VIDEOBLOG: Právnik Fábry o príčinách a následkoch krvavej intervencie NATO v Juhoslávii

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


V poslednom čase sa pomerne často v médiách diskutuje o tom, ako máme byť hrdí na to, že sme v NATO a vyznávame tzv. hodnoty západu. Branislav Fábry vo svojom videu vysvetľuje príčiny a následky krvavého konfliktu, ktoré má organizácia NATO na svedomí… Vojenskú intervenciu v Juhoslávii…

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


14 thoughts on “VIDEOBLOG: Právnik Fábry o príčinách a následkoch krvavej intervencie NATO v Juhoslávii

  • 24. januára 2019 at 13:56
    Permalink

    S názorom Fábryho plne súhlasím. Dodal by som k nemu fakt, že kosovskí Albánci začali používať násilné formy boja proti Srbom, najmä proti farmárom, ktorých vraždením, či inými násilnými formami vyháňali z pôdy už od 80. rokov minulého storočia. Veľmi široko o tom informovali zahraničné zdroje. Ja som narýchlo našiel článok v The New York Times z roku 1982 (https://www.nytimes.com/1982/07/12/world/exodus-of-serbians-stirs-province-in-yugoslavia.html), tak že hovoriť o vyháňaní kosovských Albáncov Srbmi, je zjavné „nedorozumění“. Kosovskí Albánci nemali nikdy záujem o multikultúrne spolunažívanie so Srbmi, tých chceli z Kosova vytlačiť.

    Reply
  • 25. januára 2019 at 22:11
    Permalink

    S názorom pán Fábryho nesúhlasím.
    Intervencia NATO de fakto ukončila vojnu v Juhoslávií a zabránila ďalším obetiam. NATO taktiež uhasilo ohnisko ktoré by sa mohlo potencionálne šíriť Európou a zabezpečilo mier.
    Sme členmi NATO a som na to hrdý.

    Reply
    • 26. januára 2019 at 7:25
      Permalink

      No čo je, Jankech ? Kedy odpovieš, kto vydal tvoje slávne knihy, v akom náklade a koľko sa ich predalo ?
      Alebo to nevieš ?

      Reply
      • 26. januára 2019 at 17:48
        Permalink

        Cudzinec.
        A ako na akú otázku a koho mám odpovedať?
        Takže najskôr sa zoznámime. Ja som Daniel Jankech . Autor kníh o ľudských právach v zdravotníctve.
        A Vy ste kto?
        A ak chcete vedieť koľko sa ich predalo, tak Vám poviem:
        Moja prvá kniha bola bestselerom a v r. 1994 som bol najčítanejším a najpredávanejším slovenským autorom. Bude stačiť ?
        .
        A teraz Vy.
        Ako sa voláte a kto ste? Či iba zbabelec a klamár ktorý reprezentuje bezcharakternosť a tuposť tzv,. ľavice?

        Reply
  • 2. februára 2019 at 19:42
    Permalink

    Daniel, to hádam nemyslíte vážne, že intervencia NATO „zabránila ďalším obetiam“???!!! Odhliadnuc od množstva jednotlivých útokov, ktoré sa odvtedy udiali prakticky výlučne zo strany Albáncov na Srboch (ktorí sa, pravda, museli brániť, takže zopár obetí bolo aj na Albáncoch – agresoroch), vari neviete o pogrome na Srbov v marci 2004???!!! Ak nie, najprv si niečo na danú tému naštudujte a až potom sa ráčte zapojiť, ináč sa len totálne strápnite. Toto nie je propagandistický plátok .týždeň či SME, aby ste tu s ľahkosťou dokázali oblbnúť proamerické ovečky. Tu takýmto výplodom dáte akurát tak najavo, že buď o veci absolútne nič neviete alebo že ste klamár a pokrytec. Ani jedno Vás nectí.

    https://sr.wikipedia.org/wiki/Мартовски_погром_2004.
    https://sh.wikipedia.org/wiki/Nemiri_na_Kosovu_i_Metohiji_2004.
    Aby sa nezabudlo… https://www.srbijadanas.com/vesti/info/da-se-ne-zaboravi-ovako-je-izgledao-martovski-pogrom-foto-video-2018-03-17

    Ja osobne sa hanbím za to, že Sk je členom tejto zločineckej organizácie, ktorá rozsieva smrť a zúfalstvo všade tam, kde sa to hodí západným elitám. A vďaka takým ľuďom, ako ste Vy, nemôžem byť hrdý ani na to, že som Slovák.

    Reply
  • 2. februára 2019 at 19:44
    Permalink

    Nevidím tu svoj komentár, ktorý som pred chvíľkou napísal a odoslal, tak skúšam, či teraz to pôjde.

    Reply
  • 2. februára 2019 at 19:56
    Permalink

    Nechápem, že tento druhý komentár na skúšku mi tu uverejnilo a ten prvý k veci nie. Znova sa mi ho písať nechce, tak tomu pokrytcovi alebo neznalcovi (neviem, ktorá možnosť je správna) Danielovi len toľko – to hádam nemyslíte vážne, že intervencia NATO zabránila ďalším obetiam???!!! Ste nikdy nepočuli napr. o pogrome na Srbov v marci 2004???!!! Ak nie, tak si najprv niečo k danej téme naštudujte, prv než sa zapojíte do debaty; ináč sa tu len totálne strápnite.

    https://sh.wikipedia.org/wiki/Nemiri_na_Kosovu_i_Metohiji_2004.
    https://sr.wikipedia.org/wiki/Мартовски_погром_2004.
    http://mondo.rs/a884933/Info/Srbija/VIDEO-Martovski-pogrom-na-Kosovu-Kako-su-napadnuti-Srbi-2004.html
    Aby sa nezabudlo… https://www.srbijadanas.com/vesti/info/da-se-ne-zaboravi-ovako-je-izgledao-martovski-pogrom-foto-video-2018-03-17

    Ja sa hanbím za to, že sme členom tejto zločineckej organizácie, ktorá rozsieva smrť a zúfalstvo všade tam, kde sa to z geopolitického hľadiska hodí americkým, príp. aj iným západným elitám. A vďaka ľuďom, ako ste Vy, nie som hrdý ani na to, že som Slovák (hoc nie čistý).

    Reply
  • 2. februára 2019 at 20:08
    Permalink

    Fakt nechápem, vari je tu nejaká automatická forma cenzúry (napr. na isté výrazy, síce pejoratívne, no nie vulgárne)? Sa mi nechce veriť. Písal som komentár znova a znova ho neuverejnilo (najmä o pogrome na Srbov v marci 2004, o ktorom Daniel očividne nevie, následkom čoho vypotil taký nezmysel, že intervencia NATo zabránila ďalším obetiam).

    Reply
    • 2. februára 2019 at 20:40
      Permalink

      Vulgarizmy a viac ako 3 internetové odkazy neprechádzajú bez schválenia správcom – Davidom Dicházym.

      Reply
  • 3. februára 2019 at 10:46
    Permalink

    Aha, dík za info. No podľa mňa slovíčko pokrytec ani neznalec nie je vulgarizmus (sú to normálne spisovné výrazy vyjadrujúce určitú skutočnosť; oveľa horšie je popieranie vražedných zločinov, ako sa toho dopustil Jankech – keby to urobil v súvislosti s Holokaustom, šlo by o trestný čin), takže skôr to bude tými linkami, aj keď pokiaľ si dobre pamätám, poslal som ich v 1. komentári presne 3, čiže by to prejsť malo (v druhom už viac, takže to chápem).
    No keď tomuto zaslepenému popieračovi albánskych zločinov prešli slová ako zbabelec či tuposť, asi fakt to bude tými linkami odkazujúcimi na pogromy na Srbov z marca 2004.

    Tak skúsim ešte raz naposledy: Jankech, to snáď nemyslíte vážne, že intervencia NATO zabránila ďalším obetiam??!! Odhliadnuc od množstva jednotlivých útokov zo strany Albáncov, vari ste nepočuli o pogrome na Srbov, ktorý sa udial v marci 2004?
    Ak nie, tak si najprv niečo k danej téme naštudujte, prv než sa zapojíte do debaty; ináč sa tu len totálne strápnite.
    Takže poposielam postupne nejaké linky, pretože ide naozaj o dôležité veci.
    https://sr.wikipedia.org/wiki/Мартовски_погром_2004.

    Reply
  • 3. februára 2019 at 10:51
    Permalink

    A ešte niečo http://mondo.rs/a884933/Info/Srbija/VIDEO-Martovski-pogrom-na-Kosovu-Kako-su-napadnuti-Srbi-2004.html
    A aby sa nikdy nezabudlo… https://www.srbijadanas.com/vesti/info/da-se-ne-zaboravi-ovako-je-izgledao-martovski-pogrom-foto-video-2018-03-17

    Ja sa hanbím za to, že sme členom tejto zločineckej organizácie, ktorá rozsieva smrť a zúfalstvo všade tam, kde sa to z geopolitického hľadiska hodí americkým, príp. aj iným západným elitám. A vďaka ľuďom, ako ste Vy (DJ), nie som hrdý ani na to, že som Slovák (hoc nie čistý).

    Reply
  • 15. apríla 2019 at 15:52
    Permalink

    Môj pohľad na NATO je jednoznačný NATO je zločinecká organizácia ktorá vstupuje a zasahuje vojenský proti štátom ktoré chcú robiť vlastnú politiku, čí je to v Európe alebo v Ázii.Pakt NATO mal byť zrušený spolu s Varšavskou zmluvou a len nedopatrením a politikou Gorbačova sa tak nestalo.

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *