Blaha odpovedá ako by na protesty v ČR zareagovali západní politici typu Macron?

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Na Letnej v Prahe proti Andrejovi Babišovi protestovalo 250 tisíc ľudí.

BABIŠ BY SA MAL ZACHOVAŤ AKO TYPICKÝ ZÁPADNÝ POLITIK

Drvivá väčšina z nich by určite chcela, aby sa Babiš zachoval tak, ako sa patrí na civilizovaných západných lídrov. Lenže to má drobný háčik.

Politici na tom našom drahom vysnívanom Západe na masové protesty reagujú asi takto.

Keď vo Francúzsku protestovalo proti neoliberálovi Macronovi 300-tisíc ľudí v rámci hnutia Žlté vesty, Macron na nich poslal policajtov a veselo si vládne ďalej.

SPOMEŇTE SI NA MILIÓNOVÉ PROTESTY NA ZÁPADE

Keď v Grécku protestovalo proti brutálnej politike EÚ pol milióna Grékov, pravicová grécka vláda sa na nich vykašľala a Brusel ešte sprísnil svoju politiku škrtania proti Grékom.

Keď v rámci hnutia Occupy protestovalo v Španielsku cez milión ľudí, španielska pravicová vláda ďalej bezstarostne prijímala neoliberálne reformy a protesty stoicky ignorovala.

Keď vo februári 2003 prebiehal najväčší protest v dejinách proti vojne v Iraku (v Ríme 3 milióny ľudí, v Berlíne pol milióna, v New Yorku 100 tisíc atď), Bush sa na tom dobre zabával. Zhruba o mesiac na to americká armáda zaútočila na Irak a v šialenej vojne potom prišlo o život vyše milióna Iračanov.

VÁŠ SKUTOČNÝ VZOR NEBÝVA NA ZÁPADE, DETI ;-)

Ja len, že ak niekto z protestujúcich na Letnej chce, aby odstúpil Andrej Babiš, tak nech sa neodvolávajú na Západ. Na tom ich milovanom Západe totiž politici na protesty zvysoka kašľú.

A ak sa Andrej Babiš zachová ako typický západný politik, tak bude veselo vládnuť ešte roky rokúce.

Takže, milí revolucionári, tie európske vlajočky odporúčam zvesiť – Západ má ľudí na saláme. Ak chcete, aby vás Babiš vypočul, tak volajte meno svojho skutočného hrdinu – Robert Fico!

Sorryjako, ale tak to je 

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


28 thoughts on “Blaha odpovedá ako by na protesty v ČR zareagovali západní politici typu Macron?

  • 25. júna 2019 at 14:32
    Permalink

    Akosi som v rozpakoch.
    Na Grékov sa v pohnutých časoch vykašľala práve ľavicová vláda na čele s Tsiprasom. Ten si dal najprv v referende odobriť nepodriadenie sa diktátu „trojky“ a Západu vôbec a potom zradil vlastný ľud.
    Prečo by mal Macron odstúpiť? Veď len plní svoj volebný program. Svoje kroky transparentne predniesol vo svojom volebnom programe a získal od Francúzov väčšinu. Tak prečo teraz protestujú?
    Dúfam, že Babiš neodstúpi. V tomto kontexte nerozumiem, v čom spočíva „hrdinstvo“ Fica. V tom, že zdupkal, keď urobili bububu Farská so Šeligom za podpory ulice? A čo mandát od občanov vo voľbách? Ten mu bol ukradnutý?

    Reply
    • 25. júna 2019 at 16:20
      Permalink

      Pane Juhár, zdravím Vás.

      Nebojte, Babiš neodstoupí, důvod k tomu není žádný. O to více, že Babiše a jeho stranu zvolili čeští voliči v řádných volbách. Víte, pane Juhár, tohle mě netrápí.

      Co však je pro mě osobně největším životním zklamáním, že naše národy, dělníci a chudina především, odmítli a nadále tvrdě odmítají socialismus. Když tohle vím, má vůbec smysl bojovat proti kapitalismu jako režimu? Má vůbec jakýkoli smysl ostouzet dolarové miliardáře a milionáře? Má vůbec smysl podporovat levici, když dělníci a chudina obecně jsou PRAVICOVÍ až za hrob a nechtějí volit nás, komunisty?

      Víte, pane Juhár, něco Vám prozradím. Něco, co sdělováky, tedy ani DAV-DVA, nejen Vám osobně, ─ NESDĚLÍ.

      Na předvčerejší demonstraci na Letné v Praze hned v úvodu se NĚCO stalo. Jednatel Miliónu chvilek Benjamin Roll na pódiu přivítal římsko-katolického jáhna “ze Sudet” Roberta Elvu Frouze. Dav zmanipulovaných lidí na Letné patrně nepochopil, co to znamená. Robert Elva Frouz pochází z Tachova, tedy původně ze sudetského města Tachau.

      Není náhodou, že Benjamin Roll (krásné české jméno) pozval na pódium právě tuto osobu. Tím došlo ze strany představitelů neziskovky Milión chvilek k tzv. políbení prstenu sponzorům ze Sudetoněmeckého Landsmannschaftu. Vedení Miliónu chvilek se již nebude moci tohoto propojení zříct, protože jakmile na pódium své demonstrace pozvali římsko-katolického jáhna slovy, že přichází ze Sudet, tím okamžikem uznali Sudety jako existující území ČR, které není jen historické, ale stále existuje a je stále platné.

      Prolomení Benešových dekretů 18.6. t.r. rozhodnutím soudu v Hradci Králové spustilo lavinu, následovalo uznávání Sudet na Letné. Likvidace Babišova Agrofertu přijde vhod západním potravinářským kolosům, které se chtějí Agrofertu zbavit za každou cenu. Proč? Jelikož Babiš hospodaří v Sudetech a ty přece patří již ne jemu, ale Němcům ze Sudet.

      RESUMÉ? A národ mlčí…

      Reply
      • 25. júna 2019 at 19:51
        Permalink

        O prepojení organizátorov na sudeťákov a vôbec o ich ambíciách, čo sa týka Sudet písal tiež Aeronet. Sudeťáci majú do bodky spísaný celý majetok, ktorý budú chcieť vrátiť. A majú aj domácich zradcov, piatu kolónu. Týka sa to aj Slovenska.
        Tu už by pomohol len nejaký nový (a náš) Stalin. Ale toho nemáme a vzhľadom na stav politickej scény ani mať nebudeme. My dôchodcovia to nezachránime…

        Reply
        • 26. júna 2019 at 1:59
          Permalink

          Pane Juhár, s tím Stalinem naprostý souhlas. Jakož i s tím, že Stalina nemáme a mít nebudeme. Takové osobnosti historie předloží sotva jednou za sto let.

          Povím Vám ještě jeden můj postřeh. Jakmile se společnost poučí z předchozích dějin, aby mohla nastolit opravdu spravedlivý společenský řád, tedy socialismus, vše se zhroutí před cílovou čárou. Asi jako lidský život. Jakmile člověk dosáhne vrcholu znalostí a zkušeností, zemře. A potomci nezdědí vůbec nic, takže vše započne od začátku znovu, jakoby dějiny v učebnicích popsány vůbec nebyly.

          Jinak řečeno, trvalý vývoj k pokroku neexistuje, neboť POKROK JE VŽDY VYSTŘÍDÁN REGRESÍ DO VÝCHOZÍHO STAVU NA ZAČÁTKU DĚJIN. Prostě recidiva společ. boje protikladů bez naděje překonání soukromovlastnických vztahů. To je snad nejstrašnější mé zjištění na konci mého života… ((

          Reply
  • 25. júna 2019 at 21:02
    Permalink

    S poslednou vetou nesúhlasím. Fico má vo vedení Kaliňáka, ktorý nevysvetlil príjmy od Bašternáka. Fico je ten, pre ktorého je Lajčák najlepší minister zahraničných vecí, akého kedy Slovensko malo, pre Fica je Beňová jediná možná kandidátka na poste č 1 na voľby do EU parlamentu, atď.

    Pán Blaha, s týmto je nutné sa vysporiadať, inak ide iba o prázdne vyhlásenia.

    Reply
  • 25. júna 2019 at 21:40
    Permalink

    je to pekná demogágia a všetko je NAOPAK a bez LOGIKY !

    Demonštrácie v PRAHE boli bez násilia, ohňov, rozbíjania a ničenia majetku !
    Ľudia PROTESTUJÚ lebo BABIŠ ako najbohatší ČECH (slovák?) si ešte zvýšil príjmy zo štátneho a európskeho pre svoje najbohatšie a naväčšie FIRMY !!! V rozpore s pravidlami EU !
    Tohto najbohatšieho!!! podporujú sociálni demokrati a komunisti ! MULTIMILIARDÁRA !!!

    Je to rovnaké ako u nás = máme najnižšie DANE z Majetku v celej EU “

    Lebo nám len 12 rokov vládne fico = sociálny a ľavicový
    O AUTOROVI ktorý NEDAL ako poslanec Jediný návrh na zvýšenie majetkových daní a
    ANI ň nepíše o PREVEROVANÍ pôvodu majetku škoda čokoľvek –
    ten ani nežije na slovensku a nepozná žiadne reálne skutočnosti a do ničoho sa nevyzná !

    kočner , bašternák, počiatek, kaliňák… spolu obchodovali a je to dokázané
    ale Krajský súd vyhlásil že BANKOVÉ tajomstvo je nad nezákonnou činnosťou PRANIA špinavých peňazí práve DNES 25.6.

    Kedy konečne o REALITE SLOVENSKA???

    Reply
      • 26. júna 2019 at 7:27
        Permalink

        pani kotrádyová
        DOOKOLA chválite micheľka a blahu a podporujete najbohatších = smer a jeho sponzorov
        zbytočné je vám písať aby ste so zostili aké majetky majú členovia PREDSEDNÍCTVA smeru a jeho sponzory !!!
        Je to akoby Che Guevara chválil Rockefellera !!!

        Reply
        • 26. júna 2019 at 9:02
          Permalink

          Pán Zvolen, Vy máte takú nelogickú logiku. Napíšete, že kapitalizmus sa Vám páči, a potom kritizujete to, čo sa Vám páči. Som z toho magor. Kritizujete, že sú tu bohatí a chudobní. No veď kapitalizmus JE o bohatých a chudobných. Dobré ráno, pán Zvolen! To je to isté, akoby ste sa rozčuľovali, že voda je mokrá.
          A čo sa týka tej demonštrácie na Letnej, tvrdíte, že demonštranti nič nerozbíjali. Ale rozbíjali, pán Zvolen! Čo? Svoju republiku! Nevšimli ste si?
          Fico, Fico, Ficóóó! Už je to fakt trápne, asi také trápne, ako keď sa trápny Kiska vyjadril, že Fico je trápny.
          Vyhral pán Fico voľby? Vyhral? Legitímne? Legitímne? Tak to, pán Zvolen, zoberte láskavo v tej Vašej akože demokracii na vedomie.
          Pracant Fico je opľúvaný, Čaputová ešte neurobila ani to Vaše obľúbené“ň“ a už ju chvália. Toto je naopak, pán Zvolen, toto nemá logiku.
          Chválim pána Michelka, chválim pána Blahu, každého, kto hovorí pravdu. Vy pravdu prekrúcate, vidíte to, čo chcete vidieť. Dookola Vám opakujem, že majetky majú aj tí, ktorí nie sú v Smere. Ale Vy si spievate tu svoju pesničku DOOKOLA. Pán Zvolen, treba riešiť príčinu, nie dôsledky. Treba riešiť KAPITALIZMUS.

          P.S. Na margo tej Vašej poslednej vety /prirovnanie, ktoré charaterizuje Vás/: Je to akoby kapitalista chválil socializmus!!!

          Reply
    • 26. júna 2019 at 2:36
      Permalink

      Pane Zvolen, pláčete sice dobře,

      ale na špatném hrobě. Je zbytečné v domě s červenou lampou kázat cosi o morálce, je zbytečné v EU moralizovat cosi o dolarovém miliardáři Babišovi, když ten jen využil toho, co mu EU umožnila. A majetky neulil do německých rukou, na rozdíl od darebáků jako jistý Bakala. Až tu bude zpátky legislativa ČSSR, pak Vaše slova padnou na úrodnou půdu.

      Jenže, oba víme, že se to nestane, protože elektorát si to důrazně nepřeje, ten totiž se rve jako rozzuřený býk v aréně za jediný cíl ─ ZA ŽIVOT V KAPITALISMU POD ZÁŠTITOU EVROPSKÉ UNIE, TEDY POD ZÁŠTITOU NĚMECKÉ ČTVRTÉ ŘÍŠE. A v takových poměrech, pane Zvolen, je bezpředmětné afektivně vykřikovat cosi o „rozporu s pravidly EU“. A že komunisti podporují vládu Babiše? No to buďte rád! Jinak by to skončilo v rukou sudetských Němců!

      A mimochodem, pane Zvolen, když tak obhajujete nedělní demonstraci na pražské Letné, že byla poklidná a slušná ve jménu „spravedlnosti“, rád bych Vás upozornil, že celou akci řídilo a zaplatilo sudetoněmecké krajanské sdružení. Hlavní mluvčí hnutí Miliónu chvilek Mikuláš Minář, se vyprdnul na školu, učit se mu nechce, aby se plně oddal službám sudetským Němcům. Poučím Vás, přečtěte si to:

      http://www.nasrestart.cz/z-cerne-kroniky/311-ceske-zprav-sluzby-znepokojuje-polit-napojeni-milionu-chvilek-na-sudetonemecky-landsmanschaft

      Reply
      • 26. júna 2019 at 7:53
        Permalink

        Pane Vašku
        neplačem – POUKAZUJEM na dvojtvárnosť autora
        napísal som že protesty v Prahe boli bez násilia, zapaľovania áut a ničenia majetku !

        Máte právo aby sa vám páčil babiš rovnako ako ho má autor !
        Poukazujem na to, že AUTOR je v zákonodarnom ZBORE so stranou ktorá je 12 rokov pri moci a SLOVENSKO má najnižšie „MAJETKOVÉ“ dane !!!
        Autor nedal jediný návrh na ich zvýšenie lebo to najviac museli PLATIŤ jeho ľudia !!!

        Tento mesiac EU = aj SLOVENSKO odhlasovalo predĺženie sankcií proti rusku !
        Autor čuší o tom a pokúša sa to maskovať písaním o česku a francúzsku!
        On sa vždy vyhýba písať o tom ako je na to slovensku – O vláde SEBA a SVOJICH !!!

        Reply
  • 26. júna 2019 at 10:13
    Permalink

    Pre mňa má absolútnu vypovedaciu hodnotu o Smere jeho obdobie vlády, keď sám mal väčšinu v parlamente, teda svoju jednofarebnú vládu.
    Vtedy mal neobmedzený priestor pre zásadné systémové zmeny, napríklad ustanovenie jednej štátnej zdravotnej poisťovne, zrušenie 2. penzijného piliera a podobne. Neurobil však v tomto smere nič, vôbec nič! A teraz dokonca 2. pilier zabetónoval do Ústavy SR, čo je svetový unikát (napríklad Babiš sa druhému pilieru bráni, čo tiež môže byť jeden z dôvodov ataku na neho).
    Na takú voľbu, že zo Smerom zle a s Progresívnym Slovenskom ešte horšie, sa môžem …
    Inak, v súvislosti zo stále sa zvyšujúcou pravdepodobnosťou zrušenia Benešových dekrétov, by som od Smeru prosil otvorený postoj k tejto veci, pretože sa to bytostne týka aj Slovenska. A nie drístať o tom, že sme „úspešný príbeh“(???!!!),pretože ak sme, tak jedine pre Štvrtú ríšu. Takže „do Jadra“…

    Reply
  • 26. júna 2019 at 10:52
    Permalink

    pani kotrádyová
    vy obhajujete fica a blahu a AJ ICH propagandistu micheľka KAŽDODENNE !!!
    smer s ficom nám vládne 12 rokov a buduje kapitalizmus podľa seba !!!

    Ak ste z toho magor – naštudjte si ako obchodoval kaliňák a počiatek s baštrnákom a kočnerom !!! Naštudujte si ako vznikli skupiny smerákov a ich sponzorov ktoré brali zo spoločného cez vratky DPH stovky miliónov eura PRETOŽE majú svojich na rinančnej správe, polícii, prokuratúre SKUTOK sa nestal !
    Naštudjte si ako z mýta išlo schránkam vyše pol milairady eur ! = 15 milárd Sk !!!
    Naštudujte si ako dostavba 3 a 4 bloku jadrovej elektrárne za fica mala stáť1,2 miliardy a už sa MINULO 5,5 miliardy = 180 milárd Sk !!! a stále nič nevyrába !!!
    Zbytočné je to argumentovať vám = vy ficovi blahovi a ich kamarátom a sponzorom doprajete !

    Viem vás nezaujíma akú prácu a aké platy majú slováci, ani že nemajú kde bývať mladí a sociálne odkázaní, aké máme školstvo, zdravotníctvo a úrady !!!

    Dookola budete verklíkovať o všetkom možnom ako blaha LEN NIKDY o REALITE = reálnom živote na SLOVENSKU !!!
    Lebo by sa hneď kázalo že VY rovnako ako autor článku sa nevyznáte v ničom !
    Akurát tak viete nadávať na tých čo nevládnu aby ste od svojich NAJBOHATŠÍCH
    a ich činov odpútavali pozornosť. KTO tu najviac nakradol ? Tí ktorých každý deň podporujete !

    Vaši môžu byť kapiatalisti a aj najbohatší…
    To je váš pohľad.
    Mali by ste oslavovať TEN RAJ na SLOVENSKU ktorý podľa Vás musíme mať ak fico, blaha a spol. vládnu už 12 rokov !!!
    Prečo sa teda netešíte ???

    Reply
  • 26. júna 2019 at 12:31
    Permalink

    A ešte, pán Zvolen, Vy si zase naštudujte, aký majetok si nahonobil Kiska, Sulík, Beblavý, partička z ESETu…Tešíte sa, že sú prachatí? Či Vaši Vás nezaujímajú? A ešte by ste mohli prezradiť svoje skutočné meno.

    Reply
    • 26. júna 2019 at 15:38
      Permalink

      pani kotrádyová
      napísal som že babiš je multimilionár a PRI MOCI ho držia sociálna demokracia komunisti !!!

      rovnako som písal o konkrétnych veciach = ako zbohatli členovia a sponzori „vášho“ smeru !

      tiež opakovane píšem že starosti obyčajných = chudobných občanova ľudí AUTORA ani vás nezaujímajú – ani platy, ani vymožiteľnosť práca, ani bývanie, ani životné prostredie = NIČ

      PRI MOCI sú vaši !

      Ak máte informácie ZVEREJNITE ako zo štátneho, alebo európskeho ZBOHATOL ktokoľvek !
      Aj kiska, sulík, beblavý, … KTOKOĽVEK = nemám s tým problém.

      Len vy máte vždy problém ak sa týka niečo smeru o tom nechcete ani ň…

      Môžeme písať o mýte = ako ho smer dal svojim, môžeme písať o mnohom..ale vy sa toho bojíte .
      Lebo nepoznáte, nemáte naštudované a ani nechcete poznať.

      ĽAVICOVOSŤ nie je v tom byť slepími a hluchími k rozkrádaniu a klamstvám.
      Neviedieť že máme NAJMENŠIE MAJETKOVÉ dane !

      Ľavicové je ZISTIŤ majetok ktorý je získaný v ROZPORE so zákonom, majetok z ktorého majiteľ nezaplatil DANE a TENTO zdaniť, alebo zoštátniť !!!
      Každému = aj kiskovi aj ficovi, aj sulíkovi aj počiatkovi, aj beblavému aj kaliňákovi = Každému !!!
      To je ľavicové = každému a NIE dookola SVOJICH brániť aj keby vraždili a vždy iba o iných!

      Ale toto sa na DAV DVA ani u tzv. ľavičiarov nerieši !!!

      Prečo teda nemôžeme riešiť všetkých ???
      Prečo ste zabudli na tých bohatých smerákov a ich sponzorov ktorí mali štátne zákazky a eurofondy ?
      Prečo nie padni komu padni ALE každému jednému !!!!!!! ???

      V tom je dnešná ľavica MIMO = nie je principiálna !

      Reply
      • 26. júna 2019 at 15:55
        Permalink

        Starosti obyčajných ľudí nás netrápia???
        Tak toto je už fakt poloha spiaceho netopiera. O čom to, preboha, píšete? To, čo sa na DAVe DVA zverejňuje, aj čítate???
        Pán Zvolen, MIMO nie je ľavica, ale Vy.
        Odpovedzte na moju otázku: „Páči sa Vám kapitalizmus?“
        Prosím jednoslabičnú odpoveď: ÁNO alebo NIE.

        Reply
    • 26. júna 2019 at 15:56
      Permalink

      Jeden príklad:
      To, že Smer neustanovil zákonom jednu štátnu zdravotnú poisťovňu, umožnilo potom Pente pri fúzii Dôvery a Apolla získať na tzv. ocenení poistného kmeňa získať 500 miliónov eur, a to v prospech akcionárov. A navyše im ešte retardovaný ústavný súd priklepol právo na zisk z našich zdravotných odvodov.
      Tým chcem povedať len toľko, že mi je úplne jedno, či sa takto niekto obohacuje za Dzurindu alebo za Fica. Ide tu o to, že nikto nemá snahu/odvahu/schopnosť siahnuť na systém, t.j. vykonať také systémové zmeny, ktoré by také špinavosti nedovoľovali.
      Začal som zo zjavnými nezmyslami v Blahovom článku, ďalej musím vysloviť absolútny súhlas s Vaškom z Moravy a tiež nechápem, že veľká väčšina ľudí nevie doceniť prednosti socializmu. Ale úplne kľúčová vec je to, že do volieb 2020 nejde žiadny relevantný ľavicový subjekt (KSS nemá ľudí ani solídny reálny program).
      Pretože nám hrozia 2 zásadné nebezpečenstvá:
      1. Totálne zbedačenie más pokračovaním súčasného socio-ekonomického systému,
      2. Zánik Slovenska (Česka …) úplnym rozkradnutím zostávajúceho majetku (viď. spomenuté Benešove dekréty) a v krajnom prípade vojnovým konfliktom v našom geopolitickom priestore – mimo územia hlavného aktéra USA. A my opäť na nesprávnej strane barikády …

      Reply
      • 26. júna 2019 at 17:15
        Permalink

        Pán Juhár, s Vaším komentárom súhlasím do bodky, okrem dvoch viet, a to, že v Blahovom článku sú nezmysly a že KSS nemá ľudí /Pán Hrdlička, Suleiman, Bekmatov…nie sú ľudia?/
        Okrem tých dvoch viet je Váš komentár šípka do čierneho.
        P.S. Do volieb 2020 nejde žiadny relevantný ľavicový subjekt? Spojte sa! Právnici, ekonómovia, filozofi…veď je Vás /odborníkov/ vľavo dosť. Prekročte hranice svojich strán, nemusíte emigrovať, len sa SPOJIŤ– nemyslieť na to, čo Vás delí, myslieť na to, čo Vás spája /mladých i starších/. Mladí a starší je výborná kombinácia /elán a skúseností/.

        Reply
  • 26. júna 2019 at 20:43
    Permalink

    Slavomíra, žiadny „relevantný ľavicový subjekt“ neexistuje a ani existovať NEMôŽE: to preto, lebo okrem ideológie a histórie ľavica už nič iné neobhajuje: a vlastne stratila aj cieľ, koho obhajovať: kto sa učil dejiny medzinárodného robotníckeho hnutia poctivo, ten vie, že sa nachádzame v období STABILIZÁCIE kapitalizmu či si to pripustíme, či nie: dosiahla sa u nás nízka miera nezamestnanosti, kto sa ozaj cíti zúfalo, ten už dávno emigroval za prácou von alebo rezignoval (bezdomovci…), za práva občanov (nedefinovaných ako proletariát) a proti útlaku ľudu (nedefinovaného ako chudoba) sa dvíhajú rôzne politické strany a hnutia skôr národného, ľudového a vlasteneckého smerovania – a to je trend nielen u nás, ale aj vo svete. Všimnite si, že Kiska sa ohradzoval proti „egoistickým“ národným štátom a nie proti robotníckemu hnutiu (lebo také reálne neexistuje u nás) a bruselskú byrokraciu viac desí nacionalizmus a vlastenectvo než nejakí socialisti a ľavičiari. Ľavicové strany v SR majú KATASTROFICKÝ volebnývýsledok – spolu všetky ani nie JEDNO PERCENTO zvoliteľnosti a pomaly sa vytrácajú ( neboli na voľbe prezidenta, sotva ich bolo počuť v eurovoľbách) – PRETOŽE NEMAJÚ KOHO V SKUTOČNOSTI ZASTUPOVAŤ.
    Imrich má pravdu: tie dve zásadné nebezpečenstvá pre SR nie sú ľavicové – ono už ide o národ, teda v zmysle ľud žijúci na území Slovenska bez ohľadu na národnosť a etnickú príslušnosť a tu už ide o zánik štátnosti – JE NAČASE preorientovať svoje úsilie tým smerom: Ako hovoril vojvoda hetman Žižka v husitských bojoch: nepřítel je před váma, hŕŕŕ na něj!…nuž lenže keď ľavica vidí iba tú svoju „orientáciu“ a nevie si určiť smer boja…

    Reply
    • 26. júna 2019 at 21:58
      Permalink

      To je fakt dobrý komentár, triezvy pohľad na situáciu ľavice na Slovensku. I ja si myslím, že osobnosti by boli, len masy chýbajú, je to tak ako píšete, či sa nám to páči alebo nie: „Ľavicové strany v SR … …NEMAJÚ KOHO V SKUTOČNOSTI ZASTUPOVAŤ. A ten záver „ľavica… nevie si určiť smer boja…“ naznačuje riešenie. A práve preto by ľavičiari mali spolu komunikovať – viac hláv viac rozumu.
      ALE!
      Vytriezvenie z kapitalizmu príde, ak už nezačína, všimnite si, že i pravicové strany hodili výhybku doľava, modrá bledne. Progresívci to cítia, hodili sa do belasého a ukradli nesformovanej ľavici ľavicového voliča.

      Reply
      • 27. júna 2019 at 0:56
        Permalink

        Jedno nemohu pochopit. Proč levic. strany, když jich na Slovensku skoro nikdo nevolí (v ČR či v RF to není o mnoho lepší) se neobrátí k lidu s PRAVDOU, tedy se dvěma OTÁZKAMI.

        1) Díky komu se vybudovala města s domy pro dělnictvo a vůbec pro nemajetné?
        2) Proč nemajetní volí pořád dokola TU SAMOU BANDU, která s těmi domy pouze kšeftuje, avšak hovno staví a opravuje?

        Jsem si jist, že kdyby se s tímto levice obrátila k lidu, ten by se poškrábal aspoň na řiti, když už ne za ušima! Jenže, co se děje! Levice KATEGORICKY ODMÍTÁ svůj postoj k dějinám ČSSR a SSSR!

        Proto dnes NIKDO neví, že vše, co vidíme kolem, když jedeme vlakem třeba z Púchova do Popradu, BYLO POSTAVENO JEN A POUZE DÍKY VLÁDĚ KSČ V ČSSR!!! Za posledních 30 roků se postavilo akorát tak HOVNO!!! Všecky slovenské vlaky, když je vidím rajtovat přes ČR, třeba rychlík DETVAN, mají rok výroby před převratem v listopadu 1989!!! Tento režim vozí veškeré náklady po železnici lokomotivami výlučně z ČSSR!!! Proč tohle NIKDO NECHCE NAHLAS VYŘVAT???

        Do prdele už, proč tohle ani Ľuboš Blaha neřekne nahlas? Ale co Blaha, proč o tomto NECHTĚJÍ psát ani mluvit dokonce sami komunisti, ať už v ČR, ve SR nebo dokonce i v RF? Hergot, to snad už je fakt naschvál, ti dnešní komunisti ODMÍTAJÍ PŘIZNAT ÚLOHU NAŠÍ MINULOSTI!!!

        Oni se od té naší společné mamy, která nás všecky zrodila, tedy od našich společných dějin, PROSTĚ ODŘEZALI!!! To je totéž, jako nasrat na hroby našich rodičů a prarodičů s poznámkou, že tady hovno udělali, zatímco jejich děcka po převratu vybudovali komplet Vážskou nebo Vltavskou kaskádu elektráren, Temelín, Dukovany, či Jaslovské Bohunice. Je mi z toho na blití, velebnosti… ((

        P.S.
        Do řiti už s takovou „levicí“, na mou duši…

        Reply
        • 27. júna 2019 at 8:15
          Permalink

          Pán Vašek!
          Ľavica nie že nemá hlas, ona nemá ucho.
          V kapitalistických školách o tom, čo všetko sa postavilo za komunistov, učiť nebudú, to by bola samovražda; v školách len o totalite, o zločinoch komunizmu, v médiách a v kostoloch to isté. Mladí ľudia už v podstate nevedia, čo to komunista je, ale hustiť do nich nenávisť treba. Nepovedala by som, že ľavica sa odrezala od minulosti, na DAVe DVA je dosť pozitívnych článkov o minulosti…, KSS, VSP, FĽM tiež o nej nemlčí, aj Blaha odvážne a otvorene o tom, kto vystaval sídliská, nemocnice…Ľavica nemlčí! Ľavica nemá ucho!

          Reply
          • 27. júna 2019 at 13:37
            Permalink

            Paní Slavomíro, vítejte.

            Víte, něco Vám povím. Pár slovy příběh z mého pitomého života. Má mladší sestra Lenka se 27. června 1987 poprvé vdávala. Dnes jsou to tedy přesně na den 32 roky. V tu sobotu 27.6.1987 oblast Vsetínska zasáhla NEJSILNĚJŠÍ BOUŘE za 500 let! Stalo se to tehdy nad ránem, ještě byla tma, pár hodin před svatbou mé sestry. Tehdy se otevřela opravdová nebeská stavidla, během jediné hodiny (!) v oblasti Javorníků spadlo 200 až 300 mm vody, někde dokonce až šílených 400 mm za jedinou hodinu (!), čili 200 až 300, či dokonce těch neuvěřitelných 400 litrů vody na metr čtvereční.

            Kdo tohle neviděl, neuvěří, co je to za sílu! Voda z nebe se valila na Javorníky, posléze samospádem dolů k obcím, aby vše kolem koryt toků srovnala se zemí. Řeka Bečva protékající Vsetínem se během hodiny zvedla o pět metrů! Bouřící vlny na řece byly 3 až 4 metry vysoké! Děs! Rychlost proudu, vzhledem ke zdejšímu horskému terénu, byla šílená, až 50 km/hod! Byl to biblický horor! ((

            Jižně, na Vizovicku, se 8 starých lidí utopilo, vesměs ve spánku, byli sešrotováni i se svými chalupami, 4 z nich nikdy ani nenašli. Bylo to valašské tsunami. Škody v tehdejší měně překročily na Valašsku šílené 4 miliardy Kčs, psalo o tom dokonce tehdejší Rudé právo, že se jednalo o opravdovou apokalypsu.

            Paní Slavomíro, viděl jsem na vlastní oči stovky rodinných vil (však víte, jak se stavělo, žádné USA tlučenice z prken), které vypadaly, jakoby se přes ně přehnala válečná vřava Stalingradského frontu, jen hořekující rodiny s děcky na rukou bylo vidět kolem trosek a bahna, všude hrozný smrad z tisíců mrtvol hospod. zvířat, bylo tehdy hrozné parno, neskutečný zážitek, až jsem se třásl… ((

            Proč nejen Vám, paní Slavomíro, vůbec o tom píšu. Mnoho lidí nebylo pojištěno. A víte, jak na to tehdejší komunističtí „papaláši“, jak se dnes s jízlivostí praví tehdejším kom. funkcionářům, zareagovali? No, povím nejen Vám, JAK ZAREAGOVALI. Všem postiženým tou hrůzou, i těm nepojištěným, dobře čtěte (!), vyplatili JEDEN MILIÓN KČS!!! VŠEM BEZ VÝJIMKY!!! Je tohle argument nebo není tohle argument ve prospěch ČSSR a tehdejšího socialismu vůbec??? Zvažte vy všichni, kdo tohle čtete…

            Resumé. Při obrovských záplavách poč. července 1997 na Moravě, posléze při neméně stejně ničivých povodních v pol. srpna 2002 v Čechách, v obou případech se jednalo o 500-letou povodeň, se státem vyplácela částka jen pojištěným postiženým, ve výši 50 až 60 tisíc Kč (ve starých socialistických korunách je to hodnotově asi 5x méně). To bylo vše, více nedostali . Více jim tento milovaný kapitalismus nedal.

            Dokonce USA tehdy „pomohly“, poslaly Čechům a Moravanům dar amer. lidu ve výši 50 tisíc dolarů (tehdy něco přes 1 milión Kč) pro celou republiku. Ano, ano, 50 tisíc USD, ne miliónů, čtete správně. Škody však v letech 1997 a 2002 během těch opravdu apokalyptických povodní dosáhly celkem 150 MILIARD KORUN!!! Jinak řečeno, amer. soukmenovci nám tehdy z této částky poslali, hm, jinak řečeno, ani ne 1/1000 % škod. Jaký rozdíl ve srovnání z r. 1948, kdy nám Stalin poslal kvůli hroznému suchu v r. 1947, ─ 600 tisíc tun pšenice jako dar sovětského lidu!!! Sešrotovaného a zdecimovaného sovětského lidu fašistickým Německem!!!

            P.S.
            Paní Slavomíro, píšete, že levic. subjekty o minulosti nemlčí. Souhlasím, zejména co se DAV-DVA týče. Z huby KSČM se tohle ale nedozvíte! A navíc, čtou mladí DAV-DVA? Pochybuji… Jsem si proto jist, že Kantor má naprostou pravdu, když mi napsal: „Asi sa oba národy musíme „ponoriť“ do dejín ako po rozpade Veľkej Moravy v 907 roku n.l., aby sme si po tisícročnej neexistencii potom uvedomili čo sme stratili…“ SVATÁ SLOVA Kantorova.

        • 27. júna 2019 at 8:55
          Permalink

          Odpoveď pre Vaška: Uplynulo 30 rokov od chvíle, keď sme si nasr…do huby, Vašku…vrátil som sa v decembri 1989 do republiky a neveril som vlastným ušiam, že už vtedy slovo „komunizmus“ našinci brali do úst ako nadávku, preč som bol len tri týždne…neuveriteľný emočný zvrat…
          Až od 2015 v Slob,vysielači vysielam relácie Spomienky na socializmus, kde oddeľujem politický pojem od pojmu a obsahu socializmu ako ekonomiky, viď https://slobodnyvysielac.sk/relacie/spomienky-na-socializmus/ …a i tak tým oslovujem len nás, vymierajúce generácie, ktoré ten socializmus a silné národné hospodárstvo zažili,
          Asi sa oba národy musíme „ponoriť“ do dejín ako po rozpade Veľkej Moravy v 907 roku n.l., aby sme si po tisícročnej neexistencii potom uvedomili čo sme stratili…

          Reply
  • 27. júna 2019 at 14:59
    Permalink

    Pán Vašek!
    Ste ľavicový subjekt? Ste. Nemlčíte? Nemlčíte. A to je dobre! A to je výborné! Rovnako ako to, že nemlčí Kantor, pán Juhár… Nejaké ucho, vlastne oko sa nájde, čo si to prečíta. Nezaberie? No tak potom sa stanú realitou SVATÁ SLOVA Kantorova: „Asi sa oba národy musíme „ponoriť“ do dejín ako po rozpade Veľkej Moravy v 907 roku n.l., aby sme si po tisícročnej neexistencii potom uvedomili čo sme stratili…“ Komu niet rady, tomu niet pomoci!

    P.S. Fúúú, ten úvod!!! To bolo čítanie!!! To by bola kapitolka do knihy!!! Tá kniha by sa mohla volať POVÍDEJ! Čítate sa výborne! Neskúsite? Píše Vám to!!! Nejaký vydavateľ by sa našiel.

    Ešte by som vytiahla z Vášho textu dva odseky:
    1. „..tehdejší komunističtí „papaláši“… …vyplatili JEDEN MILIÓN KČS!!! VŠEM BEZ VÝJIMKY!!!“
    Áno, tak sa neSTARALI komunisti o ľudí!!! Presne tak!!!

    2. „…r. 1948, kdy nám Stalin poslal kvůli hroznému suchu v r. 1947, ─ 600 tisíc tun pšenice jako dar sovětského lidu!!! Sešrotovaného a zdecimovaného sovětského lidu fašistickým Německem!!!
    Toto naši často spomínali! Dnes urobili zo Stalina netvora. Že nás HANBA nefackuje!!!

    Reply
    • 27. júna 2019 at 16:04
      Permalink

      Paní Slavomíro, a vůbec vy všichni zde na DAV-DVA!

      Když už došla řeč na Josefa Stalina. Zkuste při čaji nebo při kafi si přečíst tohle s mým překladem:

      http://www.nasrestart.cz/signaly-nadeje/133-jakov-kedmi-izraelsky-statni-cinitel-vysvetluje-proc-stalinova-oblibenost-roste

      P.S.
      Paní Slavomíro, za Vaše povzbudivá slova ─ děkuji. 24. června 1945 se NĚCO stalo. Před třemi dny bylo výročí. Stalo se něco, o čem sdělovadla pomlčela. Dokonale.

      Mám na mysli tohle, a není to nic z dnešního pokřiveného světa, je to ORIGINÁLNÍ pohled do tváří těch, bez kterých bychom my všichni, jak zde v klidu besedujeme, se NIKDY NENARODILI. Ty tváře vyzařují NADPOZEMSKY SVATÉ HRDINSTVÍ. Podívejte se.

      Voj. přehlídka na Rudém nám. v Moskvě 24. června 1945 na počest SVATÉHO Vítězství SSSR nad fašistickým Německem ve Velké vlastenecké válce ─ s více než 27 MILIÓNY OBĚTÍ SVATÝCH SYNŮ A DCER sovětského lidu:

      Reply
      • 27. júna 2019 at 21:56
        Permalink

        Pán Vašek, prečítala som.
        So Stalinom je to presne tak ako s naším Jánošíkom, z pohľadu zbedačených poddaných to bol hrdina, z pohľadu bohatých kriminálnik. A teraz si položme otázku: Boli snáď chudobní tí, ktorí žili z práce bohatých, alebo to bolo naopak? Ktorá charateristika Jánošíka, je teda správna?
        Citujem z textu: „Číňani si pamatují, že kdyby nebylo Stalina, nebylo by Sovětského svazu, že kdyby nebylo Stalina se SSSR, nebylo by ani Číny!“ Nadviažem: Keby nebolo Stalina, neboli by sme.

        Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *