. Kde som niekoho krivo obnvinil? To že si Salvia Capital útuje už za vykonané práce je fakt, ale takých je habadej.
        .
        3. Slušní ľudia majú naozaj rovanký meter. Tak ho teda majte.
        – Aj zaujatý sudca Radačovský predsa povedal, že podvedeným je aj Kiska a má si uplatňovať náhradu škody u toho kto ho podviedol. Tak neprekrúcajte slová sudcu.
        Čo sa týka účinnej ľútosti, tak máloktorý podnikateľ si robí účtovníctvo sám. A právo na omyl majú aj účtovníci. Mimochodom, ak by sa preukázal úmysel ako u Bašternáka kde vratky DPH boli podnikateľským projektom, tak by sa postupovalo aj rovnako.
        A ešte som nepočul že by niekedy mal podnikateľ daňovú kontrolu 3 x v tej istej veci a v krátkom čase. To naozaj čosi nehrá.
        4. Aj slušní ľudia sa môžu stať obeťou a môžu byť naivní..
        5. Slušní ľudia sa môžu brániť aj kladením sugestívnymi otázkami polície. Polícia môže byť tiež všelijaká.
        .
        Cudzinec, skúsme inak.
        Vy ste sa rozhodlii brániť akože ľavicu v zastúpení súdruha Blahu. Môj kritický postoj voči jeho politickému pôsobeniu pokladáte za útok na ľavicu, keďže ľavica je vo Vašom vnímaní súdruh Blaha.
        Spamätajte sa prosím.
        Môj kritický postoj nie je útokom na ľavicu, ale útokom na pokryteckého politika, ktorý má od ľavice ďaleko a ktorý národ ožobračuje a nie mu pomáha.

        Reply
  • 29. novembra 2018 at 23:23
    Permalink

    Pán Blaha pokračujte. Reagovať na nenávistných hlupákov je naozaj škoda.

    Reply
    • 30. novembra 2018 at 9:02
      Permalink

      Pán Krumpál.

      Skúste logicky uvažovať.
      Ak je tento človek ľavičiar, tak ja vyhlasujem za pápeža.
      A nie je ani čestný človek, ale demagóg a klamár. Jediné o čo mu ide je jeho vlastný prospech, jeho moc a teplý flek.
      Skúste si to uvedomiť a racionálne uvažujte.

      Reply
    • 30. novembra 2018 at 9:04
      Permalink

      Súdružka Slavomíra.
      Ak sa nechcete zaoberať mojím diskusným príspevkom, tak sa zaoberajte príspevkom pána Čelku, či Zvolena . Aj oni sú inkvizítori ktorí chcú upáliť pravdu?
      Nechcete sa trochu zamyslieť nad tým aký človek je súdtuh Blaha?
      No určite nie ľavičiar.
      To čo predstavuje je len póza. Nie jeho presvedčenie.

      Reply
      • 30. novembra 2018 at 9:37
        Permalink

        „Pán Jankech,“viete, čo mi pripomínate? Muchu, mäsiarku, bzučí a otravuje, mám chuť zobrať plácačku a…Vás za to platia, že ste taký snaživý?!
        Mimochodom, Vy ste sa v tom mojom komentári našli?
        Pripomeniem ho: „Novodobí inkvizítori si našli novú obeť?! Pravdu neupália!!!“
        No lebo ja som ho neadresovala Vám, dala som si totiž záväzok, že na Vás reagovať nebudem. Takže pápá!

        Reply
        • 30. novembra 2018 at 10:34
          Permalink

          Súdružka Slavomíra.
          Ja som reasgoval na Váš názor, a nepredpokladal som že to patrí mne. To je predsa bežné že reagujeme na nejaký názor.
          No ale záväzok ste nedodržali.
          Pa pá:))

          Reply
          • 30. novembra 2018 at 11:55
            Permalink

            Ironické oslovenie, je pokus o zneváženie. To s v diskusii nerobí. Alebo to už potom nie je diskusia.

  • 30. novembra 2018 at 8:30
    Permalink

    Pán blaha chceli by ste byť ideológ ale ste demagóg

    o tom koho a ako podporujete hovoria vaše hlasovania v NRSR

    vaše obhajovanie váhostavu a širokého = to je ten najjagavejší príklad
    ako celý smer tak aj vy ste sa nezastavili robotníkov, živnostníkov ALE oligarchu a boháča
    ktorý za pomoci smeru okradol tých čo pracovali na diaľnici = štátnej zákazke
    dostal zaplatené za výstavbu ale málo mu bolo a tak šup 100 miliónov
    veď je váš a vy ste v smere „ľavičiari“
    ha ha ha

    rovnaké je to teraz
    máte plné ústa ľavicovosti a antiglobalizmu
    ako je to naozaj?
    hlasovali ste za skrátené legislatívne konanie vlády
    aby na SLOVENSKO mohli prichádzať zahraniční robotníci oveľa jednoduchšie a ľahšie
    aby pracovné agentúry mali zjednodušený postup
    dovozu a pobytu cudzích pracovníkov na našom území
    aby zahraniční robotníci boli otroci obrovských nadnárodných investorov na slovensku

    keby sem automobilky ale aj ďalší nemohli ľahko dovážať cudzincov museli by „našim pracovníkom“
    robotníkom zvyšovať mzdy !!!!
    ale čo už demagóga zaujíma osud robotníkov
    hlavne aby boli kšefty cez štát, štátny rozpočet a eurofondy SVOJIM
    to je to najhlavnejšie

    obrovské skryté dlhy vo vybavení a fungovaní
    štátu a štátnych inštitúcií a podnikov
    zdravotných zariadení
    škôl a aj školských jedální
    škôlok
    cestnej ale aj železničnej infraštruktúry

    korupcia, nespravodlivosť, haba a chaos = súčasné slovensko ktorému vládnete

    najhoršie je morálne bahno a hanba ktorá tu zostáva po vašom vládnutí…
    lebo vy si myslíte že občania sú sprostí a nevzdelaní
    a keď vám na všetko všetci prídu vy už v politike nebudete
    podľa prieskumov vás podporuje 12 percent zo všetkých voličov sr

    nijako občan blaha nepodniká ?
    ale je zároveň a celých 24 hodín
    poslanec NRSR
    predseda zahraničného výboru
    zamestnanec sav
    pedagóg
    prispievateľ do novín a časopisov
    autor kníh
    aktívny účastník besied
    a to všetko ako ľavičiar
    ????

    kto už tomu uverí musí byť maximálny „ľavičiar“
    pretože pre silný štát, pre rovnosť, bratstvo, slobodu a lepší život na slovensku ste neurobili nič

    ak mi ukážete jediného robotníka čo zvláda toľko „platených“ aktivít ako vy
    napíšem o vás oslavnú báseň

    Reply
    • 30. novembra 2018 at 9:06
      Permalink

      Pán Zvolen.
      Úplne presne.
      Ale za toto si sadáte na lavicu k pravičiarom.
      Lebo kricky sa postaviť voči nečestným ľuďom bez zmyslu pre spravodlivosť a bez sociálneho cítenia znamená že ste pravičiar a sadáte si k Jankechovi.

      Reply
      • 30. novembra 2018 at 9:19
        Permalink

        Keby si chcel Ján Zvolen sadnúť na lavicu k pravičiarom, sedel by tam nielen s vami pán Jankech, ale aj s Blahom. Skúste si Jánov komentár prečítať lepšie. Myslím, že naopak zpochybňuje Blahove tvrdenia o tom, že so Smerom patria k ľavici.

        Reply
        • 30. novembra 2018 at 10:42
          Permalink

          Pán Čelko, skúste si ten môj komentár prečítať aby ste pochopili , že je mi jasné že si pán Zvolen k pravičiarom nesadol. Ale kritický obsah k tzv. „ľavičiarovi “ Blahovi môže u niektorých kvázi ľavičiarov vyvolávať dojem že nie je ľavičiar.
          Mimochodom ja s diskusným príspevkom pána Zvolena súhlasím a viem že nie je pravičiar.
          A samozrejme každému racionálne uvažujúcemu človeku je jasné že SMER k ľavici naozaj nepatrí.
          Akože zdvihnutie minimálnej mzdy, či obedy pre deti zadarmo je len póza a smiešne málo na to, aby sa dal SMER radiť čo len hypoteticky k ľavicovým stranám.
          A len dodatok, so zvýšenou minimálnou mzdou a aj s obedmi pre deti zadarmo súhlasím aj keď som pravičiar.

          Reply
          • 30. novembra 2018 at 12:10
            Permalink

            Ospravedlňujem sa vám pán Jankech. Nepochopil som vás správne.
            Príliž som si zvykol na to, že priaznivci pravice označujú Smer a Blahu za boľševikov, komunistov, socialistov, eštébákov…. Len aby spojili skazený Smer s tým čo nemajú radi – s ľavicou. Blaha im v tom pomáha takýmito článkami. V jednom z predošlých článkov dokonca označil sám seba za marxistu. Jeho drzosť nepozná hranice.
            Váš postoj pravičiara, ktorý nepovažuje Smer za ľavicový, je pre mňa novinkou. Zdá sa, že na tej trestnej lavici sa zídeme viacerí :)

    • 30. novembra 2018 at 9:07
      Permalink

      Súhlasím s vami Ján. Demagóg je to správne slovo pre označenie Ľuboša Blahu. S ľavicou, socializmom a pracujúcimi nemá tento pravičiar nič spoločné.

      Reply
      • 30. novembra 2018 at 13:44
        Permalink

        Pán Čelko, v pohode. Je to len diskusia.

        Ćo sa týka SMER u , tak túto stranu pokladám za národno socialistickú, šmrcnutú pravicovým extrémizmom, oligarchicko kapitalistickú.
        Každé konanie a každý zákon ktorý SMER prijíma prijíma účelovo tak, aby bol čo najviac výhodný pre ich kapitalistov, a tie čo majú akože pomáhať ľudu, ( obedy zadarmo, minimálna mzda a pod.) slúžia len na odpútanie pozornosti od ich pravej podstaty.
        SMER vznikol ako projekt veľkokapitálu na jeho zveľaďovanie a udržiavanie a je v princípe niečo ako obchodno sprostredkovateľská firma veľkokapitálu, ktorá je akoby výhybkou, stanicou pre správne nasmerovanie kapitálu od ľudí ku krajne pravicovým veľkokapitalistom.

        Reply
    • 30. novembra 2018 at 9:08
      Permalink

      Ále no tak! Veď ste tomu Blahovi pripísali pomaly všetky hriechy sveta. Zrejme ide o osobný pocit krivdy. Aj ja toho SMERu veľa vyčítam a som nespokojný s mnohým, ako uplatňuje svoje pôsobenie v politike domácej (najmä sociálnej a zamestnaneckej – ono súčasné „migračné“ skrátené konanie), aj zahraničnej (v súčasnosti váhanie v súvislosti s Marrakéšom). Ale nepripisujem všetky nedostatky (tak ako ich vnímam ja), z ktorých SMER aj ja viním, jednému jeho členovi. A myslím, že vyčítať niekomu publikačnú, alebo inú podnikateľskú činnosť, je nespravodlivé.

      Reply
      • 30. novembra 2018 at 10:13
        Permalink

        Vážený pán Peter Krumpál
        Človek sa neprejavuje sľubmi, peknými rečami ale činmi.

        Činom poslanca NR SR a jeho politickým postojom nie je ako pekne vie rečniť a sľubovať ale ako hlasuje.

        Napísal som len dva príklady ale mohlo by ich byť aj 100!

        1. široký váhostav a nezaplatenie tým čo pracovali = často tí živnostníci = boli robotníci donútení založiť si živnosť ! Nikto sa ich nezastal. Preto sme nie právny štát lebo aj blaha nijako neprispieva aby platilo padni komu padni = rovnosť pred zákonom ! Mnohokrát to dokázal keď hlasoval.

        2. Hlasoval za skrátené legislatívne konanie aby cudzinci mohli pracovať na slovensku nielen v automobilkách ako otroci. Aby sa tým našim zamestnancom nezvyšovali mzdy !

        Alebo je za zastropovanie veku odchodu o dôchodku v 64 !
        Pri tom stačí zrušiť zákon ktorý prijal smer = o predlžovaní vek do dôchodku.

        Píšem FAKTY !

        Reply
        • 30. novembra 2018 at 16:38
          Permalink

          A tu je pes zakopaný: Plne súhlasím s Janom Zvolenom. Činy skutky, nie slová….to robí politika ľavicovým.

          Reply
  • 30. novembra 2018 at 8:51
    Permalink

    Máte pravdu pán demagóg Blaha, keď tvrdíte, že vaša sila rastie. Ale mýlite sa v tom, že sa vás bojíme. Nikdy som sa nebál vášho zločiného pravicového režimu. Verím, že raz aj my dobrí ľudia (ako ste nás označil) získame našu krajinu späť. A potom sa budete báť vy. Tak ako kapitalisti a nacistický kolaboranti po 48-om.

    Reply
  • 30. novembra 2018 at 12:05
    Permalink

    SEBESTREDNOSŤ, či samoľúbosť, to nie je dobrý základ pre politiku.
    Najmä nie pre ľavicovú. Čo už takého sa deje, že sa poslanec Národnej rady Slovenskej republiky sťažuje? Stále je na výplatnej páske štátneho rozpočtu, stále má tú „sociálnu istotu“ ktorú mnohí ľavicoví voliči stratili a nemajú.
    Odkaz: menej politického „marketingu“ a viac práce v reálnom rozsahu právomocí poslanca, to sa žiada. Ako je to napríklad s uplatnením zákona o sociálnych podnikoch? Vôbec o tom nič nepočuť – a to som mnohým odporúčal, aby šli tou cestou…

    Reply
  • 30. novembra 2018 at 12:21
    Permalink

    Komentáre na tomto webe utešene rastú. Verím, že postupom času sa presadia vecné argumenty bez nezmyselných, dehonestujúcich prívlastkov tých, ktorí majú prípadne aj úplne opačný názor, alebo sú na úplne opačnej strane.

    Reply
  • 30. novembra 2018 at 15:17
    Permalink

    Keď vlk, ktorý ešte nedávno na tejto stránke zavýjal, začne bečať, nie je pre mňa ovečka.
    A mám cit pre farby, ešte rozoznám modrú od červenej, pán Blaha, fandím Vám.

    Reply
    • 30. novembra 2018 at 16:34
      Permalink

      Súdružka Slavomíra.
      Nejdem Vás presviedčať. Ale naozaj si myslíte že súdruh Blaha je ľavičiar?

      Reply
        • 30. novembra 2018 at 20:16
          Permalink

          Súdružka Slavomíra.
          Zas ste ten záväzok porušili:))
          .
          Ale dobre. Pýtal som sa celkom Vážne, či si teda vážne myslíte.
          Keďže ak niekto o sebe vykrikuje že je ľavičiar, to ešte neznamená že ním je.
          Lebo ja si myslím niečo iné. Ale čo prevláda najviac je národný socializmus. Teda súdruh Blaha sa svojimi názormi, ale hlavne konaním približuje k fašizmu.

          Reply
          • 1. decembra 2018 at 8:10
            Permalink

            Vaša Jasnosť, pán Jankech!
            Samozrejme, že to myslím vážne, ja s Vami nikdy nežartujem, lebo z Vás mi je do plaču a nie do smiechu.Nie pán Blaha, ale Vy sa svojimi názormi približujete fašizmu. Dovolím si Vás zacitovať: „Bombardovanie Juhoslávie schvaľujem. /Dovolím si len pripomenúť, že pán Blaha bol protestovať proti bombardovaniu Juholávie./ Ešte niekoľko Vašich výrokov, cit.– debiliny, blbiny, voloviny, zlátaniny, ste idiot, ste monštrum, ste generátor náhodných slov, ste lúzri, ste nemorálna,rovnako ako Slavomíra, ľudia bez pravých hodnôt, ktorí myslia len na svoje brucho…no skrátka toľko fašizoidnej povýšenosti a nadradenosti za taký krátky čas by možno nedokázal zo seba vychŕliť ani sám Hitler.
            Mňa nemusíte poúčať, kto je ľavičiar! Jedno je isté, Vy ním určite nie ste, cit. Vás: „Som kapitalista telom a dušou!“ Ešte viem, kde je vľavo, demagóg ako Vy alebo pán „Zvolen“ ma nezmätie.
            P.S. Čudujem sa, že dokážete napísať vetu bez urážky. Čo Vás vymenili? Alebo usmernili?

            A že som porušila svoj záväzok? No ja Vám jednoducho nedokážem odolať!

          • 1. decembra 2018 at 11:17
            Permalink

            Slavomíra,

            zabudli ste na zlatý klinec slovenskej pravice :

            Chudobní sú preto chudobní, lebo sa im nechce robiť !!!

            Veru, veru – súdruh Stalin vedel veľmi dobre, ako nositeľov takýchto veľkých hhhh… „myšlienok“ spraviť trochu viac užitočnými pre spoločnosť ….

  • 30. novembra 2018 at 23:23
    Permalink

    Bláhu nemusím, ale čo robíte pre blaho Slovenska vy páni ? Píšete a diskutujete aj v ostatných médiach a kritizujete tam našich pravičiarov a podnikateľov ako ničia a vykrádajú Slovensko a vykorisťujú pracujúcich? Alebo si iba sem chodíte kopnúť do každého, čo nemá rovnaký názor ako vy. Ak vôbec nejaký názor máte – je konzistentný? Nie vždy opačný ? Bláha určite nemôže za všetky boľačky vami popísané. A možno by mu nezaškodilo iba filozofovať, ale si aj trochu užiť reality obyčajného Slováka. Nie ako Fico cez jednu nočnú za pásom. Aspoň pol roka a potom by pochopili o čom je život. Ale to asi chýba aj vám. Realita. Filozofovať viete.

    Reply
    • 1. decembra 2018 at 8:17
      Permalink

      laco
      stále ste to nepochopili a tak opakujem dookola ako verklík
      za pomoci blahu (fica a smeru…budú mať zahraniční investori na slovensku ľahšiu cestu na dovoz OTROKOV na slovensko a preto sa našim ľuďom nebudú dvíhať mzdy ! pravicová sas je PROTI !
      vy laco ste za čo ? za jednoduchší príchd srbov, ukrajncov, indov a neviem koho ešte ???

      za pomoci blahu sa pri zvyšovaní minimálnej mzdy ZVYŠUJE odvod a daň pre najchudobnjšších že z nákladov zvýšenia ide polovica zamestnancovi s minimálnou mzdou a polovica štátu!!!

      čo s tými peniazmi urobí štát ? = kšefty svojim !
      oligarchom štadióny, štátne zákazky a eurofody !

      fico cez nočnú porušil niekoľko predpisov zákonníka práce , bozp a ďalších ktoré musí každý iný dodržiavať !

      laco SCHODY sa zametajú ZHORA a preto sa vždy začína od tých čo vládnu
      ako teda vládne ten váš fico?
      pomáha oligarchom, je tu bordel, zadlžovanie, chudoba, chaos a hanba !!!
      alebo to vy laco nevidíte ????

      Reply
    • 1. decembra 2018 at 11:49
      Permalink

      Súdružka Slavomíra.
      No tie moje invektívy musíte dať do kontextu a aj smeru. Lebo inak sú to len slová.
      A to ma teda teší že mi nedokážete odolať. To mi hreje moje ego:-))))
      A samozrejme som pravičiar, ale skôr iba názvom, keďže s mnohými sociálnymi opatreniami súhlasím pokiaľ u ľudí nevytvárajú závislosť na štáte a neučí ich spoliehať sa na vlastné sily.
      No a s bombardovaním Juhoslávie som samozrejme súhlasil, zachránila totiž množstvo nevinných životov, lebo potom vojna musela skončiť!
      Pa pá…

      Reply
  • 1. decembra 2018 at 0:49
    Permalink

    Kde si bol oportunista Blaha keď ste s kumpánmi zo Smeru a Mostu Híd odhlasovali bdrnutej na rozum Žitnianskej protiextrémistický zákon??? Keď teraz vypisuješ takéto nehorázne populistické drístý; „Pretože tento článok nie je ani tak o mne, ako o vás – dobrých ľuďoch, ktorí cítia nespravodlivosť. Označujú vás za extrémistov, …“ Si vinný, lebo si proti tomu neurobil vôbec nič, lebo inak by si sa spriečil vio Ficivej prdeli!!! Nepostavil by ťa na kandidátku a musel by si sa začať živiť prácou a nie parazitením na nadšich daniach v parlamente za nehoráznych 3500€.
    Inak v celku slušne kontroverzná diskusia k top neoboľsevickému oportunistovi Ľubovi Blahovi. Jeho vyviňovanie sa z toho čo nerobí je úplne o hovne! Blaha je v prvom rade komerčný akademický špekulant.
    Vydával si trochu rozšírené tvoje diplomovky, riorózky a dizertačky ako knihy s výslovne komerčnými nazvami. Napr. tvoja dizertačná práca za ktorú dostal titul PhD. sa nemala menovať Späť k Marxovi? Ale Späť k Rawlsovi!
    Tu odrbal naivnu verejnosť tento oportunistický egalitárny liberál. Úplne rovnako ako s názvom tvojej poslednej knihy Antiglobalista. Ak by ju podľa obsahu nazval tento neoboľševik Blaha Späť k Leninovi, ako si podľa obsahu opravnene zaslúži, tai si ju okrem senilných nostalgických súdruhov z KSS nekúpi nikto!

    Blahovi sa nespochybniteľne dá vyčítať jeho oportunistický utilitarizmus. Pretože Blaha vždy robil a robí len to, z čoho má osobný prospech! Kým mali peniaze boľševici z KSS, tak tam parazitil! Teraz keď má peniaze od štátu Smer, tak je socdemák, hoci je to vydrbaný neoboľševický egalitárny liberál!!! Tvoj oportunizmus nezaprieš ani tým, že si nevstúpil do Smeru ani KSS. Vždy čakáš na príležitosť kde sa môžeš bezpracne priživíš. Je mi z teba na grcanie opotunistický slniečkarsky egalitárny liberál a neoboľševik Ľubo Blaha…

    Reply
  • 1. decembra 2018 at 10:02
    Permalink

    Vela ludi sa tu stazuje na Lubosa, ze co robi abo co nerobi. Priznam sa trochu tomu nerozumiem. To fakt si myslite, ze jeden clovek dokaze zmenit abo presadit to co chce?

    Situacia je tak vazna, ze uz len to, ze moze prezentovat tie nazory je uspech…zial. Politika nefunguje tak, ze ked sa dostanem do parlamentum, ze si dokazem presadit vsetko co chcem…a uz nie v tak rozdielnej spolocnosti ako je tu.

    Mam pocit, ze tu si vacsina ludi to predstavuje tak, ze Blaha bude navrhovat lavicove zakony a cely parlament mu to bude schvalovat :D :D :D

    V prvom rade treba vybrat ruku z nocnika… :)

    Reply
    • 1. decembra 2018 at 11:11
      Permalink

      Nie Dávid,

      predstavujeme si to tak, že Blaha bude navrhovať ľavicové zákony, aj keby mu ich celý parlament nemal schváliť !!!

      O tomto sú tu v besedách neustále tie vášne, k prípadu Blaha.

      Reply
    • 2. decembra 2018 at 21:48
      Permalink

      Pán Diczházy.
      No ale ako ľavičiar toho pán Blaha jednoducho neurobil nič. Ak nemám odvahu niečo meniť, alebo nemám silu, tak sa aspoň dištancujem. A je jedno či som ľavičiar či pravičiar
      Problém je pán Diczházy že úloha p. Blahu je iná ako presadzovanie ľavicových zákonov a motív je nasledovný:
      – Každá strana si chce získať čo najviac voličov. Čistou vyhranenosťou sa nedá veľa získať. Preto sú v stranách ľudia, ktorí si získavajú vo svojej podstate vlastných voličov a sú nahnaní do spoločného košiara.
      Pán Blaha svojimi vystúpeniami, či cestou na Kubu istým spôsobom plní úlohu získať pre SMER voličov so socialistickým sentimentom, ortodoxných komunistov, ľudí túžiacich po „socialistických istotách“ , bývalých príslušníkov pracujúcich v armáde polícii štátnej správa a pod. Stačí sa prezentovať že je jeden z nich ( čo nie je) ale oni tomu vo svojej túžbe uveria.
      Pán Blaha je svojim spôsobom niečo ako obchodný zástupca strany SMER , ktorý má získať pre SMER čo najviac voličov a je jedno ako.
      Veľmi mi pripomína „šmejdov“ ktorí chcú predať dôchodcom hrnce v cene 50 eur za 2000 eur.
      .
      Ak ho oslovujete familiárne Ľuboš, asi ste kamaráti, ale aj tak si myslím že ste mu sadli na lep.
      Podľa môjho názoru ide o psychopata schopného manipulovať svoje okolie. Nič viac.

      Reply
  • 2. decembra 2018 at 21:19
    Permalink

    Myslím, že vznikla potreba vyjadriť sa k pôsobeniu niektorých diskutérov, redakcia zjavne tento problém nevie zvládnuť. Ja viem, že je problém to riešiť, preto sú potrebné aj postoje samotných čitateľov, diskutérov. Dávid Diczházy sa vyjadril negatívne k pôsobeniu Petra Poliaka a súčasné pôsobenie Daniela Jankecha sa mu zdá v norme. Nuž, toto si žiada vyjadrenie, pretože viacerí to tak necítime.

    Peter Poliak je len typickou ukážkou, ako by nemal vypadať ľavicový demokrat a socializmus a tolerancia. Bojuje tvrdo proti socialistickému boľševizmu, problém je len v tom, že s ním bojuje z pozície boľševického presadzovania vlastného postoja. Pritom leninský a stalinský boľševizmus mali pre vznik a prežitie socializmu svoje historické opodstatnenie, tak ako mal absolutizmus svoje historické opodstatnenie pre vznik kapitalizmu. Ale pre netoleranciu, „boľševizmus“ dnes niet historického opodstatnenia.

    Lenže toto je ideologický, polemický problém, ktorý sa dá riešiť polemikou, argumentami. A Peter Poliak nekomentuje ako dotieravá mucha každý článok a každý komentár, ak sa zdrží nadávok, jeho pôsobenie nepovažujem za nejaký zvláštny problém, ktorý by nejako ohrozoval diskusiu.

    Reply
    • 2. decembra 2018 at 21:35
      Permalink

      Pán Antal.
      V čom sa Vám nezdá moje pôsobenie v norme?
      Iba celkom normálne oponujem. Vy neveríte svojej pravde ak sa bojíte že Vám ju tu ohrozí jeden jediný pravičiar v celej diskusii?

      Reply
  • 2. decembra 2018 at 21:38
    Permalink

    Je tu však náš Vševedko-Nevedko Daniel Jankech, ktorý je problém sám o sebe, aj pre seba. U Daniela Jankecha to nie je ani tak ideologický problém, ktorý ide riešiť diskusiou, polemikou, argumentami. U neho je to vnútorný osobnostný problém, problém jeho komplexov a potreby zviditeľniť sa. Zrejme ho z diskusie vyhodia, zablokujú, tak si našiel miesto tu. Toto už nejde riešiť polemikami, argumentami, on nereaguje na žiadne argumenty, prakticky ich ani nevníma, hovorí len o sebe. Prestal síce priamo nadávať, ale jeho pôsobenie je vo svojej podstate urážlivé, napáda totiž hodnoty ostatných ľudí, obmedzuje ich. Takže tu nejde tváriť sa, že je to v poriadku a treba to tolerovať.

    Ja nikoho neodsudzujem, aj pán Jankech si nakoniec tu môže nájsť svoje miesto, zaznamenal som aj u neho myšlienky, o ktorých by sa dalo diskutovať, ale potrebuje poznať aj názor ostatných – ako vnímajú jeho komentáre, veľmi negatívne, že nerozdáva žiadne múdrosti. A redakcia tiež, pretože sa jej môže stať, že tu zostane s Danielom Jankechom sama.

    Pán Jankech vraj osviežil diskusiu. Vraj si musíme zvykať aj na opozičné postoje. Lenže D.J. si zamieňa slobodu slova za žumpu a egoizmus.
    To, čo tu predvádza, je akékoľvek popretie slobody. Je to niečo podobné, akoby som ja chodil pravidelne do všetkých kostolov a kázal veriacim, že Boh neexistuje. Predsa by som osviežil diskusiu, ako tvrdí on. Alebo chodil medzi filatelistov a hovoril im, že sú sprostí, majú zbierať nie známky ale poháre. Psíčkarom hovoril, že seno žerú, pretože namiesto psov majú chovať kone. D.J. síce prestal priamo nadávať, ale jeho pôsobenie je vo svojej podstate urážlivé, napáda totiž hodnoty ostatných ľudí, otravuje ich. Ak pôjdem do kostola, a nebudem nikomu nadávať, ale ku každému sa prilepím a budem mu hovoriť, že Boh neexistuje, je to napádanie hodnôt ľudí, otravovanie – a v mnohých takýchto prípadoch zasahujú aj súdy a zakazujú dotyčnému priblížiť sa k niekomu. Daniel Jankech je skrátka osobne nepríjemný -nie hĺbkou argumentov, ale osobnou aroganciou, s ktorou pristupuje k ostatným.

    Daniel Jankech vstúpil do diskusie hrubo vulgárnym a detinským spôsobom, každý článok a príspevok komentuje primitívnym spôsobom (to sú sprostosti, hlúposti, naposledy to hovorí o článku Ľ. Blahu), že tu ho takmer nikto neberie vážne, len ako otravnú muchu. V jeho hlave nezasvietilo, že vlastne teraz všetko, čo povie, nadobúda negatívnu podobu, ukazuje aká tupá môže byť kapitalistická pravica a aký odpad je kapitalizmus. A čím viac zasahuje do diskusie, tým odpornejšiu tvár kapitalizmu ukazuje.

    Veru tak, darmo si namýšľa, aké múdrosti tu ľuďom hovorí, všetko z jeho pera dostáva negatívnu podobu a slúži ako odstrašujúci príklad ako to nemá vypadať.

    Daniel Jankech sa bude musieť dlho snažiť, aby bol v tejto diskusii braný ako seriózny diskutér. Nielen nenadávať, naučiť sa erudovane argumentovať, ale hlavne vážiť si ľudí. Že treba rešpektovať aj ich svet a nevnucovať im za každú cenu svoje pomerne laické predstavy o svete.

    Ukážkové je jeho chápanie vzťahu medzi slobodu a kapitalizmom. Neustále reční niečo o slobode, aká je dôležitá. A teraz sa pozrime, čo radil Martinovi. Že sa máme stať kapitalistami, lebo len tak získame slobodu. Krása, Daniel Jankech postavil do totálne negatívneho svetla kapitalizmus ako neslobodnú spoločnosť . Koľko percent v spoločnosti je kapitalistov? To povestné jedno percento a 99 percent proti? Dobre, pripusťme 10 percent bohatších, aj keď nejde o kapitalistov. Daniel Jankech tak povedal, že v kapitalizme má slobodu 1 percento, resp. 10 percent ľudí a 90 percent je neslobodných. Že kapitalizmus je neslobodná spoločnosť. A tento človek nás chce poučovať o slobode.

    Druhá ukážka. Oligarchický kapitalizmus. Pohľad drobného malomeštiaka, ktorý by tiež chcel byť bohatý, ale na veľké veci nemá, tak sní o malých kšeftoch. O kapitalizme malých, drobných súkromníkov, alebo dnes skôr kšeftárov, ako ich poznám aj z vidieckych miest.

    Lenže to nie je otázka snov, ale otázka ekonomického vývinu. Po r. 1848 klasický kapitalizmus svojím vývojom dospel k potrebe racionalizovať, zefektívniť výrobu, k čomu potreboval koncentrovať, centralizovať kapitál do veľkých firiem, monopolov. Všetky kapitalistické krajiny sveta sú dnes postavené na veľkých firmách, teda oligarchickom kapitalizme. Vari v USA rozhoduje prezident? Nie veľký kapitál, najmä finančný, veľké firmy, hlavne zbrojárske, ropné, informačné. Keďže kapitalizmus dnes môže byť len monopolný, oligarchický, Daniel Jankech vlastne bojuje proti kapitalizmu, pritom nám neustále tvrdí opak. Niekto má v hlave totálny zmätok, ale na každom kroku poučuje iných.

    Práve preto ekonomický vývoj smeroval k socializmu, k regulácii a plánovaniu. Veľké kolosy, zložitá sústava ekonomiky nemôžu fungovať na klasickom kapitalistickom voľnom trhu, ten musí byť regulovaný štátom a to dobre dnes ovládajú aj kapitalisti. Ak sú nejaké problémy napr. s odbytom, súkromníci sa hneď obracajú k vláde, štátu, vraj to má riešiť a pomôcť s odbytom, prípadne priamo vykúpiť produkciu. Väčšina veľkých firiem dnes funguje v kooperácii so štátom, fungujú pod jeho krytím a na jeho zákazkách, napr. zbrojný priemysel. Teda na našich daniach. Preto taký problém s korupciou, verejným obstarávaním.

    Tretia ukážka. Schvaľovanie bombardovania Juhoslávie. Kto schvaľuje riešenie problémov bombardovaním, navyše, ak nebolo odsúhlasené k tomu určenými inštitúciami, kompetentnou BR OSN, je obyčajný zločinec. A mal by byť postavený pred súd. Pretože išlo o obyčajné vraždy. To, ak ja stretnem na ulici Daniela Jankecha a prepichnem ho nožom a potom sa budem obhajovať tým, že to bol vlastne pozitívny čin, pretože on schvaľoval vraždenie ľudí a dalo sa to predpokladať aj do budúcnosti, preto som vlastne konal pozitívne, eho smrťou zabránil ďalšiemu vraždeniu ľudí – by mi podľa Jankechovej logiky malo postačiť na obhajobu pred súdom, že som konal správne.

    Obdiv kšeftára Kisku. Len ľudia malí duchom môžu obdivovať kšeftárov. Zrejme z dôvodu, že sa cítia tak chudobní, tak nedocenení, a tak veľmi túžia po bezprácnom bohatstve, a toto je ich veľký vzor. Ako nepracovať, ale byť bohatý. To je teda morálny príklad čitateľom.

    Daniel Jankech sa cíti kapitalistom telom i dušou.
    Daniel Jankech však nie je ani ryba ani rak. Ani pravičiar ani ľavičiar. Sám to priznal. Preto, že odmieta štát, sa ako rak vracia dozadu, do prekonaného kapitalizmu, Hoci sloboda, pokrok, demokracia sú vpredu. A to nás chce takýto spiatočník poúčať.

    Skrátka, treba prestať zasahovať takým primitívnym spôsobom do diskusie.

    Reply
    • 2. decembra 2018 at 22:08
      Permalink

      Pán Antal.
      Najskôr vrelé poďakovanie. Už mi dávno nikto nevenoval toľko pozornosti čo Vy. Aj keď ste ma permanentne urážal nevadí. Aj negatívna reklama je reklama:))
      Ako som pochopil, veľmi pozorne sledujete moje diskusné príspevky, a čo to z nich aj citujete. Ani som neveril, že tu budem mať takého pozorného poslucháča:)
      .
      Aby som vecne oponoval je to naozaj na dlho. Skúsim len k jednému, citujem:

      „V jeho hlave nezasvietilo, že vlastne teraz všetko, čo povie, nadobúda negatívnu podobu, ukazuje aká tupá môže byť kapitalistická pravica a aký odpad je kapitalizmus. A čím viac zasahuje do diskusie, tým odpornejšiu tvár kapitalizmu ukazuje.“
      .
      Pán Antal.
      Myslím že týmto tvrdením veci nevyriešite. Ale ak je Vaše tvrdenie pravdivé, tak som pomohol urobiť si obraz o pravici a som užitočným.
      .
      Pán Antal.
      Ak si niekto otvorí obchod a chce zarábať, bude musieť strpieť aj to, že príde nakúpiť aj konkurent. Preto sú tu dve riešenia.
      1.Kultúrne pravičiarovi oponovať. Mimochodom ak tu stále tvrdo kritizujete kapitalizmus a kapitalistov, prečo by oni sami nemali mať nárok brániť sa a verbálne oponovať?
      2. Ak to nechcete strpieť, tak potom treba buď diskusiu úplne uzavrieť, alebo sprístupniť web iba vybraným ľuďom na základe prístupových hesiel. Takéto riešenie je samozrejme legitímne.
      .
      Ale tu si potom treba klásť otázku: Čo chcú DAV isti dosiahnuť? Chcú šíriť myšlienky a získavať ľudí?
      Alebo si chcú urobiť uzatvorenú kaviareň kde diskutujú len a len tí istí ľudia takpovediac o to istom?
      .
      Iste.
      Zdá sa že pravičiar je medzi ľavičiarmi neželaný element. Ale ak milujeme slobodu, tak to treba strpieť. Mimochodom, to prirovnanie citujem:
      „To, čo tu predvádza, je akékoľvek popretie slobody. Je to niečo podobné, akoby som ja chodil pravidelne do všetkých kostolov a kázal veriacim, že Boh neexistuje. Predsa by som osviežil diskusiu, ako tvrdí on. Alebo chodil medzi filatelistov a hovoril im, že sú sprostí, majú zbierať nie známky ale poháre. Psíčkarom hovoril, že seno žerú, pretože namiesto psov majú chovať kone.“
      .
      Pán Antal
      Toto prirovnanie pokrivkáva, keďže sme tu všetci na to aby sme diskutovali o politike, ekonomike, spoločenskom usporiadaní, ľudských právach, a pod. Takže máme tú istú tému.
      Ale ak ste spomenuli psíčkarov, je to ako keby sme diskutovali o psíkoch, ale vy diskutujte o jazvečíkoch a ja o bernardínovi. Téma rovnaká, produkt rozdielny.

      Pekný večer:))

      Reply
  • 3. decembra 2018 at 7:00
    Permalink

    Citujem „pána“ Jankecha: „Aj keď ste ma permanentne urážal nevadí.“ To napíše človek, ktorý tu hrubo dourážal každého, ktorý len trochu vonia ľavicou!

    Reply
    • 3. decembra 2018 at 9:20
      Permalink

      Pani Slavomíra, kde som niekoho dourážal? Citujte prosím? A dajte dôkaz inak je to len prázdnota.
      Ak tu niekto niekoho uráža tak Vy mňa a aj pán Antal v každej vete.
      To že oponujem názoru urážka nie je. Skúste sa to naučiť.

      Reply
      • 3. decembra 2018 at 13:57
        Permalink

        A čo tak napríklad toto, ctihodný pán Jankech: „…ste nemorálna, rovnako Slavomíra, myslíte len na vlastné brucho a neviete…“To je kompliment?

        Reply
        • 3. decembra 2018 at 20:25
          Permalink

          Dajte to prosím celé:)

          Reply
    • 3. decembra 2018 at 10:03
      Permalink

      Pani Slavomíra je to bežná prax ako ľudí odradiť, znechutiť…
      Súhlasím s p. Blahom v tom, že v tejto dobe je normálne urážať ľudí s ľavicovým názorom.
      Vo svojich blogoch som sa netajila tým, že kapitalizmus považujem za amorálny a nielen ja, ale aj mnohí iní, sa bežne kvôli svojim názorom stávali cieľom nevyberaných útokov trolov.
      Tento pán nasadil taktiku slušnosti, ale ja si pamätám na jeho hrubé a vulgárne vyjadrovanie a nielen podľa počtu komentárov denne viem, že to nie je len taký bežný diskutér s opačným názorom.
      Podľa jeho slov prišiel oživiť diskusiu na DAVe, možno aby potom napísal niekde hanlivý článok, o tom ako ho cenzúrovali a ako sa ľavičiari vyjadrujú a ako s nimi robil poriadok, nebolo by to ani prvý, ani posledný krát, čo sa samozvaná intelektuálna „elita“ snaží zdiskreditovať iné portály a ľudí, ktorí na ne píšu…
      Preto nepovažujem diskusiu s ním za plnohodnotnú, aj keď sa snaží mnohých vyprovokovať…

      Reply
      • 3. decembra 2018 at 10:43
        Permalink

        Slečna Devana.
        Dovolím si Vás nazvať klamárkou.
        Žiadne hrubé a ani vulgárne vyjadrovacie prostriedky nepoužívam. Ak áno, tak prosím skopírujte nejakú moju reakciu kde sú vulgarizmy a hrubé výrazy a kde niekoho hrubo urážam. Dokážte to.
        .
        Nikoho som tu s ľavicovým názorom neurazil ( mimochodom vy sama nemáte ani potuchy čo to ľavica je)
        Ak je niečo amorálne tak socializmus. Ten má všetky hriechy aké existujú v nefungujúcej a nemorálnej spoločnosti.
        .
        A dodatok. Ľavicu tu uráža svojim postojom predovšetkým súdruh Blaha. Ba sa jej bezostyšne vysmieva.

        Reply
        • 3. decembra 2018 at 12:12
          Permalink

          Ale , ale pán Jankech…
          Nie je to tak dávno, čo ste pod svojim nickom „Brežnev“ urazili jedného z autorov veľmi nevyberaným a hrubým spôsobom.
          Dobre viete, že ten váš príspevok redakcia zmazala, tak od mňa nežiadajte jeho kópiu a nesnažte sa o ďalšiu manipuláciu označovaním ma za klamárku.
          Viem, že tieto praktiky veľmi radi používate, mňa tým nezastrašíte…

          Reply
          • 3. decembra 2018 at 13:50
            Permalink

            Devana, pán Jankech píše o socializme ako o nemorálnej spoločnosti, pritom on sám má zvrátenú predstavu o morálke–súhlasí s bombardovaním Juhoslávie, dehonestuje nezamestnaných a chudobných prívlastkom lenivý, neprekáža mu bezdomovectvo, uráža diskutujúcich, naposledy teraz, keď Vás označil za klamárku! Predsavzala som si, že naňho reagovať nebudem, ale tá jeho arogancia a neúcta k človeku mi nedovolí mlčať.

          • 3. decembra 2018 at 20:27
            Permalink

            Slečna Devana. Nikoho som nedourážal. Ste klamárka. Ten príspevok by ešte mal byť na Facebooku. Tak si ho pozrite.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *