Čo je nezáväzné, nepotrebuje podpis

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Podpisovať niečo, čo nemá žiadnu právnu záväznosť, nemá žiadny zmysel. Ak však niekto napriek nezáväznosti žiada podpis – bude žiadať neskôr aj plnenie.

Problémy sa majú riešiť tam, kde vznikli. A nie tam, kde si zmyslia súčasní mocipáni, ktorých príliš trápi vlastné (čierne) svedomie. Čo platí aj o mimovládnych organizáciach, ktoré s obľubou žijú z cudzieho – a rozdávajú cudzie. Napokon, nikto a nikomu nebráni rozdávať zo svojho.

Kto snáď verí rozprávkam o voľných zmluvách, mal by si spomenúť na vstup Slovenska do EÚ. Nikde a nikto vtedy nehovoril o európskej federácii s potlačenými právomocami členských štátov, nikto nehovoril o platení alebo ručení v otázke cudzích dlhov a všetci sa oháňali – pravidlá sú presne stanovené a musia sa dodržiavať.

Realita je taká, že pravidlá sú presne stanovené a dodržiavajú sa len vtedy, keď to silným hráčom – vyhovuje. V ostatnom sľúbenom – neplatí skoro nič.

OSN je dávno prežitou organizáciou. Predovšetkým veľmoci si urobili z rozhodnutí tejto organizácie trhací kalendár, jej rezolúcie sa rešpektujú len vtedy, ak to vyhovuje alebo nevyhovuje USA, a Izrael – ten nerešpektuje vôbec nič, a čokoľvek nevyhovujúce komentuje slovami o antisemitizme. Pritom dnes už len veľmi naivní alebo(mocou, peniazmi) opití ľudia popierajú, že práve politika Izraela bráni mieru na Blízkom východe. Posledné kroky súvisiace so statusom Jeruzalema a vyslovene provokatívne sťahovanie niektorých ambasád na územie svätého mesta len dokazujú, že mier v tejto oblasti je každému ľahostajný.

Aj preto je nezáväzný dokument o migrácii nezmyslom. Alebo skôr účelovým nástrojom, ako donútiť spurných, aby ustúpili a zaplatili cudzí účet. Pretože žiadny rámcový dokument nemá zmysel, ak za nim nenasledujú iné dokumenty, ktoré presne určujú, ako sa dosiahnu ciele, deklarované v rámcovom dokumente. A práve podpis rámcového dokumentu má byť nástrojom, ako prinútiť neposlušných, aby sa podieľali na riešeniach migrácie, s ktorými nesúhlasia.

Ak chcú veľmoci naozaj riešiť problematiku migrácie, nemusia veľa rečniť, stačí konať

Zastaviť predaj zbrani do rizikových regiónov, prestať podporovať pochybné režimy, a kde sa v súčasnosti odohrávajú boje, oddeliť od seba znepriatelené strany. Prestať sa prizerať zhoršovaniu situácie v hladujúcich regiónoch, a namiesto symbolickej pomocí (často končiacej v rukách oligarchov), pomáhať adresne a tvoriť reálne riešenia. Sťahovanie národov však nemá nič spoločného s realitou.

Ak vás niekto presviedča, že miešanie národov a kultúr môže fungovať, opýtajte sa ho, prečo to nefunguje v prípade rómskej menšiny, ktorú sa (neúspešne) snažíme integrovať do spoločnosti od konca druhej svetovej vojny. Vypočujete si známe frázy o predsudkoch, neochote väčšinového obyvateľstva, extrémizme a iné známe reči, pričom podstata je niekde úplne inde.

Každý má svoj spôsob života, zvyky, tradície … a čo inému pripadá hlúpe, môže byť mnohým prirodzené. Rozhodne však nie je prirodzené tvrdenie, že niečo sa podpisuje len preto – aby niečo bolo podpísané. 

Cudzinec

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


6 thoughts on “Čo je nezáväzné, nepotrebuje podpis

  • 14. novembra 2018 at 10:05
    Permalink

    Autor článku s príznačným psedonymom „Cudzinec“ si naine odporuje alebo sproste manipuluje a účelovo zavádza! Uvediem dva citáty:
    1) „….politika Izraela bráni mieru na Blízkom východe. Posledné kroky súvisiace so statusom Jeruzalema a vyslovene provokatívne sťahovanie niektorých ambasád na územie svätého mesta len dokazujú, že mier v tejto oblasti je každému ľahostajný.“

    2) „Ak vás niekto presviedča, že miešanie národov a kultúr môže fungovať, opýtajte sa ho, prečo to nefunguje v prípade rómskej menšiny, ktorú sa (neúspešne) snažíme integrovať do spoločnosti od konca druhej svetovej vojny.“

    Z nicy vyplýva, že nás autor presvieča o nezmysle, že Izraelci, ktorí sú pôvodným národom Izraelského územia od 15 storočia pr. n.l. (3,5 tisíc rokov) sa majú integrovať do moslimskej arabsko-palestínskej teroristickej džihád spoločnosti z 7. stor. n.l., ako to z podstaty zvráteného myslenia autora imanentne vyplýva.

    Tak potom by to malo platiť, že ak Slovaci, ktorí na naše územie prišli v 5-6 storčí n. l. Tak by sa mali prispôsobiť Rómom, ktorí sa prisťahovali po Tatárských vpádoch v 13. storočí.
    Pýtam sa:
    1) Prečo si Slováci mohli vybrať svoje hlavné mesto Bratislavu a Izraelci už NlE starobylý Jeruzalem, keď sú oba národy tvoria pôvodné obyvateľstvo na svojich územiach?
    Prečo by sa mali Izraelci prispôsobovať moslimským palestínskym teroristickým džihád prisťahovacom? Alebo Slováci prisťahovaleckým Rómom?

    Alebo sa multikultúrne zvrátená euromarxistická ľavica už úplne zbláznila a nevie kde je spravodlivosť a politický sever???
    Bolo by na čase, ak by sa konečne zorientovala!

    Bol som hrdý občan ČSR, keď zbraňami a výcvikom uvedomelí komunisti podporovali v roku 1948 národooslobodzováci boj Izraelcov proti agresívnym arabášom, ktorý po 15. máji 1948 vojenskou agresiou napadli obnovený štát Izrael.
    Teraz sa veľmi HANBÍM za túto multikultúrnu morálne zvrátenú euromarxistickú proarabášku ľavicu na Slovensku!!!

    Reply
    • 14. novembra 2018 at 20:11
      Permalink

      Zaujímavé tvrdenia. Možno by skôr pomohlo zamyslenie nad tým, či sme v súlade so slovami diskutéra aj my oprávnene na území, kde žijeme … a kto tu žil pred stáročiami, keď sme tu ešte neboli.
      Označovať Arabov na území Palestíny za nejakých „teroristických prisťahovalcov“ je skôr príznakom hrubej neznalosti reality. Navyše v čase, keď si Británia naplánovala obnovenie židovského štátu, ani autori plánu nevedeli presne, kde by ho situovali. A nie pre neznalosť dejín a pôvodu národov, ale skôr pre obavy z toho, ako sa budú jeho budúci obyvatelia znášať s ostatnými národmi.
      Kto sa trochu zaujíma, vie veľmi dobre aj to, že na konci druhej svetovej vojny plánovali predstavitelia židovského odboja pomstu za holokaust, ktorej cieľom bolo zavraždenie rovnakého počtu Nemcov, ako zahynulo vo vojne Židov. Plán nevyšiel len náhodou, pretože sa preriekol jeden z účastníkov. Neskôr sa pokúsili otráviť nemeckých zajatcov, čo síce vyšlo, ale neprinieslo obete na životoch, pretože zlyhali prostriedky, použité na tento útok. Jeden z účastníkov a autorov týchto plánov má dodnes v Izraeli sochu, a sú po ňom pomenované aj ulice.
      Rovnako je známe, že Izrael dlhodobo ignoruje rozhodnutia OSN, a napriek tomu nečelí žiadnym sankciám, hoci v prípade iných krajín je to úplne bežný nástroj na vymáhanie dodržiavania rezolúcií OSN. Ako je to možné ?

      Reply
      • 14. novembra 2018 at 21:52
        Permalink

        Pre blogera „cudzinec“ – všimli ste si tie „protimluvy“ Poliaka. Najmä ma pobavilo to emotívne vyvrcholenie v poslednej vete. Je to trolling: veď namiesto toľkého blúznivého textu stačilo napísať to, čo my vnímame:
        SME PROTI PODPISU POD PAKT MIGRÁCIE OSN predstaviteľom vlády Slovenskej republiky. Bez diskusie a bez sebapresadzovacích rečí.

        Reply
        • 14. novembra 2018 at 22:23
          Permalink

          Všimol som si, že vlastne ani nepochopil obsah článku. A mám taký pocit, že je to niekto, komu už dlhšie nevoňajú moje príspevky aj na inom mieste.
          Ale odpovedal som mu v rámci slušnosti, a súdiac podľa jeho mlčania, asi ostal zaskočený reakciou.

          Reply
  • 14. novembra 2018 at 14:42
    Permalink

    Pane Poliak, zdravím Vás z východní Moravy!

    Vašemu příspěvku plně rozumím. A máte pravdu, že samotný Klement Gottwald zbraněmi podporoval nově vzniklý židovský stát proti Arabům. A nedivme se, totéž činil i Josef Stalin. Po hrůzách fašist. Německa s Židy v lágrech je to pochopitelné.

    Nicméně, zaťal jste do citlivého tématu, který takto veřejně posuzovat není mé oblíbené téma, nelze zde všechno, co bych Vám rád sdělil, publikovat. Dokonce ani skrze e-mail, dnes nejen stěny mají uši, že ano. ( Ba dokonce ani někde na túře v mých milovaných Vys. Tatrách, třeba po cestě zo Sedielka na Malý Ľadový, moje zamilovaná trasa ještě před úrazem před 25 lety, kdy jsem si tam v zimě škaredě zlámal levou ruku.

    Nicméně, přesto se pokusím alespoň stručně Vám říci toto. Vaše narážka na „agres. Arabáše“ či na pojmy typu „multi-kulti“ nebo „euromarxismus“ je nepatřičná. Podtrhuji, aniž bych jakkoli obhajoval přísun mladých a majících se čile k světu přistěhovalců ze severní Afriky či zemí Blízkého východu.

    Ale pane Poliak, ruku na srdce, nebyl to právě Židovský stát, kdož se svými zástupci v amer. Kongresu, ve vedení Světové banky a v MMF, činil vše ve jménu věčného neklidu v arabských zemích? Mám na mysli především financování fašist. nábož. frakcí ze strany právě Izraele, podtrhuji, nejen Izraele, ale také jeho spojence nejvěrnějšího, tedy USA. Když ani toto financování nepomohlo, tak se sáhlo ke zbraním, aby se to vyřešilo jednou provždy císařským řezem. Děsivá válečná vřava v Iráku je toho dokladem. NATO s amer. Pentagonem v čele (izraelský oligarchát to zacvakal z peněz stovek miliónů otroků mj. v arabských zemích) vybombardobal doslova na šrot skoro komplet celý Irák hned dvakrát, a sice napřed v r. 1991, posléze o 12 let později v r. 2003. Samozřejmě, jak jinak, pod záminkou nalezení chem. zbraní Saddáma Husajna, které však nikdy nalezeny nebyly. Avšak ta poprava Husajna stála za to, že. ( Poprava na šibenici s propadlištěm s utrženou hlavou Husajna byla skvělým zákuskem pro televizi. ( Nemohu proto uvěřit, že soudobý Irák s více než miliónem civilních obětí a dalšími milióny mrzáků a těch, kdo ztratil natrvalo domov i práci, ohrožuje Evropu nebo Izrael s více než stovkou nukleárních bomb.

    Abyste, pane Poliak, byl v obraze o tom Iráku. Takto dopadlo kdysi bohaté, druhé největší a nejvýznamnější město Iráku Mosul, po amer. voj. zásahu v r. 2003 (záběry jsou z r. 2014, čili nic se tam nezlepšilo, kromě toho, že to tam občas přeorají islamisté za amer. zelené papíry):

    https://www.youtube.com/watch?v=mW-LFvGYJDY

    P.S.
    O Libyi a Sýrii jsem se tentokráte raději ani nezmiňoval, Becherovka proti infarktu mi už došla.

    Reply
  • 14. novembra 2018 at 21:45
    Permalink

    Nech ten Poliak nevytrháva z kontextu a necituje účelovo to,čo chce zhovadiť. Reagujem na ten príspevok iba preto, lebo je to typický trolling niekoho, kto SÚHLASÍ S PODPÍSANÍM Paktu o migrácii OSN a tým s ním končíme…viac škoda naň reagovať.
    Tieto diskusie sú zbytočné. Je úplne pochopiteľné, že kariérista menom Lajčiak zistil, že iba ak podpíše za SR (a funkciu na to má ako minister zahr.vecí SR) Pakt – iba vtedy má šancu robiť v OSN ako osoba kariéru. Načo poslúchať tunajšiu vládu a parlament, ak pocestuje do sídla OSN, nejakí Slováci a nejaký parlament a vláda mu budú ukradnutí. Iba preto súhlasím s iniciatívou poslanca Marčeka (inak ho nemusím), že do podpisu v decembri treba Lajčiaka odvolať z pozície ministra zahraničných vecí SR. Nič iné nepomôže. Dúfam že to tu čítajú aj poslanci Smeru SD – tu ide o Slovenskú republiku a kariéra osoby Lajčiaka je pre zmenu nám „ukradnutá“.

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *