Pozvánka na podporu kolektívneho vyjednávania zamestnancov dopravného podniku v Košiciach

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Vážení obyvatelia Košíc a blízkeho okolia. Všetci, čo hoci aj občas používate mestskú hromadnú dopravu, príďte prosím podporiť dopravákov za ich spravodlivé požiadavky.

Ak chcete aby doprava v meste neskolabovala a mohli ste sa bezpečne prepravovať z bodu A do bodu B v meste Košice vyjadrite svoju podporu svojou účasťou na tomto podujatí.

Udalosť sa uskutoční dňa 6. mája 2019 v čase od 14:30 pred podnikom na bardejovskej ulici.

Plagát:

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


4 thoughts on “Pozvánka na podporu kolektívneho vyjednávania zamestnancov dopravného podniku v Košiciach

  • 3. mája 2019 at 9:41
    Permalink

    Vedenie mesta nemá prostriedky na navýšenie miezd pre zamestnancov DPMK. Má však peniaze na dopravu zadarmo pre fanúšikov MS v hokeji. Pre ľudí z USA, Kanady, Anglicka, Francúzska, Nemecka , Fínska i Dánska je predsa horibilná suma 0,6 Eura za cestovný lístok. Ak si to prepočítate na počet zápasov – 30 a aspoň 5000 fanúšikov na jeden zápas DPMK príde o pekné peniaze, ale tie nechýbajú… To, že skoro štvrtina cestujúcich sa vozí zadarmo, to už dlhú dobu nikoho nese….. To v akom stave sú cesty v Košiciach má tiež vplyv na poruchovosť autobusov a tým aj zvýšené náklady. My, vodiči, čo nesieme trestnoprávnu zodpovednosť pri svojej práci, máme pracovať za 750 Euro v hrubom plus príplatky. A pán primátor i všetci politici, nielen v Košiciach, nenesú za svoju prácu žiadnu trestnoprávnu zodpovednosť. Platy si však nezabudli zvýšiť.

    Reply
  • 3. mája 2019 at 10:55
    Permalink

    Základná otázka: Je Dopravný podnik mesta Košice súkromnokapitalistickým podnikom (a.s., sro, komanditná a iné kapitálové spol)?. Ak áno, je to normálne „triedny boj“ o mzdy a prehrajú, keďže v tomto našom režime je súkromným kapitálovým spoločnostiam dovolené správať sa ako v kolónii Zurumba.
    Ak parí ale Dopravný podnik mesta Košice obci – teda je to rozpočtová či verejnoprávna inštitúcia obecného charakteru, dokonca napojená nejako dotáciami i na štátny rozpočet, ten mzdový konflikt patrí riešiť občanom a dokonca Národnej rade SR, pretože to sa asi netýka iba Košíc.
    Myslím si, že každopádne by toho 6.mája mali protestovať ľudia aj v Bratislave, aj v B.Bystrici, Žiline, Prešove, vo Zvolene aj inde, pretože ide o verejné záležitosti, nielen o odmenu „robošom „…lenže – nezhrocujeme sa ani pri horších krivdách, prečo práve tu a teraz: a s tou dopravou cez MS zadarmo – pekný marketingový ojejej..rb.

    Reply
    • 3. mája 2019 at 10:59
      Permalink

      pokial viem tak dpmk je akciova spolocnost, ale vlastni ju plne mesto…

      Reply
      • 3. mája 2019 at 11:24
        Permalink

        Aha, o to horšie: Akých poslancov si občania mesta zvolili, takí teraz ako „praví kapitalisti“ sedia na mzdovom prameni a „nepustia a nepustia“ ani cent. Večná poučka: pri voľbách ROZ-MÝŠ-ĽAJ-ME ako sa budú správať ľudia v kritických situáciách, nielen ako pekne na bilboarde vyzerajú a čo tárajú v politickom marketingu. A tí čo vôbec nevolili nám to vlastne tiež spôsobili – umožnili tým, čo sa dostali k moci a teda i k riadeniu mestskej dopravy sedieť na prameni…a pozor – v Košiciach ste bližšie k Ukrajine, aby nevymenili väčšinu vodičov za „štrajkokazov“ z Ukrajiny: v Bratislave sa tak stalo, to dúfam viete…

        Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *