Ohlušujúce ticho v stane slušného Slovenska

Zdieľaj článok:
Prepošlite článok emailom

Vážení priaznivci DAV-u DVA

Väčšina našich čitateľov má silné sociálne cítenie a hlási sa k zdravému vlastenectvu. Čakajú nás zásadné politické udalosti - referendum o predčasných voľbách a následne zásadný boj o ďalších charakter našej spoločnosti.

V DAV-e DVA stojíme na Vašej strane. Pre pravidelných prispievateľov okrem iného pripravujeme aj špeciálne benefity: vypnutie reklamy, výrazné zľavy v e-shope INLIBRI, podielovú knihu a iné... Vernostný program zverejníme v apríli.

Ak chceme naďalej rásť, nebude to možné bez vybudovania silnej podpornej komunity. Staňte sa jej členom, pomôžte nám v tomto úsilí tým, že budete pravidelne finančne podporovať DAV DVA.

Podporte nás pravidelnou sumou, 4, 6, alebo 10 a viac eur mesačne..
Číslo účtu: IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712


Dnes prebiehalo súdne pojednávanie v ďalšej kauze okolo nehnuteľností vo Veľkom Slavkove. Bola tam zaplatená jedna osoba z kauzy pozemku zubára Franca, a firmy, ktoré sa s istotou pohybujú v množstve zvláštnych transakcií.

Hlavný stan slušného Slovenska však mlčí. A jeho mlčanie je viac než výrečné, ak ho spojíme s mlčaním médií, ktoré si jeho víziu slušnej krajiny pohotovo osvojili. Mlčia aj poslanci, vykrikujúci o mafiánskom štáte. Náhoda ? Nie. Len očakávané odhalenie pozadia udalostí, ktoré nedávali donedávna žiadny zmysel. Nie je podstatné, kto financuje protesty či iné aktivity, mlčanie poukazuje na skutočné ciele – a tými nebude slušné Slovensko. Skôr zmena držiteľov moci a nič viac.

Kde vlastne žijeme ?

V štáte, kde sa brutálna vražda so zatiaľ nejasným pozadím zneužíva na získanie politickej moci. V štáte, kde majú za ušami špinu rovnako v koalícii, ako aj opozícii. V štáte, kde je možné všetko, ak je niekto v štátnej alebo verejnej funkcii. V štáte, kde novinár neslúži záujmom štátu a národa, ale len výhradne tým, ktorí ho živia, alebo ich bábkam.

Parlament, ktorý nekoná – nepotrebujeme

Dnes je jasné, že kauzy okolo A.Kisku majú hlbšie pozadie. Parlament mal už dávno konať a minimálne žiadať od A.Kisku, aby vysvetlil svoje rozporuplné tvrdenia v kauze Veľký Slavkov, odpočty DPH súvisiace s jeho firmou KTAG, a iné záležitosti – súvisiace s financovaním jeho prezidentskej kampane.

Je nanajvýš čudné, ako sa poslanci NR SR správajú. Aj keď sa niektorí už vyjadrili ku kauzám A.Kisku, akákoľvek ich aktivita končí slovným prejavom. Nekonajú, hoci ide o povesť krajiny a národa, ktoré prezident reprezentuje. Prečo ?

Ostáva jediná odpoveď – musia mlčať. Ak nechcú vidieť vlastnú špinu na titulkách denníkov a časopisov …

Cudzinec

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne


59 thoughts on “Ohlušujúce ticho v stane slušného Slovenska

  • 19. decembra 2018 at 19:17
    Permalink

    Tak, tak, ako hovorí jedno múdre slovenské porekadlo: V cudzom oku vidí smietku a vo svojom brvno nevidí. Alebo nechce vidieť?
    Presne ste to pomenovali: „…to mlčanie je viac než výrečné…“

    Reply
  • 19. decembra 2018 at 23:03
    Permalink

    Jednoducho nezmysly.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 14:15
      Permalink

      Napísal jednodu-chý Maria – n.

      Reply
    • 20. decembra 2018 at 20:59
      Permalink

      Presne, pre vás sú to naozaj nezmysly. Svojho času ste podobne reagovali aj na hospodárskych novinách, kým ste tam neskončili s všeobecným posmechom. Mimochodom, kde nájdeme Vaše názory, nech sa (my sprostí) môžeme poučiť, ako sa to má ?

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 23:09
        Permalink

        Súdruh Cudzinec.
        Zbabelý anonym si vymýšľa. Tak môžem charakterizovať človeka ktorý tu klame.
        Neviem čo pokladáte za všeobecný posmech, ale moje blogy mali vysokú čítanosť a bol som expertom HN pre zdravotníctvo.
        Neskôr som to jednoducho nechal, keďže sa zmenil majiteľ novín a blogy už nepokladali za podstatné.
        Moje názory zbabelý autor môžete nájsť v súčasnosti na blogu e-trend.

        Vy sa poučiť nemôžete, keďže nemáte dostatok vnútornej sily na akceptovanie pravdy.
        Preto budete žiť stále len v chaose a váhaní.
        A samozrejme budete vyhľadávať aj podobne labilné publikum.

        Reply
        • 21. decembra 2018 at 4:10
          Permalink

          Opäť klamete, súdruh Jankech. HN Blog bol síce všeobecne pozastavený, ale priestor pre odborníkov a čítaných autorov tam naďalej ostal – hovorilo sa im VIP autori.
          Čo sa týka kvality vašej tvorby, dokonale o nej svedčia vaše diskusné príspevky.

          Reply
          • 21. decembra 2018 at 8:54
            Permalink

            Pán Cudzinec.
            Choďte si vyhľadať blogy HN ich súčasnú číinnosť a kto je VIP. Ak tomu rozumiete, tak pochopíte, akým spôsobom sú teraz blogy organizované. Dosahujú minimálnu čítanosť sotva do tisícky čítaní kdežto v dobách keď HN na blogoch záležalo dosahovali moje blogy čítanosť aj desiatkach tisícoch. Môj najúspešenjší blog mal čítanosť ce 40 000 kliknutí.
            Ale ak máte trochu súdnosti tak sa tu predstavujte pod vlastným menom. To že tu klamete pod prezývkou je neskutočne zbabelé.
            A skúste pozrieť moju čítanosť na blogoch e-trend.
            .
            Moje diskusné príspevky hovoria o mojich vedomostiach a postojoch. Vaše sú bizarným chaosom zmesi túžob, nemorálnosti a klamstiev.

  • 20. decembra 2018 at 8:49
    Permalink

    Tento článok len poukazuje na nevedomosť a nevzdelanosť jeho autora.
    Na to aby niekto o ničom písal a vyslovoval tvrdenia by si mal najskôr naštudovať ako to je a čo sa udialo.
    Veľmi nerád to robím, lebo kiska je ten ktorého ako prezidenta, ale ani predsedu akejkoľvek strany by som nevolil. Nevolil by som ho preto lebo bol veľmi mäkký k tejto bande zlodejov a ich prisluhovačov. Pokladám aj tento článok za presne to isté = obhajobu neobhájiteľného.
    Pre autora odporúčam naštudovať si Zákon o správe daní a poplatkov a Trestný zákon. Poradiť sa aspoň o základných princípoch práva.
    kiska dal na kampaň 200 000 € zo svojej firmy KTaG. Pri daňovej kontrole mu Daňový úrad (Finančná správa) tento výdavok neuznala. kiska sa kontrole nevyhýbal ako všetci smeráci, snsáci a spol.. Daňový úrad mu VYMERAL:
    doplatok dane, pokutu a penále
    kiska sa neodvolal a všetko zaplatil !!!
    Tým sa konanie skončilo lebo bolo podľa zákona o Správe daní a poplatkov.

    Ako to bolo s baštrnákom a spol.?
    Sám minister kaliňák obhajoval kšefty baštrnáka ktorý sa PODVODNE = sfalšovaním výkazov a listín vyžiadal od štátu zatiaľ dokázané 2 000 000 € = teda štát zo svojho účtu poslala baštrnákovi !
    Vraj bola doba kešu. Videli ste milión na stole ktorý ukazoval fico po vražde?
    Tak baštrnák takýchto kôpok vraj v hotovosti zaplatil 42 !
    Obhajoba cez ministra vnútra vraj na 3x…Ale bola doba kešu…
    Smeráci nedovolili ani jednu kontrolu Daňového úradu – aj keď vnútorné predpisy určujú že najskôr majú prebehnúť kontroly a až potom sa má vyplatiť VRATKA DPH – odporúčam naštudovať Zákon o DPH !

    Zhrnutie:
    baštrnák nemal kontrolu – lebo fico, kaliňák, blaha a spol. mu pomáhali = ale klamal = dostal 5 rokov a aj to je málo podľa Trestného zákona. Ale ešte mu dokážu? ĎALŠIE MILIÓNY PODVODOV NA DPH
    kiska SA NIJAKO NEVYHÝBAL DAŇOVEJ KONTROLE Dostal pokutu podľa Zákona o správe daní a poplatkov = dane, pokutu aj penále zaplatil a NIKTO mu nepomáhal zakryť to.

    Nijako neospravedlňujem kiksu. To čo urobil bolo hlúpe a jeho účtovník je mimo reality a zákonných postupov. Ale uznal chybu, nevyhýbal sa kontrole a všetko zaplatil okamžite.

    Viem že autor sa nevyjadrí. Len to tu musel niekto napísať.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 9:49
      Permalink

      Pán Zvolen, klamete. Nástupca Kisku vo firme KTAG si uplatnil za obdobie svojho predchodcu – účinnú lútosť, čím pominula trestnosť skutku. Podmienkou využitia inštitútu UL je priznanie viny v plnom rozsahu a náhrada škody.
      Na príkaz GP bolo však konanie obnovené, a v súčasnosti ho dozoruje KP v Prešove.

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 10:12
        Permalink

        rád sa oboznámim s tými faktami
        ja som dal svoje a čakám ďalšie

        TO najpodstatnejšie je však iné – principiálne !
        Ak boli kšefty s pozemkami, podvody na dph aj u kisku aj u baštrnáka a aj u iných LEGALIZOVANÉ niekto zo zamestnancov štátu tomu musel pomáhať teda spolupracovať
        Prečo sa nevyšetruje ani jeden jediný úradník ktorý nerobil to čo mu Zákony, ústavy a vnútorné predpisy DÁVALI ako povinnosť?
        Je jedno či išlo o Finančnú správu, súdy, vyšetrovateľov, zamestnancov katastra ..atď… Prečo netrváte na tom ???

        Ak sa preukáže čokoľvek NECH každý DOSTANE svoj TREST!
        Opakujem každý.
        Aj kiska aj baštrnák, aj fico, aj kaliňák, aj počiatek, aj malchárek, aj rusko…
        Každému = PADNI komu padni !

        Ústava SR článok 12
        (1) Ľudia sú slobodní a rovní v dôstojnosti i v právach. Základné práva a slobody sú neodňateľné, nescudziteľné, nepremlčateľné a nezrušiteľné.

        PS: kedy o baštrnákovi, počiatkovi, kaliňákovi , kočnerovia spol. ???
        Kedy principiálne o každom ???

        Reply
        • 20. decembra 2018 at 16:29
          Permalink

          Pán Zvolen, neodvádzajte pozornosť od A.Kisku. Dnes sa už dá preukázať množstvo jeho prešľapov, ktoré neobháji. A rovnako sa dá preukázať, že hnutiu za slušné Slovensko ide o všetko možné, ale nie slušnosť.
          Podobne je to aj s mienkotvornými médiami – prečo zaryto mlčia pri Kiskovi, hoci na vrieskanie v prípade Fica im stačilo bývanie u Bašternáka ?
          Kiska je hanbou Slovenska.

          Reply
          • 20. decembra 2018 at 19:59
            Permalink

            cudzinec
            nikde som nenapísal že kiska neaml zaplatiť pokutu dane a penále
            a nikde som nenapísal že pozemok o ktorom súd rozhodol mu má patriť !

            smerákmi ani len neohla vražda = a tá a jej príčiny boli za PROTESTMI
            a čo sa týka fica
            chodil do gorilieho bytu na vazovovej?
            získaval milióny vlastnou hlavou?
            je byt v ktorom býva ficov alebo baštrnákov?

            o tom sa odvážte napísať na dav dva

          • 21. decembra 2018 at 15:10
            Permalink

            Cudzinec. Hanbou ste tak Vy.

            Ani jeden jeho tzv. prešľap nie je preukázaný. Ak je, tak ktorý prosím. Citujte ktorý?
            .
            A keď o Ficovi, tak prečo Bašternák všetky svoje byty niekomu daroval len Ficov nie? Nuž lebo je Ficov.

      • 21. decembra 2018 at 15:08
        Permalink

        Súdruh Cudzinec.
        Konanie bolo obnovené. Áno. U Kiskovej firmy prebehla už tretia daňová kontrola v tej istej veci. A to mi nehovorte že nie je účelová. Čo také hľadajú tretíkrát čo nenašli po prvý krát a ani druhý krát?
        Mimochodom sledoval som tie kauzy, a myslím že Kiska bol nesmierne tvrdo kontrolovaný. Podľa môjho názoru sa mohol o dań súdiť.
        Jednoducho si niekto chce nájsť palicu.

        Kisak sa v ničom ničoho nedopustil.

        1. Nie je úžerník, pracoval som pre firmu Quatro a boli tam štandardné úroky aj podmienky.
        2. Ak aj pochybil v oblasti daní tak daň zaplatil aj s pokutami.( čo sa na Slovensku deje denne)
        3. Ku kauze pozemkov sa postavil ako čestný človek a ani sa voči dosť pochybnému rozsudku neodvolal. Pán Francz má obrovské šťastie že pozemky nekúpil Kočner, Bašetrnák či napríklad Blaha. Vtedy by ich nikdy nezískal späť. Jednoducho nikdy.

        Reply
    • 20. decembra 2018 at 9:49
      Permalink

      Vôbec s Vami nesúhlasím. Už s úvodom. Prečo si myslíte, že autor nemá dostatočné vzdelanie a nevie, o nič o daňových zákonoch? Vyslovil svoj názor a ten môže mať v princípe rôzny od Vášho, dostatočne daňovo fundovaného.
      Nesúhlasím ani s tým, že do kontrastu s Kiskom dávate kauzy Smeru a Bašternáka. Tie kauzy neboli jediným obsahom protestov „Slušného Slovenska“. Oveľa hlasnejšie boli artikulované iné „kauzy“ (Vadalovci, Vietnamec), ktoré sa doteraz nevykryštalizovali do konkrétnejších obrysov než podozrenia na základe pochybných informácií a dohadov.
      A napokon, nesúhlasím ani s Vašim dešifrovaním hlavného posolstva článku. Nešlo o útok na Kisku, ale na organizátorov pouličných protestov. Príklad mlčania o Kiskovi je naozaj poukázaním na to, že nejde o princíp „slušnosti“ v politike, ale o politický boj proti vláde.
      Nejde ani o to, či protestujúci ľudia majú ústavné právo vyjadriť verejne svoj názor. Áno, v demokracii majú, aj keby sa všetci do jedného mýlili, právo majú. Ale zamyslite sa nad tým, ako má prebiehať regulárna politická súťaž. Či má naša politická reprezentácia podliehať náladám hlučnej aktívnej menšiny, alebo sú pravidlá dané ústavou a zákonmi a je aj „slušné“, aby sme ich všetci (vrátane prezidenta) rešpektovali.

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 10:24
        Permalink

        pán Moravčík lebo tak píše autor – tak je postavený tento článok

        Zopakujem. Viem že kiska mal daňovú kontrolu a zaplatil dane, pokutu aj penále bez odvolania
        kiska mal súd a súd mu ZOBRAL pozemky a kiska sa neodvolal
        To sú fakty

        Kedy prebehol súd s baštrnákom ? Po protestoch.
        kedy sa vyšetroval vadala spol. ? – je va taliansku stíhaný za predaj drog po celej EU! u nás nebol ani obvinený
        Vietnamec – vyšetrujú nemci ich vyšetrovanie je iné ako vyšterovanie inšpekcie ministerstva vnútra – alebo si nepamätáte ako kaliňák tvrdil že Vietnamec nebol ani na našom území???

        TO JE TEN ROZDIEL – ak ho nechápete zopakujem:
        kiska mal kontrolu zistila porušenia zákona a dala mu trest = musel zaplatiť a zaplatil
        kiska bol na súde aj keď súd konštatoval že OBIDVE strany boli poškodené súd pozemky kiskovi zobral
        O čom majú prehovoriť prostestujúci?
        Že sa im nepáči ako konala Finančná správa a Súd? Ale tie konali v súlade so zákonom čo uznal sám kiska !

        Prečo baštrnák = lebo ani vy nepoznáte predpisy o vrátení preplatku DPH
        ten bolo možné vrátiť LEN a IBA ak prebehla kontrola a tá u baštrnáka neprebehla
        Prečo neprebehla? Ak by prebehla nebol by mu štát vyplatil 2 000 000 € !!

        Ani autor a ani vy sa nepýtate PREČO neprebehla kontrola u baštrnáka?
        Lebo ho zakryli politici a vedenie Finančnej správy.
        Prečo sa to dones nevyšetrilo vás ani autora nezaujíma .
        Prečo???
        Prečo je to ohlušujúce ticho and kšeftami a porušovaním zákona ?
        Prečo vás ani vražda dvoch mladých ľudí nezobudila?
        Prečo nechcete aby ústava a zákon platili pre každého?

        Reply
        • 20. decembra 2018 at 10:41
          Permalink

          Pán Zvolen, ani ja ani cudzinec sme nepovedali, čo nám vkladáte do úst. Prečo myslíte, že nie sme radi, že odsúdili Bašternáka? Samozrejme, že je zle, že ho niekto vysoko v politike kryl a že mu to mohlo prejsť. Ak tvrdíte, že to bolo len v dôsledku protestov, tak je to v systéme štátu celé zle.
          Takto štát nemôže fungovať, že keď sú vo vláde „zlí“, tak sa kradne, tlač o tom napíše, ľudia protestujú a dosadia „dobrých a čistých“. Celé zle.
          Podľa môjho názoru je v našom politickom systéme príliš prepojený biznis s politikou. Veľmi varovný príznak – je možné „kúpiť“ tesne pred voľbami politickú stranu a dostať sa do parlamentu.
          Načo je podnikateľovi angažovanosť v politike? Má to zmysel len vtedy, ak politika podporuje biznis. Toto potrebujeme? A je jedno, či tá politická podpora je „legálna“ – vhodnou formuláciou zákonov, alebo nelegálna krytím machinácií. Nesmie to byť.
          A napíšem Vám aj dôvod, prečo je náš politický systém živnou pôdou pre podobné prerastanie politiky a biznisu. Je príliš centralistický. Stále sa veľmi podobá systému jednej štátostrany, v ktorej mal sekretariát pod palcom celý štát a v tichosti mohol zasiahnuť kdekoľvek. Dnes sa zmenilo len to, že tých strán existuje viac a na efektívne dosiahnutie situácie „pod palcom“ je treba „koaličnú“ dohodu, ale stále je to centralizované. Je to situácia, keď sa finančnej skupine opláca „lobovať“ u pomerne malého počtu funkcionárov a táto ich činnosť im prináša výsledky.
          Nad týmto sa treba zamyslieť. Centralizácia štátu pomáha biznisu oveľa viac ako normálnemu demokratickému životu.

          Reply
          • 20. decembra 2018 at 12:03
            Permalink

            Zopakujem pán Moravčík
            Padni komu padni
            v celom článku nie je ani JEDEN jediný fakt že by sa kiska vyhýbal
            daňovej kontrole
            súdu
            ANI jeden

            Nech kiska ale aj každý NESIE zospovednosť za svoje činy
            Každý !!!

    • 20. decembra 2018 at 12:39
      Permalink

      Pán Zvolen – výborné komentáre.
      Jasne totiž odhaľujú Vaše pravé postoje, ktoré sa snažíte úporne maskovať, falšovať. Falošné meno, falošné postoje. Ak hovoríte o slobode, ide Vám len o slobodu pre úzku vrstvu ľudí – podvodníkov, kšeftárov. Váš chabý pokus akože poukazovať na nich prstom ste negovali týmito svojimi komentármi – snažiť sa bagatelizovať, neutralizovať kšeftárenie Andreja Kisku, hoci aj denník Pravda píše otvorene o jeho kšeftárení a podvodoch, keby si neboli istí, mohli by sa obávať dôsledkov.. To môže iba človek bez morálky. Veď Vy kritizujete L. Blahu z pozície obhajoby A. Kisku – a to ešte súhlasne Danielom Jankechom, ktorý môže slúžiť ako meradlo bezcharakternosti tohto systému. Odteraz môžete písať koľko chcete o slobode, rovnosti – myslíte tým len a len slobodu pre podvodníkov.

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 13:23
        Permalink

        neobhajujem kisku
        píšem fakty pán antal

        kedy ste sa vy blaha a ktokoľvek principiálne spýtali
        BOL FICO V GORILOM BYTE NA VAZOVOJEJ?

        nikdy som tú otázku od tzv. ľavičiarov nečítal
        TAK KTO tu má iný meter?

        viete čo ma najviac teší?
        že nech napíšem čokoľvek NIKTO nepíše protiargumenty, fakty, dôkazy
        ale takéto ideológie

        mne nevadí ak kisku podľa práva aj odsúdia
        LEN robiť „kádrovanie“ ľudí ktorí vyšli na PROTEST lebo boli zavraždení dvaja mladí ľudia a NIKTO dodnes nevyvrátil jediný článok novinára Jana Kuciaka je ten najväčší dôkaz
        straníckej a ideologickej zaslepenosti
        novinára zavraždili lebo VERILI že ak jeho umlčia ostatných VRÁTANE VÁS si kúpia !!!

        Reply
        • 20. decembra 2018 at 18:40
          Permalink

          A zase klamete, p.Zvolen. Motív vraždy novinára zatiaľ nie je známy, o vražde jeho snúbenice je však už známe, že bola neplánovaná.
          A kto koho si kúpil, o tom najlepšie svedčí vaše správanie. Neustále otravujete s Ficom, Bašternákom a spol., hoci príspevok je o Kiskovi. Koľko Vám zaplatili, aby ste odpútali pozornosť od prešľapov Kisku ?

          Reply
          • 20. decembra 2018 at 20:14
            Permalink

            policajný prezident gašpar na druhý deň po oznámení vraždy povedal že súvisela s jeho prácou
            koľko jeho článkov ste prečítali?
            koľko bolo o kočnerovi?
            baštrnákovi?
            kšeftoch smeru? výboh a fico to vám niečo hovorí?

            koľo mi zaplatili? nepozeral som sa na účet ale čakaám každý deň enjakých 100 000

            a vy kedy odpoviete čo len na jednu otázku?
            prečo kiskom odpútavate pozornosť od vraždy???

            koľko vám za to platia?

        • 20. decembra 2018 at 19:19
          Permalink

          Pán Zvolen,
          lenže Vy obhajujete A. Kisku, aj keď to robíte skôr odvádzaním pozornosti na iné prípady, relativizáciou jeho kšeftárenia, vraj načo o tom písať, ak sú to len povedačky.

          Nemusíme tu uvádzať fakty, denník Pravda niekoľkokrát podrobne rozobral prípady A. Kisku, fakticky ich doložil, A. Kiska pritom sa nedovážil žalovať ani denník Pravda, ani iných, napr. L. Blahu, pretože vie, že ťahá za kratší povraz a rád by bol, keby bolo o jeho kauzách ticho. Jeho donori – Američania a nimi korumpované médiá sa o to aj silne snažia, mlčať a mlčať, ale kauzy sú tak závažné, že toto sa nedá zamlčať.

          Reply
  • 20. decembra 2018 at 9:25
    Permalink

    Správne otázky. Je treba zamyslieť sa nad politickým systémom, lebo ten dnešný zjavne robí dobrú službu oligarchom a straníckym kariéristom. Ale potrebujeme, my občania, presne tento stranícky politický systém? Aby schopný odborník musel byť poslušný člen strany, aby sa dostal do dôležitej štátnej funkcie?

    Reply
  • 20. decembra 2018 at 9:49
    Permalink

    Pán Zvolen, klamete. Nástupca Kisku vo firme KTAG si uplatnil za obdobie svojho predchodcu – účinnú lútosť, čím pominula trestnosť skutku. Podmienkou využitia inštitútu UL je priznanie viny v plnom rozsahu a náhrada škody.
    Na príkaz GP bolo však konanie obnovené, a v súčasnosti ho dozoruje KP v Prešove.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 10:33
      Permalink

      Zopakujem
      Ak niekto porušil zákon NECH je súdený !!
      Padni komu padni = každému BEZ výnimky !

      Reply
      • 21. decembra 2018 at 13:40
        Permalink

        Opäť zavádzate, p.Zvolen. Počas výkonu funkcie nemôže byť prezident trestne stíhaný, s dvoma výnimkami.
        A ešte poznámka k znalosti daňovej problematiky – kandidovala na prezidenta firma KTAG alebo A.Kiska ? Firma nemala žiadne dôvody, ani zákonné, na zahrnutie výdavkov s kampaňou do firemných nákladov, a už vôbec nie na uplatnenie vratky DPH. Neprípustnosť podobného konania ovládajú aj študenti ekonomickej školy. Takže to jednoznačne vidím ako daňový podvod.
        A Kiska mal už dávno odstúpiť.

        Reply
  • 20. decembra 2018 at 10:21
    Permalink

    Ešte dodatok k témam, ktoré inšpiroval Ján Zvolen.
    Som otvoreným kritikom súčasného politického systému, ale na druhej strane si myslím, že ústavný rámec je nutné dodržiavať. Práve preto je nutné ústavné postupy upraviť tak, aby boli demokratickým spôsobom možné opravy systému, hlavne posilnením inštitútu referenda.
    Neverím ústavným teoretikom, že ústava musí byť „rigidná“. Rigidnosť ústavy je spravidla poistka vládnucej triedy, že o svoje postavenie nepríde. Na druhej strane mám aj nedôveru k „revolučným“ situáciám, v ktorých sa smie (alebo amnestuje) všetko. Takéto situácie spravidla vynášajú nahor veľmi pochybné charaktery.
    Dnes by bola veľmi potrebná verejná diskusia o re-dizajne politického systému, lebo mnohí ľudia si uvedomujú nedostatky toho súčasného, ale na novom sa musíme zhodnúť. Ideálne v kvalifikovanej referendovej väčšine a to chce čas a energiu. Namiesto toho si tú energiu a čas privlastňuje „Slušné Slovensko“ upriamovaním pozornosti na konkrétne osoby, ktorých politickým zničením sa v systéme nič nezmení.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 10:31
      Permalink

      pán Moravčík nesúhlasím s vami

      referendum – poslanci ho vôbec nemusia akceptovať a nič sa nedeje

      protesty „Za slušné slovensko“ – neviem o tom že chceli niečo neústavné
      chceli aby boli nové voľby a tam má možnosť každý občan ukázať koho chce
      alebo si myslíte že stačí ZVOLIŤ, alebo byť zvolený a potom občania majú čušať?

      na slovensku sa stala vražda dvoch mladých ľudí
      LEBO niekto si myslí že ak zavraždí ostatných si kúpi !!!

      Ústava SR článok 32
      Občania majú právo postaviť sa na odpor proti každému, kto by odstraňoval demokratický poriadok základných ľudských práv a slobôd uvedených v tejto ústave, ak činnosť ústavných orgánov a účinné použitie zákonných prostriedkov sú znemožnené.

      Je u nás dôvod POSTAVIŤ sa na odpor?
      Funguje štát tak ako je popísané v ústave na princípe ROVNOSTI každého pred zákonom ???

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 10:51
        Permalink

        Pán Zvolen, v tomto spore nebudem pokračovať. Keď ste v prvej vete napísali, že poslanci nemusia akceptovať výsledok referenda a ste s tým duševne vysporiadaní a zdá sa Vám to primerané… a na druhej strane adorujete živelné protesty na ulici…
        Proste patríte do tej časti spoločnosti, ktorá má inú predstavu o demokracii. Takže nateraz budem radšej venovať čas ľuďom, s ktorými si máme čo povedať a počkám, kým Vás to prejde a dospejete.

        Reply
        • 20. decembra 2018 at 12:07
          Permalink

          Pán Moravčík
          TO nehovorím JA = to je z našej ústavy ! článok 78
          (1) Za hlasovanie v Národnej rade Slovenskej republiky alebo v jej výboroch nemožno poslanca stíhať, a to ani po zániku jeho mandátu.
          (2) Za výroky pri výkone funkcie poslanca prednesené v Národnej rade Slovenskej republiky alebo v jej orgáne nemožno poslanca trestne stíhať, a to ani po zániku jeho mandátu. Poslanec podlieha disciplinárnej právomoci Národnej rady Slovenskej republiky.
          (3) Poslanca nemožno vziať do väzby bez súhlasu Národnej rady Slovenskej republiky.
          (4) Ak bol poslanec pristihnutý a zadržaný pri trestnom čine, príslušný orgán je povinný to ihneď oznámiť predsedovi Národnej rady Slovenskej republiky a predsedovi Mandátového a imunitného výboru Národnej rady Slovenskej republiky. Ak Mandátový a imunitný výbor Národnej rady Slovenskej republiky následný súhlas na zadržanie nedá, poslanec musí byť ihneď prepustený.
          (5) Ak je poslanec vo výkone väzby, jeho mandát nezaniká, iba sa neuplatňuje.

          Reply
          • 20. decembra 2018 at 12:12
            Permalink

            + článok 73
            (2) Poslanci sú zástupcovia občanov. Mandát vykonávajú osobne podľa svojho svedomia a presvedčenia a nie sú viazaní príkazmi.

        • 20. decembra 2018 at 12:53
          Permalink

          Pán Zvolen, Vaše postoje sú falošné skrz – naskrz.

          Ako poukazuje pán Moravčík, referendum ako vôľu ľudu spochybňujete, namiesto toho, aby ste napísali, že treba prijať napr. záväznosť referenda pre poslancov.

          A hlas tzv. ulice, teda ľubovoľnej skupiny ľudí, zaplatenej a zorganizovanej nejakým človekom alebo skupinou osôb, cudzím štátom, treba vypočuť.
          Podľa toho, buď je Vaša predstava slobody predstava bordelu a riadeného chaosu (nechcem napísať anarchia kvôli mojim kamarátom anarchistom), alebo je to jednoducho buržoázny pokus obchádzať pravidlá parlamentnej demokracie a výsledky volieb, ak nie sú v súlade s prianím buržoázie.

          Smer nie je nič moc, ale vždy je lepší ako vláda SaS, OĽaNO, Sme-rodina. Ale Vám ide jasne o to, aby ste cez zaplatenú ulicu zlikvidovali aj posledné zvyšky ako-tak sociálnej vlády na Slovensku a zaviedli čistú vládu kapitálu. Presne o tom hovoria posledné Vaše príspevky, to sa nedá zakryť, aj keď to kamuflujete, ako sa len dá.

          Reply
          • 20. decembra 2018 at 13:27
            Permalink

            ďakujem pekne pán antal
            smer nie je nič moc??? tak prečo nepíšete ficovi, blahovi pellegínimu
            aby konečne od roku 2006 schválili záväznosť referenda ??????
            hneď ste smráci odhalení ak NIEKTO napíše že ústava a zákon má platiť pre každého
            lebo podľa vás na vašich nie – lebo sú o čosi lepší ako kiska, sas, oľano, sme rodina… teda všetci čo s vašim smerom nechcú vládnuť rozkrádať a zabíjať

          • 20. decembra 2018 at 20:57
            Permalink

            Pán Zvolen,
            ak sa mi nepáčil postup vlády, alebo ministerstva ZV, tak som napísal mail aj na úrad vlády, aj na ministerstvo ZV, že ich postup protirečí vôli ľudu, je teda nedemokratický. Aby poznali postoje ľudí. A zúčastnil som sa aj demonštrácií, ktorým aj Smer určite nebol rád. Tak už prestaňte tárať do vetra a otravovať diskusiu, začínate byť detinský, otravný a nezaujímavý.

          • 21. decembra 2018 at 22:08
            Permalink

            Pán Antal.
            Stačí si prečítať že tu niekto ( cudzí štát a pod. a „sereš“..) platí slobodných ľudí a vieme s kým máme do činenia. S človekom, ktorý pohŕda slobodou, nerozumie jej a má z nej strach.
            Slobodný človek chápe, že ľudia sa združujú a to spontánne za dobrú vec a proti zlu. Neslobodný si myslí, že ich za nejakú takúto aktivitu treba platiť.
            Človek nevie či sa má váľať od smiechu, alebo intenzívne plakať…

          • 21. decembra 2018 at 23:20
            Permalink

            Pre Daniel Jankech 22:08
            Fakt nás máte za takých hlupákov? Kto kedy napísal, že keď Sörös organizuje štátny prevrat, že to robí tak, že rozdáva účastníkom protestov trebárs po 10 eur? Toto si nemyslel nikdy a nikto. Samozrejme, že ľudia sa spontánne zhromažďujú na námestiach, keď sa deje niečo zaujímavé. Keď k nám na námestie príde zahrať Ploštín punk, tak je námestie plné a napočítate sa aj 5 % obyvateľov mesta. Ľudí netreba platiť, aby prišli na námestie. Prídu spontánne.
            Ale sme vari až takí hlúpi, aby sme si mysleli, že spontánne sa samy vytlačia stovky plagátikov „Som tu zadarmo“, odznaky sa tiež zvyknú objavovať nejako nikto nevie ako, ale spontánne, spontánne sama od seba príde na námestie kamera a veľkoplošná obrazovka, aby ani tí vzadu neboli sklamaní, že prišli na happening a skoro nič nevidia, spontánne samé od seba príde profesionálne ozvučenie, zdravotná služba tam tiež príde nadšene a zadarmo a aj smeti sa asi na druhý deň upracú spontánne a samy.
            Tá koordinovaná spontánnosť médií bola tiež obdivuhodná. Láka ma raz to skúsiť využiť. Zavolám do niektorej redakcie, že idem organizovať protest za mier a proti tejto zlej smeráckej vláde, trebárs proti nákupu stíhačiek F-16. Som zvedavý, ako to bude spontánne samo prebiehať, keď to dajú do správ.

  • 20. decembra 2018 at 10:47
    Permalink

    Ja osobne si myslím, že ohľadom kúpy pozemku, ktorý patrí podľa súdneho rozhodnutia pánovi Francovi pán prezident musel vedieť, že niečo nie je v poriadku. Áno po právnej stránke asi nepochybil, ale je tu ešte morálny rozmer a to je na tom najsmutnejšie. Myslím, že pravdu sa napokon dozvieme, ale to už pán Kiska nebude vo funkcii. Tu je o tom veľmi zaujímavý článok: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/495562-kiska-kseftoval-opakovane-s-podsvetim-a-vydrzanymi-pozemkami/?fbclid=IwAR3_K7ZvUc3OAmxZvUaxzntvzXwLzQ07eNm4HXXzoXITcI-U-g_x-u0m7GE
    Áno ticho slušného Slovenska je zarážajúce. Keď však zoberiem do úvahy fakt, že na ich facebookovej stránke som bol svedkom mazania príspevkov a blokovania, tak ma to ani neprekvapuje. Svoj názor som už skôr vyjadril v článku https://v-hano.webnode.sk/news/slusne-neslusne/

    Reply
  • 20. decembra 2018 at 11:58
    Permalink

    Technicka poznamka: Pan Kiska je prezident, co je pan Bastrnak? Pondikatel. U prezidenta by mal platit najvyssi moralny standard. Vsetci vieme, kto volil pana Kisku.
    Tato spolocnost je velmi zhruba rozdelena na ludi, ktori uznavaju predovsetkym peniaze a na tych ostatnych.
    Da sa argumentovat, ze vsetci peniaze potrebujeme.
    Ale nie pre vsetkych je to najvyssia priorita. Pre volicov pana Kisku ano.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 12:10
      Permalink

      Vážený pán Norbert
      baštrnák je podnikateľ ktorému k peniazom pomohol štát
      chránili ho fico, blaha, kaliňák, počiatek, kažimír, imrece a spol…
      KTO chránil kisku čo len pred jedným konaním?

      pre voličov fica, blahu a spol neplatí to čo píšete o kiskovi?

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 16:14
        Permalink

        Pán Norbert, Vy nechápete pána Zvolena? Nechápete, že chudáčisko Kiska je vlastne obeť ?!
        Pán Zvolen mám prečítaného:
        Kapitalizmus sa mu páči,
        nepáčia sa mu len hráči.

        Reply
        • 20. decembra 2018 at 16:28
          Permalink

          Opravujem:
          Pána Zvolena mám prečítaného…
          A ešte dodám: „Už len to, že ťahá za jeden povraz z D. Jankechom, veľa napovedá.“

          Reply
  • 20. decembra 2018 at 19:03
    Permalink

    Pán Zvolen,
    Vaše postoje sú naskrz falošné. A len zdanlivo bojujete proti oligarchom. Vy bojujete proti jedným oligarchom v prospech iných. A proti záujmom pracujúcich, v prospech určitej skupiny oligarchov. Ste len súčasťou konkurenčného boja oligarchov. Súčasťou tohto boja je aj Slušné Slovensko, platené Vám príbuznou skupinou oligarchov.

    Vaše slobody, rovnosť, bratstvo treba chápať triedne, teda z pohľadu prospechu buržoázie.

    Pozrime sa bližšie na to buržoázne heslo Rovnosť-Bratstvo-Sloboda, ktoré presadzujete.
    Snažíte sa ním zakryť, kamuflovať svoje prooligarchické triedne postavenie a záujmy, Pretože zdanlivo hovoríte o slobode a rovnosti. Lenže hovoríte o buržoáznej slobode a rovnosti. Tak ako to presadzuje strana SaS, zrejme pochádzate z jej prostredia.

    Pozrime sa, ako sa toto heslo Francúzskej buržoáznej revolúcie konkrétne uplatňovalo v praxi.

    Francúzska buržoázna revolúcia považovala všetky zoskupenia, ktoré sa pohybovali medzi jednotlivcom a národom, za nelegitímne. V r. 1791 bol vo Francúzsku prijatý Le Chapelierov zákon, ktorý výslovne zakazoval každý dobrovoľný zväzok, ktorý vznikol na pracovno-stavovskej báze. Zákonom sa zakazovala činnosť odborov, zakazovalo sa združovanie robotníkov.
    „Hneď na začiatku revolučnej búrky francúzska buržoázia znovu odňala robotníkom právo združovania, ktoré si práve vydobyli. Dekrétom zo 14. 6. 1791 vyhlásila všetky robotnícke združenia za „atentát na slobodu a deklaráciu ľudských práv“, ktorý sa trestá 500 livrami a odňatím akýchkoľvek občianskych práv na 1 rok.
    Článok I. tohto zákona hovorí: „Keďže zrušenie všetkých druhov združovania občanov toho istého stavu a povolania je jedným zo základných princípov francúzskej ústavy, je zakázané obnoviť ich pod akoukoľvek zámienkou a v akejkoľvek forme.“
    Článok IV. Vyhlasuje, že ak „občania patriaci k tomu istému povolaniu, živnosti alebo remeslu sa navzájom poradia a dohodnú sa na tom, že spoločne odoprú služby svojej živnosti alebo svojej práce, alebo že ich poskytnú len za určitú cenu, tieto porady a dohody treba vyhlásiť… za protiústavné, za útok na slobody a ľudské práva atď.“ (Révolutions de Paris, Paris 1791, t. III p. 523)

    V r. 1831 bola krvavo potlačená revolta robotníkov v továrni na výrobu hodvábu v Lyone.

    V r. 1834 bola krvavo potlačená ďalšia revolta v továrni na výrobu hodvábu v Lyone. Dôsledky toho sa prejavili v celej Európe.

    Až v r. 1884 dostali francúzski robotníci právo zakladať pracovné odbory.

    Charte de la Mutualité (Charta vzájomnosti) prijatá v r. 1898 potom legalizovala založenie družstevných sociálnych tried na reciprocite.

    Družstevný zákon z r. 1911 napokon ustanovil princíp všeobecnej organizačnej slobody.

    Buržoázna predstava rovnosti a slobody: Francúzske ženy získali právo voliť až v roku 1944
    Až od 1. 2. 1966 sa francúzske ženy stali pánmi svojho majetku, keď sa im zároveň priznalo právo na rodinný rozpočet.
    Až zákon z 13. 7. 1966 vo Francúzsku priznal ženám právo vykonávať svoje povolanie aj bez súhlasu manžela.

    Vy sa rád hlásite k buržoáznym liberálnym, osvietenským hodnotám.
    Je charakteristické, že sám Voltaire, propagátor osvietenských ideí, ktorý ostro bojoval proti fanatizmu a bezpráviu, proti cirkvi a kritizoval absolutistickú monarchiu, veril v možnosť spravodlivej vlády osvietenského panovníka (osvietenský absolutizmus).
    Bolo paradoxom osvietenského kapitalizmu, že Voltaire, ako veľký bojovník za práva ľudí a proti tyranii panovníka, zároveň obchodoval s otrokmi.
    Otroctvo bolo v konečnom dôsledku zrušené vo Francúzsku až v r. 1848, pol storočia po francúzskej revolúcii.

    Vzdelaní, osvietenskí ľudia 18. A 19.s t. všeobecne boli rasistami a chápali kolonializmus ako síce krutú, ale predsa len osvetovú misiu medzi barbarmi – po vzore napr. galských vojen Julia Caesara.

    Pán Zvolen,
    Buržoáznym heslom Sloboda-rovnosť-bratstvo len zakrývate svoje triedne záujmy: obhajobu záujmov buržoázie, zdanlivo síce napádate oligarchov, ale v skutočnosti napádate jedných oligarchov v záujme iných oligarchov. O slobody a rovnosť pracujúceho človeka Vám nejde, ten je Vám ukradnutý. Snažíte sa to rôzne zakrývať, kamuflovať, ale aj Vaše posledné komentáre sú toho jasným dôkazom. Sú prakticky všetky písané akoby podľa jednej šablóny, každý Vás komentár útočí proti Smeru, až je to také detinsky trápne. Vaším cieľom je dosiahnuť, aby DAVDVA bol orientovaný proti Smeru, ale nevšímal si problémy A. Kisku, SaS, či iných skupín.
    Tu nikto neobhajuje Smer, je to mnoho kritických komentárov na adresu Smeru, len neviem, prečo by v zmysle slobody slova sa všetci mali podriaďovať Vašej totalitnej požiadavke, že všetci musíme písať ako na povel podľa Vašich požiadaviek. Aj na tom vidieť, že Vám nejde o žiadnu slobodu slova, ale o buržoázno-oligarchické záujmy.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 20:28
      Permalink

      pán antal
      prečítajte si príspevky len pod týmto článkom
      je to plná a obrovská OBHAJOBA smeru
      toho smeru čo vôbec nie je ľavicový
      toho smeru čo má medzi svojimi radmi a medzi svojimi sponzormi najviac OLIGARCHOV
      a najbohatších ľudí spomedzi všetkých strán a hnutí an slovensku

      vy mne chcete niečo písať o ROVNOSTI, SLOBODE a BRATSTVE ?

      netrápi vás fico a gorilí byt na vazovovej
      peniaze zohnané vlastnou hlavou
      byt kde býva
      ani vás nikdy netrápil mýtny tender, emisie, nástenkový tender, výstavba jadrovej, eurfondy,
      vyplatenie 420 000 000 súkromnej zdarvotnej poisťovni, agrodotácie, rozkrádanie…

      všetko obhájite ľavicovosťou smeru
      TEN ide voziť z tretích krajín zamestnancov aby „našim“ nezdvihli platy
      exekúcie, všetko drahšie
      a vy píšte že smer je ľavicový a treba ho kritizovať zľava

      všetkých čo porušujú zákony treba súdiť a zavrieť !!!
      všetkých aj tých podľa vás ľavicových aj prvicových = všetkých
      TO JE ROVNOSŤ

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 20:44
        Permalink

        Pán Zvolen,
        už ste trápny s tými komentármi, ak ich prekopírujem, budú ako cez jednu šablónu. Kritizovať Smer, Smer a Smer.
        Myslím, že tu v diskusii prevláda ľavicovejší smer ako Smer – komunistický. Ja Smer vo svojich úvahách neberiem do úvahy, pretože pre mňa je nezaujímavý – je to prokapitalistická ľavicová strana. A ak si pozriete moje príspevky, tak som kritický aj k L. Blahovi – ale z ľavej strany, teda opačnej ako Vy.
        Ešte raz to zopakujem – Vaše úsilie je evidentné, odstaviť oligarchov blízkych Smeru v prospech Vám blízkych oligarchov. Čo tu ešte chcete riešiť, Vy ste súčasťou bitky oligarchov – a otravujete s tým diskusiu. Choďte už niekam s Vašimi oligarchami, jednými či druhými, ich bojom o moc, je to spodina spoločnosti, pre mňa absolútne nezaujímavá vrstva spoločnosti, neotravujte s tým normálnych ľudí. Mňa zaujímajú normálne veci, ktoré sa dotýkajú života väčšiny spoločnosti, zaujímajú osudy pracujúcich, nie nejaká pomätená skupina osôb, ktorá nevie, čo so sebou. A Vy sa ešte zapájate do boja jednej skupiny proti druhej. Totálna zvrhlosť a nezáujem.
        Moderná spoločnosť je už niekde inde, pán Zvolen, Vaši oligarchovia zaspali dobu. A Vy s nimi. Choďte niekde na DenníkN, Topky.

        Reply
  • 20. decembra 2018 at 20:39
    Permalink

    Príspevky Jana Zvolena majú všetky atribúty plateného trola. Úmyselne odvádza pozornosť od témy príspevku.
    Je zbytočné, aby sa na túto persónu reagovalo.

    Reply
    • 20. decembra 2018 at 20:52
      Permalink

      Cudzinec, podľa všetkého to tak bude. My medzi sebou sa tiež sporíme, polemizujeme, nesúhlasíme, ale tvorivo, pracovne.
      Ale Ján Zvolen, pseudonym, opakuje dookola jeden komentár, tam je akákoľvek polemika zbytočná, on má zaplatené za jasné znenie komentárov. Ako robot.

      Reply
      • 20. decembra 2018 at 22:49
        Permalink

        Bodaj by neboli jeho komentáre rovnaké, keď to tu je ako hádzať hrach o stenu…
        Snaží sa vám vysvetliť motiváciu protestov (ktorých som sa aj ja z rôznych dôvodov väčšinou zúčastňoval) a prečo táto motivácia nie je taká silná v prípade Kisku. Pre vás je to trolovanie a odvádzanie pozornosti. Tvorivo si tu ehm.. „polemizujte“, škoda ďalších komentárov.

        Reply
        • 21. decembra 2018 at 9:20
          Permalink

          Vyzeráte, že ste trochu nad vecou a dá sa s Vami hovoriť, tak Vám skúsim povedať dve veci.
          – Kiska je od začiatku „váš“ človek. On vlastne formuloval prvé požiadavky protestujúcich. Prijal organizátorov na audiencii. Je prirodzené, že „našim“ trochu prižmúrime oko. Tie argumenty, že Kiska nie je „až taký“ a rešpektoval rozhodnutie súdu, vznikli evidentne ex-post, aby človek ospravedlnil „nadržiavanie svojmu“. A presne toto ma na tej situácii hnevá najviac. Že tu očividne nejde o principiálny postoj a „padni komu padni“, ktorým sa tu oháňajú naši oponenti, ale o rozdelenie spoločnosti na „nás slušných“ a „ich“.
          – Hovorilo sa tu o tom, že Bašternáka kryl Kaliňák, ale Kisku nikto nekryl. V duchu sa musím smiať z vašej naivity, keď nevidíte, že Kiska je ten, ktorý kryje pozemkovú mafiu. Veď nikto netvrdí, ani súd, že ten pozemkový podvod spáchal Kiska. Ale on o ňom od začiatku vedel, páchateľov pozná a kryje ich. Ako si inak vysvetliť to, že na jednej strane tvrdí, že aj on bol podvedený, ale proti ľuďom, ktorí ho podviedli, nepohol prstom. Veď jeho nepodviedol zubár Franc, s ktorým sa súdi! Aj ten jeho ublížený postoj, ako prišiel o 1800 eur? Veď toľko zarobí za necelý týždeň a tvári sa, že ten plat ani nepotrebuje a rozdáva chudobným. Relatívne na moje príjmy som mal väčšiu škodu, keď mi niekto na parkovisku oškrel dvere. Jeho konanie je neúprimné a nedôveryhodné, pretože ak mal v skutočnosti takú škodu, ako sa cíti ublížený, tak zrejme načierno za ten pozemok zaplatil mafii oveľa viac a len na papieri kvôli daniam (veď sme sa dozvedeli, že kvôli nízkej cene pozemku ich neplatil) bola na zmluve uvedená podstatne nižšia cena.
          Takže zhrnuté a podčiarknuté – áno, je správne, keď ako ministra netrpíme Kaliňáka, ktorý pomáhal zakrývať mafiánov. Ale presne rovnako by sme nemali strpieť ani prezidenta, ktorý ich zakrýva tiež, hoci takým svojským „anjelskym“ spôsobom.

          Reply
          • 22. decembra 2018 at 14:36
            Permalink

            Pán Moravčík.
            K diskusnému príspevku vyššie ktorým oponujte k mojej osobe, nie k tomuto:
            Každoročne porriadame rybárske preteky. Robíme to celkom spontánne, bez nároku na odmenu. Ja predávam vstupenky. Ďalší kolega je kuchár, varí perfektný guľáš. Ten navarí. Oslovíme miestnych podnikateľov či neprispejú niečim. Pivom, nealkoholickými nápojmi a pod. Prispejú. Ostatní kolegovaia sa nejakým spôsobom podieľajú napr. na odvoze smetí a pod. Kamarát rybár je doktor, ten robí zdravotnú službu. Muziku tam nerobíme, ale keďže sa poznám s mnohými kapelami, zohnal by som aj ozvučenie a to úplne zadarmo a aj kapelu na vystúpenie za jedlo a občerstvenie.
            Takto sa to totiž robí. Nikto k takýmto akciam „sereša“ nepotrebuje. A ani jeho financie. To čo hovoríte pán Moravčík na adresu predovšetkým Slušného Slovenska sú výmysly a boľševická propaganda. Tí totiž (boľševici) nikdy nerozumeli spontánnej slobode a túžbe po spravodlivosti. Tak ako oni si mysleli, že ľudí treba manipulovať a donútit.
            Ale tak to pán Moravčík jednoducho nie je.

      • 21. decembra 2018 at 8:18
        Permalink

        vážený pán antal, cudzinec a spol.

        naberte odvahu a vyjdite medzi ľudí
        ako sa žije na slovensku?

        bieda, chudoba, úžera, exekúcie, pôžičky, veľké ceny potravín, energií,
        úroveň vymožiteľnosti práva, zdravotníctva, školstva, fungovania štátu !!!

        nemožnosť dovolať sa práva = ak zamestnanec nedostane mzdu má nádej ?
        ak NIEKTO poukáže na „rozkrádanie“ je prepustený
        ani raz ste sa nezastali niekoho KTO bojoval za to aby sa peniaze nás všetkých = štátne vlastníctvo NEROZKRÁDALO ! NIKDY som to tu nečítal

        KTO môže za to v akom stave je slovensko?
        KTO TU VLÁDNE OD ROKU 2006???

        je to nepochopiteľné a nelogické
        takzvaní ľavičiari obhajujú „Vládnu moc“ ktorá ide proti tým najmenej zarábajúcim, proti chorým, chudobným, deťom, mladým aj starým…
        na MOC ktorá kašle na rovnosť, bratstvo, slobodu a ľudskosť
        na moc ktorá chráni svojich… a pomáha im kšeftovať
        ktorá zadlžuje otvorene a aj skryto ´= rozhovor s b. schmegnerovou

        TOHO kto na to poukazuje označia za NEPRIATEĽA
        lebo im nastaví zrkadlo

        Schody sa zametajú zhora

        ak ste smeráci nikdy nemôžete byť ľavičiari

        ĽAVIČIAR sa pozná po ČINOCH nie podľa kecov

        Reply
        • 21. decembra 2018 at 12:54
          Permalink

          Pán Zvolen, ešte naposledy.
          To si nemohli oligarchovia zaplatiť fundovanejšieho človeka, ktorý by prišiel aj s niečím originálnym, nie iba tézou: všetko zlé je tu od r. 2006, odkedy vládne Smer.

          Keďže nikdy od Vás nepadne ani slovo o tom, že vládnutie Smeru je súčasťou vlády kapitalizmu po r. 1989. a nikde nepadne ani slovo kritiky kapitalizmu, možno to pomenovať takto:

          1. Bieda, ktorú spomínate, vznikla nastolením kapitalizmu po r. 1989. Nie nadarmo sa hovorí o divokých 90. rokoch, v množstve filmov sa tieto roky tak pomenúvajú. Roky rabovania, rozkrádania, bezprávia, vzniku mafie, ktorá sa postupne prezliekla do šiat smotánky. Naša ekonomická výkonnosť, HDP klesol najmenej 25 percent, aj reálne príjmy občanov poklesli od 25-50 percent.
          Reálne príjmy občanov sa vyrovnali s r. 1989 koncom r. 2007, po kríze 2008 stagnovali, potom postupne stúpali. Teda za vlády Smeru, predstavte si. Hoci Smer na tom tiež nemá osobitnú zásluhu, bol to skôr výsledok efektov integrácie, ale nie kapitalizmu, ten naopak integračné efekty brzdil.
          Nevidieť príchod biedy po r. 1989 príchodom kapitalizmu, ale pripisovať ju len a len Smeru, nezodpovedá ekonomickým a sociálnym údajom, faktom.

          2. Tým, že zamlčiavate vinu kapitalizmu (ktorého súčasťou je aj Smer) všeobecne na príchode biedy po r. 1989, ste spoluzodpovedný za tú biedu na Slovensku, ktorú spomínate. Ste spoluzodpovedný za všetky tie rozkrádačky, rabovanie, mafiu.

          3. Je to až trápne detinské, ako obchádzate problém kapitalizmu po r. 1989 a zrod biedy kladiete do r. 2006 s príchodom Smeru, hoci ekonomické údaje nepotvrdzujú pád ekonomiky a príchod biedy len po r. 2006. Ekonomicko-sociálne údaje ukazujú na pád po r. 1989, teda aj na spoluzodpovednosť Smeru po r. 2006.

          To obchádzanie úlohy kapitalizmu Vás demaskuje, hoci sa to snažíte starostlivo maskovať. Vám nejde o vyriešenie tejto biedy, ale vyhnať Smer od moci a korýt, aby ste k nim mohli zasadnúť Vy. Je až do očí bijúce, že vám ide o moc, korytá, peniaze.
          Ak Smer predstavuje akú-takú sociálnejšiu podobu kapitalizmu, tak Vám ide jasne o presadenie tých najdravších, najkrutejších, antisociálnych skupín kapitalistov. O neregulovaný, voľnotrhový kapitalizmus, kde sa oklieštia práva pracujúcich v záujme vyšších ziskov kapitálu. Týmto smerom sa pohybuje aj SaS.

          4. To vyzývanie, aby sme išli medzi ľudí po Slovensku, je detinsky trápne. Ja teraz sedím v chudobnej dedinke pri Rimavskej Sobote, jednom z najchudobnejších okresov na Slovensku.
          Ráno som bol nakupovať v pojazdnom obchode, vždy tam stretnem aj sociálkarov, ponaťahujeme sa, poznám ich situáciu, ale aj spôsob myslenia. Laco si bol pravidelne nakúpiť čučo, vraj sa domov neponáhľa, nemá čo robiť. Hovorím mu, choď mame narúbať dreva na sviatky. On, že na to má iných ľudí, viem, že celý deň nepreloží ani slamku.
          Bol to veľmi robotný človek, ale kapitalizmus ho zničil, ako množstvo podobných prípadov. Zobral im motiváciu pracovať, zostali z nich len trosky. Je to najchudobnejšia vrstva spoločnosti, ale niet v nej žiadnej revolučnosti. Ako zaznievalo občas vo vystúpeniach aj komunistov, aby boli obhajcom záujmov najchudobnejších (teda aj Rómov), ako ja dôverne poznám situáciu chudobných, opierať sa o túto vrstvu spoločnosti neznamená revolučnosť, pokrokovosť. Áno, treba riešiť problémy chudoby, ale neznamená to opierať sa o túto zdevastovanú chudobnú vrstvu.

          A za to ste spoluzodpovedný, spolu s celým kapitalizmom, aj so Smerom, aj Vy pán Zvolen. Pretože Vám ide len o prechod moci od jednej skupiny kapitalistov, blízkych Smeru, do rúk kapitalistov, blízkych SaS.

          Povedzte mi, ako by ste Vy riešili situáciu s neexistujúcim obchodom v dedine. Vystriedalo sa tu zopár súkromníkov, ale všetkým sa zdali zisky malé. Nechali by ste to na voľnotrhovú ekonomiku, nech sa to nejako utrasie samo, pokiaľ sa nenájde nejaký podnikateľ, ktorý tu zase otvorí obchod? Tak by to bolo zrejme v réžii SaS.

          Reply
          • 21. decembra 2018 at 15:01
            Permalink

            obhajovať SMER a akokoľvek to maskovať je zlé

            ako to že ľudia vo švédsku, dánsku, nórsku, švajčiarsku, nemecku sa majú lepšie? ako obyčajní ľudia u nás na slovensku?

            lebo sa tam toľko nekradne a NIKTO sa zlodejov nezastáva
            tam by nemohla vládnuť banda zlodejov ako tu u nás

            v roku 1990 dostala komunistická strana 13 percent !
            to bol výsledok „ľavicovosti“ občanov a principiálnych komunistov ktorí zutekali do iných strán a prezliekli kabáty

            ten KAPITALIZMUS tu niekto zvolil
            neboli to američania, ani rusi, ani maďari, ani marťania
            OBČANIA Slovenska si volili po roku 1989 koho chceli

            BEZ princípov sa nepohneme
            ak je raz niekto ZLODEJ je zlodej a nemôže ho obhájiť to že je niekomu = alebo aj mne sympatickejší

            Ľuďom by sa žilo oveľa lepšie keby sa zaujímali o veci verejné
            ale ak sa NIEKTO zastane štátneho = spoločného ani pes po ňom nebrechne
            lebo smer je sociálnejší a TO IBA a LEN pre pocit

            to že ľudia idú za mamonom peňazí a majetku je dôsledok toho že neplatí nič ANI ústava, ani zákon, ani etika ani morálka ani rovnosť, ani bratstvo, ani sloboda a už vôbec nie ľudskosť

            vražda DVOCH nevinných mladých ľudí ani nepohla s voličmi smeru
            čím sa previnili? Ján bol novinár a poukazoval na svinstvá
            a jeho priateľka len bola kde nemala byť

            a vy tu ďalekosiahle o kapitalizme
            občania chcú byť klamaní a okrádaní? zadlžovaní a ohlupovaní?

            štúrovci mali aspoň víziu – očakávali že ak ľudia budú mať svoj jazyk a budú vedieť čítať a písať zmení sa im život k lepšiemu
            ale rozmýšľať a konať ? to ich nenaučí nik

            založte družstvo, firmu a dajte zamestnancom 10 000 platy…

            ale to by ste museli robiť pre štát predražené zákazky a KTO ich tu posledné roky robí? SMER !
            Lebo ich ľudia volia
            a ich voliči sa nemajú čo sťažovať ako sa majú zle
            majú svojich vo vláde a veľa rokov tak sa majú vytešovať

            PREČO sú roky najnespokojnejší voliči mečiara a fica???

            ak smer produkuje „akú takú sociálnejšiu politiku“ ??? to som citoval

            nechať zomrieť zbytočne 11 000 ľudí za rok – štatistika za rok 2016 a potom dať niektorým dôchodcom na pohreb vlak zadarmo?
            čo je na tom sociálne?

            sociálne a ľudské je nerozkradnúť toľko
            ale zabezpečiť zdravotnícku starostlivosť aby tých 11 000 ľudí nezomrelo a ďalšie stotisíce netrpeli a nečakali na poradie !

            PRETO opakujem
            máte plno rečí o kapitalizme
            ale ak sa jedná o prítomnosť a o to čo sa deje na slovensku
            vyhovoríte sa aj na ufónov len aby ten smer mohol vládnuť ešte aspoň 100 rokov

            nemáte ani najmenšie právo kritizovať
            vládnu vaši a ste spoluzodpovední
            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • 21. decembra 2018 at 15:45
            Permalink

            Pod Váš rad výkričníkov:
            Trpko sa mýlite, pán Zvolen, vaše argumenty by vyzerali logicky snáď len pre slečnu Farskú, čo má ešte pred maturitou.
            1. Nikdy sa nikto nepýtal ľudí, či chcú kapitalizmus. Pozrite, predseda parlamentu si dodnes myslel, že kapitalizmus u nás nie je. :-)
            2. Nakoniec, kapitalizmus nevyplýval z výsledkov volieb. Vyplýval z toho, že po prevrate 1989 vtedajšie špičky rozhodli o tom, že je nutné národný (spoločný!) majetok čo najskôr privatizovať. V roku 2006 sme tu už mali 12 rokov pevnej vlády oligarchie. V roku 2006 už bolo neskoro niečo zachraňovať. Neskoro bolo aj v roku 1996. Niečo sa možno dalo zachrániť ešte v roku 1992, ale vtedy to úspešne prehlušil ošiaľ „národného oslobodenia“ a boja o pomlčku.
            3. Návratu kapitalizmu možno ani nebolo v našich silách zabrániť. Veď to bola hlavná úloha Jeľcina – privatizovať ako sa privatizovalo u nás. Vláda mafie a oligarchia k takej divokej privatizácii patrí nevyhnutne. V Rusku sa tomu pokúsili zabrániť aj zbraňami a ako to dopadlo, som písal v niekoľkých článkoch tu a ešte sa k tomu vrátim, aby to bolo jasnejšie.
            4. Osobne som najviac sklamaný zo súčasného „spravodlivého slobodného veta“. Pretože je to mýtus – neexistuje. Všimnite si, ako sú cielené sankcie proti Rusku. Hlavne na osoby oligarchov. „Slobodný“ svet veľmi dobre vie, že v Rusku (ale aj u nás) zlodejskou privatizáciou vznikla vrstva oligarchov a sankcie sú trestom za to, že títo oligarchovia venujú málo energie, aby sa odvďačili tým, ktorí im dovolili zbohatnúť.
            5. Konkrétne aj ku Kiskovi, lebo o ňom sa tu hovorilo pomerne dosť. Možno si myslíte, že zbohatol poctivým „podnikaním“. V čase, keď začínal podnikať so svojim Trianglom, som tiež začínal v inej regionálnej spoločnosti, ktorá ponúkala splátkový predaj s nulovým navýšením. V čase, keď boli komerčné úvery v bankách úročené okolo 20 %. Kiskov úspech nebol v tom, že prišiel s geniálnym nápadom v pravú chvíľu. Mal za sebou obrovskú podporu a na základe vlastných skúseností si viem len predstaviť, aká veľká tá podpora musela byť, hoci o jej konkrétnych zdrojoch neviem nič. Prečo to píšem? Lebo sa nestačí zbaviť očividných zlodejov a už bude dobre. Ten systém, ktorý od 1990 máme, tvorí zlodejov stále nových a sofistikovanejších. Niečo treba urobiť s tým systémom.

          • 21. decembra 2018 at 18:09
            Permalink

            Presvedčili ste ma, pán Zvolen. Že je stratou času s Vami diskutovať, pretože ste platený žoldák a klamár. Smer sa nikdy nespojí s komunistami, je to pro-kapitalistická, teda Vaša strana. S ktorou sa bijete len o korytá.
            Viac sa Vami nebudem zaoberať, Vaše komentáre sú totálne bezcenné.

    • 22. decembra 2018 at 18:35
      Permalink

      Cudzinec.
      Vy ste sa už načísto pomiatol. Tak pán Zvolen je platený trol.
      A ozaj nie som aj ja platený trol?

      Reply
      • 22. decembra 2018 at 19:33
        Permalink

        Pán Jankech, k Vášmu popisu, ako organizujete rybárske preteky. Je to veľmi sympatické a fandím tomu. Všimnite si ale, že Vy presne viete, čo kto robí a kto čo platí. A verím, že to vie aj väčšina účastníkov. Kto platí tie veci okolo protestov, to dnes nevie skoro nikto, ani Vy.
        Prajem Vám šťastné a veselé Vianoce a mier v duši. Moje posolstvo je zhodné s poslednou vetou tohto článku:
        https://davdva.sk/ako-dal-jelcin-rozstrielat-biely-dom-volne-pokracovanie/
        „Tí, ktorí myslia inakšie, nie sú nepriatelia, ktorých musíme zničiť, sú to naši spoluobčania a bratia.“

        Reply
        • 22. decembra 2018 at 21:04
          Permalink

          Pán Moravčík.
          Ale ja nepotrebujem vedieť kto platil odznačiky, plagáty, transparenty, ozvučenie či umelcov, keďže snaha Slušného Slovenska korešponduje s mojimi túžbami a motívmi. A tak to cíti väčšina tých, ktorí protesty pokladáme za potrebné a oprávnené.
          To či ich náhodou nefinancuje „šereš“ zaujíma predovšetkým ľudí, ktorí sú na druhej strane barikády a dotýkajú sa ich. A hlavne vymýšľajú konšpirácie a šíria ich, aby spontánne akcie pošpinili a hlavne menej znalým vnútili myšlienku že všetci ľudia robia niečo iba pre peniaze a preto ich musí „šereš! platiť.
          Ľudia zo Slušného Slovenska sú čistí a ak im sponzorsky niekto pomohol, vďaka Bohu.
          A tomu s tým „šeršom“ snáď neveríte. Či vari áno?
          .
          PS
          Aj Vám prajem pekné Vianoce a hlavne veľa zdravia.

          Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *