Roman Michelko o Assangovi a extrémnom pokrytectve mediálnych elít

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Julian Assange a extrémne pokrytectvo mediálnych elít

Na príbehu Juliana Assangea môžeme priam čítankovo ukázať, aké sú dnešné mediálne elity pokrytecké. Vzniká  tu hnutie na ochranu whistleblowerov,  pripravuje sa špeciálna legislatíva, aby ochránila tých, ktorí síce porušia zákon, prípadne vnútorné normy tej ktorej organizácie a vynesú utajované či dôverné informácie, ale  keďže konajú vo verejnom záujme, sú hodní ochrany a ich protiprávne či dokonca protizákonne konanie musí mať imunitu. Musia byť špeciálne chránení napríklad pred zamestnávateľmi, o praktikách ktorých informovali verejnosť, čím ich síce poškodili, ale keďže konali vo verejnom záujme, tak je im všetko odpustené.

V súčasnosti sme na Slovensku svedkami niečoho podobného, čo sa navyše praktikuje v značnom rozsahu, a to je vynášanie z vyšetrovacích spisov. Aj v tomto prípade je všetko dovolené, lebo však treba živiť teóriu o prepojení kriminálnych špičiek na tie mocenské. V prípade, keď sa nejedná o náš domáci rybníček, je však naraz všetko inak. Pripomeňme si teda, kto je to Julian Assange a prečo sa pred deviatimi rokmi dostal do pozorností médií.

V roku 2010 americký vojak Bradley  Manning poslal zakladateľovi stránky WikiLeaks Julianovi Assangeovi množstvo utajovaných informácii o zločinoch, ktoré páchala americká armáda predovšetkým v Iraku, ale aj v Afganistane a inde vo svete. Ich zverejnenie vyvolalo na jednej strane veľké rozhorčenie predovšetkým zo strany administratívy USA, ale aj zdesenie svetovej verejnosti, keď sa dozvedela, akým spôsobom sa vytvára  „trvalá sloboda“. Celý svet doslova šokovali zábery z vrtuľníka, ktorého pilot z ničoho nič spustil šialenú streľbu z guľometu na nič netušiacich civilistov.

Okrem toho WikiLeaks odhalilo množstvo diplomatických depeší, v ktorých sme sa dozvedeli, čo si myslia predovšetkým americkí diplomati o tej ktorej krajine a pomeroch v nej. Tak sme sa napríklad dozvedeli, že o skorumpovanosti takého  Mikloša vôbec nepochybovali, ale, ako vieme, na rozdiel od iných politikov si to nechali pre seba a verejne to nijako neprejavovali.  

Vráťme sa však do roku 2010. V tom čase spôsobilo zverejnenie WikiLeaks skutočné zemetrasenie. Assange sa stal celosvetovou celebritou, na strane druhej sa stal aj najnenávidenejšou osobou, pričom bolo jasné, že USA urobia všetko, aby ho   dolapili a exemplárne potrestali. Lebo, ako vieme, zlé príklady priťahujú. Nakoniec Bradley Manning bol nakoniec odsúdený na päťdesiatdva rokov väzenia práve za to, že informácie o vojnových zločinoch, ktoré páchala americká armáda, posunul práve WikiLeaks, ktoré ich zverejnili. Assange sa tak stal horúcim kandidátom na osobnosť roka časopisu Time. To sa však predovšetkým vďaka extrémnemu odporu americkej administratívy nestalo.  

Medzitým však začala všeobecná poľovačka práve na Julia Assangea. Zoznam bezpečných krajín sa postupne prudko zužoval. Tesne pred tým, než na dlhých sedem rokov zakotvil na ekvádorskej ambasáde v Londýne, bol na prednáške vo Švédsku. Ako dnes vieme,  tam ho obvinili zo znásilnenia. Bolo jasné, že je to účelové obvinenie. Proces za tento jeho zločin sa vo Švédsku nakoniec viedol bez jeho účasti. Assange tento proces vyhral a bol oslobodený. Medzitým sa však britská pôda stala preňho príliš horúcou. Pred  ekvádorskou ambasádou stále hliadkovali policajné jednotky a Assangeov osud sa stal priamo  závislý od vnútropolitického vývoja v Ekvádore. No a keď bývalého prezidenta Rafael Correu vystriedal súčasný Lenín Moreno, boli dni Assangea zrátané. Julian Assange bol z ekvádorskej ambasády  násilne vynesený a zatknutý britskou políciou.

V súčasnosti sa teda rozhoduje o tom, či a za akých okolností bude vydaný na trestné stíhanie do USA.  Konzervatívna vláda Theresy May je v zásade ochotná vydať ho do USA. Svoje rozhodnutie hodlá prehodnotiť len v prípade, ak by mu v USA hrozil trest smrti. Samozrejme, scenárov je viacero. Jeden z nich je vydanie Assangea do Austrálie, keďže  pochádza z Austrálie a stále má aj austrálske občianstvo.

V tejto súvislosti však bolo veľmi poučné sledovať, ako sa k prípadnému vydaniu Assangea postavili naše mainstreamové média. Takmer všetky unisono označujú Assangea za podliaka, ktorý si zaslúži ten najprísnejší trest, okrem iného aj preto, lebo odtajnil predovšetkým americké zločiny, a nie tie ruské. Je skutočne paradoxné, že médiá, ktoré dlho nevedeli prísť Trumpovej administratíve na meno, teraz verejne adorujú za jeho vydanie práve tejto škandalóznej vláde. Naopak, reči o verejnom záujme zrazu záhadne utíchli. Ich pokrytectvo  sa tak stáva do neba volajúcim. Ak whistlebloweri pranierujú tie správne sociálno-vlastenecké sily, je všetko v poriadku, ak, naopak, zverenia vojnové zločiny tých najskompromitovanejších pravicových síl, z kladných hrdinov sa stavajú padúsi. Kauza Assange nastavila naším médiám krivé zrkadlo, v ktorom sa ukázalo, že náš mediálny mainstream je krajne  pokrytecký.

Roman Michelko

Text vyšeiel aj v SNN

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


21 thoughts on “Roman Michelko o Assangovi a extrémnom pokrytectve mediálnych elít

  • 10. mája 2019 at 12:39
    Permalink

    Děkuji panu Michelkovi

    za tento článek na podporu hrdiny a opravdového člověka Juliana Assange. Stejně tak, opakovaně, děkuji redakci DAV-DVA za zveřejnění petice PhDr. Josefa Skály, bývalého místopředsedy KSČM, na podporu J. Assange. Nemohu pominout podpisy na Skálově petici ze strany příznivců DAV-DVA, za všechny uvedu alespoň dva – paní Kotrádyovou a pana Antala. Velice si tohoto přístupu vážím.

    O to více mě však mrzí jiná věc. Jsem dost nepříjemně zaskočen jakýmsi zvláštním, až nepochopitelným odmítavým postojem celé řady členů KSČM ke Skálově petici za osvobození toho Australana Assange. Z ÚV, ale ani z poslanců ČP to nepodepsal ani jeden, ačkoli jsem mailem prosil nejen předsedu V. Filipa, ale i europoslankyni K. Konečnou. Stejně tak jsem mailem vyzval všchny mé známé komunisty v mém městě. Bez odezvy. Ovšem, můj podpis naleznete hned na začátku petice.

    Pan Michelko se vyjádřil naprosto zevrubně k celé Assangeho kauze. Dovolím si jen doplnit můj předvčerejší článek k nejnovější události ve spojení s Julianem Assangem, situace je vážná:

    http://www.nasrestart.cz/z-cerne-kroniky/203-musime-mu-zachranit-zivot-prohlasila-pamela-anderson-s-tim-ze-assange-chteji-zabit

    POSTSKRIPTUM
    Tato fakta ve spojení s J. Assangem jsou více než děsivá, prostě hrůza:
    http://www.nasrestart.cz/z-cerne-kroniky/102-vrazdy-a-zase-vrazdy

    Reply
  • 10. mája 2019 at 15:41
    Permalink

    Pán Vašek, neďakujte, mne ďakovať nemusíte, je normálne, je ĽUDSKÉ postaviť sa za tých, ktorí sa dokázali postaviť za ĽUDSKOSŤ.
    Nechápem, NE-CHÁ-PEM, nemôžem pochopiť postoj komunistov, postoj ľavičiarov, postoj ľudí. Klaniame sa mŕtvym HRDINOM a nedokážeme sa postaviť za živých!!!
    Tá NESOLIDARITA ma znechucuje! Tá nesolidarita ľavicu pochová!

    Reply
    • 10. mája 2019 at 16:50
      Permalink

      Paní Slavomíro, jednu věc Vám povím.

      Mnohé v mých výrocích jest, jak se pan Antal vyjádřil, emočně podbarveno. Ano, tu či jinde je tomu tak, v tom s panem Antalem souhlasím. Jenže, pokud jsem levičák, mohu být zcela bez emocí? Byť bych byl filosof, sociolog, poslanec, politik, velitel v armádě či dokonce prezident? Jsem neochvějně přesvědčen, že ne. Protože jinak nemohu být SOLIDÁRNÍ S TĚMI, KDOŽ STRÁDÁ. O to mně jde, o to zde přece běží.

      Pan Antal mně vyčetl, byť ho plně chápu (není jediný, kdo si to myslí, i mí spolustraníci mi to vyčítají), že „mé poslední příspěvky o Rusku jsou jen snůškou nenávisti“. Paní Slavomíro, p. Antal si to přečte, co Vám nyní sdělím.

      Na jaře 2003, tehdy mi byly 43 roky, mi onemocněla moje maminka (zemřela o tři roky později na rakovinu dvanáctníku). Byl jsem nucen zanechat práce a odejít do evidence ÚP. Tamější mladičká úřednice, sotva odrostlé děvče, mě odeslala do nuceného půlročního rekvalif. kursu, z čehož bezmála 5 měsíců jsem musel pracovat na plný úvazek ve firmě obchodující ovocem a zeleninou. Navíc, nebylo to v mém městě, proto jsem denně dojížděl 40 km tam i zpět. Jízdenky mi sice ÚP proplatil, ale až čtvrt roku po kursu. Maličkost. Horší bylo něco jiného. Když jsem se ptal na odměnu za těchto skoro 5 měsíců plnohodnotné práce, bylo mi řečeno, že to byl rekval. kurs, ne běžné zaměstnání. Jinak řečeno, nedostal jsem ani korunu. Přitom ráno jsem vstával v půl páté, domů jsem se vracel ne dříve než ve čtyři odpoledne. A doma na mě čekala nemocná máma.

      Víte, paní Slavomíro, tehdy se ve mně cosi zlomilo. Pochopil jsem, že to, co nás komunisti učili před r. 1990 o podstatě kapitalismu, byla pravda. Ne, že bych to dříve snad nevěděl, ale uvědomil jsem si natvrdo, že SOCIÁLNÍ NEROVNOST je vlastně projev BANKOVNÍHO FAŠISMU, který dnes vládne v Evropské unii na každém kroku, zejména vůči novým členským zemím. Proto od toho r. 2003 jsem se zapřisáhnul, že na ÚP nevkročím do smrti, i kdybych měl chcípnout hlady.

      A protože, paní Slavomíro, se aspoň rámcově orientuji v ekonomické, politické a sociální situaci v Rusku, vím co se tam děje. A pokud pan prezident Putin podpisuje vysloveně protinárodní a antisociální zákony, říkám si, že zde cosi nehraje.

      Není přece ani trochu normální, aby učitelé v Rostovské oblasti měli výdělek 5000 až 10000x nižší, než manažeři plynárenské společnosti GAZPROM. Není přece ani trochu normální, aby věk odchodu do důchodu se zvedl o 5 roků, i když se toho důchodu CELÁ POLOVINA RUSKÝCH MUŽŮ NEDOŽIJE. Není přece ani trochu normální, když důchodce úřady zavírají do vězení jen proto, že napsali stížnost prezidentu Ruska, protože mají hlad a nemohou zaplatit byt. Není přece ani trochu normální, když děcka ruské velkopanské šlechty studují a pracují u Trumpa v Americe, když jejich bohatí tatíci a maminy tam mají na účtech 3 bilióny, tj. 3 tisíce miliard amer. dolarů ukradených ruskému lidu. Není přece ani trochu normální, když nejvyšší spotřeba heroinu mezi mládeží na celém světě je právě v Rusku. Není přece ani trochu normální, když na jedné straně prezident Putin kritizuje, nakolik se křiví historická pravda ohledně včerejšího 74. výročí, zatímco na straně druhé ten sám prezident Putin veřejně řekl, že to byl Vladimír Uljanov, kdo vyhodil SSSR do povětří.

      A to raději nebudu podtrhávat fakt, že vždy před Prvním a Devátým májem na rozkaz pana prezidenta Putina je zabedněno Leninovo mauzoleum tlustou překližkou, aby historie nedráždila kapitalisty a ruský národ, že to byl právě Uljanov-Lenin, kdo založil SSSR. Samozřejmě, to, že SSSR zvítězil ve Velké vlastenecké válce pod velením Vrchního velitele ozbrojených sil J. Stalina, ruský prezident odmítá zmínit byť jediným slovem. Lze toto vše přejít jen tak, bez emocí? Opravdu?

      Tak to bylo jen pro dokreslení situace, proč mám pokřivené názory na tento svět.

      Reply
      • 10. mája 2019 at 18:58
        Permalink

        Emócie nie sú namieste? Ešte aj môj pes ich mal!
        Vaše „příspěvky o Rusku jsou jen snůškou nenávisti“? Hmmmm! A čo má cítiť človek k ZLU? Lásku? To je aká logika? Len ten, kto NENÁVIDÍ zlo, je DOBRÝ človek!!!
        P.S. To je HROZNÉ, ten Váš príbeh! Len ma utvrdzuje v tom, že kapitalizmus je, pozor EMÓCIE: HNUSNÝ, NEĽUDSKÝ SYSTÉM a tí, ktorí ho uznávajú, nie sú iní.

        Reply
      • 10. mája 2019 at 21:03
        Permalink

        Pán Vašek aj p. Slavomíra.

        Ja nemám nič proti emóciám. Ale ide o to, o aké emócie ide a ako ich prejavujeme. Ja nie som odborník v tejto oblasti, tak to vyjadrím svojimi slovami.
        Za emóciami sa môžu skrývať silný individualizmus (egoizmus), alebo môže ísť o sociálne podložené emócie (empatiu).
        Aj v prípade podpisu Skálovej petície môže ísť o prvý typ emócií. Všimnite si na sebe, ak sa zatnete, tak nepoznáte nielen pravičiarov, ale ani svojich. U vás musí byť presne všetko nastavené podľa vás, inak ide o nepriateľa. Myslím, že aj v KSS a KSČM sa prejavuje hnev, frustrácia, keďže „idú s hrdo vztýčenou hlavou od porážky k porážke“
        Ja som hlboko emotívne založený človek, ale skôr empaticky. Nemám potrebu dávať najavo svoje emócie okrikovaním sa ako skupina Rómov na ulici. Empaticky založený človek si vo svojom vnútri uvedomuje, že agresívnymi prejavmi môže ublížiť inak zmýšľajúcemu človeku, hoci to môže byť dobrý človek.

        Ja sa tu sporím v mnohých otázkach, ale ak ide o potrebu vyjadriť niekomu podporu, tak sa pridám. Tak to bolo aj pri tejto petícii, hoci nemusím so všetkými postojmi J. Skálu súhlasiť, podobne s postojmi KSČM alebo KSS. Hoci názorovo som vzdialený, v rámci akčnej jednoty sa pridám. Aj to je o emóciách a morálke.

        Ja osobne mám problém s emotívnymi postojmi, hoci aj Ľuboša Blahu, pretože neviem, či môžem dôverovať ich objektívnosti. Síce ich podporím, ale bojím sa o ne oprieť pri nejakej argumentácii.
        A revolučné, pokrokové hnutie potrebuje byť v prvom rade založené na objektívnych poznatkoch, postojoch, až potom na emóciách. Inak nedokáže cieľavedome pretvárať tento svet, iba ho deformovať.
        Takže nie sú emócie ako emócie a ja si to všímam.

        Reply
        • 10. mája 2019 at 22:04
          Permalink

          Pán Antal, zareagujem na Vašu vetu:“Empaticky založený človek si vo svojom vnútri uvedomuje, že agresívnymi prejavmi môže ublížiť inak zmýšľajúcemu človeku, hoci to môže byť dobrý človek.“
          Pán Antal, empaticky založený človek si uvedomí, že nežije na svete sám a svojím agresívnym egoizmom /nenásytnosťou/ môže ublížiť inému človeku tým, že ho uvrhne do chudoby, hoci to môže byť dobrý človek.Čo poviete?

          Reply
      • 10. mája 2019 at 21:28
        Permalink

        P. Vašek, ohľadom Vašich postojov k Rusku.
        Ako som napísal pri predošlom príspevku, bojím sa oprieť o príliš emotívne komentáre ako argument pri nejakej diskusii, pretože nemusia byť objektívne. Bál by som sa použiť Vaše komentáre, údaje, tézy ako argument v polemike s nejakým pravičiarom, pretože by ma mohol rozbiť.

        Napísali ste napr. že o Stalina v Rusku dnes ani pes neštekne. A práve včera som čítal správu, že v Novosibirsku (bol som tam aj osobne v minulosti) odhalili tieto dni sochu Stalina. Vedenie mesta.

        Ruský kapitalizmus je určite drsný, nerobím si ilúzie na rozdiel od niektorých národniarov, ktorý ospevujú súčasné Rusko a zatracujú ZSSR. Ale myslím, že za Putina sa aspoň urobil aký-taký poriadok. Ak si pozriem aj nejaký ruský film, hovorí sa tam o tom, že dnes už nie sú divoké 90-te roky.
        Neviem, odkiaľ ste zobrali, že Putin sa vyjadril, že rozbil ZSSR už Lenin, keďže ten ho len založil. Putin sa naopak vyjadril, že rozpad ZSSR bol najväčšou geopolitickou katastrofou 20. st. V tomto prípade mi nezostáva nič iné, len vecne skúmať, ako to je, a nie emočne vykrikovať.

        Vytýkate Putinovi, ako by on mohol za kapitalizmus. Nuž, poviem to takto: Môžete za to rovnakou mierou ako Putin aj Vy, možno ešte viac. Prečo? Máte tak tvrdohlavú palicu:-), teda hlavu, v ktorej akoby sa kolieska vôbec neotáčali a Vy jednoducho neuznávate žiaden pohyb, vývoj. Vy by ste boli najradšej, keby tu boli stále päťdesiate roky, tak ste sa vyjadrili, že už vtedy došlo k zrade na socializme.
        A práve tento zakonzervovaný postoj KSČ v r. 1989 spôsobil, že namiesto pohybu vpred sme sa pohli dozadu., nazad ku kapitalizmu Nieže si ho neželali prokapitalistické živly, neželali si ho ani konzervatívni komunisti.
        Takže ja hodnotím konkrétne postoje, nie emotívne výkriky, nadávanie a nezdá sa mi, žeby ste mali Putinovi čo vyčítať.
        On je opatrný, neutrálny, čo sa týka postojov k minulosti, snaží sa tomu vyhnúť. Myslím, že on je výborný geopolitik, ale nie je nejaký (sociálny) teoretik, ideológ, preto sa snaží týmto otázkam vyhnúť. Intuitívne cíti, že všetky krajiny sveta by mali v rámci globálnej deľby práce spolupracovať, pracuje na tom.
        Jednoducho, nemá zmysel nadávať Putinovi za to, na čom máme podiel viny aj my.

        Reply
        • 11. mája 2019 at 4:06
          Permalink

          Pane Antal, zdravím Vás.

          Dovolte mi pár mých komentářů k Rusku. Budu tentokráte emočně chladný jako psí čumák, tedy jako ruský prezident, protože ten je citově vyprahlý jako robot na lince v německém Volkswagenu. Tak tedy.

          včera som čítal správu, že v Novosibirsku (bol som tam aj osobne v minulosti) odhalili tieto dni sochu Stalina. Vedenie mesta. ►Nedivte se. Starostou je tam komunista Anatolij Lokoť. Novosibirsk je totiž jediným ruským velkoměstem, kde na radnici usedl člen KSRF. Však to byla hrůza, než si na radnici Lokoť usedl, chtěli ho chlapci z Putinova Jednotného Ruska i zabít, asi jako Assange naši amer. soudruzi.

          ZDROJ: https://ru.wikipedia.org/wiki/Локоть,_Анатолий_Евгеньевич

          Ale myslím, že za Putina sa aspoň urobil aký-taký poriadok. Ak si pozriem aj nejaký ruský film, hovorí sa tam o tom, že dnes už nie sú divoké 90-te roky. ►Pak se díváte na Putinovu propagandu, nikoli na dokumenty ruské levice. Pravda je zcela opačná. Proč by jinak Putinova policie mlátila ruskou mládež a důchodce pendreky až k smrti na Prvního máje, že?

          Než začnu, pane Antal, víte o tom, že poč. t.r. vyšel v Rusku zákon ZAKAZUJÍCÍ KRITIKU PUTINOVY VLÁDY? Včetně internetu! Již se ocitly první stovky novinářů i řadových občanů ve vazbě, čekají na rozsudek. U děcek na FB nebo na VK se to řeší tak, že rodičům napaří pokutu ve výši desítek měsíčních platů. Taková léčba pak zabere i na vyznavače Ramba. Posledních 5 let se sociální situace v Rusku doslova hrozivě propadá, Sovětskaja Rossija, nejmasovější tištěné periodikum v dnešním Rusku, které po probuzení otevírám jako první, připomíná stále více jen černou kroniku, jaká hrůza se v Rusku děje. Zhruba od r. 2014 je to doslova sociální tornádo. Mimo jakýchkoli pochyb, v Rusku bude obč. válka z hladu, z naprosté insolvence, ze zoufalství hraničícím s naprostým šílenstvím. Moji ruští přátelé se se mnou naprosto shodují. BEZ NÁSILNÉ REVOLUCE ZMĚNA PUTINOVY SOCIÁLNÍ TYRANIE NAPROSTO NENÍ MOŽNÁ. VOLBAMI SE TO VYŘEŠIT NEDÁ. Konec konců, zde v EU to není o moc lepší. Volby do EP naprosto nejsou sto cokoli změnit k lepšímu.

          Pane Antal, takovou bídu, jakou trpí DESÍTKY MILIÓNŮ RUSŮ, ani Vy, ale ani já, bychom nevydrželi déle, než asi jeden či dva týdny, pak bychom prostě zešíleli. Rus se od nás liší v tom, že než by protestoval, raději zemře hladem a zimou. A opravdu, úmrtnost ruského národa v Rusku je doslova šílená, zejména u mužů. Výsledkem je 12 žen na 10 mužů! To nebylo ani na konci války v r. 1945, kdy SSSR byl zkrácen o 27 miliónů vyvražděných obyvatel. Tento nesoulad nikde ve světě nenajdete.

          Pane Antal, za Putina vymírá ruský národ 3x rychleji než za ožraly Jelcina. Důkaz zde:

          https://www.politforums.net/economics/1440023245.html

          Sjeďte si o kousek níže a klepněte si myškou na ten graf se 3 sloupci, abyste ho zvětšil. A spatříte STRAŠLIVÝ OBRAZ. V letech 1992-2000, tedy za Jelcina, ubylo 1.6 miliónu Rusů, avšak v letech 2001-2010, tedy za Putina a jeho parťáka Medvěděva, činil úbytek 5 miliónů Rusů! Máte ještě pochybnosti?

          Neviem, odkiaľ ste zobrali, že Putin sa vyjadril, že rozbil ZSSR už Lenin ►Pane Antal, od této chvíle to pochopíte, je toho plný runet, tedy ruský net. Jeden příklad za všechny (známé IZVĚSTIJE, česky ZPRÁVY), bylo to zveřejněno 21. ledna 2016, k výročí úmrtí V.I. Lenina: https://iz.ru/news/602230

          V záhlaví stojí přesně toto, cituji: „Putin: «Lenin uložil pod Ruskem «atomovou bombu». Prezident soudí, že jmenovitě činnost Vladimíra Iljiče způsobila rozklad Sovětského svazu.“

          Vytýkate Putinovi, ako by on mohol za kapitalizmus. ►Ano, vytýkám, protože v Rusku je vertikální prezidentské vládnutí shodné s vládou egyptských faraónů, ne jako u nás v Česku, kde Zeman nemá ani tu nejmenší výkonnou moc. Je to jen figurka pro podpis milostí. V Rusku je vše naopak. Parlament tam neznamená zhola nic, prezident tam škrtá libovolný zákon předložený parlamentem během vteřiny. Proto také Putin bez váhání podepsal oddálení důchodů všem bez pardónu o 5 roků. Bylo to bez emocí, pane Antal, Putin je ďábel bez citu, to dnes tvrdí 90 % intelekt. elity Ruska.

          Putin bojuje v případě potřeby za všechny dolarové magnáty jako lev, co se národa týče, bez váhání posílá důchodce dožít do koníren. S chladnokrevným odůvodněním, že když nemají na nájem, tak co s nimi. A ruské úřednictvo se od Putina rychle učí, jak zatočit s lůzou. Loni v říjnu ministryně práce a zaměstnanosti v Saratovské obl. Natálie Sokolová se emočně předvedla natolik vřele, že všem nemajetným a chudým Rusům, důchodcům zejména, bez emocí poradila, aby popíjeli po ránu chladný kefír a na oběd aby zakusovali makaróny se suchým chlebem, pak prý vyjdou s penězi, když neumějí šetřit, smradi. Navrhla pro všechny ruské důchodce důchod ve výši 3500 rublů, tedy 1200 Kč, tedy 48 eur měsíčně.

          Pane Antal, bez emocí, Vy byste to jistě zvládnul podle madam Sokolové také, jaképak emoce, no ne? Není divu, že masa Rusů začala Sokolovou nenávidět až za hrob za její krutost a vyslovený cynismus bez emocí, mnozí se v diskusi v Sovětské Rossii vyslovili, aby madam Sokolovou jmenovali velitelem káznice pro doživotně odsouzené vrahy.

          Nuž, poviem to takto: Môžete za to rovnakou mierou ako Putin aj Vy, možno ešte viac. ►Pane Antal, bez emocí, já jsem vyslovený ničema, který týrá ruské důchodce. Ne Putin, já za to mohu. Vždyť jste to napsal, že jsem horší než Putin. Bez emocí. Natvrdo. Pane Antal, líbí se mi Vaše přímočará chladnokrevnost.

          Vy jednoducho neuznávate žiaden pohyb, vývoj. Vy by ste boli najradšej, keby tu boli stále päťdesiate roky, tak ste sa vyjadrili, že už vtedy došlo k zrade na socializme. ►Pane Antal, tohle komentovat nehodlám, protože Vy se snažíte ze mne vytvořit MONSTRUM Z 50. LET, ačkoli jsem se narodil v září 1959.

          Takže ja hodnotím konkrétne postoje, nie emotívne výkriky, nadávanie a nezdá sa mi, že by ste mali Putinovi čo vyčítať. ►Pane Antal, Vy ruské weby nečtete, proto se díváte na Putina skrze růžové brýle mámení. Jste naprosto mimo realitu Ruska pod Putinovým vedením. Je mi to jasné, Vy levicové weby nečtete, Vy se díváte na slovenskou TV.

          Myslím, že on je výborný geopolitik, ale nie je nejaký (sociálny) teoretik, ideológ, preto sa snaží týmto otázkam vyhnúť. ►Putin je natolik „výborný geopolitik“, že si USA s NATO dělají ve světě doslova co chtějí. Vaši slovenští vojáci v Pobaltí po boku soudruhů z USA jsou připraveni bránit euroatlantické hodnoty, zatímco Putinovi je to srdečně jedno, v zahraničí nemá žádné zbraně, s ubohou výjimkou v Sýrii. Putin se dokonce nechal slyšet, že NATO není nepřítelem Ruska, ale jeho partnerem. No to je fakt senzace, pane Antal. A co povíte na tuhle geopolitickou senzaci ze strany pana Putina, pane Antal? Rusky umíte, pokud neumíte, napište, já to pro Vás přeložím celé, co pan Putin řekl v ruském parlamentu na jaře 2012, když PROSAZOVAL VOJ. ZÁKLADNU NATO V LENINOVĚ RODIŠTI V ULJANOVSKU – ZDE JE ZÁZNAM:

          https://www.youtube.com/watch?v=GvzUL0F_oV8

          Jednoducho, nemá zmysel nadávať Putinovi za to, na čom máme podiel viny aj my. ►Pane Antal, osobně nenesu ani tu nejmenší vinu za sociální marasmus nejen v RF, ale také zde v EU. Já hlasoval PROTI VSTUPU ČR DO EU. Pokud si myslíte, že Putin se chová správně, když se svými kumpány rozkradl celý SSSR a bilióny peněz rozdal oligarchické bandě, zatímco ruský národ žije ve stále větší bídě, pak jste Putinův kámoš, tedy kámoš kapitalistů a oligarchů. O opaku mne nepřesvědčíte. Vám se Putinova ledová tvář s botoxem bez emocí líbí. Chápu. Nemám, co bych dodal. Z Vás levičák rozhodně nikdy nebude. Promiňte mi mou přímost bez emocí. To víte, nějak jsem zchladnul, když se Vám ty emoce nelíbí.

          Reply
          • 11. mája 2019 at 8:14
            Permalink

            Pán Vašek, občas som si prešiel ruské weby a hľadal som nejaké analytické články. Marxistické analýzy totálne chýbajú, dnešná ruská, slovenská, česká či iná ľavica nie je marxistická, skôr konzervatívno-nacionalistická.
            Mám preto problém opierať sa o údaje, ktoré publikuje, nepovažujem ich celkom za objektívne. A znovu hovorím, revolučná ľavica potrebuje objektívny pohľad na svet, inak nevypracuje revolučný akcieschopný program.
            Preto mám problém aj s týmito tézami, potrebujem si ich overiť nezávisle.

        • 11. mája 2019 at 7:47
          Permalink

          Kapitalizmus je vývoj dopredu?
          „Až keď sa vyrúbe posledný strom, otrávi posledná rieka, uloví posledná ryba, až vtedy pochopíme, že peniaze sa nedajú jesť.“ /Indiáni Kmene Cree/
          PENIAZE SA NEDAJÚ JESŤ!!!
          To čo nechápu novodobí zbohatlíci, to pochopili už Indiáni! Tak aký vývoj dopredu?PREBOHA!
          P.S. Exekúcie, chudoba, prostitúcia, VOJNY– pojmy, ktoré sme za socializmu nepoznali! To je ten vývoj dopredu? Pán Vašek je „konzervatívny“, keď sa mu nepáči, že novodobí ruskí oligarchovia majú na účtoch miliardy, zatiaľ čo jednoduchí ľudia živoria? Pán Vašek je „konzervatívny“, keď sa mu nepáči, že jedni žijú v luxuse a iní živoria? PREBOHA!

          Reply
          • 11. mája 2019 at 8:06
            Permalink

            P. Kotrádyová, keby vo Vás nehrali emócie, ale poriadne ste čítala komentáre, tak by ste nenapísala podobný nezmysel. Pod vplyvom emócií máte problém pochopiť význam jednotlivých téz – takže to ani nebudem komentovať, je to strata času.

          • 11. mája 2019 at 13:23
            Permalink

            Paní Slavomíro,
            příjemnou a mírovou sobotu Vám ode mne.

            Za ty Indiány kmene Cree Vám VŘELE děkuji. Něco jste mi totiž připomněla. Vynikající amer. film ALJAŠKA V PLAMENECH se Stevenem Seagalem v hlavní roli. Jeho závěrečná řeč před Indiány je prostě SVATÁ:

            ALJAŠKA V PLAMENECH.
            ŘEČ PROTI ZLU = KAPITALISMU!

  • 10. mája 2019 at 21:12
    Permalink

    Pred pár rokmi som videla zaujímavý dokument o tom, akým spôsobom likvidovali mediálni magnáti v USA nezávislé médiá. Akým spôsobom ich skupovali, dosadzovali tam vlastných ľudí…
    Škoda, že som ho už viac nenašla…
    Niečo podobné sa stalo aj u nás a to je veľký problém… Sami vidíme, ako znevýhodňované sú naše alternatívne médiá a koľko špiny sa na ne valí, dokonca vznikla skupina samozvaných inkvizítorov, ktorí si myslia, že môžu tých, ktorí sa snažia prinášať informácie perzekuovať a označovať za konšpirátorov…
    Preto sa stal J. Asaange nepohodlný a systém je schopný urobiť všetko, aby ho umlčal…

    Reply
  • 11. mája 2019 at 8:40
    Permalink

    P. Antal!
    Áno, hrajú vo mne emócie, nie som robot!
    Áno, máte pravdu, nedokážem pochopiť Vaše komentáre!
    A áno, nekomentujte ma, strata času, pretože mňa nedokážete osloviť!

    Reply
  • 11. mája 2019 at 12:39
    Permalink

    BEZ EMOCÍ, CHLADNOKREVNĚ O TOM, CO ŘEKL V RUSKÉM PARLAMENTU RUSKÝ PREZIDENT V.V. PUTIN

    A vůbec, pane Antal, přečtěte si můj překlad Putinova vystoupení v dolní komoře ruského parlamentu na dotaz poslance parlamentní frakce Vladimíra Žirinovského. Řekl bych, že to zaujme nejen Vás osobně. Putin v únoru 2012 se zmínil o základně NATO v Uljanovsku pro „všeobecné blaho RF“, následuje text mého překladu onoho děsivého videa:

    ZDROJ: https://www.youtube.com/watch?v=Fu9RtycIoKw

    MŮJ PŘEKLAD:

    DOTAZ NA VLADIMÍRA PUTINA V PARLAMENTU
    Je známo, že vojenský blok NATO byl vytvořen nikoli jako náš přítel a kamarád, ale spíše jako náš protivník. Nelze nevzpomenout slova jednoho z kandidátů na amer. prezidenta Romneyho, který se vyjádřil o Rusku jako o jednom z nepřátel Ameriky, ba co více, o hlavním nepříteli Ameriky. Zásadním vztahem ruského vedení směrem dovnitř bylo nejen nedopustit rozšíření NATO na východ směrem k ruským hranicím, natož na území Ruska. Nedávno jsme se však dozvěděli, že na území Uljanovského kraje se buduje základna NATO. Z tohoto důvodu vyvstává otázka, zda se kardinálně změnila pozice vedení státu v tomto směru, anebo cosi neznáme či nechápeme. Prosíme o komentář.

    ODPOVĚĎ VLADIMÍRA PUTINA
    Myslím si celkově, že NATO, obecně vzato, já to pravím i mým kolegům, je přežitek studené války. Blok vznikl v době, kdy existoval bipolární systém v mezinárodních vztazích, byl Východní blok (má poznámka: zde Putin dokázal, že nezná historii, zaměnil dobu vzniku u NATO a Varšavské smlouvy, ale vzápětí mu to došlo, tak se opravil), potom byl vytvořen, přesněji, napřed byl vytvořen Západní blok a NATO, potom byla vytvořena jako odpověď Varšavská smlouva. Ale dnes takovou situaci nemáme, nechápu, proč je potřeba taková organizace jako NATO. Ale ona existuje, je to geopolitická skutečnost a s ní je potřeba počítat.

    Navíc, v některých případech NATO plní jistou stabilizační roli ve světových událostech. Pravda, někdy strká nos i do věcí, kam není třeba, a které se nacházejí již mimo rámec zakládací listiny NATOvské činnosti, avšak my jsme povinni odpovídajícím způsobem reagovat, nicméně, opakuji, v řadě případů NATO hraje stabilizační roli, tak např. v Afghánistánu NATO funguje v souladu s rezolucí mandátu OSN. (má poznámka: „stabilizační role“ NATO v Afghánistánu, jak se vyjádřil Putin, se projevuje nejvyšší produkcí heroinu na světě z makových plantáží hlídaných vojáky NATO, tento heroin konzumuje ruská mládež, nejvíce na světě)

    Chci se obrátit na vás všechny, jak se zde nacházíte, nezávisle na politickou příslušnost, všichni přece chápeme, co se děje v Afghánistánu, je to tak? Jsme přece zainteresováni na tom, aby tamější situace byla pod kontrolou, je to tak? A my všichni nechceme, aby naši vojáci bojovali na tádžicko-afghánské hranici, prostě nechceme. Nu, tam však se nachází Západní společenství i NATO, bůh jim žehnej, nechť tam působí, my jsme přece souhlasili s rozhodnutím umožnit pozemní i vzdušný tranzit jednotlivých států, i USA, i NSR či Francie, je třeba jim pomáhat, taková je má pozice, pomáhat a řešit problém stabilizace situace v Afghánistánu. Neboť jinak tímto vším se budeme muset zaobírat my sami, chápete, oč tu jde?

    Jakou máme volbu? Co se týče samotného NATO, pokud jsme již jednotlivým zemím tranzit povolili, tak v čem je problém? Musíme zaujímat k tomu pragmat. stanovisko, co je pro nás výhodné, zda to odpovídá našim národním zájmům nebo neodpovídá. Našim národním zájmům odpovídá udržet stabilitu v Afghánistánu, proto budeme, veřejně se k tomu hlásíme, vám pomáhat, budeme zabezpečovat tranzit. Co se týče Uljanovsku, to není přece žádná vojenská základna, je to, jak říkají vojáci, jakási kvazi-základna pro vzdušný transport odpovídajících voj. nákladů. Proto vás ubezpečuji, že nic neodpovídající našim národním zájmům se tam neděje, naopak, vše, co se tam děje v této sféře, plně odpovídá zájmům RF a našeho národa.

    POSTSKRIPTUM ANEB VIDEO RUSKÝCH VLASTENCŮ
    K PŘÍTOMNOSTI NATO V ULJANOVSKU

    NÁZEV VIDEA:
    PUTIN LŽE! PRAVDA O ZÁKLADNĚ NATO V ULJANOVSKU

    Reply
  • 11. mája 2019 at 17:26
    Permalink

    BEZ EMOCÍ ANEB V ESTONSKU DOSLOVA NA HRANICI RUSKA
    PROBÍHÁ TŘÍTÝDENNÍ MASIVNÍ CVIČENÍ NATO PROTI RUSKU

    Situace, zdá se, není veselá. Manévry pod poetickým názvem JARNÍ BOUŘE 2019 probíhají od konce dubna, dokonce ani na 9. máje se aktivita vojsk NATO nijak nesnížila. Holt, „ruské nebezpečí“ je veliké. Jedná se o nejmohutnější demonstraci voj. síly na hranici Ruské federace od rozpadu Sovětského svazu.

    I proto, aby to Rusové zřejmě pochopili, manévry s voj. technikou probíhají DOKONCE V OBYTNÝCH ČTVRTÍCH MĚST (!) s podílem ruskojazyčného obyvatelstva až 95 %. Náhoda? Zřejmě ne. Některé incidenty již hraničí s faš. provokací.

    Tak třeba, voják NATO s granátometem vylezl na památník sovětským vojákům z II. sv. války, aby měl „lepší výhled na nepřítele“. Ruské obyvatelstvo zavolalo na protest policii, ta přijela na místo činu a smála se. Opravdu, sranda.

    Anebo, startující letadlo jen tak tak stačilo nabrat výšku, aby nevrazilo do velkého obytného domu. Přeletělo nad střechou sotva pár metrů, avšak rázová vlna strhla vše, co bylo na střeše.

    DEMONSTRACE SÍLY NATO DOSLOVA NA HRANICI RUSKA:
    https://www.youtube.com/watch?v=4riH6BWrMks

    P.S.
    Zvláštní, Putin není schopen zorganizovat obdobné cvičení třeba na Kubě? Anebo pod jižní hranicí USA v Mexiku? Je to, holt, prima, jen si to neškrábat! Ale hlavně, žádné emoce! Berme to chladnokrevně, však ono se to nějak vystříbří, že jo!

    A vůbec, tyhle záběry přímo z ulic měst s desítkami tisíc ruskojazyčného obyvatelstva komentáře nepotřebují. Auta s Rusy tanky dokonce vytlačily ze silnice do příkopu, „s odůvodněním“, že rusky hovořící civilisté tankistům bránili ve výhledu. Holt, je to fakt sranda. Chodníky před domy byly boj. vozidly zruinovány na šrot. Matky s děcky musely doslova zdrhat do domů, aby je naši soudruzi z NATO nezaválcovali do dlažby. Jedna z vypálených raket z letadla NATO opustila území Estonska… Kam? Toť otázka… To v tom klipu níže je uvedeno taktéž.

    Reply
  • 12. mája 2019 at 7:02
    Permalink

    Poučné video, pán Vašek, to o tých Indiánoch.Veru „zaniesli toxickými látkami celý svet“. I MYSLENIE!
    A to o Estonku? Kolaboranti!!!

    Reply
  • 12. mája 2019 at 12:00
    Permalink

    NEJEN TY CHEMICKÉ JEDY NÁS ZABÍJÍ, ALE PŘEDEVŠÍM CHYSTANÁ NEJSTRAŠNĚJŠÍ MASOVÁ VRAŽDA V HISTORII LIDSTVA ZVANÁ 5G-SÍTĚ

    Paní Slavomíro, po celém světě hynou ve velkém ptačí hejna za letu. Když mrtvé ptáky zkoumají, jejich smrt se jeví bez zjevné příčiny, tj. žádná nemoc, žádná chem. otrava, žádné tělesné abnormality, žádná srážka s letadlem apd. Prostě nic! Ve Francii farmáři řeší obdobný problém, krávy a telata na některých místech zcela bez zjevného důvodu mlátí hlavou o zeď, až se zabijí. Jako u těch ptáků, bez objektivního patologického nálezu. A přesto se to děje…

    Doposud fungují tzv. mobilní sítě 3. a 4. generace, tedy 3G-mobilní sítě a 4G-mobilní sítě. Vyšší číslice znamená vyšší přenosovou kapacitu dat, rychlost přenosu je stálá, je dána fyzikou, čili nedá se změnit, protože souvisí s rychlostí světla, obecně elektromagnetického záření.

    Technici mají JEN JEDINOU MOŽNOST, jak přenosovou kapacitu zvýšit – MUSÍ ZKRÁTIT VLNOVOU DÉLKU vysílaných rádiových vln, což se NEKONTROLOVANĚ také děje, aniž by KDOKOLI VYDAL JAKOUKOLI, BYŤ SEBEMENŠÍ ZPRÁVU MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ ohledně zdravotních dopadů na faunu a flóru.

    Paní Slavomíro, dobře si všimněte, co se děje v poslední době. 5G-sítě se budují doslova šíleným tempem po celém světě, jakoby světovému kapitálu šlo o život. Aby se toto vše uskutečnilo na celé planetě, musí se vypustit raketami z USA až desítky tisíc malých družic, které budou sbírat data z mnoha miliónů vysílačů na střechách našich domů, na sloupech pouličního osvětlení, na veřejných budovách, často jen pár metrů od hlav zaměstnanců kanceláří v úřadech.

    Aby toho nebylo málo, bude se to montovat i DO VŠECH CHLADNIČEK A TELEVIZORŮ v našich bytech. Jinak řečeno, NEBUDE ÚNIKU PŘED TĚMITO VYSÍLAČI velmi krátkých rádiových vln, kterým se v technice a ve fyzice praví také MIKROVLNY. Každý takový vysílač funguje stejně jako mikrovlnná trouba, se všemi zdravotními dopady, především na náš mozek a na srdce.

    Jenže mikrovlnná trouba funguje směrem dovnitř, kdežto vysílače 5G-sítí SMĚREM VEN, TEDY NA NAŠE HLAVY!!! Jejich účinek, pokud se zvýší jejich intenzita, tedy výkon ve wattech, má naprosto ZNIČUJÍCÍ ÚČINEK NA NAŠE ZDRAVÍ, poslechněte si nejen Vy tohle kráké, avšak DOSTATEČNĚ VÝMLUVNÉ VIDEO:

    https://www.youtube.com/watch?v=mSUua9I7Mj8

    Paní Slavomíro, oč mi jde v mém příspěvku NEJEN pro Vás. O tom, že ve videu se hovoří o možnosti VYPNOUT DOMÁCÍ SPOTŘEBIČE ŠÍŘÍCÍ TZV. ELEKTROSMOG.

    Jenže, a nyní PROSÍM POZOR, počínaje chystanými sítěmi 5G tahle možnost cokoli vypnout – PŘESTANE EXISTOVAT!!! VEŠKERÝ POVRCH CELÉ PLANETY ZEMĚ BUDE POD TRVALOU ZÁTĚŽÍ VYSOCE NEBEZPEČNÉHO MIKROVLNNÉHO ZÁŘENÍ 24 HODINY DENNĚ A 365 DNÍ V ROCE!!! Nebude absolutně jakéhokoli úniku!!! Tedy, abych byl objektivní, jen a pouze pod zemí jako krtci…

    Resumé? Tahle situace bude znamenat apokalypsu ve smyslu prudkého zhoršení zdravotního stavu miliard jedinců rodu homo sapiens. Obrovským tempem již nyní mizí z této planety napřed malí tvorové, logicky, že ano. Tj. hmyz, včetně včel, ptáci, ale už i dokonce velryby a delfíni, kteří radějí páchají kolektivní sebevraždy na pobřeží, než by strašlivě trpěli od sonarů voj. ponorek. Ty sonary vysílají vysoce energetické ultrazvukové pulsy (rádiové vlny voda pohlcuje, proto radar pod vodou nefunguje!), my to neslyšíme, ale podmořská fauna ano, a proto z toho šílí. Jsem četl, že kytovci to vnímají asi tak, jako když člověka umístí do uzavřené místnosti, kde 24 hodiny denně mu bude řvát bengál z reprobeden o hlasitosti startující stíhačky na plný forsážní výkon.

    Vím, že pan Antal je až vášnivým stoupencem těchto 5G-sítí, prý, tohle je ten pokrok, o který musí usilovat komunismus! Pěkně děkuji za takové SMRTÍCÍ DARY!!! Proto nejen pro pana Antala mám toto MIMOŘÁDNÉ VAROVÁNÍ:

    Reply
    • 12. mája 2019 at 17:30
      Permalink

      Pán Vašek, práve preto nedôverujem Vašim údajom a ich interpretáciám ako objektívnym, že si ich v duchu svojich subjektívnych emotívnych potrieb prispôsobujete, deformujete ich, manipulujete nimi.
      Je to tak aj v prípade Vášho tvrdenia, že som vášnivým stúpencom 5G siete. Je to manipulácia. Nikdy som nič také nepovedal.

      Povedal som len to, že technický, technologický, výrobný pokrok sa nedá zastaviť. Jednak je to filozoficky dávno známe, že obsah sa neustále vyvíja, forma má tendenciu zakonzervovať sa, alebo výrobné sily ako obsah sa neustále vyvíjajú, výrobné (a spoločenské) vzťahy majú tendenciu zakonzervovať sa. A preto sa tento rozpor obsahu a formy, VV a VS rieši revolúciami.

      A je to viditeľné zo života – ľudia, najmä mládež neustále žiadajú technické, komunikačné novinky. Len je problém v tom, že mládež síce agresívne požaduje technické novinky, ale nepožaduje agresívne aj spoločenské, sociálne novinky. Už som to tu opisoval, že mnoho ľudí síce vypisuje pronárodné komentáre, ale v praxi sa správa globálne, podporuje globálny kapitalizmus.
      Aj Vy osobne. Google, Facebook, YouTube sú nástroje globálneho amerického kapitalizmu. A Vy ste len v posledných komentároch k tomuto článku použili zopárkrát nástroj globálneho kapitalizmu YouTube, aby ste nám zvestovali, ako bojujete proti globálnemu kapitalizmu a kapitalizmu.
      Nie ste Vy náhodou agent globálneho kapitalizmu?:-).
      Ja osobne, ak nemusím, tak YouTube nepoužívam, ani Google, Facebook absolútne. Ja nerečním do vetra ako Vy, a v praxi konám opačne. Som ticho a konám. Používam namiesto Google Yandex.com, Centrum.cz, ap. A namiesto YouTube sa pohrám, ruské filmy je možné napr. pozrieť si na množstve iných stránok.
      Ak Andrej Danko hovoril tieto dni o tom, že Slováci majú k Rusom najbližšie, hoci médiá sa snažia prezentovať protiruské nálady Slovákov, prispel som k tomu svojou kvapkou aj ja. Prevádzkovatelia sietí, stránok si všímajú, odkiaľ sa kto pripája. Ja si to tiež všímam, z ktorých krajín sa pripája najviac ľudí na Alternativy.sk.
      Robím to skutočne aj kvôli tomu, že Slovákom, aj mne je ruská kultúra a spôsob myslenia blízky, ale aj kvôli tomu, aby som prispel aj prakticky k mareniu snáh amerického globálneho kapitalizmu podriadiť si totálne celý svet.

      Nie som teda žiaden fanúšik 5G sietí, to je Vaša manipulácia, len som konštatoval aj na Vašom osobnom správaní, že pokrok sa nedá zastaviť. A úlohou revolučnej ľavice nie je stavať sa proti tomuto pokroku, pretože ju zmetie stranou, čo sa v praxi aj deje, ale ovládnuť ho. Aby slúžil človeku, ľudstvu. Aby 5G siete neboli nafúknuté a pôsobili škodlivo používaním na sledovanie ľudí, nepriateľov, a podobné v globálnej civilizácii prekonané postoje, ale len v oblastiach, ktoré by považovali za prospešné aj samotní občania.

      Reply
    • 12. mája 2019 at 18:59
      Permalink

      Pán Vašek!
      Nóó, krásna predstava! Žiť v mikrovlnke.
      Keď už píšete o tých zvieratkách, mali sme psíka, úžasné stvorenie, neskutočne citlivá povaha. Počas silvestovskej noci šalel — petardy a ohňostoj! Stresy mu tak vážne poškodili srdiečko, že nám odišiel. Písali sa stažnosti, podpisovali sa petície …Myslíte, že sa niečo zmenilo? Kdeže, lebo BIZNIS, lebo panstvo tvorstva sa chce zabávať. Počas silvestrovskej noci to u nás vyzerá ako na fronte. A trieska, búcha a hviždí to i pred Silvestrom, trieska, búcha a hviždí to i po ňom, pri každej príležitosti, mám pocit, že už aj pri oslavách menín. Čo tam po zvieratách, čo tam po starých a chorých ľuďoch, bez ohňostoja to proste nejde. Jednoducho KAPITALIZMUS, paráda, „slobodááá“.
      Lenže s prírodou sa neradno zahrávať! Keď nebudeme ohľaduplní my k nej, nebude ohľaduplná ani ona k nám. Len ju provokujme!

      Reply
      • 13. mája 2019 at 3:09
        Permalink

        Paní Slavomíro, přesně,

        jak píšete, byznys nade všecko. A proto salámy jsou často zcela bez masa, proto v Česku DENNĚ MIZÍ 25 HA ORNÉ PŮDY, proto jsou moře a oceány doslova zavaleny plasty. Prý je tohle pokrok, prý si to mládež žádá, proto musím trpět. K tomu, co jste napsala.

        Ano, máte pravdu s těmi nesmysly kolem Nového roku, jenže, to není každý den v roce, navíc, můžete psa nebo jiné zvíře schovat po tuto dobu třeba do sklepa. Jenže před mikrovlnami z chystané celosvětové 5G-sítě se nikam neschováte, leda tak někam do podzemí, do jeskyně nebo do opuštěného dolu, nebudete moci to nikdy vypnout. O to tu jde.

        Blíží se volby do EP. NIKDO z politiků či obč. hnutí tohle ve svém programu NEMÁ, tedy, aby se to šílenství 5G-sítě zavčas zastavilo. Černobyl se mediálně řeší dodnes, ačkoli v tomto směru se nic neděje. Fukušima se neřeší, Černobyl ano.

        A proto máte pravdu, paní Slavomíro. Vaše slova „Lenže s prírodou sa neradno zahrávať! Keď nebudeme ohľaduplní my k nej, nebude ohľaduplná ani ona k nám. Len ju provokujme!“ jsou prorocká. Nakonec zasáhne vis maior, protože lidstvo jako celek ZTRATILO PUD SEBEZÁCHOVY, lidé se dnes nebojí dokonce ani všeobecné termojaderné války. A proto v Estonsku vojáci NATO, včetně českých vojáků, trénují svaly na Rusa.

        Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *